Oud 06-02-2014, 21:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Level 1 van shed & shred klaar! Ik kan in ieder geval alles op easy en de meeste dingen op hard en/of met arm- en beengewichtjes. Grappig hoe ik telkens weer de eerste keer denk dat ik het never nooit ga kunnen, en eigenlijk is er weinig wat na 7 keer niet (op easy) lukt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2014, 12:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik had een rustdagje gepland, maar mijn bezoek is wat verlaat dus heb ik net 20 minuten cardio-oefeningen gedaan. Gewoon zomaar, omdat sporten best een heel fijn begin is van de dag.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 19:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
omdat sporten best een heel fijn begin is van de dag.
Fijn, he, sporten aan het begin van de dag. Vind ik veel fijner dan 's middags of 's avonds

Pfff, ik vind Jillian niet meer lief met haar level 2 van shed & shred! Sommige oefeningen waren zo ingewikkeld dat ik ze amper mee heb kunnen doen, en andere waren zo zwaar dat ik regelmatig even pauze moest nemen tussendoor. Ik voel mijn spieren weer net zo erg als na de allereerste dag 30 dag shred...

Oja, 8/14 dus.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 11:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Fijn, he, sporten aan het begin van de dag. Vind ik veel fijner dan 's middags of 's avonds
Zeker waar. Ik deed het eerder vaak 's middags omdat ik er 'zin voor moest maken', maar nu wordt het deel van mijn routine met wakker worden en dat is zoveel fijner.

KBT, 2/30.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
9/14. Wat is het een na laatste circuit toch een hel... Die hip heists (ik kreeg nu eindelijk het draaien voor elkaar, heb de push up erbij nog niet eens geprobeerd)... en de allerergste zijn de omgekeerde vogelnestjes (geen idee hoe Jillian ze noemt, maar dat is fysiek echt onmogelijk, ik zweer het )
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 16:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Net zo'n 12 km gerend, anderhalf uur door de heerlijke herfstachtige storm geploeterd, heerlijk mijn hoofd weer leeg.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 17:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
^ Wow, wat een doorzettingsvermogen!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 17:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Thanks! moest wel een paar keer wandelen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 17:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Thanks! moest wel een paar keer wandelen hoor
Dat moet je er gewoon niet bij vertellen! Nee, hoor, en wat dan nog? Je hebt het toch maar mooi gedaan, ik gaf gisteren veel eerder op
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 16:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
10/14! En ik ben wel een beetje trots op mezelf dat ik me ertoe heb gezet op mijn vrije middag (vanochtend werken, vanavond cursus).
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 22:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben vandaag voor de tweede keer weer naar de sportschool geweest. Eerste keer echt nog heel rustig aan gedaan, maar vandaag, voor mijn kunnen, flink gesport. Roeien is echt goed voor me geloof ik, maar ik ga ook ontzettend dood ervan, tering. Mijn beenspieren zijn inmiddels best redelijk, maar mijn rug-, buik- en armspieren zijn echt nog om te huilen. Ik ging 1000m roeien en vroegah deed ik altijd een 1000m-sprintje om het hardst, maar nu moest ik echt een paar keer stoppen en weer op adem komen tussendoor. 1000m Is nu een lange afstand.

Op een rijtje:
(een keer extra op en neer naar de sportschool gefietst omdat ik mijn pasje was vergeten, maar dat is maar een paar honderd meter)
20 min fietsen, leven 3 en level 7
1000m geroeid
op een of ander raar wiebel ding 1 minuut linksom en 1 minuut rechtsom
10 min lopen 4,5 km/u
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 22:21
Verwijderd
Ik heb vandaag 9 km gewandeld, ik moet nu echt aan de bak. In de zomer wil ik de vierdaagse gaan lopen, en ik heb me eind maart al ingeschreven voor een tocht van 40 km. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga doen.... 9 km ging echter heel reg goed, na tien minuten gezeten te hebben nergens meer last van Vrijdag vijftien, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 22:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben vandaag voor de tweede keer weer naar de sportschool geweest. Eerste keer echt nog heel rustig aan gedaan, maar vandaag, voor mijn kunnen, flink gesport. Roeien is echt goed voor me geloof ik, maar ik ga ook ontzettend dood ervan, tering. Mijn beenspieren zijn inmiddels best redelijk, maar mijn rug-, buik- en armspieren zijn echt nog om te huilen. Ik ging 1000m roeien en vroegah deed ik altijd een 1000m-sprintje om het hardst, maar nu moest ik echt een paar keer stoppen en weer op adem komen tussendoor. 1000m Is nu een lange afstand.

Op een rijtje:
(een keer extra op en neer naar de sportschool gefietst omdat ik mijn pasje was vergeten, maar dat is maar een paar honderd meter)
20 min fietsen, leven 3 en level 7
1000m geroeid
op een of ander raar wiebel ding 1 minuut linksom en 1 minuut rechtsom
10 min lopen 4,5 km/u
Dat wiebelding is echt het zwaarste cardioapparaat dat er bestaat
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 21:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
In de zomer wil ik de vierdaagse gaan lopen, en ik heb me eind maart al ingeschreven voor een tocht van 40 km.
Poeh! Ik heb altijd bewondering voor mensen die zo veel tijd investeren om te gaan wandelen/lopen. Ik neem daar nooit de tijd voor, maak mezelf wijs dat ik niet zo veel tijd heb ofzo.

OT: vanavond 1700m gezwommen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Poeh! Ik heb altijd bewondering voor mensen die zo veel tijd investeren om te gaan wandelen/lopen. Ik neem daar nooit de tijd voor, maak mezelf wijs dat ik niet zo veel tijd heb ofzo.
Die neiging heb ik ook, maar dat moet nu maar gewoon afgelopen zijn. Ik wil dat al best wel lang, en nu is daar het goede moment voor. Ik werk onregelmatig, dat scheelt ook wel heel veel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 22:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dan altijd, ga hardlopen, dat scheelt een boel qua tijd. Maar ja. Ik vind wandelen dan ook al snel saai.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dan altijd, ga hardlopen, dat scheelt een boel qua tijd. Maar ja. Ik vind wandelen dan ook al snel saai.
Ik vind hardlopen verschrikkelijk, heb het verschillende keren geprobeerd maar het is echt niet mijn ding. Ik wandel veel liever.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 20:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik denk dan altijd, ga hardlopen, dat scheelt een boel qua tijd. Maar ja. Ik vind wandelen dan ook al snel saai.
Dat heb ik ook!

Vanmiddag 11/14 gedaan. Jillian zegt een aantal keer dat het de laatste rep is, maar zegt daarna 'one more!' ****! Als het nou makkelijk te doen was... pff
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 16:50
Verwijderd
15 km gewandeld in iets minder dan drie uur. Dat komt uit op 5 km per uur. Prima tempo, al mag het nog wel wat omhoog. Ik ga er van uit dat dat vanzelf wel komt naarmate ik meer getraind raak.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2014, 20:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
12/14. De armgewichtjes van gisteren hebben hun werk gedaan, dus vandasg heb ik ze maar weggelaten. En nog, na de workout, kon ik bijna geen kaas raspen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 20:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hee, ik ben vergeten te posten dat ik vanochtend 13/14 heb gedaan! Het is steeds beter vol te houden, behalve de hip heists. Daarbij raak ik nog steeds in de war. Wie heeft de gouden tip om dit wel te kunnen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 15:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
14/14 met een aantal dingen op pro. Alleen die stomme hip heists lukken me niet eens in de makkelijke variant.
Jillian zegt dat ze eigenlijk wil dat je level 1 en 2 direct achter elkaar doet, als workout van 1 uur (ietsje meer). Ik ga deze week eens kijken of ik zin heb om dat eens te proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 08:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag heb ik een Jillian-rustdag, maar ik ben alvast aan het bedenken wat ik wil gaan doen na Extreme Shed & Shred. Ik zit nu te denken aan 6 weeks 6 pack of Killer buns and thighs. Wie heeft ervaring met (een van) deze?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 10:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Killer Buns and Thighs ben ik aan het doen. Ik vind het erg leuk. Elk circuit wordt een keer herhaald, wat het ook makkelijk maakt om de oefening snel te kennen. Er zijn weer twee mensjes die beginner en gevorderde oefeningen laten zien. Ook hiervan zijn weer drie levels, en het idee is dat als je het ene level goed onder de knie hebt dat je dan doorgaat.

Omdat het maar beperkt aantal spiergroepen zijn die je belast, wissel ik het wel af met Killer Abs. Maar dat is natuurlijk niet nodig. Wat je altijd kan doen is 6week 6 pack en killer buns and thighs allebei een keer doen, om te kijken welke je het leukst vind. Zo heb ik ook een aantal dingen uitgeprobeerd voordat ik besloot dit te gaan doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 21:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zal ze allebei eens bekijken, ja, dat is wel een goed idee. Ik heb nu alleen de beschrijvingen gelezen

Bij de zwemtraining stond veel benen-zwemmen op het trainingsschema. Au! Nu merkte ik wel dat mijn benen toch echt moeten werken met Jillian.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 12:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vanochtend Shed & shred level 1 en 2 achter elkaar gedaan, zoals Jillian zegt dat eigenlijk de bedoeling is. Ik heb vakantie, dus geen excuses!
En ik vind dat best stoer van mezelf . Ik heb een aantal dingen op pro en een aantal dingen op beginner gedaan, met lichte gewichten. Tot aan de laatste twee circuits ging dat eigenlijk best oke, daarna ging ik echt dood. Ik geloof niet dat ik eerder bij de workouts van Jillian zo gezweet heb
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 21:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vandaag bij de sportschool:
30 minuten gefietst
1000m geroeid. Op een gegeven moment had ik de slag te pakken, op een goed ademhalingsritme en toen kon ik zonder te stoppen de 1000m uitroeien.
Ik heb nog wat op het wiebelapparaat geprobeerd maar dat ging niet meer en ik heb nog wat buikspieroefeningen geprobeerd maar dat zette ook geen zoden aan de dijk.

Vanochtend had ik al Schiphol drie keer doorgelopen en tien trappen op en af geweest waar ik behoorlijk gesloopt van was, maar daarna ben ik een paar uur gaan slapen en dat deed me goed. Ik denk dat dat voortaan mijn ritme gaat worden: aan het eind van de middag even gaan slapen, dan eten, wat tv kijken en dan om 20.00u sporten.
Volgende keer gaan we kijken of we een afspraak kunnen maken zodat een mannetje ons het gewichtencircuit kan uitleggen en dan is het onze bedoeling om 1 keer in de week cardio te gaan doen en 1 keer in de week krachttraining.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 18:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Klinkt goed, Snebbeltje!

Ik heb vandaag eerst geklust bij familie en toen ik thuiskwam heb ik level 1 van de 30 day shred herhaald. Op twee oefeningen na was dat echt zeer goed te doen (ook met spierpijn en polsgewichtjes). Opdrukken en side lunges (schrijf je dat zo?) met gewichten op eyelevel waren toch wel zwaar.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 17:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waar zijn alle sportievelingen?!

Ik kwam thuis met barstende koppijn, maar na een paracetamol en even op de bank ging het weer beter. Ik heb dus rustig aan level 2 van de 30 day shred herhaald.
Het valt me op dat ik best wat aan kan qua gewicht, behalve als de gewichten recht voor je uit moeten (dus tot op schouderhoogte ofzo), dan doet ineens alles zeer en is het megazwaar. Stom is dat.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 18:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vergeet vaak hier te rapporteren. Zondag 4,5km gewandeld. Ik zou vanavond gaan sporten met een vriendinnetje, maar zij kan niet en nu twijfel ik of ik misschien alleen ga. Dat durf ik niet zo goed
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 19:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh ja, ik moet wel even hier posten nu ik er toch ben Ik ben m'n jaar supersportief zijn aan het afsluiten met nog 1 allerlaatste rondje shred, nu bij 13/30. Niet dat ik daarna ga stoppen met sporten, maar wel iets minderen. Of nou ja, 2 a 3x per week hardlopen + 1 avondje sportschool (SH'BAM, supergenant, maar IEDEREEN moet het proberen, alle oud-shredders hier zijn helemaal om), nog steeds best veel. Eind maart ben ik klaar met 30DS (want met hardlopen tussendoor duurt 't iets langer). Edit: bedenk me net dat het dan echt precies een jaar is geweest, 31-3 begon ik vorig jaar

OH JA. Ik wilde dus Jillian mailen met awesome voor en na foto's alles, dus ik op d'r site zoeken, vol enthousiasme zo van HA IK GA D'R NU IETS LATEN ZIEN DAT ZE NOG NOOIT HEEFT MEEGEMAAKT, IK MAG SOWIESO IN D'R NIEUWE VIDEO. Staat er een of ander wijf op de site die dankzij jillian 150 kg ofzo is afgevallen Dus die hoop heb ik maar laten varen

Oh ja en achter de schermen is onze Jillian-adoratie gewoon doorgegaan, whatsappgroep met een redelijk aantal oud-shredders die nu ook allemaal goed bezig zijn Mochten mensen graag in de app willen geef dan even een gil!

Oh ja en skinnybitch is dus gelukt, maat 36, ik geloof het zelf nog steeds niet. Nu ongeveer een maand stabiel op gewicht gebleven en dat kost me 0 moeite, ik moet vooral opletten dat ik genoeg eet. Zo chill, zo blij, jilliannnn
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 22:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Woahhhh sann! Super goed!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 23:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed bezig, sann! Hoe vind je de shred zo als 'afsluiter'? Valt het ontzettend mee of zijn er toch nog dingen wel zwaar? Ik merk bijvoorbeeld dat ik nog steeds slecht ben in de v-raises, ook al heb ik al best wat met Jillian gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 23:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben trouwens vanavond toch nog gaan sporten! 20 minuten gefietst, 1000m geroeid en 3x 10 buikspieroefeningen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 00:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Goed bezig, sann! Hoe vind je de shred zo als 'afsluiter'? Valt het ontzettend mee of zijn er toch nog dingen wel zwaar? Ik merk bijvoorbeeld dat ik nog steeds slecht ben in de v-raises, ook al heb ik al best wat met Jillian gedaan.
Mja, ik doe alles vrij moeiteloos pro, maar die v-raises zijn FUCKING KUT, dat hele circuit trouwens. Level 1 deed ik helemaal met 2 kg, maar level 2 lukt me nog niet, dus daar doe ik nog weekdierstyle met 1 kg. Maar goed, nog 7 keer te gaan, lukt me uiteindelijk ook wel /bodybuilder. Ik heb gister nog op de Whatsapp gegooid van hoe de fuck deed ik dat toen ik 0,0 fit was :/ Ja niet, waarschijnlijk, mietjesstyle en dan nog een beetje extra mietjes ofzo Of de 5 secondenregel om de 5 seconden toepassen Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2014, 20:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dan ligt het in ieder geval niet (alleen) aan mij, mooi om te weten.
Ik heb vandaag ripped level 1 gedaan. Ik dacht dat ik level 3 van shred al had gedaan, maar die doe ik dan komende week nog wel.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 00:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Onderweg naar de sportschool besloten we dat het te mooi weer was om binnen te sporten en zijn we een rondje gaan fietsen. We waren een uur en een kwartier onderweg en we fietsten op een rustig tempo, dus ik denk dat we een km of 15 hebben gefietst. Thuis nog wat sit-ups gedaan (maar ik deed ze eerst niet goed dus ik heb geen goede telling) en 50 keer uit mijn stoel opgestaan en weer gaan zitten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het was inderdaad ook wel erg mooi weer zondag!

Ik heb nu wel level 3 van de 30 day shred gedaan. Bij de warming up kwam ik er achter dat ik stiekem best wel spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen heb? Geen idee hoe ik daar aan kom...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 21:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Net weer naar de sportschool geweest.
20min gefietst (dit keer op een spinningfiets)
1000m geroeid
4x 10 buikspieroefeningen
ongeveer een kwartier op de loopband gewandeld, maar ik kreeg steeds kramp in mijn voet dus op een gegeven moment er maar mee gestopt.

We hebben even gesproken met de fitnessinstructeur en we hebben nu een prachtig trainingsschema meegekregen (alleen nog even uitvogelen wat er allemaal bedoeld wordt, ik denk dat het door iemand geschreven is die net Nederlands aan het leren is). Volgende keer gaan we dus beginnen met krachttraining! Mochten we de apparaten toch niet begrijpen, kunnen we altijd nog een uur privéles nemen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 21:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Fijn, zo'n schema, Snebbeltje!

Ik moet voortaan op donderdag een hele dag werken in plaats van een halve, en dat was gisteren erg vermoeiend. Na het koken en eten had ik echt geen puf meer om nog te sporten. Vandaag wel weer, ripped level 2.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 22:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb nu wel level 3 van de 30 day shred gedaan. Bij de warming up kwam ik er achter dat ik stiekem best wel spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen heb? Geen idee hoe ik daar aan kom...
Dat heb ik nu ook, spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen. Ik vermoed dat lunges daar de oorzaak van zijn.

Ik ben weer beter en dus weer begonnen met sporten. Nog even aan het puzzelen wat ik wanneer ga doen, want ik wil eigenlijk ook wel weer gaan beginnen met hardlopen. Maar dat gaat dan ten koste van jillian-tijd...
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 18:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Dat heb ik nu ook, spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen. Ik vermoed dat lunges daar de oorzaak van zijn.

Ik ben weer beter en dus weer begonnen met sporten. Nog even aan het puzzelen wat ik wanneer ga doen, want ik wil eigenlijk ook wel weer gaan beginnen met hardlopen. Maar dat gaat dan ten koste van jillian-tijd...
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Gelukkig is het nu weg
Hardlopen is ook fijn, dat kan toch ook om en om met Jillian? Ik doe per week 2x hardlopen, 1x zwemmen en daarnaast Jillian.

Vandaag was het heerlijk weer om te lopen, ik heb 10,9 km gelopen in de heerlijke zon!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 20:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, hardlopen is ook fijn, maar ik vind afwisselen lastiger vol te houden. En 6x per week jillian én dansles én 2x hardlopen, is misschien een beetje veel van het goede.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 20:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind afwisseling ook moeilijker, maar als ik van te voren m'n hardloopdagen plan is het prima te doen Ik kijk aan het begin van de week even wanneer ik tijd heb (en of het weer die dagen een beetje meezit ), plan dan 2 of 3 dagen dat ik ga hardlopen en de afgelopen weken heeft dat prima gewerkt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 20:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat ik het dan idd even een tijdje ga proberen. Mocht het niet lukken dan houd ik het op jillian tot ik mijn streefgewicht bereikt heb. En ga ik daarna het hardlopen wel beginnen. Geen haast, sporten is leuk. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 21:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hardlopen is wel echt extreem chill met dit weer Lekker naar buiten wh00p
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 13:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zaterdag hebben we weer ons rondje gefietst. Vandaag naar de sportschool geweest.
1000m geroeid
5 min crosstrainer
half uur op een spinningfiets

Ik was aardig gesloopt. Ik was om 11 uur opgestaan en heb toen twee boterhammen gegeten en om 12 uur gingen we sporten, maar dat is niet echt een goede aanpak. Ik stond al gauw te trillen op mijn benen. Volgende keer misschien wat fruit bij mijn ontbijt doen ofzo. Iemand tips?

Ik denk erover om ook weer eens te gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed Ik vind hardlopen namelijk erg leuk en dan ga ik al gauw over mijn grenzen heen. Een terugval is het laatste wat ik wil. Maar dit weer is natuurlijk erg aanlokkelijk en bij elke hardloper die ik tegen kom ben ik jaloers Misschien moet ik gewoon met een heel rustig schema beginnen en niet elke keer meer doen, maar een tijdje hetzelfde. Misschien kan dat wel.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou proberen of het helpt als je eerder eet, en anders een banaan of iets dergelijks eten voor het sporten.
Wat het hardlopen betreft: kun je niet beginnen met wandelen en dan je tempo langzaam wat ophogen? Of jezelf gewoon heel streng toespreken!

Ik ben trouwens ziek deze week, echt zo slap als een vaatdoek. Vandaag ging het iets beter, en ik wilde graag gaan zwemmen, dus dat heb ik gedaan op ouwewijventempo. Voelde toch wel fijn om in beweging te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk erover om ook weer eens te gaan hardlopen, maar ik durf niet zo goed Ik vind hardlopen namelijk erg leuk en dan ga ik al gauw over mijn grenzen heen. Een terugval is het laatste wat ik wil. Maar dit weer is natuurlijk erg aanlokkelijk en bij elke hardloper die ik tegen kom ben ik jaloers Misschien moet ik gewoon met een heel rustig schema beginnen en niet elke keer meer doen, maar een tijdje hetzelfde. Misschien kan dat wel.
Ik zou niet denken in schemas en dat soort dingen. Ik heb weer een tijdje last gehad van mijn knie en heb mezelf nu voorgenomen om gewoon eerst weer een tijdje (paar weken) met regelmaat te lopen op een rustig jog-tempo; gewoon om er weer aan te wennen; gezien ik ook de neiging heb om na een paar keer lopen al te denken dat het allemaal wel weer prima gaat. In jouw geval zou ik een route zoeken van 2 of 3km, en afwisselen met joggen en wandelen, en dat met regelmaat doen en steeds wat meer proberen te joggen. Als je dan op een gegeven moment voelt dat je prima 3km kan joggen dan kan je ook al snel 4km. En als je dat kan kan je ook wel weer wat sneller, en voordat je het weet loop je zo 5km. (laat niet weg dat sommige mensen schema's heel fijn vinden natuurlijk). Maar regelmaat en niet te fanatiek beginnen is wel belangrijk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 12:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn eerste rondje hardlopen zit er ook weer op! Wat een heerlijk weer zeg. Het begin viel me zwaarder dan verwacht, maar de laatste helft was best goed te doen.

En omdat ik zelf de tel weer kwijt raak, ga ik toch hier mijn voortgang met sporten weer posten. Ik ga een poging doen om 3x in de week te hardlopen en 3x jillian. De zaterdag of zondag wordt dan rustdag, afhankelijk van hoe het steeds uitkomt. Nu maar afwachten of dit gaat lukken.

Evy; 1/30.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.