Oud 28-07-2009, 23:47
P-tje
P-tje is offline
Hey hallo,

Fijn dat je dit leest, alle reacties en meningen zijn welkom, ik zal eerst even uitleggen wat het punt is:

Ben dik jaar samen met een leuke meid, alles voelt lekker en gaat goed in onze relatie!

Alleen: Ik ben er achter gekomen dat ze liegt over toch wel belangrijke zaken vind ik.

1e keer: Ze heeft een photshoot laten maken van haarzelf in lingerie bij een bekende van haar (een jongen), mooie foto's uiteindelijk!..
In 1e instantie vond ik het niet zo leuk toen ze zei dat ze photoshoot in lingerie gedaan had bij een bekende van haar! Zat me ergens toch wel dwars dat iemand anders van haar mooie lichaam had mogen genieten, en helemaal omdat het een bekende van haar is die ze regelmatig ziet met uitgaan.
Maar goed, uiteindelijk heb ik me eroverheen gezet en het waren echt mooie foto;s geworden waar ik erg tevreden mee was!

Ik heb haar toen gevraagd of ze ook naaktfoto;s heeft laten maken, dit ontkende ze. Ik vroeg of hij haar borsten gezien had, hierop vertelde (/loog) ze gedetailleerd dat hij misschien even haar borsten gezien zou hebben toen ze een jasje aanhad tijdens een foto die per ongeluk open ging.. Ze zweerde dat er geen naaktfoto's waren..
ik geloofde haar en ging ervan uit dat ze de waarheid sprak.

Paar maanden later zit ik achter haar computer en start per ongeluk de cd die erin zit op, dit bleken de foto;s van de shoot te zijn, en ot mijn verbazing zaten er ook foto;s bij waarop ze half naakt te zien was!

Toen ik haar confronteerde hiermee zij ze dat ze bang was voor mijn reactie hierop en daarom niet wilde zeggen en erover loog! Okee, kan zo zijn, maar vind het moeilijk dat ze niet gewoon het lef had om vanaf het begin eerlijk te zijn...En zo verschrikkelijk ben ik trouwens ook weer niet dat ze zoiets niet tegen me kan zeggen..

2e keer:
Ik heb een keer haar smsjes gelezen (ik weet het, niet netjes) en toen stonden daar smsjes van een gast, er stond een sms bij: 'ik hoor dit en dit nummer en moet heel erg aan je denken' en 'ik ben weer klaar met werken en ga nu lekker naar huis'. Dus verschillende soorten smsjes, alsof ze elkaar veel vertelden over sms!

Heb haar daarna gevraagd of ik haar smsjes mocht lezen, hierop reageerde ze erg fel en geen vertrouwen etcetera.. uiteindelijk allebei naar huis gegaan 's middags, 's avonds weer bij elkaar, toen mocht ik haar smsjes lezen... Had ze alle smsjes van die jongen gewist..

Ik vroeg haar of ze gesmst had met een andere jongen, zij ze nee, ik vroeg het paar keer, ze heeft gezworden op alles wat haar lief is dat ze niet gesmst had met iemand anders..
Toen ik haar confronteerde met het feit dat ik de smsjes gelezen had, werd ze knalrood en zei ze uiteindlijk dat ze wel wist dat ik ze gelezen had...

Ze zei dat het niks was en gewoon vriendschappelijk, maar dat ze niet wilde dat ik onnodig ongerust zou worden..
Maar waarom doet ze dan zo geheimzinnig over dit soort dingen... ik vind het echt niet erg als ze iets gaat drinken met een vriend van haar of een bekende.. maar ik snap totaal niet waarom ze dit verzwijgt en of het wel de waarheid is dat ze gewoon vriendschappelijk wat zijn gaan drinken met z'n 2-en..

Ikj merk dat ik het steeds moeilijker vind om haar te vertrouwen hierdoor en vraag me af of er over een tijdje niet nog meer boven water komt waarover ze eerst glashard in mijn gezicht iets anders over verteld..
En weet nog steeds niet zeker of ze 100% de waarheid heeft gesproken over de smsjes en afspraakjes met die gast.. Punt is dat we in die periode ook weinig sex hadden, ze had in ieder geval een maand ongeveer geen zin in sex met me, tot ongeveer het moment dat dat van die smsjes uitkwam..!
ik ben vaak 2 weken niet thuis voor school / werk en ze zei dat ze dan het idee had dat ze meteen sex met me moest hebben als ik weer thuis was.. en dat ze daarom geen sex meer wilde met me tijdens die maand... dat is blijkbaar daarna weer goed gekomen, want sex is weer goed.. sinds ze die jongen niet meer ziet heb ik het idee..

Weet niet zo goed of ik haar kan vertrouwen, weet niet precies wat ze nou gedaan heeft en vind het irritant dat ik er onzeker door wordt en heb de gedachte om er een punt achter te zetten, want we hebben het er nu al vaker over gehad en telkens komen er weer kleine luegens / stukjes waarheid boven water...
Daarnaast ga ik me nu over vanalles en nog wat afvragen of er niet iets achter zit als ze iets zegt / doet!

Stel ik me aan of is mijn onvertrouwen gegrond?

pff lang verhaal hey, bedankt als het de tijd en moeite hebt genomen om het te lezen en om eventueel een reactie te plaatsen!Waardeer het!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2009, 00:04
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik vind 't niet gek dat je 't vertrouwen in je vriendin 'n beetje verloren bent. In jouw situatie zou ik haar 'tzelfde vertellen als wat je in je post hebt gezet en eisen dat ze voortaan volkomen eerlijk tegen je is, want als haar vriend heb je daar recht op. Ze weet zelf heel goed dat ze dingen doet of heeft gedaan die jij niet oké zou vinden, want waarom zou ze er anders over liegen? Aan de andere kant moet je ook niet te snel zijn met 't beëindigen van jullie relatie, want 't feit dat ze zo haar best doet om allerlei zaken voor je te verbergen bewijst wel dat ze wel degelijk veel voor je voelt...
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 00:25
P-tje
P-tje is offline
Ah te gek, je bent het hele verhaal dat ik geschreven heb heelhuids doorgekomen.. haha!

Ik weet ook wel dat ze veel om me geeft en dat ze gek op me is.. Dat laat ze me ook wel duidelijk merken :-)

Ik vraag me alleen af of het geen erkenning is waar ze naar op zoek is door halve naaktfoto;s te laten maken en afspreken met andere jongens om die aandacht te krijgen, zodat ze erkenning krijgt dat ze een mooie meid is..
Misschien is het haar eigen onzekerheid waardoor ze dit soort dingen doet, maar het niet zo verwoord naar mij toe.. kan me trouwens wel voorstellen dat ze dat niet zo tegen me zal zeggen!

Maar ja, ik laat haar ook duidelijk merken dat ik haar te gek vind en dat ze geweldig is en er goed uitziet..!

En ik vind het jammer dat als ik na leugens van haar, ik degene ben die moet werken om positief te denken erover en haar proberen te vertrouwen en mezelf niet moet gek maken.. en als ik dan eindelijk op een punt ben dat het voor mijn gevoel wel weer lekker gaat.... komt er weer een nieuwe leugen! En zit ik weer met de gebakken peren en begint het proces voor mij weer van voren af aan... Ze helplt me hier wel bij moet ik zeggen en ze probeert denk ik ook wel om duidelijk te zijn! Maar ja, ik blijf niet bezig met opnieuw vertrouwen opbouwen om het vevolgens weer in te laten storten!!
en iedere keer gaat er toch een beetje vertrouwen weg, hoe hard ik ook probeer om het weer helemaal terug te krijgen... ik vergeef het haar wel tot nu toe, maar het is moeilijk te vergeten!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 01:17
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
sorry hoor maar (halve) naaktfoto's maken bij een vriend, en het mij dan nog niet vertellen = uit

en zulke sms-en die onschuldig zijn bestaan niet

maar hier heb je weinig aan
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 03:09
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Als iemand het excuus gebruikt dat ze iets verzwijgt omdat ze niet wil dat ik me ongerust voel, dan kan het twee dingen betekenen.

Of er gebeurt/is meer gebeurd tussen die twee en verzwijgt het daarom. Of er is niets aan de hand en heeft ze blijkbaar niet genoeg vertrouwen in mij als persoon om dat gewoon in te zien zonder me druk te maken.

In beide gevallen is er toch iets mis, lijkt me. Persoonlijk zou ik het er met haar over hebben en het bovenstaande uitleggen. Ik zou vertellen dat ze hiermee het vertrouwen schaadt: "Je bent buiten onze relatie nogal intiem met andere mannen en geeft je - letterlijk - nogal bloot. Als er werkelijk niets speelt tussen jou en deze andere man, dan snap ik niet waarom je denkt dat ik dat niet zou kunnen inzien als je me dat gewoon vertelt. Je begrijpt nu vast dat ik juist na dit verzwijgen van jou kant opeens twijfels heb."

Verder moet je zelf maar kijken hoe je verder wilt.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 10:14
janosch
janosch is offline
Ik zou niet met haar trouwen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 11:21
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik kan het niet uit jouw berichten opmaken, maar ik neem aan dat je meerdere keren met je vriendin hebt gesproken over haar leugens. Je hebt haar meerdere keren het voordeel van de twijfel gegeven of een nieuwe kans, maar ze blijft liegen en rare dingen doen. Nu is het tijd om een laatste gesprek aan te gaan over haar leugens. Zeg haar dat ze alles moet opbiechten en dat ze alles kan vertellen zonder dat dit consequenties heeft. Vertel haar wel, als je er ooit achter komt dat ze heeft gelogen of opnieuw liegt, hoe klein of onschuldig de leugen ook is, dat je de relatie met haar verbreekt. Op deze manier kan zij schoon schip maken en kom jij eindelijk achter de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 11:53
Verwijderd
Kan je niet wat foto's linken?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 11:59
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Kan je niet wat foto's linken?
en waar zou je die voor nodig hebben.
behalve om je collectie half naakte vrouwen of vrouwen in lingerie uit te breiden.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 12:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

en zulke sms-en die onschuldig zijn bestaan niet
Euh, jawel hoor. Ik stuur met enige regelmaat zulke smsjes zonder dat het iets betekent. Bovendien, ik kan in z'n post nergens terug vinden dat-ie werkelijk een schokkend smsje heeft gevonden.. alleen maar dat ze blijkbaar intensief contact hebben.. Tja, nou en? Ik vind dat als je zulke smsjes niet kunt lezen zonder zelf (evt onterechte) conclusies te trekken, je het gewoon niet moet doen. Ik zou flink pissig zijn als ik erachter kwam dat m'n vriend me niet genoeg vertrouwde om uit m'n telefoon (en email en post) te blijven.

Verder, ja die foto's.. da's niet netjes. Ze had gewoon eerlijk moeten zijn. Zo simpel is het. Maar dat is ze niet geweest en de vraag is wat jij daar nu mee gaat doen.
Als je d'r echt niet meer vertrouwt, moet je ook niet bij d'r blijven. Dan ga je bij alles wat ze zegt je afvragen of ze wel eerlijk is en dat is vervelend voor jullie allebei.

Wil je 't wel nog proberen, dan zou ik zeggen dat je aan haar moet vragen of er nog meer dingen zijn die je moet weten en vragen of ze voortaan gewoon eerlijk wil zijn ongeacht haar angst voor je reactie. Daar staat tegenover dat jij daarmee de verantwoordelijkheid op je neemt enigszins normaal te reageren als ze iets vertelt wat je eigenlijk niet had willen weten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 14:13
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik kan begrijpen dat ze je niet pijn wilde doen door die foto's te verzwijgen. Alhoewel als ik zoiets zou doen zou ik dat toch eerst wel met mijn vriend overleggen. Ik snap niet helemaal waarom ze dat dan niet doet.

Verder kan ik me voorstellen dat ze niet wil dat je haar smsjes leest, ook al zijn die alleen vriendschappelijk.

Maar het kan in ieder geval geen kwaad om er eens over te praten, want op deze manier blijf je alleen maar met rotte gevoelens zitten.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 15:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het is me niet helemaal duidelijk; is die shoot gemaakt toen jullie al wat hadden, of daarvoor?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 16:32
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ah te gek, je bent het hele verhaal dat ik geschreven heb heelhuids doorgekomen.. haha!

Ik weet ook wel dat ze veel om me geeft en dat ze gek op me is.. Dat laat ze me ook wel duidelijk merken :-)

Ik vraag me alleen af of het geen erkenning is waar ze naar op zoek is door halve naaktfoto;s te laten maken en afspreken met andere jongens om die aandacht te krijgen, zodat ze erkenning krijgt dat ze een mooie meid is..
Misschien is het haar eigen onzekerheid waardoor ze dit soort dingen doet, maar het niet zo verwoord naar mij toe.. kan me trouwens wel voorstellen dat ze dat niet zo tegen me zal zeggen!

Maar ja, ik laat haar ook duidelijk merken dat ik haar te gek vind en dat ze geweldig is en er goed uitziet..!

En ik vind het jammer dat als ik na leugens van haar, ik degene ben die moet werken om positief te denken erover en haar proberen te vertrouwen en mezelf niet moet gek maken.. en als ik dan eindelijk op een punt ben dat het voor mijn gevoel wel weer lekker gaat.... komt er weer een nieuwe leugen! En zit ik weer met de gebakken peren en begint het proces voor mij weer van voren af aan... Ze helplt me hier wel bij moet ik zeggen en ze probeert denk ik ook wel om duidelijk te zijn! Maar ja, ik blijf niet bezig met opnieuw vertrouwen opbouwen om het vevolgens weer in te laten storten!!
en iedere keer gaat er toch een beetje vertrouwen weg, hoe hard ik ook probeer om het weer helemaal terug te krijgen... ik vergeef het haar wel tot nu toe, maar het is moeilijk te vergeten!
Ja, 't is heel goed mogelijk dat ze aandacht van andere jongens nodig heeft vanwege haar onzekerheid, maar maakt dat haar acties en leugens minder kwetsend voor jou? Ik vind dat ze niet zo egoďstisch mag zijn en rekening moet houden met jouw gevoelens bij 't maken van zulke keuzes. Als ze zich onzeker voelt, hoort ze (zeker met haar eigen vriend) daarover praten.

Nu je haar keer op keer vergeeft, wordt 't voor haar alleen maar aantrekkelijker om van alles achter je rug om uit te spoken. Je zou haar toch 'n keer 'n ultimatum moeten stellen, want op deze manier ga je zelf eronder door. Heeft 't zin om dat uit te stellen en af te wachten?

Sterkte overigens, lijkt me 'n erg pijnlijke situatie waar je momenteel in zit .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:39
P-tje
P-tje is offline
Het is me wel duidelijk geworden dat ik idd wat meer op mijn strepen moet gaan staan en een ultimatum stellen wat een aantal van jullie al aangeven vind ik een goed idee!! Dit kan niet zo langer goed- / doorgaan.

Het is idd zo dat ze bij dit soort keuzes met me had moeten overleggen en open moeten zijn.

Betreft het lezen van haar sms: Ik weet dat dat niet netjes van me was en dat wil ik ook niet goedpraten hier en het getuigt al van geen vertrouwen.
Maar als ik dat niet had gedaan, was ik er nooit achter gekomen dat ze contact had met iemand anders!

Als ze vanaf het begin open en duidelijk was geweest dat het contact puur vriendschappelijk was, had ik ook heel anders tegen die smsjes aangekeken!
En dat geldt ook voor die photshoot! Maar het verzwijgen en het moeilijk doen om het te verbergen roept alleen maar meer vragen op!

Maar ja, ik blijf met de twijfel zitten of ik haar ooit nog 100% kan vertrouwen... Als dat niet meer kan is het voor mij gedaan... maar ja, dan zal ik het misschien eerst nog een laatste keer moeten proberen!

Ik zie haar volgende week helaas pas weer, dus ga het dan met haar erover hebben!
Bedankt voor de reacties, ik hou jullie op de hoogte!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:45
mara18
mara18 is offline
Hey,

Als ik uit eigen ervaring spreek, kan ik het volgende vertellen:

Ik ben zelf best wel een flirter, mijn vriend weet dat ook. Maar hij mag wel al mijn smsjes lezen zonder dat ik er eerst de helft zit uit te wissen. Als er 'gekke' dingen te lezen vallen, dan weet hij ook dat dit niks te betekenen heeft. Het feit dat je vriendin zich zo vreemd gedraagt en dingen achterhoudt, zou bij mij een alarmbel doen rinkelen...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 23:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Nogmaals; is de shoot tijdens de relatie geweest? Zo ja, hebben jullie daar duidelijke afspraken over gemaakt over hoe ver ze mocht gaan? En heeft ze die geschonden? Of was die shoot van voor jullie een relatie kregen?

Zoals grl al aangeeft, zijn die smsjes qua inhoud erg onschuldig. Dat je daar gelijk vanalles achter zoekt, zegt ook iets over jou. Ook de opmerking dat je er van baalt dat iemand anders van haar lichaam heeft mogen genieten; hoe sta je dan tegenover haar eerdere relaties?

Ik vind je wat jaloers overkomen. Dat kan verklaren waarom ze bang is voor je reactie. Dat praat liegen niet goed, maar kan wel verklaren waarom ze je wilde ontzien.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 13:06
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ik zou het echt niet goed vinden als zij zo'n halfnaakte photoshoot gaat doen bij een bekende vriend. Ik snap heel goed dat je niet wil hebben dat hij van haar lichaam heeft 'genoten'. Het lijkt me best een persoonlijk iets om te doen, ik zou niet eens willen dat een normale vriend dat zou doen terwijl ik een vriend zou hebben.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 14:46
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik zou het echt niet goed vinden als zij zo'n halfnaakte photoshoot gaat doen bij een bekende vriend. Ik snap heel goed dat je niet wil hebben dat hij van haar lichaam heeft 'genoten'. Het lijkt me best een persoonlijk iets om te doen, ik zou niet eens willen dat een normale vriend dat zou doen terwijl ik een vriend zou hebben.
als het echt een goede vriend is, waarom niet? misschien voelt ze zich dan juist meer op haar gemak, en voor hetzelfde geld is die vriend wel professioneel met fotograferen bezig (en wat doet het er dan toe of het een vriend is of niet?), of is het een erg goede amateurfotograaf en heeft ze voor hem gevrijwilligd om zijn portfolio uit te breiden of weet-ik-veel. én overigens is het nog steeds niet duidelijk of het nu voor of tijdens de relatie was, en ik heb een 'hunch' dat het vóór de relatie was (omdat dat de enige vraag is die hij weigert te beantwoorden, waarschijnlijk omdat wij dan zouden zeggen dat hij niet moet zeuren), dus moet hij sowieso niet zeuren.


Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2009, 19:49
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Die hunch heb ik dus ook. Vooral omdat hij pas over de foto's hoort, nádat de shoot geweest is en hij haar uit moet horen of er naaktfoto's gemaakt zijn. Klinkt alsof het iets is wat voor hun relatie gebeurt is, en niet tijdens. Als dat wel tijdens de relatie geweest is, schort echt iets aan de communicatie.

Als de foto's van voor hun relatie zijn geweest, en hij al negatief reageerde op lingeriefoto's, kan ik me heel goed voorstellen dat ze liegt over de naaktfoto's. Had ze nog steeds beter eerlijk voor zichzelf op kunnen komen en aan moeten geven dat ze zelf wel bepaalt wat voor foto's ze laat maken, maar als ze wat onzeker is en bang is dat TO boos wordt, verklaart het wel wat.

En in dat geval moet TO ook eens naar zichzelf en zijn eigen gedrag gaan kijken. Opmerkingen als 'ik heb er moeite mee dat iemand anders van haar mooie lichaam genoten heeft' vind ik sowieso vrij walgelijk. Alsof ze je bezit is en hiervoor geen (seks)leven mocht hebben. (Dit is wel er vanuit gaande dat de shoot vóór de relatie was.)

Maar goed, als TO nou eerst die vraag eens beantwoordt... Dan is het stuk duidelijker of TO gewoon erg jaloers is, of dat zijn vriendin wat achterbakse kantjes heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 20:23
Verwijderd
Damn... Dit is wel een ingewikkelde situatie. Ik zou niet een twee drie weten wat ik hier mee moet. Mijn advies: Leg je probleem uit aan haar. Ik weet niet hoe close jullie bv zijn, kun je een probleem gewoon in een open situatie goed bespreken? Ik kan dat natuurlijk niet inschatten... maar dat laat ik natuurlijk aan jou over.

Ik zou zeggen, leg uit dat je het ECHT NIET LEUK VIND dat ze gelogen heeft... En dat je het veel fijner vindt als ze eerlijk de waarheid vertelt. Ik snap erg goed dat ze bang is voor je reactie, ik ken je niet al te goed, maar dat kan ik wel begrijpen... Zo gaan die dingen nou eenmaal.

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 19:30
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
mijn vriend zou echt niet tegen me moeten liegen hoor! en al helemaal niet over zulke dingen! nou zie je een jongen niet zo snel zoiets doen, maar ik zou dit echt niet pikken van je vriendin hoor!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 21:56
P-tje
P-tje is offline
even voor de duidelijkheid:

de photoshoot was tijdens de relatie... toen we ongeveer driekwart jaar samen waren... daar heeft ze me van te voren niks over verteld, heeft ze gedaan zonder te overleggen!
Dat hoorde ik achteraf pas, waardoor ik wel fel reageerde in het begin... daarom heeft ze me toen niet de 'naaktfoto's (is niet helemaal naakt op de foto;s) laten zien zij ze...
Maar ja, d werkt dan natuurlijk van 2 kanten, als mij niks verteld wordt, vind ik het een normale reactie dat ik er in eerste instantie niet zo blij mee ben... en zij had daardoor zoiets van: die andere foto's laat ik maar niet zien...

En ik moet toegeven dat ik wel een jaloers persoon ben, maar dat geeft vaak ook wel aan dat ik juist gek op haar ben... maar mn jaloezie heeft geen overdreven vormen.. ik vind niet dat ik haar belemmer in haar doen en laten.. zo'n photoshoot had ze van mij zeker mogen doen, had het alleen liever van te voren gehoord en waarom ze het bij een bekende deed en niet bij een professionele fotograaf! Als ze dat gewoon verteld had en normaal beargumenteerd had, was het voor mij echt geen groot probleem geweest! De bekende bleek student fotografie te zijn...

En de opmerking dat iemand anders van haar lichaam heeft genoten:
Het kan natuurlijk zo zijn dat deze opmerking uit zijn verband wordt gehaald en vervolgens als walgelijk wordt bestempeld, maar probeer je aub evenn te leven in de situatie en probeer te begrijpen wat ik gevoeld heb toen ik de erachter kwam wqt voor foto's het waren...
Ik hoop dat je begrijpt dat het dan steekt om zoiets te zien en op dat moment voelde ik me er niet fijn bij dat iemand anders haar naakt heeft gezien... vooral omdat ik het hele verhaal erachter nog niet wist...
Ik kan me niet voorstellen dat als jij een vriend hebt, je zelf vind dat je voor iedereen uit de kleren mag gaan, en dat je vriend dan niet mag zeggen dat hij het niet fijn vind dat anderen genieten van je lichaam...Maar als dat wel zo is, dan respecteer ik natuurlijk wel je mening hierover! Geen probleem..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 08:50
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ok, dan had ze het inderdaad beter even verteld en gevraagd of je daar iets mee in zat (tenzij het natuurlijk een verrassing moest zijn, een cadeau voor jou, die foto's). toch vind ik persoonlijk dat het feit dat die jongen fotografie studeert in haar voordeel spreekt...
maargoed, nu we dat weten is het inderdaad wel begrijpelijker dat je dan iets anders reageert dan wanneer het voor jullie relatie was. soit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 10:18
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik vind sowieso dat ze het je had moeten vertellen, en had moeten vragen hoe jij daar over denkt, en desnoods je mee laten gaan ( en dat heeft niks met jaloezie te maken vind ik ). Ik snap best dat ze die foto's heeft willen laten maken want als ze een mooi lichaam heeft kunnen er ook hele mooie foto's uit komen, maar ik blijf erbij dat ze het je had moeten vertellen, want een relatie gaat wel over vertrouwen, en in feite loog ze gewoon tegen je en ik vind dat je in een relatie niet moet liegen en al helemaal niet over zulke dingen.

Zijn de foto's wel mooi geworden trouwens?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 21:27
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Laatst stond er een klein artikeltje in een krant - die ik toevallig in de trein zag liggen - dat een wetenschapster zich had gespecialiseerd in het verschijnsel jaloezie. Daaruit blijkt dat alle vormen van jaloezie die je voelt, gegrond zijn en duidden op een bedreiging die daadwerkelijk aanwezig is.
Er waren iets van verschillen tussen mannen en vrouwen, maar dat weet ik niet zo precies meer.

Tenzij je een ziekelijke vorm van jaloezie hebt, waarbij je eigenlijk altijd jaloers bent in wat voor situatie dan ook.

Heel denderend nieuws is het natuurlijk niet, maar het hielp mij wel op dat moment. Jij kent jezelf het beste en jij hoeft dus ook geen verantwoording af te leggen aan de forummers hier en je hoeft je ook niet te meten aan wat forummers hier acceptabel vinden. De een zou het prachtig vinden, de ander wordt er nou eenmaal niet blij van. Het feit dat jij hier mee zit zegt genoeg. Je hebt je eigen normen en een relatie bouwt op respect en vertrouwen, wat naar twee kanten toewerkt. Is dit vertrouwen en respect er niet, dan werkt het niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2009, 17:37
Vlindertjuh19
Vlindertjuh19 is offline
Beste Schrijver van dit verhaal over je vriendin.

ik kan me zelf zo vinden in jou verhaal.
ik zit nu op dit moment in zo'n zelfde iets.
ik had 2 jaar een relatie met een super leuke jongen.
tot 2 weken geleden.
in het eerste jaar waren er een aantal dingen gebeurt bij hem thuis.
hij is toen 4 maanden bij mij komen wonen. en heeft toen gelogen
over iets wat zijn moeder zou hebben.
mijn ouders hebben hem toen het huis uit gezet en hij is terug gegaan naar zijn oudhuis.
wij kwamen ook niet meer bij elkaar thuis.
zagen elkaar buitens huis. sliepen in het weekend wel samen.
in het gebouw van mijn vaders bedrijf.
nu een jaar later.
heeft mijn vriend gelogen over afspraakjes met een ander meisje.
en dan bedoel ik..naar de auto rai & het strand.
ik kwam hier achter door een mailtje van haar een paar maanden gelden.
met een pikante tekst erin.
ik heb hem uit leg gevraagt en er was niks aan de hand.
tot ik 2 maanden gelden een kriebel kreeg om op haar hyves te kijken.
en wat zag ik daar berichtjes over hem naar vriendinnen en een gekke foto van hun samen.
ik weer uit leg gevraagt en hij ontkende alles.
tot ik dat meisje heb gebelt. en zei beweerde dat ze al 5 maanden wat hadden.
kon me oren niet geloven en nog steeds niet.
weken lang heb ik last van haar gehad en mijn vriend ook..in de zin van smsjes en bellen.
tot dat hij op een vrijdag zei als je niet wil luisteren is het uit.
nou toen was het dus uit tussen die 2 en ik zou nog veder met hem gaan.

ik kwam thuis van vakantie met hem en dat meisje had naar mijn ouders gebelt die echter van niks wisten.
omdat ik dacht ben volwassen genoeg om dit zelf op te lossen.
ineens had ik een mail van haar met fotos.
en ja toen bekende hij.. dat hij 2x met haar was weg geweest maar geen sex had gehad.

2dagen na dat voorval heb ik het uit gemaakt.
alleen sta ik daar niet achter.

maar jij vraagt of je vertrouwen kunt terug krijgen.
dit kan je alleen terug krijgen als zij berijt is te veranderen.
is ze dit niet dan is het een bodumloze put.

mijn ''ex'' is nu pas bereid te veranderen wanneer het eigenlijk te laat is.
mijn ouders zijn nu tegen mijn relatie wat logies is.
waardoor ik het heel moeilijk heb. ik mis hem nog elke dag.
en denk elke dag dat we er samen uit kunnen komen
maar ik ben bang dat ik me zelf nooit meer terug vind in onze relatie door zijn leugens.
en altijd zal denken heeft hij niet nog een ander.

en nu liegt jou vriendin over foto's maar wie weet,weet jij nog maar de helft.
denk goed na over je keus. want ik heb nu spijt. maar wel de rust om over zijn fouten na te denken.

veel sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 18:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vlindertjuh19, hou je alsjeblieft sterk! Zoals blijkt uit je verhaal heeft jouw (ex)vriend je gewoon gebruikt. Tijdens zijn relatie met jou heeft hij er ook nog een ander op nagehouden en daar flink over gelogen. Blijkt maar weer dat hij daar totaal geen spijt van heeft en het niet een eenmalig slippertje is geweest waar hij kapot van is. Ik vind het heel goed van je dat je zo sterk bent om hem te dumpen en hoop dat je zo sterk blijft om hem te weerstaan
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 18:26
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Het lijkt me tijd voor jou om even een knoop door te hakken. Stel een ultimatum. Wat ik een tijdje terug zelf heb gedaan toen mijn ex iets absoluut niet wilde vertellen, omdat ze bang was voor mij reactie, is dat ze nu meteen kon beginnen met eerlijk tegen mij zijn en alles vertellen of ze kon wegwezen en dan hoefde ik haar niet meer te zien.

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om haar Nog een keer te vergeven. Op die manier kan je er gif op innemen dat zulke dingen nog een keer gebeuren omdat je er niks aan hebt gedaan.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 19:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind het bullshit dat je haar sms'jes hebt gelezen. En niet zo'n beetje ook. Dat is gewoon iets wat je niet kunt maken, en ik vind (stiekem!) dat je haar dan ook niet mag aanvallen op wat je gelezen hebt. Het is echter wel heel raar dat zij ontkent dat ze met een gozer heeft lopen sms'en - dát is iets wat je haar kwalijk mag nemen, niet het sms'en zelf. Maar echt, geloof mij, in andermans telefoon neuzen schaadt alleen maar wederzijds vertrouwen. :ervaringsdeskundige: Niet doen!

En verder vind ik dat over die fotoshoot écht een raar verhaal. Dat ze het je niet heeft vertelt, etc. Misschien komt dat inderdaad door dat jij wat jaloers bent aangelegd, maar daar zal je vriendinnetje ook mee moeten leren leven. En juist die jaloezie moet voor haar een reden vormen om open te zijn over de dingen die ze uitspookt, zodat jij niet overal iets achter gaat zoeken.

Kort samengevat moet a) jij minder jaloers zijn en b) zij opener. Denk ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 07:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Moeilijke situatie.

Als je zo verliefd bent op iemand dan probeer je allerlei foutjes van de ander te negeren of zelf een beetje goed te praten, dat doe ik ook. Toch vind ik persoonlijk dat ze te ver is gegaan wat betreft die foto's, ze had bijvoorbeeld kunnen vragen of jij mee ging..

Die smsjes hoeven overigens nog niet zoveel te betekenen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 13:27
Vlindertjuh19
Vlindertjuh19 is offline
x-spekkie-x bedankt voor je reactie.

mijn ''ex'' heeft naar zijn zeggen nooit iets met haar gehad alleen afspraakjes om te praten..
beetje vreemd. maar ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ze echt wat hadden door dat wij 7 dagen per week samen waren.
dat meisje heeft ook heel veel tussen ons zitte stoken.
bijvoorbeeld op bellen naar mij en vragen naar mijn ''ex'' vriend.
en dan vragen hoelang heb je nou met haar. en dan zei hij 2 jaar..zei zij tegen hem je zei tege mij 2 weken..
dan denk ik waarom moet je dat dan vragen als je het al weet?
hij heeft nu ook geen contact meer met haar.
alleen word ik dus gestalkt op het moment door iemand.
terwel in de tijd dat hij dus met ons 2 contact had. en hij bij mij sliep ook constand werd gebelt ( in de nacht zonder nummer).
de zelfde tijden word ik nu dus ook gebelt.
en heb hem gevraagt of hij het is.. okal liegt die veel.. dit kan ik van hem aan nemen dat hij het niet is.
dus ik vermoed dat zij zo iets heeft van dat kind zit toch al in zak en as (ik dus) laat ik der nog maar ff meer shit voelen.
weet ook niet goed wat ik hier aan moet doen.

maar bedankt voor je begrip!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 14:32
Lydia Field
Avatar van Lydia Field
Lydia Field is offline
Mmm, klinkt allemaal bekend... het enige advies dat ik Vlindertjuh en What'shisname zou geven:

Maak snel een einde aan de relatie, want als dit pas het begin is dan kun je zo'n persoon NOOIT meer vertrouwen. Het is beter om de eer aan jezelf te houden en weg te gaan of het uit te maken dan de pijn te moeten ondergaan als je er achter komt dat ze vreemd zijn gegaan. En ja, dat heb ik zelf mogen ondervinden.Not funny.

Mijn vorige vriendje had ook al neiging om zo overdreven op feesten te gaan doen, gewoon om te checken of hij nog wel de coole guy was, of hij nog wel in de markt lag. Nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Man, wat liep die gast te janken toen ik het uitmaakte. Maar ik voelde me wel goed, hoe harder hij jankte.

Het enige wat je hoeft te doen is eerlijk zijn. En als je merkt dat je vriend of vriendin dat niet kan moet je jezelf afvragen wat je daarvan vindt. Vind je het okee? Nou dan is er toch niets aan de hand?
Wil je eerlijkheid? Ben dan ook eerlijk naar jezelf and walk away!
__________________
Nee ik heb geen MSN, kun je niet gewoon praten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Schrammen Met Verdriet
.:SuPaHGuRl:.
5 01-06-2003 17:47
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.