Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2006, 20:57
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Zijn hier nog mensen die een examencursus gaan volgen?
Ik zelf ga naar de Universiteit van Leiden om daar een cursus Economie 12 te volgen.
Dat is toch wel mijn slechste vak en hoop dat het wat beter gaat na de cursus!
Zijn er misschien ook nog mensen die ervaring hebben met zo'n cursus? Ik hoor het graag!
__________________
Everybody makes mistakes!
Advertentie
Oud 11-04-2006, 21:18
Ndimension
Ndimension is offline
Ik wist niet eens dat zoiets kon. Is er ook zoiets voor scheikunde?
__________________
© Ndimension
Oud 11-04-2006, 21:29
Verwijderd
Iemand die ik ken heeft dat vorig jaar gedaan. Het heeft haar geholpen, maar ik weet er verder het fijne niet van.
Succes in ieder geval.
Oud 11-04-2006, 21:30
Estar
Estar is offline
Ik heb wel ervaring met een cursus in leiden, alleen deed ik het in de kerstvakantie, 1 dag voor een vak. Maar de examencursus lijkt hier heel erg op, alleen doen ze bij sommige vakken meerdere dingen behandelen en bij alle vakken examens oefenen.


Ik weet niet wat je wil weten?
Oud 12-04-2006, 09:26
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 11-04-2006 @ 22:18 :
Ik wist niet eens dat zoiets kon. Is er ook zoiets voor scheikunde?
Examencursus
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 12-04-2006, 09:27
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 12-04-2006 @ 10:26 :
Examencursus
Dit is die cursus in Leiden je hebt ook nog andere in Delft en Eindhoven geloof ik.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 12-04-2006, 09:28
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Estar schreef op 11-04-2006 @ 22:30 :
Ik heb wel ervaring met een cursus in leiden, alleen deed ik het in de kerstvakantie, 1 dag voor een vak. Maar de examencursus lijkt hier heel erg op, alleen doen ze bij sommige vakken meerdere dingen behandelen en bij alle vakken examens oefenen.


Ik weet niet wat je wil weten?
Eigenlijk niks speciaals. Vroeg me gewoon af of er meer mensen zijn die die cursus gaan volgen/ of gevolg hebben en of het veel geholpen heeft.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 12-04-2006, 10:20
bijlesnetwerk.n
bijlesnetwerk.n is offline
Bijlesnetwerk.nl organiseert een driedaagse training in Nijmegen. Kijk voor meer informatie op www.bijlesnetwerk.nl

Wij kunnen zelf natuurlijk niet zeggen of de training zal gaan helpen, maar onze leerlingen, die ook bijles volgen, behalen bijna allemaal veel betere punten. Zij gaan bijvoorbeeld van een 4 naar een 6,5.
Oud 12-04-2006, 11:07
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga wiskunde, natuurkunde en scheikunde doen in Leiden. Ja, wel veel en duur enzo, maar ja je moet wat he.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 12-04-2006, 13:00
Estar
Estar is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 12-04-2006 @ 10:28 :
Eigenlijk niks speciaals. Vroeg me gewoon af of er meer mensen zijn die die cursus gaan volgen/ of gevolg hebben en of het veel geholpen heeft.
Ja, ik denk zeker dat de cursus mij wel geholpen heeft.
Ik doe een thuisstudie en ik liep steeds vast bij wiskunde en bij scheikund kwam ik niet vooruit omdat ik steeds in slaap viel( en nee dat is geen geintje is echt serieus)
Dus ik ben de kerstcursus gaan doen in leiden, dus maar 1 dag in plaats van 3 dagen.

Met scheikunde heb ik 95% van de examenstof gehad en voor wiskunde 55% maar ze hebben bij de open dag ook dat je een klein onderdeel kreeg, en nu heb ik ook 95% examenstof gehad van wiskunde.

Ik vind dat ze erg goed uitleggen en je op een goede manier inzichten geven.
Een aanrader dus!
Oud 12-04-2006, 14:52
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-04-2006 @ 12:07 :
Ik ga wiskunde, natuurkunde en scheikunde doen in Leiden. Ja, wel veel en duur enzo, maar ja je moet wat he.
Ik zat te twijfelen of ik ook nog wiskunde zou doen. Als dat onvoldoende wordt dan zak ik helemaal als mijn economie ook slecht blijft, maarja gok er maar op dat wiskunde wel gaat lukken!
Drie vakken is inderdaad wel duur, maarja als het je maar helpt!
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 12-04-2006, 14:53
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Estar schreef op 12-04-2006 @ 14:00 :
Ja, ik denk zeker dat de cursus mij wel geholpen heeft.
Ik doe een thuisstudie en ik liep steeds vast bij wiskunde en bij scheikund kwam ik niet vooruit omdat ik steeds in slaap viel( en nee dat is geen geintje is echt serieus)
Dus ik ben de kerstcursus gaan doen in leiden, dus maar 1 dag in plaats van 3 dagen.

Met scheikunde heb ik 95% van de examenstof gehad en voor wiskunde 55% maar ze hebben bij de open dag ook dat je een klein onderdeel kreeg, en nu heb ik ook 95% examenstof gehad van wiskunde.

Ik vind dat ze erg goed uitleggen en je op een goede manier inzichten geven.
Een aanrader dus!
Dat is mooi! Ik hoop dat het mij ook gaat helpen!
En dat in slaap vallen ken ik! Ik kan mijn aardrijkskunde nooit leren of ik val in slaap haha heel vervelend maar goed het is ook gewoon super saai!
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 12-04-2006, 15:51
Verwijderd
Ik heb vorig jaar stoomcursus WB1 gedaan en het heeft me echt heel veel geholpen. Je krijgt gewoon een beter overzicht en leert helder denken, ipv ik snap het niet ik snap het niet..
Oud 12-04-2006, 16:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 12-04-2006 @ 15:52 :
Ik zat te twijfelen of ik ook nog wiskunde zou doen. Als dat onvoldoende wordt dan zak ik helemaal als mijn economie ook slecht blijft, maarja gok er maar op dat wiskunde wel gaat lukken!
Drie vakken is inderdaad wel duur, maarja als het je maar helpt!
De stoomcursus beviel wel iig (heb alleen 2 vakken niet kunnen doen omdat ik ziek was )
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 12-04-2006, 18:34
Dzjun
Dzjun is offline
jep, wiskunde en scheikunde in leiden
(natuurkunde sta ik goed voor en kan ik zelf wel)
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 12-04-2006, 18:49
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 12-04-2006 @ 16:51 :
Ik heb vorig jaar stoomcursus WB1 gedaan en het heeft me echt heel veel geholpen. Je krijgt gewoon een beter overzicht en leert helder denken, ipv ik snap het niet ik snap het niet..
Dat heldere denken heb ik wel nodig inderdaad. Elke keer bij economie dan lees ik een vraag en wordt ik al gek omdat ik de vraag al niet eens begrijp terwijl als ik beter lees er opzich volgens mij best wel uit kan komen . Ben benieuwd hoe mijn tentamen morgen gaat slechter als mijn vorige tentamen kan bijna niet
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 18-04-2006, 18:15
pinkkashmir
Avatar van pinkkashmir
pinkkashmir is offline
ik heb vorig jaar wiskunde gedaan in leiden, en het heeft me ontzettend geholpen. het enige lastige was dat iedereen andere methodes had, je moet echt gewoon je verstand op nul zetten en alleen maar volgen wat ze je daar vertellen.
verder is het ook ontzettend gezellig.
Oud 23-04-2006, 18:34
Poesket
Poesket is offline
ik ga geschiedenis doen, nog meer mensen?
In welke periode gaat iedereen van welk vak dan ook, kunnen we pauze meeten
__________________
einde
Ads door Google
Oud 23-04-2006, 20:42
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Vak: Economie 12
Periode: 4
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 26-04-2006, 12:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb zo'n examencursus gedaan in Leiden, voor geschiedenis.
Ik heb m'n examen gehaald, maar ja... ik weet natuurlijk niet of dat door die cursus komt
Wat iig lekker is, is dat je 3 (?) volle dagen bezig bent met dat vak en het examen. Thuis komt dat er vaak niet van. Ook heb ik echt wel het idee dat mij veel duidelijk is geworden op die cursus.
__________________
Tsja
Oud 26-04-2006, 14:23
Verwijderd
Ik zou graag zo'n cursus voor wiskunde doen, maar dat kunnen mijn ouders simpelweg niet betalen. Dus mensen, als je aan zo'n cursus gaat meedoen, wees dankbaar dat je het kan betalen.
Oud 27-04-2006, 12:35
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
Cheenna schreef op 12-04-2006 @ 10:26 :
Examencursus
wat zijn eigenlijk de kosten van zo'n examencursus economie 1,2?
__________________
cogito ergo sum
Oud 27-04-2006, 17:29
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
moniquejuh schreef op 27-04-2006 @ 13:35 :
wat zijn eigenlijk de kosten van zo'n examencursus economie 1,2?
De cursus zelf kost 260 euro voor drie dagen. Je hebt ook cursussen van twee dagen en die kosten 195 euro.
Daarbij komen eventueel nog de kosten voor overnachtingen. Zo moet ik nog even een slaapplaats zoeken omdat het voor mij niet echt te doen is om elke dag naar huis te gaan.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 27-04-2006, 17:29
Verwijderd
260 euro.
Oud 27-04-2006, 17:32
Verwijderd
Je was me net voor.

Nou ja, ik heb zoveel geld dus niet, dus voor mij zit een examencursus er niet in.
Advertentie
Oud 27-04-2006, 22:54
reminiscent
reminiscent is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-04-2006 @ 19:34 :
ik ga geschiedenis doen, nog meer mensen?
In welke periode gaat iedereen van welk vak dan ook, kunnen we pauze meeten
Wat vind je moeilijk aan geschiedenis, als ik vragen mag?
Oud 27-04-2006, 23:23
Verwijderd
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en ik vind het relatief gezien spotgoedkoop. Betaal maar eens bijlessen voor een jaar, dat is echt veel duurder. Als je voor 260 euro je diploma kan halen dan vind ik het absoluut niet duur.
Oud 28-04-2006, 09:15
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
reminiscent schreef op 27-04-2006 @ 23:54 :
Wat vind je moeilijk aan geschiedenis, als ik vragen mag?
Ja het pakt me gewoon niet en ik haal alles door elkaar. Als ik het leer vergeet ik het zo weer, wil dus graag op de goede manier geschiedenis kunnen leren. Maar echt heel interessant zal ik het nooit gaan vinden
__________________
einde
Oud 28-04-2006, 09:30
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Citaat:
White Trash schreef op 28-04-2006 @ 00:23 :
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en ik vind het relatief gezien spotgoedkoop. Betaal maar eens bijlessen voor een jaar, dat is echt veel duurder. Als je voor 260 euro je diploma kan halen dan vind ik het absoluut niet duur.
Het ligt er natuurlijk wel aan voor hoeveel vakken je de cursus gaat volgen, want het is wel 260 euro per vak.
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 28-04-2006, 10:47
Angel_123
Angel_123 is offline
Er is nog een andere cursus waar je terecht kunt. Namelijk www.examentraining.nu

Gaat er iemand ook daar naartoe? Of heeft iemand al ervaring hoe ze daar aan de slag gaan?

Ik ben van plan om daar een dagcursus voor wiskunde te volgen.
Oud 28-04-2006, 10:50
Verwijderd
Ik ben vorig jaar naar het James Boswell instituut geweest in Utrecht voor wiskunde A12. Die dagen zelf waren echt verschrikkelijk maar dat kwam ook door de docent, een mafkees die niets uit kon leggen. Ik heb er helemaal niets aan gehad, haalde een 3,2 en dat is behoorlijk zonde als je weet hoeveel het me heeft gekost.
Oud 28-04-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 28-04-2006 @ 00:23 :
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en ik vind het relatief gezien spotgoedkoop. Betaal maar eens bijlessen voor een jaar, dat is echt veel duurder. Als je voor 260 euro je diploma kan halen dan vind ik het absoluut niet duur.
260 euro is relatief weinig, maar als je het niet hebt heb je het niet.
Oud 29-04-2006, 10:02
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 28-04-2006 @ 00:23 :
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en ik vind het relatief gezien spotgoedkoop. Betaal maar eens bijlessen voor een jaar, dat is echt veel duurder. Als je voor 260 euro je diploma kan halen dan vind ik het absoluut niet duur.
Voor 260 euro geef ik 40 uur bijles!
Oud 29-04-2006, 10:37
Verwijderd
Dragen sommigen ook rode kousen?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Algemene schoolzaken Examencursus: Wat is wijsheid?!
stefano12
6 27-04-2013 00:52
Eindexamens 2007 Het grote examencursus topic
Crimson
8 14-05-2007 22:59
VWO Examencursus bv Leiden ofzo, nuttig?
Poepkind
36 04-02-2007 14:49
Algemene schoolzaken Hoe bereidt jij je Centraal Examen voor?
ironflower
82 04-04-2004 01:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.