Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 18:25
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Omdat vorige gesloten is, nu een nieuwe!

Servers doen vaag. Iedereen er last van?
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Advertentie
Oud 17-04-2005, 18:32
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Servers doen al vaag sinds de eerste patch uit is gekomen
Oud 17-04-2005, 18:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik werd vanochtend inderdaad een paar keer uit mijn server gekicked.

Ben trouwens met een Rogue begonnen nu ook (Night Elf toch maar) En stiekem bevalt me dat al beter dan de Hunter. (vind het combat systeem niet makkelijk om ranged te spelen)

En iemand die zei in het vorige topic dat Horde niet perse slecht is. Daar ben ik het helemaal mee eens. Denk dat ik me ook maar eens ga verdiepen in Shaman/Warlock dinges en dan Orc/Troll/Tauren ga doen (undead sux)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-04-2005, 18:37
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Weet wel dat de Rogue buiten de spelers die er zelf 1 zijn DE meeste gehaatte class is in het hele spel
Oud 17-04-2005, 19:03
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
sinds een uur kan ik niet meer connecten

meer mensen last van?
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 17-04-2005, 19:03
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-04-2005 @ 19:37 :
Weet wel dat de Rogue buiten de spelers die er zelf 1 zijn DE meeste gehaatte class is in het hele spel
PvP honor wordt een hel met rogues.

Neem 2x lvl 55+ rogues en besluip een willekeurige lvl 60, en de kans dat deze levend wegkomt is nihil.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 17-04-2005, 19:04
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
dead person schreef op 17-04-2005 @ 20:03 :
sinds een uur kan ik niet meer connecten

meer mensen last van?
same here..
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 17-04-2005, 19:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-04-2005 @ 19:37 :
Weet wel dat de Rogue buiten de spelers die er zelf 1 zijn DE meeste gehaatte class is in het hele spel
Dat hangt natuurlijk af van of ze aan jouw kant of aan de andere kant staan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-04-2005, 19:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-04-2005 @ 19:37 :
Weet wel dat de Rogue buiten de spelers die er zelf 1 zijn DE meeste gehaatte class is in het hele spel
Ach, we zullen zien. Ik ben meestal zelf als persoon die ene die overal naartoe rent waar de mensen in nood zijn. (als het is als healer dan zijn ze blij me te zien. ALs het is om de tegenstander snel over de kling te jagen zijn ze ook blij me te zien. Dus mijn team is al blij met me )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-04-2005, 19:26
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dead person schreef op 17-04-2005 @ 20:03 :
sinds een uur kan ik niet meer connecten

meer mensen last van?
En ik kan zelfs niet eens meer op wow-europe.com komen om de serverstatus te bekijken....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-04-2005, 19:38
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-04-2005 @ 20:26 :
En ik kan zelfs niet eens meer op wow-europe.com komen om de serverstatus te bekijken....
Ik ook niet
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 17-04-2005, 20:16
Verwijderd
Nog steeds een crappy spel dus, nog geen reden om terug te keren.
Oud 17-04-2005, 20:51
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
nu alleen nog World Server is down als message
Oud 17-04-2005, 21:07
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
kan wel in andere servers komen, maar niet in de gene waar ik in wil spelen Krijg dan ook world server is down
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 17-04-2005, 21:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Heb er ook last van. Als ik er eindelijk in denk te zijn "world server is down". Nja dan houdt t een beetje op he?

Na regen komt zonneschijn
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-04-2005, 22:19
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-04-2005 @ 19:35 :
(undead sux)
In jouw optiek wellicht. Qua racials zijn ze het sterkst.
Oud 17-04-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 17-04-2005 @ 23:19 :
In jouw optiek wellicht. Qua racials zijn ze het sterkst.
en bovendien zijn ze de outcasts van het wow universum.

Power to the Forsaken!

ze hadden alleen wel wat meer aandacht kunnen besteden aan Undercity, wat kwa design echt niets voorstelt vergeleken met Thunderbluff en Orgrimmar.
Oud 17-04-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 17-04-2005 @ 23:45 :
en bovendien zijn ze de outcasts van het wow universum.

Power to the Forsaken!

ze hadden alleen wel wat meer aandacht kunnen besteden aan Undercity, wat kwa design echt niets voorstelt vergeleken met Thunderbluff en Orgrimmar.
Vind de sfeer anders wel 80 keer vetter..

WotF is gewoon een superability. Neem een rogue, zet het aan wanneer je een priest/warlock aanvalt en je hebt m.
Ads door Google
Oud 17-04-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 17-04-2005 @ 23:48 :
Vind de sfeer anders wel 80 keer vetter..

WotF is gewoon een superability. Neem een rogue, zet het aan wanneer je een priest/warlock aanvalt en je hebt m.
de sfeer zit wel snor, maar het gebouw zelf vind ik gewoon een beetje dom, met die groene slootjes en die liften. Ze hadden het een stuk grimmiger kunnen maken.

Maar goed, wat kent skele, ik kom er toch nauwelijks
Oud 17-04-2005, 23:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Undercity is inderdaad een soort slap aftreksel van Stormwind qua indeling. En niet erg mooi. Maar goed, 'k heb er geen last van.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-04-2005, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 17-04-2005 @ 23:45 :

ze hadden alleen wel wat meer aandacht kunnen besteden aan Undercity, wat kwa design echt niets voorstelt vergeleken met Thunderbluff en Orgrimmar.
mee eens,
en @ grl.. mijn vorige post was helemaal niet bedoelt om nou perse de undead helemaal met deg rond gelijk te maken.. Meer om gewoon duidelijk te maken dat de horde in principe niet slecht is.. behalve de undead, dus dat die eigenlijk niet egt bij de rest van het plaatje horen..
Drom zou het lijkt mij ook realistischer zijn om de undead af te scheiden van de horde.. maar dat is weer onhaalbaar omdat het dan een enkele faction wordt..
Undead zijn heus wel tof, priests vind ik geinig, maar ze passen gewoon niet naast bijvoorbeeld een tauren.. (mijn mening, rustig maar)..
Oud 17-04-2005, 23:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-04-2005 @ 00:05 :
mee eens,
en @ grl.. mijn vorige post was helemaal niet bedoelt om nou perse de undead helemaal met deg rond gelijk te maken.. Meer om gewoon duidelijk te maken dat de horde in principe niet slecht is.. behalve de undead, dus dat die eigenlijk niet egt bij de rest van het plaatje horen..
Drom zou het lijkt mij ook realistischer zijn om de undead af te scheiden van de horde.. maar dat is weer onhaalbaar omdat het dan een enkele faction wordt..
Undead zijn heus wel tof, priests vind ik geinig, maar ze passen gewoon niet naast bijvoorbeeld een tauren.. (mijn mening, rustig maar)..
Oh, ik had er geen last van hoor. Ik vroeg me alleen af waar de post nou eigenlijk over ging.

En de tauren zijn inderdaad niet erg slecht.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-04-2005, 15:15
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik vind een rogue in m'n groep juist altijd fijn, stukke beter dan een hunter iig. Die zijn gruwelijk irritant, en zuigen 9 van de 10 keer.

Oh en Undeads hebben inderdaad absoluut beste racials, maar ze zijn zo lelijk
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 18-04-2005, 15:27
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
daarom vind k et nou een kut spel .. had ik ook wel verwacht..dat er regelmatig problemen zouden komen met de servers e.d..maar je betaalt er wel voor
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-04-2005, 16:34
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 18-04-2005 @ 16:15 :
Ik vind een rogue in m'n groep juist altijd fijn, stukke beter dan een hunter iig. Die zijn gruwelijk irritant, en zuigen 9 van de 10 keer.
Heey heey...

Toegegeven, hunter zijn erg zwak in kleine ruimtes en als de pet een eigen route neemt... (waar de hunter 9 van de 10 keer niks aan kan doen)

maar ik (en andere) zien een hunter als een waardevolle player in een instance. De hunter heeft wel degelijk crowd control en als je een tank/healthpet + stamina gear hebt dan kan de hunter 2 mobs onder controle houden terwijl de rest de anderen pak. Icm met een goeie healer (die als 't niet zo rap gaat ook op de pet let) heb je gewoon een zesde speler in de groep (ja iemand die aggro pakt is wel degelijk een waardevol lid )

Maar zodra ze iets aan de deadzone doen en/of de spells aanpassen (traps in battle, niet stings waar elke baas immuum voor is) wordt een hunter in de groep een stuk aantrekkelijker. MAar dat gaat nog wel ff duren.


En een rogue in de groep is idd fijn, niks beter dan een sap (en met een mage erbij ook een sheep). Plus die hoge damage finishing moves. Ik als hunter kan daar met mijn aimed shot niet tegenop o.a. door die deadzone.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Advertentie
Oud 18-04-2005, 16:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-04-2005 @ 16:27 :
daarom vind k et nou een kut spel .. had ik ook wel verwacht..dat er regelmatig problemen zouden komen met de servers e.d..maar je betaalt er wel voor
Ach, kheb het nu een paar dagen en behalve een groot probleem over alle servers heen (dat 2 uur duurde) heb ik nog geen enkel probleem gehad. Zelfs geen lag
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 19-04-2005, 03:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Paperz schreef op 18-04-2005 @ 17:34 :
Heey heey...

Toegegeven, hunter zijn erg zwak in kleine ruimtes en als de pet een eigen route neemt... (waar de hunter 9 van de 10 keer niks aan kan doen)

maar ik (en andere) zien een hunter als een waardevolle player in een instance. De hunter heeft wel degelijk crowd control en als je een tank/healthpet + stamina gear hebt dan kan de hunter 2 mobs onder controle houden terwijl de rest de anderen pak. Icm met een goeie healer (die als 't niet zo rap gaat ook op de pet let) heb je gewoon een zesde speler in de groep (ja iemand die aggro pakt is wel degelijk een waardevol lid )

Maar zodra ze iets aan de deadzone doen en/of de spells aanpassen (traps in battle, niet stings waar elke baas immuum voor is) wordt een hunter in de groep een stuk aantrekkelijker. MAar dat gaat nog wel ff duren.


En een rogue in de groep is idd fijn, niks beter dan een sap (en met een mage erbij ook een sheep). Plus die hoge damage finishing moves. Ik als hunter kan daar met mijn aimed shot niet tegenop o.a. door die deadzone.
Mjah, ik zeg neit dat ze geen nut hebben, want dat kan inderdaad wel. Maar in instances is het vaak toch beperkt. Hoofdreden is echter zoals ik al min of meer zei dat ik vrijwel constant crappy hunters tegen kom. Die zomaar met hun pet nog even 3 adds trekken in een al zware pull. Feest!
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 19-04-2005, 09:23
Verwijderd
voor de warriors hier(als die er uberhaupt zijn)..
wat voor build hebben jullie/plannen jullie?

Kga strax denk toch voor damage dealer, dus ms/crit build..
Oud 19-04-2005, 09:35
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2005 @ 10:23 :
voor de warriors hier(als die er uberhaupt zijn)..
wat voor build hebben jullie/plannen jullie?

Kga strax denk toch voor damage dealer, dus ms/crit build..
Sorry, maar warrior met dmg build vink persoonlijk een mislukte rogue. Tot lvl 40-50 kan dat prima hoor, maar voor de serieuze instances word toch echt van je verwacht dat je gaat tanken.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 19-04-2005, 09:37
Verwijderd
Hunters worden hierboven danig onderschat.

Op lager lvl zijn ze inderdaad niet zo sterk. Maar als dat persoon eenmaal doorheeft hoe hij met een hunter moet werken; en hij heeft de chille items, heb ik als paladin zijnde daar zelfs moeite mee.


Citaat:
waaromniet? schreef op 19-04-2005 @ 10:35 :
Sorry, maar warrior met dmg build vink persoonlijk een mislukte rogue. Tot lvl 40-50 kan dat prima hoor, maar voor de serieuze instances word toch echt van je verwacht dat je gaat tanken.
true.
Oud 19-04-2005, 10:01
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-04-2005 @ 16:27 :
daarom vind k et nou een kut spel .. had ik ook wel verwacht..dat er regelmatig problemen zouden komen met de servers e.d..maar je betaalt er wel voor
En Blizzard geeft iedereen een gratis dag erbij. Dus is er nog niets aan de hand. Je kan zeiken wat je wilt, maar elke keer als er problemen zijn dan lossen ze dit toch echt ERG goed op hoor!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 19-04-2005, 11:38
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
18d 17u

maar:



eindelijk
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 19-04-2005, 12:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 19-04-2005 @ 12:38 :
18d 17u

maar:

[afbeelding]

eindelijk
Gefeliciteerd lief!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-04-2005, 12:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je ziet er wel een beetje... roze.. uit.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-04-2005, 12:48
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Paperz schreef op 19-04-2005 @ 12:38 :
18d 17u

maar:

[afbeelding]

eindelijk
En nu? Nu kan je niet meer verder levelen?
Oud 19-04-2005, 13:16
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Q schreef op 19-04-2005 @ 13:48 :
En nu? Nu kan je niet meer verder levelen?
Nope...
nu ga ik high lvl instances doen, lekker armor sets zoeken en betere wapens.

En natuurlijk me priest levelen.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Ads door Google
Oud 19-04-2005, 13:17
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 19-04-2005 @ 13:46 :
Je ziet er wel een beetje... roze.. uit.
das mijn hunter-hippie look
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 19-04-2005, 13:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 19-04-2005 @ 14:17 :
das mijn hunter-hippie look
Beetje verwijfd hoor.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-04-2005, 16:27
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Je wilt mijn Moo in een wedding dress niet zien -_-

btw paperz strax heel veel stratholm/scholomance/DM/lbrs/ubrs
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 19-04-2005, 18:24
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
hey grl, ff vraagje, is het nog gelukt met je macro's?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-04-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 19-04-2005 @ 10:35 :
Sorry, maar warrior met dmg build vink persoonlijk een mislukte rogue. Tot lvl 40-50 kan dat prima hoor, maar voor de serieuze instances word toch echt van je verwacht dat je gaat tanken.
als je fatsoenlijk met je skills om weet te gaan kan je met crit built ook een heel flink end komen met tanken..
net zoals dat je met tank built geen meter komt als je nieteens fatsoenlijk weet je taunts en shouts te gebruiken..

en een warrior overleeft een stuk langer dan een rogue, dus in dat opzicht is ie als damage dealer beter
Oud 19-04-2005, 19:54
Verwijderd
Ware het niet dat de damage van een warrior in de verste verte niet in de buurt komt bij die van de rogue.

En bij bijvoorbeeld MC of onixya moet een warrior wel tanken, aangezien hij voor de rest compleet nutteloos is.
Oud 20-04-2005, 08:03
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2005 @ 20:10 :
als je fatsoenlijk met je skills om weet te gaan kan je met crit built ook een heel flink end komen met tanken..
net zoals dat je met tank built geen meter komt als je nieteens fatsoenlijk weet je taunts en shouts te gebruiken..

en een warrior overleeft een stuk langer dan een rogue, dus in dat opzicht is ie als damage dealer beter
Dat is inderdaad zo.
Rogue doet massa's damage in een korte tijd maar is snel dood (of moet maken dat ie wegkomt)

Warrior doet minder damage ineens maar doet veel "Damage over Time" dus doet uiteindelijk niet veel minder damage dan die rogue. (Alleen kijkt 99% van de mensen naar DPS en niet naar totaal)

Net als een Mage vs Hunter damage.
Beiden ranged. Mage doet in den beginnen echt massa's damage (Fire build ga ik van uit alhoewel Arcane dat ook kan) maar zodra de mana op is is het afgelopen. (en in die 'downtime' blijft een hunter gewoon schieten. Zo zal het uiteindelijke rekensommetje niet zo heel veel meer schelen. En dan moet je de pet nog meerekenen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 20-04-2005, 20:48
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
nouu door die stomme 200 alliance die per se naar Orgrimmar moesten komen is nu de server weer down
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 20-04-2005, 23:37
Verwijderd
vanaf vrijdag PvP

ik hou mn hart vast, ik ben lvl 42 dus zal veel gebeukt worden door lvl 47 die daar nog net Honor points mee pakken (geloof ik)

maar de setjes zijn niet mals
Oud 21-04-2005, 09:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik vind het zo jammer dat het grafisch niet zo mooi is, was hetzelfde bij Star Wars Galaxies, als er ooit een demo uitkomt dan ga ik het wel eens proberen.

Anders wacht ik op Everquest II of ga Lineage spelen, die is tenminste gratis .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-04-2005, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 21-04-2005 @ 10:12 :
Ik vind het zo jammer dat het grafisch niet zo mooi is, was hetzelfde bij Star Wars Galaxies, als er ooit een demo uitkomt dan ga ik het wel eens proberen.

Anders wacht ik op Everquest II of ga Lineage spelen, die is tenminste gratis .
Grafisch niet mooi? xD
Oud 21-04-2005, 10:25
Verwijderd
een vriendin van me speelt ook lineage(2)..
Heb de site ervan gezien.. het ziet er wel grappig uit..
maar volgens mij kan het in de verste verte niet meten aan WoW hoor..
Tulek, de setting is hetzelfde, maar verder..

En WoW grafisch niet mooi? hm, als je een fatsoenlijke computer hebt staan en de settings niet superlaag hebt, ziet het er egt wel gelikt uit hoor.. Tuurlijk, het is geen top of the bill.. Maar dat heb ik liever dan dat het supermooi is en crappy speelt
Oud 21-04-2005, 13:04
Verwijderd
het is geen first person misschien maar het totaal plaatje is echt 100 keer mooier dan elk ander spel.
Oud 21-04-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 17-04-2005 @ 23:45 :
en bovendien zijn ze de outcasts van het wow universum.

Power to the Forsaken!

ze hadden alleen wel wat meer aandacht kunnen besteden aan Undercity, wat kwa design echt niets voorstelt vergeleken met Thunderbluff en Orgrimmar.
Vind je? IK vind de UC juist erg cool vormgegeven, beetje Tim Burtonesque...

Ik vind zelf Org een beetje een ondergeschoven kindje... een stel plaggenhutten bij elkaar .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games WoW Private Server (il)legaal?
YvanSoftware
30 05-11-2008 22:12
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 16:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.