Oud 25-05-2005, 16:31
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 25-05-2005 @ 13:19 :
pfieww ben ik blij dat ik atlantis heb daar stond braindrain gelukkig wel in
In Wereldwijs stond het ook vermeld! Ik heb nu geen zin om te zoeken waar precies, maar volgens mij staat het ergens in de clips.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Advertentie
Oud 25-05-2005, 16:36
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Overigens vond ik het examen behoorlijk goed gaan (dat dacht ik tenminste). Aardrijkskunde is mijn slechtste vak en ik had dan ook op de herkansing gerekend. Na het examen was ik heel erg opgelucht, totdat ik het correctievoorschrift net bekeek: maar 25 punten Naar alle waarschijnlijkheid een onvoldoende dus...
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 25-05-2005, 16:36
Verwijderd
Ik heb geen AK MUHAHAHAHAHA




Oud 25-05-2005, 16:50
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Citaat:
nomario schreef op 25-05-2005 @ 13:30 :
@ Melig-Meissiej: compex-examen was inderdaad een drama. Gelukkig deden ze PC's het bij ons zeer goed en was het opslaan geen probleem. Elke PC had een tafel nummer, die kreeg een bepaalde ruimte op de PC, waar je het op op kon slaan! Het begon goed, met de bemonstering bijvoorbeeld. Dat met die eilandentheorie, milieugebieden en dingen van de Tweede Wereldoorlog waren ronduit triest. Ik denk dat ik het ook superslecht heb gemaakt, maar ja, we zullen zien..

Kan het trouwens zo zijn, dat, het examen+de compex hetzelfde aantal punten heeft als het reguliere examen? Alleen dat het Natuur en Milieu gedeelte van het reguliere examen, deels is vervangen door Compex?
Dat maakt het uitreken van m'n cijfer/aantal benodigde punten makkelijker.
ja wij kregen ook een aparte ruimte op de pc om hjet op te slaan
maar toch deed dat het bij veel mensen niet (goed)
er waren ook veel mensen die op een andere pc helemaal opnieuw moesten beginnen, omdat de pc het een beetje begaf
dit was echt k**!!!
heb ook echt een vette klacht ingediend net, was echt wel pissed!
als ze dit niet schrappen weet ik het ook niet?!
(heb nu iig een 3,3 met mn 16 punten uit 17 vragen!! *proud* )
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 25-05-2005, 17:12
Wouter.vA
Wouter.vA is offline
Bij die vraag van: ''Noem 3 verschillende redenen waarom de Betuwe Lijn meer kost dan de IJzeren Rijn.'' had ik als antwoord

-hogere loonkosten vergeleken met 1878
-hogere materiele kosten vergeleken met 1878
-land is dichter bezet met faciliteiten etc tegenwoordig dan in 1879

Er staat iets heel anders in het antwoorden-model, komt dit nouw omdat ik het van een andere (niet AK kant) heb bekeken of iset gewoon helemaal fout en heb ik verkeerd gelezen ofzow :F?

Ik kom op zo'n 30 punte uit trouwenz
Oud 25-05-2005, 17:20
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
waar kun je de vragen vinden van het examen?
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 25-05-2005, 17:22
matlucky
Avatar van matlucky
matlucky is offline
ik heb verdomme bij die vraag over duurzame bronnen water genoemd, maar in het antwoord staat waterkracht, zou dit verschil veel uitmaken, ik vrees het wel, maar wat denken jullie?
Oud 25-05-2005, 17:24
Evaatjuh
Evaatjuh is offline
als je weet hoeveel punten je hebt gehaald ongeveer hoe kun je dan je cijfer berekenen? of is er geen manier/
Oud 25-05-2005, 17:25
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
matlucky schreef op 25-05-2005 @ 17:22 :
ik heb verdomme bij die vraag over duurzame bronnen water genoemd, maar in het antwoord staat waterkracht, zou dit verschil veel uitmaken, ik vrees het wel, maar wat denken jullie?
Ik denk idd dat je het helemaal had moeten zeggen, ik had als tweede antwoord btw aardwarmte. Is dat goed?
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 25-05-2005, 17:25
Wouter.vA
Wouter.vA is offline
nee ik denk het niet, ik had ook water.. want als voorbeelden werden genoemd: ''zon en wind'', dus water lijkt me wel oke + de bron is toch gewoon water, dat is de bron en waterkracht ja das wat completer maar dat maakt toch niks uit lijkt me..
Oud 25-05-2005, 17:40
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
De vraag was: "Welk soort projectyen is met name geschikt om CO2 uit de lucht te filteren?"

Het goede antwoord was:


Mijn antwoord was: "Projecten die zich richten op het behoud van bossen"

Het verschil zit m in het behoud en het herbebossen, denken jullie dat ze dit goed rekenen of houden ze zich voor 100% aan de nakijkantwoorden/voorschriften?
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 25-05-2005, 18:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Wouter.vA schreef op 25-05-2005 @ 17:25 :
nee ik denk het niet, ik had ook water.. want als voorbeelden werden genoemd: ''zon en wind'', dus water lijkt me wel oke + de bron is toch gewoon water, dat is de bron en waterkracht ja das wat completer maar dat maakt toch niks uit lijkt me..
ik denk/hoop het ook niet, want zon moet dan staan als zonnekracht, en wind als windenergie
ik had Water & hout
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 25-05-2005, 18:09
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-05-2005 @ 18:08 :
ik denk/hoop het ook niet, want zon moet dan staan als zonnekracht, en wind als windenergie
ik had Water & hout
ik had lucht en hout

goed?hoe heb jij dat gerekent?
__________________
einde
Oud 25-05-2005, 18:14
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
staat niet in ons boekje, braindrain
zou ie geschrapt worden hoop ik
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 25-05-2005, 18:21
fariomasib
fariomasib is offline
Citaat:
Eerised schreef op 25-05-2005 @ 18:09 :
ik had lucht en hout

goed?hoe heb jij dat gerekent?
lekker slim!! lucht niet hetzelfde als wind???
jij bent ook de slimste niet eh!
__________________
gaap
Oud 25-05-2005, 18:24
fariomasib
fariomasib is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 25-05-2005 @ 14:37 :
ik had oostenrijk en zwitserland? doen die dan niet mee met de EU ofzo?
natuurlijk is dit ierland en denemarken!! het gaat namelijk om regionaal verband! oftewel vervoersbanden binnen 1 land!
ierland en denemarken waren de enigen met lijnen direct naar het buitenland!!

wel een beetje opletten hoor jongens!!
__________________
gaap
Oud 25-05-2005, 18:30
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
fariomasib schreef op 25-05-2005 @ 18:21 :
lekker slim!! lucht niet hetzelfde als wind???
jij bent ook de slimste niet eh!
lucht als in zuurstof en wind... hm nee is niet hetzelfde hoor
__________________
einde
Oud 25-05-2005, 18:30
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
fariomasib schreef op 25-05-2005 @ 18:24 :
natuurlijk is dit ierland en denemarken!! het gaat namelijk om regionaal verband! oftewel vervoersbanden binnen 1 land!
ierland en denemarken waren de enigen met lijnen direct naar het buitenland!!

wel een beetje opletten hoor jongens!!
inderdaad, ik voelde me zo stom toen ik de uitwerkingen zag
__________________
einde
Oud 25-05-2005, 18:47
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Wouter.vA schreef op 25-05-2005 @ 17:12 :
Bij die vraag van: ''Noem 3 verschillende redenen waarom de Betuwe Lijn meer kost dan de IJzeren Rijn.'' had ik als antwoord

-hogere loonkosten vergeleken met 1878
-hogere materiele kosten vergeleken met 1878
-land is dichter bezet met faciliteiten etc tegenwoordig dan in 1879

Er staat iets heel anders in het antwoorden-model, komt dit nouw omdat ik het van een andere (niet AK kant) heb bekeken of iset gewoon helemaal fout en heb ik verkeerd gelezen ofzow :F?

Ik kom op zo'n 30 punte uit trouwenz
Je hebt het inderdaad anders bekeken, ze gaan er in de vraagstelling vanuit dat de IJzeren Rijn en Betuwelijn nu (opnieuw) worden aangelegd. Misschien verwarrend, ik heb zo ook een heleboel vragen op een andere manier geïnterpreteerd (en helaas niet alleen bij aardrijkskunde, bij economie en geschiedenis ook ). Helaas.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 25-05-2005, 18:50
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 25-05-2005 @ 18:47 :
Je hebt het inderdaad anders bekeken, ze gaan er in de vraagstelling vanuit dat de IJzeren Rijn en Betuwelijn nu (opnieuw) worden aangelegd. Misschien verwarrend, ik heb zo ook een heleboel vragen op een andere manier geïnterpreteerd (en helaas niet alleen bij aardrijkskunde, bij economie en geschiedenis ook ). Helaas.
ja maar bij die uitwerkingen staat toch voorbeelden van goede antwoorden zijn.... dus als de gene die jou werk na kijkt het ook een goede reden vindt, dan krijg je er alsnog ene punt voor
__________________
einde
Oud 25-05-2005, 18:53
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Eerised schreef op 25-05-2005 @ 18:50 :
ja maar bij die uitwerkingen staat toch voorbeelden van goede antwoorden zijn.... dus als de gene die jou werk na kijkt het ook een goede reden vindt, dan krijg je er alsnog ene punt voor
Dat klopt inderdaad, maar ik vind de afwijking in dit geval wel heel groot. Er stond ook nergens een jaartal genoemd dus ik denk niet dat iemand anders het op deze manier goed zal tellen. Al hoop ik het natuurlijk wel voor je Wouter!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 25-05-2005, 18:54
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Co schreef op 25-05-2005 @ 15:19 :
gast, kijk verder dan je neus breed is
ik had kernfusie als antwoord op een voorbeeld van duurzame energie, dat hadden we moeten leren voor ANW. Dit is de schoonste manier van energie
Ten tweede hoeft duurzame energie niet altijd milieuvriendelijk te zijn.
Ooit weleens gehoord van synoniemen en homoniemen meneer wijsneus

zou het even uitleggen; duurzaamheid kan op verschillende manieren geinterpreteert worden. Bij Anw betekend het wellicht misschien wat anders dan bij Ak.

btw het is ''dan je neus lang is'' breed is slaat nergens op...in de zin van die zin. Snap je het nog?
__________________
vive le bob?

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 19:01.
Oud 25-05-2005, 19:00
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Wouter.vA schreef op 25-05-2005 @ 17:12 :
Bij die vraag van: ''Noem 3 verschillende redenen waarom de Betuwe Lijn meer kost dan de IJzeren Rijn.'' had ik als antwoord

-hogere loonkosten vergeleken met 1878
-hogere materiele kosten vergeleken met 1878
-land is dichter bezet met faciliteiten etc tegenwoordig dan in 1879

Er staat iets heel anders in het antwoorden-model, komt dit nouw omdat ik het van een andere (niet AK kant) heb bekeken of iset gewoon helemaal fout en heb ik verkeerd gelezen ofzow :F?

Ik kom op zo'n 30 punte uit trouwenz
Nou hogere loonkosten klopt natuurlijk, maar zoals je weet lag er al een stuk traject, er zou alleen evt een stuk nieuw traject moeten worden gebouwd om het trace compleet te maken. Denk wel dat het goed is. Oja, het antwoorden model is een suggestie jou antwoorden kunnen/mogen daarvan afwijken.
__________________
vive le bob?
Oud 25-05-2005, 19:00
Wouter.vA
Wouter.vA is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 25-05-2005 @ 18:47 :
Je hebt het inderdaad anders bekeken, ze gaan er in de vraagstelling vanuit dat de IJzeren Rijn en Betuwelijn nu (opnieuw) worden aangelegd. Misschien verwarrend, ik heb zo ook een heleboel vragen op een andere manier geïnterpreteerd (en helaas niet alleen bij aardrijkskunde, bij economie en geschiedenis ook ). Helaas.
Je kan gelijk hebben hoor ,maar die IJzerenRijn die ligt er toch al? het wordt alleen heropend maar toch niet opnieuw aangelegd, daarom ging ik het in die hoek zoeke... mja khoop maar dat ze beide interpretaties goed rekenen

Kvind zoiezo dat al die vragen in het algemeen zo moeilijk\vaag gesteld worden, als ze nouw gewoon een duidelijke vraag opstellen en dat ze zo je kennis testen .. ik ben nu al blij als ik enigzins iets van die vrage snap
Oud 25-05-2005, 19:02
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Wouter.vA schreef op 25-05-2005 @ 19:00 :
Kvind zoiezo dat al die vragen in het algemeen zo moeilijk\vaag gesteld worden, als ze nouw gewoon een duidelijke vraag opstellen en dat ze zo je kennis testen .. ik ben nu al blij als ik enigzins iets van die vrage snap
Daar ben ik het helemaal mee eens!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 25-05-2005, 19:03
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
fariomasib schreef op 25-05-2005 @ 18:24 :
natuurlijk is dit ierland en denemarken!! het gaat namelijk om regionaal verband! oftewel vervoersbanden binnen 1 land!
ierland en denemarken waren de enigen met lijnen direct naar het buitenland!!

wel een beetje opletten hoor jongens!!
Ja stom, liep er geen enkele lijn naar oostenrijk en zwitserland dan? Zal vast wel niet, stom stom stom. Bah, meer koffie had misschien zijn voordelen gehad.
__________________
vive le bob?
Oud 25-05-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
fariomasib schreef op 25-05-2005 @ 18:24 :
natuurlijk is dit ierland en denemarken!! het gaat namelijk om regionaal verband! oftewel vervoersbanden binnen 1 land!
ierland en denemarken waren de enigen met lijnen direct naar het buitenland!!

wel een beetje opletten hoor jongens!!
Nou tering, ik snapte er geen donder van!

Ik had frankrijk en polen...waarom? Geen idee
Oud 25-05-2005, 19:09
Billy_bob
Billy_bob is offline
ja achteraf zo simpel, bah. Maar er was in iedergeval geen regionaal vervoer gegeven, zo stom was het niet. Alleen ik ben niet zo actueel op het gebeid ''EU'' wat dat woord tegenwoordig ook mag betekenen.
__________________
vive le bob?
Oud 25-05-2005, 19:10
JCL
JCL is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 25-05-2005 @ 18:14 :
staat niet in ons boekje, braindrain
zou ie geschrapt worden hoop ik
Ik kon het wel terugvinden in mijn aantekeningen maar die bladzijde zat niet bij mijn 15 minuten inbegrepen
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-05-2005, 19:28
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 25-05-2005 @ 19:03 :
Ja stom, liep er geen enkele lijn naar oostenrijk en zwitserland dan? Zal vast wel niet, stom stom stom. Bah, meer koffie had misschien zijn voordelen gehad.
Zwitserland kon sowieso al niet er werd immers gevraagd naar twee lidstaten van de Europese Unie! Er lopen overigens meerdere lijnen naar Oostenrijk.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 25-05-2005, 19:31
Bova
Avatar van Bova
Bova is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-05-2005 @ 18:08 :
ik denk/hoop het ook niet, want zon moet dan staan als zonnekracht, en wind als windenergie
ik had Water & hout
die had ik ook ...maar ik weet echt niet hoe het ging hoor
__________________
Don't look back in anger
Oud 25-05-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Bova schreef op 25-05-2005 @ 19:31 :
die had ik ook ...maar ik weet echt niet hoe het ging hoor
water en hout is goed, in het boek atlantis e.d staat geen hout genoemd. Maar als je het boekje 'samengevat' bekijkt; daar staat wel degelijk hout in!

Oftewel, het is gewoon goed (volgens mijn ak leraar dan)
Oud 25-05-2005, 20:02
moontje16
moontje16 is offline
Citaat:
matlucky schreef op 25-05-2005 @ 17:22 :
ik heb verdomme bij die vraag over duurzame bronnen water genoemd, maar in het antwoord staat waterkracht, zou dit verschil veel uitmaken, ik vrees het wel, maar wat denken jullie?
ze hadden het toch ook gewoon over wind en de zon?
dan konden ze ook zeggen: windkracht en zonne-energie, dus ik neem aan dat gewoon water ook prima is.
Oud 25-05-2005, 20:04
JCL
JCL is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 25-05-2005 @ 19:28 :
Zwitserland kon sowieso al niet er werd immers gevraagd naar twee lidstaten van de Europese Unie! Er lopen overigens meerdere lijnen naar Oostenrijk.
Zwitserland kan wel wat er gebeurt als je van regio naar lidstaten gaat. Alle lijnen naar Zwitserland vervallen dan omdat zij geen lidstaat zijn.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 25-05-2005, 20:11
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ja potver je hebt gelijk, sjezus...wat stom zeg. Wat ik al zei; ben niet actueel met EU, )((#(_$*(#$_
__________________
vive le bob?
Oud 25-05-2005, 20:24
Jacolinuh
Avatar van Jacolinuh
Jacolinuh is offline
Kom op heej, AK was egt 'n makkie hor...'k had egt verw8 dat 't veel moeilijker was...btje zuigen, en dan kwam je aardig ver!! Okeej, had nooit van braindrain gehoord, maar als 't daar vanaf zou moete hangen...
__________________
It's funny how silence speak when you're alone...
Oud 25-05-2005, 20:24
Jacolinuh
Avatar van Jacolinuh
Jacolinuh is offline
Had trouwens 34 punten...
__________________
It's funny how silence speak when you're alone...
Oud 25-05-2005, 20:27
thaboss87
Avatar van thaboss87
thaboss87 is offline
Waarom doet iedereen zo moeilijk over dat van braindrain?. Wij hadden een lijst met begrippen die we moesten kennen gekregen van de leraar en daar stond die ook bij. Maar ja, verder viel het me alleszins mee, plusminus 32 punten.
Oud 25-05-2005, 21:06
Ingmar87
Ingmar87 is offline
Citaat:
thaboss87 schreef op 25-05-2005 @ 20:27 :
Waarom doet iedereen zo moeilijk over dat van braindrain?. Wij hadden een lijst met begrippen die we moesten kennen gekregen van de leraar en daar stond die ook bij. Maar ja, verder viel het me alleszins mee, plusminus 32 punten.
misschien wel omdat een heleboel mensen niet zo'n begrippenlijst hebben gehad OOIT en dus nog nooit van het begrip braindrain hadden gehoord...
Oud 25-05-2005, 21:07
Jacolinuh
Avatar van Jacolinuh
Jacolinuh is offline
Citaat:
Ingmar87 schreef op 25-05-2005 @ 21:06 :
misschien wel omdat een heleboel mensen niet zo'n begrippenlijst hebben gehad OOIT en dus nog nooit van het begrip braindrain hadden gehoord...
idd, das da verklaring...
__________________
It's funny how silence speak when you're alone...
Oud 26-05-2005, 07:55
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
JCL schreef op 25-05-2005 @ 20:04 :
Zwitserland kan wel wat er gebeurt als je van regio naar lidstaten gaat. Alle lijnen naar Zwitserland vervallen dan omdat zij geen lidstaat zijn.
De vraagstelling luidt: 'Bij welke twee lidstaten van de EU zijn de gegevens niet op regionale schaal weergegeven?' Ik zie het verband niet tussen de vraag en deze reden hoor
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 07:56
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 25-05-2005 @ 20:11 :
Ja potver je hebt gelijk, sjezus...wat stom zeg. Wat ik al zei; ben niet actueel met EU, )((#(_$*(#$_
Ik ook niet, heb het gewoon in de atlas opgezocht
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 26-05-2005, 09:04
jg-41-er
jg-41-er is offline
en hoe schatten jullie de normering in?..ik hoop en denk rond het gemiddelde als ik hem vergelijk met die van vorig jaar dus 1.4
Oud 26-05-2005, 09:17
JCL
JCL is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-05-2005 @ 07:55 :
De vraagstelling luidt: 'Bij welke twee lidstaten van de EU zijn de gegevens niet op regionale schaal weergegeven?' Ik zie het verband niet tussen de vraag en deze reden hoor
Hmm, sorry ik had het over de vraag erna. Wata er zou gebeuren als je het per lidstaat zou bekijken i.p.v. per regio. Dat is dit antwoordt wel degelijk correct, denk ik?
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 26-05-2005, 09:20
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Below_Zero schreef op 25-05-2005 @ 17:40 :
De vraag was: "Welk soort projectyen is met name geschikt om CO2 uit de lucht te filteren?"

Het goede antwoord was:
[afbeelding]

Mijn antwoord was: "Projecten die zich richten op het behoud van bossen"

Het verschil zit m in het behoud en het herbebossen, denken jullie dat ze dit goed rekenen of houden ze zich voor 100% aan de nakijkantwoorden/voorschriften?
ik heb

bomen planten


is ook goed toch
Oud 26-05-2005, 09:22
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
thaboss87 schreef op 25-05-2005 @ 20:27 :
Waarom doet iedereen zo moeilijk over dat van braindrain?. Wij hadden een lijst met begrippen die we moesten kennen gekregen van de leraar en daar stond die ook bij. Maar ja, verder viel het me alleszins mee, plusminus 32 punten.
1. wij hebben NOOIT een begrippenlijst gehad;

2. het staat NIET in ons boek (WereldWijs);

3. het staat bij NIEMAND in de aantekeningen..
Oud 26-05-2005, 09:44
Wouter.vA
Wouter.vA is offline
same here, kheb et nie zo op klage maar dit is toch wel een goede reden lijkt me
Oud 26-05-2005, 09:54
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
para siempre schreef op 26-05-2005 @ 09:22 :
1. wij hebben NOOIT een begrippenlijst gehad;

2. het staat NIET in ons boek (WereldWijs);

3. het staat bij NIEMAND in de aantekeningen..
bij ons stond het WEL in het boek, het stond bij IEDEREEN in de aantekeningen en we hebben wel DRIE begrippenlijsten gehad waar braindrai ALLEMAAL opstond.

Echter wist ik dat allemaal niet...het is maar een klein *** woordje in die hoop met stof. Het was gewoon een lullige leervraag.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 26-05-2005, 10:33
nomario
nomario is offline
Citaat:
para siempre schreef op 26-05-2005 @ 09:22 :
1. wij hebben NOOIT een begrippenlijst gehad;

2. het staat NIET in ons boek (WereldWijs);

3. het staat bij NIEMAND in de aantekeningen..
Ik weet 100% zeker dat braindrain in WereldWijs wordt behandeld. Of in de opgaveboekjes of in de theorieboekjes.
Oud 26-05-2005, 10:43
Tugurio
Tugurio is offline
braindrain is algemene kennis haast...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 [HAVO] Aardrijkskunde :S
LauraJansen
1 21-05-2013 21:37
Algemene schoolzaken Aardrijkskunde, profielkeuze
Verwijderd
20 24-11-2011 15:32
Algemene schoolzaken duits of aardrijkskunde??
anouk1994
16 26-03-2009 18:38
VMBO Examen aardrijkskunde
brands
9 01-06-2006 14:00
Eindexamens 2003 [aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier!
Verwijderd
220 26-05-2003 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.