Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 11:34
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Ik heb nogal moeite met klaarkomen , mijn vriend stelde voor dat ik het gewoon zelf ging proberen zodat ik beter wist wat ik lekker vind , maar ik zie de lol daar niet van in ik kom echt niet in m'n eentje , ik blijf zo droog als de sahara ik raak gewoon niet opgewonden in m'n eentje
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:14
Birkoff
Birkoff is offline
Ik denk niet dat dit de juiste methode is.. Jongens hebben vaak minder moeite met het zelf doen.. Wat je kan proberen is, als je een beetje in de stemming bent, dat je gaat fantaseren, over je vriend (of wat anders, is niet gek)..

Mocht dat helemaal niet werken, dan heeft het geen zin om het zelf te doen.. Je kunt je vriend vragen wat verschillende dingen te proberen, snel, langzaam.. Dan kom je er vanzelf achter wat je lekker vind.. Een lang voorspel, elkaar 'opgeilen', dat helpt beide om je sneller te laten klaarkomen.

Ik weet hoe vervelend het is, om niet klaar tekomen (heb er zelf ook problemen mee, ben een jongen). Het is niet het belangrijkste, maar het is wel jammer. Succes er mee!!!
__________________
Sense memory simulated perception altered consciences memory retrieval... Discovery channel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:52
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
Ik heb nogal moeite met klaarkomen , mijn vriend stelde voor dat ik het gewoon zelf ging proberen zodat ik beter wist wat ik lekker vind , maar ik zie de lol daar niet van in ik kom echt niet in m'n eentje , ik blijf zo droog als de sahara ik raak gewoon niet opgewonden in m'n eentje
heb ik ook .. ik vindt het totaal niet leuk als ik het zelf moet doen .. ik vindt het geen bal aan en blijf ook droog en kom niet klaar ... als me vriend het doet dan geniet ik er wel van gelukkig en kom ik wel...met moeite..maar daar kan hij nix aan doen .. tiz gewoon moeilijk voor mij om te kome .. hij doet nix verkeerd maar jah
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 19:00
Rip-Off Ben
Rip-Off Ben is offline
de een of de andere zielepoot van een forum meneertje heeft mijn dingetjes weggehaald, hier nog es voor de fans :
http://www.scholieren.com

is helemaal gratis en shit

[Dit bericht is aangepast door Simon (02-02-2002).]
__________________
GrTz (((Rip-Off))) Ben _ _ _ ___ __ w w w . r i p - o f f . n l __ ___ _ _ _
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:24
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Rip-Off Ben schreef:
de een of de andere zielepoot van een forum meneertje heeft mijn dingetjes weggehaald, hier nog es voor de fans :
http://www.scholieren.com

is helemaal gratis en shit

[Dit bericht is aangepast door Simon (02-02-2002).]
Dat zo'n bericht aangepast wordt, betekent dus dat het niet de bedoeling is. Dan kan je het natuurlijk nog een keer posten, maar dan mag het niet op eens wel.
Gelieve het niet nog een keer te posten.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 08:28
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
de eerste keer met mezelf is dan ook sinds mn vriendin wat je zo allemaal niet leert ,maar ik vind dr zelf ook niet zoveel aan neej bovendien kan ik t toch niet zo goed als haar op de een of andere manier
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #84
Roosje
498 08-02-2007 08:03
Psychologie Geen zin
Slashy
5 30-06-2003 14:48
Psychologie Jouw defenitie van geluk.
dreamflight
28 14-04-2003 21:56
Levensbeschouwing & Filosofie Hoeveel mensen zullen zijn zoals ik?
[GEEN_HELD]
13 02-03-2003 10:23
Liefde & Relatie ..Liefdesbrief...
carlijn_tjuh
37 22-06-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.