Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 20:28
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
misschien naar aanleiding van het topic van Fade of Light
'Als je elkaar hoelang niet ziet, begin je je zorgen te maken?'
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=717376

hmm wat vinden jullie vaak, te vaak, te weinig, en hoe vaak zien jullie elkaar nu echt? ikzelf zou mn vriendin graag vaak willen zien, maar soms gaat dit blijkbaar niet

[edit] ik maak deze post denk ik toch omdat ik net tot de pijnlijke conclusie kwam dat ik en mijn vriendin (denk ik) iets anders van onze relatie verwachten, en wil horen wat jullie normaal vinden, of graag zouden willen [/edit]
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 20:34
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Tsja, je moet natuurlijk wel altijd bedenken wat reeel is, want wat als je ver van elkaar vandaan woont?
Ik zou hem dan wel elke week willen zien, in de weekenden dus, maar dat is echt niet mogelijk, want in weekenden is er zo veel te doen, zijn er wel meer verplichtingen dan alleen je vriend(in) waar je gewoon niet altijd samen naartoe kunt....

Misschien geldt wel: hoe dichter je bij elkaar in de buurt woont, hoe vaker je elkaar zou moeten zien...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:44
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik zag dit als aanleiding voor mij om dit topic te openen:

maar.....achja.....heel vaak hoeven we elkaar niet te zien

vind ik

achja.... ik vind het natuurlijk leuk om je te zien........maar als dat vaker dan 1 keer wordt ofzow.....dan gaat het al zo moeilijk samen met de rest van mijn uuh.....achja......hoe zal ik het noemen....leven?....nee dat niet....maar uuh bezigheden ofzow

edit: 10 km, al ben ik elke dag in de stad waar ze woont
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik woon in Gouda, hij in Utrecht. Ik doe er een uur over om bij hem te komen.

Ik zie hem 1x per week. Het liefste zou ik hem toch 2x per week zien, maar we hebben het beide druk met school ed. Het zou opzich wel kunnen, maar echt vaak komt het niet voor. Nu heb ik iig iets om naar uit te kijken en vervelen we elkaar niet echt. Ruzies heb je ook geen tijd voor, dus er zitten natuurlijk wel degelijk voordelen aan.
Verder hebben we ons eigen leven, onze eigen vrienden.

Offtopic: ik zie hem morgen weer
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:58
Wawl
Wawl is offline
Paar avonden in de week. 2 of 3.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 20:59
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zie me vriend meestal in het weekeind en dan ook meestal wel elk weekeind... maar soms niet door drukte ofso...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:01
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik woon in Emmen, hij in Eindhoven...
We zien elkaar alleen in de weekenden, en dat zal wel minder worden als ik in mijn eindexamen periode zit.
Natuurlijk heb ik het er moeilijk mee en zou ik hem graag vaker zien, maar niet elke dag, dan zou ik gek worden
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend (vrijdag middag tot zondag middag). We zien elkaar bijna elk weekend en heel soms heb je idd verplichtingen en dan kun je mekaar maar een dag zien of soms helemaal niet.
Dus laten we zeggen 2/3 van de zeven dagen. En heel soms dan 12 dagen niet bah.
Misschien klinkt het gek maar ik heb er niet zo'n moeite mee.Ja dat van de 12 dagen wel maar de rest niet ik vind het prima zo.
Ik zou het niet kunnen om mijn vriend elke dag te zien en alles samen te doen en overal samen naar toe te gaan.

Ja en wat normaal is tja wat jullie als koppel normaal vinden denk ik.Het verschilt per persoon ,per relatie.
Sommige willen mekaar elke dag zien en anderen juist maar 1 keer per week een dag samen doorbrengen.
Maar als jij moeite mee hebt moet je dat wel met je vriendin bespreken vind ik dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:03
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
@ gothic, en vind je dat niet vervelend? dat je zeg maar naast elkaar een apart leven hebt?
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:14
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
We zitten bij elkaar in de klas dus ik zie hem elke dag op school en ook nog wel eens na schooltijd, ook nog wel eens in het weekend. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat we bij elkaar in de klas zitten, maar ach anders hadden we elkaar ook niet leren kenne.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:25
Verwijderd
ik zie hem de komende 2 weken simpelweg niet, want we hebben allebei examens.
Maar normaal op ff tellen (zondag, woensdag, donderdag, soms vrijdag en zaterdag) vaak genoeg... Maar echt bij mekaar zijn we ongeveer 3 avonden in de week. En vaker zou ik wel willen, maar dan slaa gik helemaa niet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 11-01-2004 @ 22:03:
@ gothic, en vind je dat niet vervelend? dat je zeg maar naast elkaar een apart leven hebt?
Het is juist heel gezond denk ik op deze leeftijd. Door de weeks ga ik lekker naar school, vermaak ik me prima met mijn vrienden. Verder ga ik 3 dagen per week korfballen. Hij gaat naar school met daar zijn vrienden. Hij heeft zijn sport. Zaterdagavond gaat ie uit met zijn vrienden en zondag is ie met mij.
Langzaam vermengen onze levens zich. Hij heeft mijn vrienden nu een keer allemaal gezien en ik zal de zijne vast ook een keer zien en zo vermengt het zich langzaam.

Als je dit te snel doet, moet je als het uit is alles aan iedereen uitleggen en vertellen. Op deze manier hou je het simpel en rustig en kun je alles op je eigen tempo opbouwen.

En mocht het dan uitgaan, dan heb je tenminste nog een leven over. Het enige wat voor mij dan op dit moment zou veranderen dat ik iets anders op zondag moet gaan doen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 22:09
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ieder weekend van vrijdag avond tot zondag middag
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 07:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zie hem eigenlijk standaard op maandag, woensdag en zaterdags blijf ik bij hem slapen.

Dit omdat we niet anders kunnen (meestal). Op dinsdag, donderdag en zaterdags overdag voetbalt hij. Ik dans op vrijdag en zaterdag (hele dagen). Maar in de vakanties e.d. zien we elkaar vrijwel iedere dag, behalve als het echt niet kan.

Ik kan eigenlijk ook niet lang zonder hem..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 08:22
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zie mn vriend ongeveer iedere dag en soms 1 dagje niet..
En ik vind het wel goed zo, heerlijk om na een irritante schooldag even in zijn armen te kunnen liggen..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 08:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik woon in Amsterdam, en hij in Utrecht. Dat is hemelsbreed niet zo ver, maar ik ben toch al gauw 1,5 uur onderweg. Toch zie ik hem vrij vaak, om een aantal redenen:
Hij zit bij mij op school, in Amsterdam
Mijn fysiotherapeut zit in Utrecht, dus dan ga ik ook wel bij hem langs
Idem voor m'n karateschool.
We zien elkaar zo'n 3 x per week, inclusief slapen. Hm... of misschien 2 nachten per week, dus 4 dagen. En soms huppelt ie langs op school.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:23
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het toch wel normaal om elkaar 2 of 3 daagen per week te zien.

Ik zie mijn vriend meestal 4 tot 5 dagen per week, maar dan niet de hele dag. De meeste tijd daarvan is hij aan het volleyballen.
We besteden gemiddeld zo'n een tot anderhalve dag per week echt aan elkaar en dat vind ik eigenlijk best weinig.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:56
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
wij zien elkaar bijna leke dag. maar in vakanties soms een hele maand niet
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2004, 11:00
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Reizen kost van mij naar hem ruim anderhalf uur.
We zien elkaar dus alleen in de weekenden, van zaterdagmiddag tot zondagmiddag, of soms van vrijdagavond tot zondagmiddag.
Wel bijna alle weekenden.
Natuurlijk baal ik er wel eens van, maar t is goed zo.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:34
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil hem graag iedere dag zien, maar het is ook weleens goed om hem af en toe n daggie niet te zien. Maar meestal is het toch dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:43
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-01-2004 @ 09:53:
Ik woon in Amsterdam, en hij in Utrecht. Dat is hemelsbreed niet zo ver, maar ik ben toch al gauw 1,5 uur onderweg. Toch zie ik hem vrij vaak, om een aantal redenen:
Hij zit bij mij op school, in Amsterdam
Mijn fysiotherapeut zit in Utrecht, dus dan ga ik ook wel bij hem langs
Idem voor m'n karateschool.
We zien elkaar zo'n 3 x per week, inclusief slapen. Hm... of misschien 2 nachten per week, dus 4 dagen. En soms huppelt ie langs op school.
Dan vraag ik me af hoe je dat doet. Mijn vriend woont in nieuwegein. En ik in nieuw vennep een kut dorpje. Ik moet dus idd via amsterdam maar ik ben er in een uur. Dat is van mijn huis tot de zijne.

Maar iig dat doet er niet toe..


Wanneer ik hem zie? zolang hebben we nog niet nu een maandje en we zien elkaar iig in de weekenden. En hij probeert doordeweeks ook langs te komen. Dat is soms nooit maar soms ook 2 of 3 x. Dus het verschilt heel erg...

Weekenden is van vrijdag avond tot maandag ochtend....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:14
Verwijderd
Elke dag want begin oktober wonen wij samen. Daarvoor zag ik hem 6 dagen in de week, alleen maandags niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:15
Kadaver
Kadaver is offline
Klinkt gek...maar als ik een vriendin heb dan zie ik haar liever niet al te vaak als het kan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
2 dagen in de week (weekend)
veel te weinig, maar het gaat moeilijk want hij heeft zn school in hilversum en ik de mijne in den haag, en door de weeks lukt het gewoon niet
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 12-01-2004 @ 12:43:
Dan vraag ik me af hoe je dat doet. Mijn vriend woont in nieuwegein. En ik in nieuw vennep een kut dorpje. Ik moet dus idd via amsterdam maar ik ben er in een uur. Dat is van mijn huis tot de zijne.
Nou, van mijn huis naar Amsterdam Amstel is een half uur. Van Amsterdam Amstel naar Utrecht Centraal is het 20 minuten. En van Utrecht Centraal naar zijn huis is het ook een half uur. Dit is dus een krappe 1,5 uur, maar t lijkt me heel normaal dat je af en toe 10 min. op de trein moet wachten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 14:18
Verwijderd
Ik zie mijn vriend ehm, nouja, in het weekend, meestal komt dat er op neer dan ik vrijdag-zaterdag bij hem slaap en hij zaterdag-zondag bij mij, of andersom, daartussenin doe ik dan dingen als opdrachten maken, forummen en socializen met ouders. Soms komt hij doordeweeks naar Groningen, ik ben 1 keer doordeweeks naar Enschede gegaan. Soms ben ik maandag vrij, dan zie ik hem nog een middagje als dat kan, soms ben ik vrijdag vrij, dan zie ik hem donderdag al.

We vinden het allebei te weinig . We zien elkaar wel genoeg uren, op zich, maar we vinden het niet zo leuk om elkaar elke week vierenhalve dag te missen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:26
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik zie hem sowieso 2 dagen per week op mijn stage.
Daarnaast (want dat telt ntl niet echt..) 2 avonden en het weekend meestal, maar het verschilt een beetje per week
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:46
Verwijderd
ik zie mijn vriend elke dag. op school, maar ook thuis. hij woont bij me in de straat sinds nog-niet-zo-lang en ja, dat maakt dat je makkelijk bij elkaar langs kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:19
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
we wonen 80 km van elkaar af, reistijd van deur tot deur is ongeveer 2 uur.

hij komt op dinsdag-middag naar mij toe vanuit zijn school, dan gaatie woensdagochtend weer naar huis.

en we zien mekaar meestal vanaf zaterdagavond tot zondagavond.

2 keer dus, maar dan wel lang.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:44
Bravo
Bravo is offline
Te weinig. Een keer in de week op vrijdag want we mogen nog niet bij elkaar tukken.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:51
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hmm een keer of 2, 3 per week.. maar het verschilt wel natuurlijk. en dan is het vaak wel minstens 1 nacht

<3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:03
Verwijderd
Van zaterdagavond tot zondagavond en verder doordeweeks meestal wel een kort avondje en nachtje, maar soms ook niet.

Werk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 23:40
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Alleen van zaterdagavond tot zondagavond
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 11:04
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
We wonen ong 7 kilometer van elkaar en zien elkaar doordeweek 3 of 4 keer. Op vrijdag en zaterdag slapen we bij elkaar. Zaterdag moet hij werken dus alleen zondag zijn we een hele dag bij elkaar.
Dit als al best veel als ik de rest lees en toch zou ik hem vaker willen zien. Doordeweek telt niet echt dan zie ik hem 2,5 uur als het niet minder is (af en toe natuurlijk vaker)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:21
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
We zien elkaar alleen in het weekend. Hij studeert in Leeuwarden, ik woon in Waalre (Eindhoven). Als ie dan thuis is in t weekend zitten we goed, hij woont 2 deuren verder
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:23
zo-af-en-toe
zo-af-en-toe is offline
we wonen slechts 5 km van elkaar af, maar zie hem echt niet meer dan 1x in de week, allebei veel te druk... misschien wanneer het zomer is, school afgelopen dat het wat meer wordt.
__________________
I'm not so tough
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2004, 13:42
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Hij zit bij me op school, daar zie ik hem en in het weekend ook nog een dag. Dus 6 dagen per week. Als we tentamens hebben spreken we niks af buiten school en in de vakantie zie ik hem ongeveer 3x per week.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 11-01-2004 @ 21:28:
[edit] ik maak deze post denk ik toch omdat ik net tot de pijnlijke conclusie kwam dat ik en mijn vriendin (denk ik) iets anders van onze relatie verwachten, en wil horen wat jullie normaal vinden, of graag zouden willen [/edit]
ik weet waar je het over hebt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:19
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Ik heb er helemaal geen moeite mee om mijn vriendin elke dag te zien. Vind het al klote als ik d'r 1 dag niet kan zien

Gelukkig is het meestal ook maar 1 dag in de week dat we elkaar niet zien gelukkig.
Maar meestal komt ze dan toch nog wel even in de winkel waar ik werk...
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:36
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik zie de mijne 1 x per week, omdat ze anders vind dat het te gewoon word ofzo. tsja
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:40
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
hmm,, we wonen halfuurtje openbaar vervoeren van elkaar... en we zien elkaar denk 4 of 5 dagen per week. Ik vind het helemaal goed zo en hij ook. Het liefst heb ik hem elke dag om me heen, maar ik vind het ook lekker nog wat tijd voor mezelf te hebben
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:03
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Elke dag, niet zo gek als je samenwoond.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:21
Verwijderd
Ik zie mn vriendje 3 tot 4 keer per week. Ik zou em veel vaker willen zien..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:08
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
WooF schreef op 12-01-2004 @ 15:46:
ik zie mijn vriend elke dag. op school, maar ook thuis. hij woont bij me in de straat sinds nog-niet-zo-lang en ja, dat maakt dat je makkelijk bij elkaar langs kan gaan.
Dat heb ik nou precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:10
Susanne
Susanne is offline
Elke schooldag, zaterdag meestal met uitgaan en zondags 9 v/d 10 keer na kerktijd.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:55
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik zie mijn vriendje zown 2/3 keer per week... Als we beide meer tijd hebben zien we elkaar wel vaker. In de kerstvakantie bijna iedere dag. Ik vind het wel prima zo!
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:27
Miss-NoNa-BaGus
Miss-NoNa-BaGus is offline
Ik zie mijn vriendjuh 3 of 5 keer per week.
Ik geef heel veel om hem en wil hem dan ook het liefste elke dag om me heen hebben.
maar het is ook belangrijk om elkaar ruimte te geven voor je zelf je vrienden en school.
Ik denk dat als je elkaar TE veel ziet dat je TE veel gaat claimen en dat wil ik absoluut niet.
Ik weet niet wat gezond is in een relatie om samen te zijn?!!
Je moet gewoon kijken waar je alle 2 tevreden mee bent!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:33
655321
655321 is offline
toch wel elke dag eigenlijk (meestal van een uur of 4/ 5 tot de volgende ochtend) en dat gaat al bijna 2 jaar harstikke goed en dat gaat nog heel lang zo goed gaan ook als het aan mij ligt.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:41
Mariële
Avatar van Mariële
Mariële is offline
Ik zie m maar 1x in de 3 weken, 2x in de 3 weken als ik geluk heb..
Het is niet veel, maar hij zegt dat ie het op het moment heel druk heeft.. en dat geloof ik ook wel. Hij heeft wel ov, maar hij woont in Drachten, en ik ergens in een buitendorp dichtbij Heerenveen.. en de bustijden sluiten totaal niet aan.
Maar volgend schooljaar wordt t (hopelijk) meer.. dan zit ik ook in Leeuwarden op school, en hij ook.. En ik ga daar ook nog wonen dus dan moet r wel wat meer te regelen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 15:22
Verwijderd
ik zie hem elke dag op school, en praktisch ook thuis. hij woont bij me in de straat, dus t is een kwestie van de straat oversteken en naar binnen lopen. nee, dit hindert me niet, vindt het ook niet vervelend. je raakt er aan gewend, net als grote afstanden, lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vaak vind jij dat je je vriend(in) moet zien ?
Verwijderd
12 08-04-2011 21:14
Liefde & Relatie Hoe vaak zie je elkaar in een relatie?
Fixion XXL
79 09-03-2005 16:25
Liefde & Relatie hoe vaak zie jij je vriend/vriendin?
waves
55 21-01-2005 14:29
Liefde & Relatie contact met je vriend / vriendin
Loesje
28 26-07-2004 09:28
Liefde & Relatie Elke dag bij elkaar komen of...?
Spray rebel
49 16-05-2004 12:47
Liefde & Relatie Hoevaak zie je je vriend(in)
_Moby_
51 06-04-2004 07:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.