Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 13:47
halilo
halilo is offline
hejj hai,,

ik maak voor wiskunde een opdracht uit examens van vorige jaar. ik heb het helemaal goed :antwoord en berekening hoe ik het gevonden heb. voor het hele opdr krijg je 5 punten. op het antwoord blad staat:
1 punt: kandidaad heeft de formule geschreven
1punt: uitgelegd hoe je met grm berekent
enz enz


maar ik had helemaal een andere methode gebruikt, krijg ik al die punten dan toch???

me leraar voor natuurkunde zei, ik kijk eerst naar de antwoord is die goed, dan kijk ik hoe je het gedaan hebt en als alles klopt krijg je alle punten van me, maar me leraar wiskunde zei ik kijk naar de antwoordblad als daar staat 1punt voor formule 1 punt voor blabla en je hebt een van die dingen nie, dan krijg je het ook nie

hoe doen ze nou???
Advertentie
Oud 16-05-2005, 13:48
halilo
halilo is offline
ik doe nu havo,, misschien dat iemand dat wil weten om me antwoord te geven, maar vast neh
Oud 16-05-2005, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vaak geven ze op een antwoordblad meerdere mogelijkheden als er ook meerdere manieren zijn om het uit te rekenen.
Zo niet, dan staat er aan het begin van het antwoordblad in de algemene regels:
Citaat:
3.3 indien een antwoord op een open vraag niet in het beoordelingsmodel voorkomt en dit antwoord op grond van aantoonbare, vakinhoudelijke argumenten als juist of gedeeltelijk
juist aangemerkt kan worden, moeten scorepunten worden toegekend naar analogie of in de geest van het beoordelingsmodel;
Als jouw manier van rekenen dus goed is en volledig beargumenteerd (dus helemaal goed opgeschreven hoe je er aan komt enzo) mag je leraar het ook goed rekenen.

Mocht je nog overige vragen hebben dan mag je die in de wiskundetopics plaatsen:

Wiskunde A1,2

Als je een ander soort wiskunde doet (B1 of B1,2) kan je daarvoor een topic aanmaken, want die topics zijn er nog niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol rookleeftijd wordt 18+
mltmpje
86 17-03-2013 10:52
Eindexamens 2007 Normering?
Funkyshit
90 14-06-2007 14:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme na mp3-moord Brussel voer voor psychologen
Foresight
103 09-05-2006 19:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Achterdocht over uitslag rijexamens
Droomvlucht
19 21-01-2006 15:26
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.