Oud 04-06-2006, 20:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik had het verkeerde woordenboek ingeleverd bij Duits. Het lullige was alleen dat ze alles wilden checken op aantekeningen binnenin en dat soort dingen, maar niet de moeite wilden doen om even te bellen dat het de verkeerde was.

En ik heb een hele mooie legenda gemaakt bij aardrijkskunde met rode pen. Was ik op tijd achter, dus ik heb een nieuw vel gekregen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2006, 19:39
BadEsz
BadEsz is offline
hehe Sylph ik had preciesss hetzelfde, maar dan bij Nederlands. Voel je je dom he
__________________
Touch it, bring it babe, watch it, turn it, leave it automatic
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 10:50
Dark Dawn
Avatar van Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Ik ben op de dag van mn eerste examen tegen ee busje opgereden met mijn fiets, waardoor ik een gat in mijn hoofd had en nu dus frans in het tweede tijdvak moet doen ..
__________________
'O Lord,bless this Thy hand grenade that, with it,Thou mayest blow Thine enemies to tiny bits in Thy mercy' - Monty Python and The Holy Grail
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:43
Verwijderd
Twee jaar geleden zat ik af en toe vijf minuten voor aanvang nog een pen te zoeken
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 14:41
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik weet nog van vorig jaar dat een jongen van onze school vergeten was dat hij op een bepaalde dag een economie-examen had. Dus hij wilde die dag na zijn eerste examen vrolijk naar huis gaan toen zijn klasgenoten allemaal over economie begonnen.

Hij heeft hem dus wel gemaakt en is nog geslaagd ook
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:07
vlader
vlader is offline
had em niet nodig
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 20:22
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
Cethlion schreef op 29-05-2006 @ 20:45 :
Ach, misschien wel. Ik ben gewoon heel snel afgeleid, ook thuis. Ik weet niet of dat persé met gespannenheid te maken heeft. Het lag ook aan het vak. Als het nou Engels of Nederlands was geweest, had ik me minder geërgerd. Ik kan me gewoon niet zo goed afsluiten van andere geluiden.
En ik ben al heel wat minder gespannen dan vroeger, dus moet je je voorstellen hoe het toen was. *houdt bordje met 'stresskip' voor zich*
haha, ik weet precies hoe je je voelt. ik kan ook echt niet tegen geluid tijdens het slapen... dan ga ik het opsporen hahaha. en ja tijdens examens ook maar daar ben ik meestal zo focussed voor dat het toch wel gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 20:23
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 29-05-2006 @ 21:00 :
Dan had je vandaag niet bij ons moeten zitten , er begonnen gewoon mensen op het schoolplein een rapbattle (of iets wat daar op moest lijken) te houden Als iets irritant is....
haha jezus.. wat een wannabes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom
Type
17 19-01-2005 17:57
Verhalen & Gedichten Dom
*~Angel~*
3 03-06-2004 19:47
Liefde & Relatie jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje?
Tulpje6
86 26-11-2003 12:29
Muziek Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht?
Rhinus
18 20-11-2002 14:43
Verhalen & Gedichten Die is dom, ja !
Gerrit Grashaar Jr
3 26-08-2001 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.