Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2009, 22:47
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Omdat Ries. de vorige gesloten had, maak ik even van de gelegenheid gebruik een nieuw LJH-topic te openen . De vorige: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1745852. Slaap lekker allemaal en geniet van de lente .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 14-04-2009, 22:56
Ries.
Ries. is offline
Dankjewel, insgelijks!
Oud 15-04-2009, 06:23
Verwijderd
.. En sinds gisteravond ben ik weer helemaal blij en gelukkig. Ik ben echt zo wisselvallig, maar ik ga maar gewoon genieten van mijn goeie bui. Stiekem vind ik het best wel fijn dat tekenen niet doorgaat, want nu hoef ik pas vier uur later naar school. Ik ga wel iets eerder naar school om mijn linosnede af te drukken, maar dat lijkt me leuk. Daarna ga ik voor het eerst zeefdrukken, daar heb ik ook wel zin in. Dan nog een suf college.
Nog vijf nachtjes en dan zie ik 'm weer. Gelukkig wil hij mij net zo graag zien als ik hem. Stelletje mutsen zijn we ook, al vanaf de laatste dag dat we elkaar hebben gezien zijn we de nachtjes aan het aftellen naar de volgende keer.
Oud 15-04-2009, 07:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hoe combineer je depressief zijn in vredesnaam met vlinders? (en hoe krijg ik het voor mekaar uberhaupt in die situatie terecht te komen?)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 15-04-2009, 08:31
Verwijderd
ik wil echt heel heel heel heel heel graag naar huis
Oud 15-04-2009, 09:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bedankt nog voor de felicitaties. En ik ben ook wel blij dat ik m'n eigen plan heb getrokken, ik kan maar beter duidelijk zijn over wat ik wel en niet wil, ook als ik daar mensen mee voor het hoofd stoot.

OT: oh ik heb zo'n zin om op vakantie te gaan... Met dit weer kom ik echt helemaal in de vakantiestemming. We willen nog wel een weekje naar Duitsland, maar hebben nog niks geboekt. Hangt ook weer van veel dingen af, wanneer houdt mijn werk op, word ik wel of niet toegelaten tot een master, vriendje kan sowieso niet in juli en augustus.

Stiekem denk ik dat het werk nog wel even doorgaat eigenlijk, dus dan kan ik best een weekje weg.. Vanaf vandaag al meer uur, 5,5 u per dag nu ipv 4.
Oud 15-04-2009, 10:13
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik heb net gewoon weer 3 uur liggen slapen! Ik kom terug uit de les, ga even op bed liggen en 3 uur later word ik heel gek wakker! Dat is dan zo'n vaste slaap waarin ik gek droom, vervelend om uit wakker te worden. Het kan toch niet gezond zijn om relgelmatig gewoon voor een uur of 3 als een blok neer te vallen...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 15-04-2009, 10:35
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik stel het telkens maar uit om mijn eigen leven op de rails te krijgen. Niet echt slim. Gisteren wel bij de decaan geweest, dat is in ieder geval een eerste stap. Volgende week dinsdag gesprek op stage met school erbij, dat word de tweede stap. Maar eigenlijk zijn daarnaast nog heel veel stappen die ik zelf moet ondernemen en die ik allang had kunnen doen..
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 15-04-2009, 10:46
Kemical
Kemical is offline
Citaat:
ik wil echt heel heel heel heel heel graag naar huis
Zit je (voor het eerst) op je kamer? C'mon! Het is zwaar in het begin maar het wordt vanzelf leuker! Beetje socializen met huisgenootjes, samen koken misschien? En ga anders ook even lekker naar buiten, in het park iets doen ofzo..
(gegokt dat het over je kamer gaat, zoniet, negeer dit dan maar )

Citaat:
Hoe combineer je depressief zijn in vredesnaam met vlinders? (en hoe krijg ik het voor mekaar uberhaupt in die situatie terecht te komen?)
Hmm.. ik vond vlinders en depressie ook moeilijk te combineren, maar hoe je er in terecht kan komen? Heel makkelijk toch? Ook al gaat het met jezelf niet goed, verliefd worden kan altijd toch?
Oud 15-04-2009, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het goede nieuws is dat ik wel wat aan mijn scriptie heb gedaan en dat ik level 38 heb gehaald van een dom spelletje. Het slechte nieuws is dat mijn scriptie nog niet af is (logisch, na één dag, maar zou toch fijn zijn) en dat we nog steeds hier wonen en dat mijn lichaam verrot is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2009, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Zit je (voor het eerst) op je kamer? C'mon! Het is zwaar in het begin maar het wordt vanzelf leuker! Beetje socializen met huisgenootjes, samen koken misschien? En ga anders ook even lekker naar buiten, in het park iets doen ofzo..
(gegokt dat het over je kamer gaat, zoniet, negeer dit dan maar )
Ja, het gaat over mijn kamer inderdaad. Nou ja t is de 2e keer, hiervoor heb ik een half jaar in onderhuur gezeten en nu zit ik hier. Maar t is echt een fout zo stom van mij.
Ik kan niet socializen met huisgenootjes want er is maar 1 ander iemand en die is nou ja wel vriendelijk maar beetje apart en op zichzelf. Daarom heb ik de neiging om me ook op te sluiten wat echt tot verschrikkelijke heimwee leidt. Op dit moment probeer ik heel erg hard mezelf te laten stoppen met huilen, omdat ik dan kan beginnen met leren voor mijn herkansing.
Ik weet dat ik hier pas een paar dagen zit maar het voelt echt echt echt niet goed. Waar ik eerst zat is een heel groot studentencomplex en ik denk toch dat ik terug wil daarheen.. Dan zit ik met 15 mensen en dan is er altijd wel iemand en daar wonen ook mensen die ik ken.
Dit is zo eenzaam, zo alleen, zo nieuw, ik ben hier nog niet klaar voor ik wil dit niet ik wil niet.
Oud 15-04-2009, 11:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
@ blurred: misschien hangt er wel iets in de lucht in China. Of is je lichaam gewoon heel moe en moet het even bijkomen van alles wat je meemaakt.

@ forever: dat je alleen woont, hoeft niet te betekenen dat je alleen hoeft te zijn. Nodig leuke mensen uit op je kamer of ga naar andere mensen toe. Zelf vind ik de privacy die ik heb heel erg fijn en zou echt niet met z'n 10en in 1 huis willen wonen. Als jij dat wel fijn vindt, zul je weer moeite moeten doen om een nieuwe kamer te vinden. Voordeel is nu wel dat je al een kamer hebt, dus wat meer zekerheid.
Oud 15-04-2009, 12:07
Verwijderd
Ik vind het een beetje lastig als de dag ineens anders verloopt dan ik had gepland. Wel leuk dat een vriendinnetje belt of ik straks mee op een terrasje ga zitten, maar dit soort onverwachte dingen halen de hele boel overhoop in mijn hoofd.
Oud 15-04-2009, 12:42
Verwijderd
Hahahaha, ik heb een 10 voor mijn keuzevak godsdiensten. Wat een grap.
Was de rest van de wereld ook maar zo grappig...
Oud 15-04-2009, 16:16
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oke, ik heb allebei mijn tentamens niet gehaald en nou besluit ik deze week of ik stop of niet.
Ik kan wel herkansingen gaan maken maar die zijn pas eind mei en ik ben gewoon pissig en wil er de tijd gewoon niet in steken.

Eigenlijk heb ik voor mezelf de keuze al gemaakt maar ik voel me dan voor de buitenwereld zo'n sukkel... 21 jaar en alleen een vwo-diploma.

Oh, even edit; mijn dag was echt superleuk. Moest mijn piercingstaafje wisselen en heb echt goed kunnen lachen daar, duidelijk dat áls ik een tatoeage laat zetten, ik naar Bunker ga.
En het weer maakt mijn dag ook echt góed!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 15-04-2009, 17:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
[mopperstukje] Ik wist het eigenlijk al, maar toch is het even raar als je op papier (op het eerste voorstel) ziet dat je volgend jaar niet meer daar zult/kunt werken. Wel meteen het aanbod gekregen dat ze me willen voorstellen op de andere school, want daar is nog een vacature, maar ja, welke groep weten ze nog niet. Nu hoop ik nog maar wat meer dat op "mijn" andere school een plekje voor me over is, maar die wisten twee weken geleden ook nog niets en daar kom ik volgende week pas weer.
En hierdoor ga ik me dan afvragen waarom ik al die moeite in alles steek: als ik er volgend jaar toch niet ben, waarom zorg ik dan dat alles netjes is en klaar is voor het volgende jaar? Een ander zou dat ook niet doen... Maar ja, ik ben niet zo egoistisch, dus ik zal er deels mee moeten leven. En het andere deel moet ik mezelf gewoon beschermen. Voor het bestuur ben ik ook maar gewoon een pionnetje met een tijdelijk contract. *zucht* [einde mopper-stukje]

Ik heb vandaag 22 brooddeeghartjes met mozaieksteentjes gebakken in het krakkemikkige oventje op school. Het ziet er erg leuk uit, de moeders zullen er blij mee zijn met moederdag. Nog maar 1 (zieke) te gaan en dan is die vieze boel ook weer uit mijn klas weg!
Oud 15-04-2009, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik zie de hele wereld aan voor een pannenkoek, snap er niets van..
verder baal ik van mijn werk en ben moe.
heb het zooooooo gehad met dat werken en die mutsen daar blegh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-04-2009 om 19:06.
Oud 15-04-2009, 19:32
Verwijderd
Ik voel me zo verward. En m'n lichaam is ook helemaal in de war, ik heb op de gekste tijden trek in eten, ik ben heel de tijd moe en ik heb het gevoel alsof het zomer is. Door dat lekkere weer heb ik het gevoel alsof we al veel verder in het jaar is. En ik wilde dat het al zomer was. Ik ben school zo spuugzat. Iedere dag hetzelfde liedje; vroeg opstaan, naar school, naar huis, huiswerk maken, computeren, naar bed, enz. Maar gelukkig moet ik nog maar 2 dagen echt naar school en dan heb ik volgende week nog 1 dag tentamens en moet ik op excursie, waar ik geen zin in heb. Maar daarna.. vakantie! Ik heb er zo'n zin in, al moet ik wel superveel voor school doen. Ik sjouw overal maar een beetje achteraan en doe wat ik moet doen, maar het liefst zou ik het bijltje erbij neer gooien. Ik heb het gevoel alsof ik word geleefd (lekker cliché). Maar ik moet alles wel doen, al ben ik nog zo moe, moe...zzz.
En buiten is de lucht best donker, en ik hoop dat het niet gaat onweren. Toen het vorige week onweerde begon ik te hyperventileren omdat ik het zo supereng vond, en dat wil ik niet weer. Wie is er dan ook zo bang voor onweer? Afgelopen weekend was wel heerlijk, 4 dagen achter elkaar vrij. Bijna vakantie..
Ads door Google
Oud 15-04-2009, 20:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Heksjuh: Bij mij weten ze niet precies wat het is, en sowieso zegt elke fysio weer wat anders. Ik heb altijd een gespannen rug (dus veel hoofdpijn en nekpijn) en als ik stress heb, verergert het zodanig dat ik soms niet meer kan functioneren.Vorig jaar rond deze tijd, toen ik mijn veter strikte , schoot het erin en sindsdien loop ik te kwakkelen. De meest plausibele verklaring die ik tot nu toe heb gehoord van de fysio's is dat de "korte" spiertjes bij mijn nek- en rugwervels niet genoeg stabiliteit kunnen bieden en niet genoeg flexibel zijn, waardoor de rest van mijn rug, dus de langere spieren, die stabiliteit moet geven en dat doet mijn rug door te fixeren en daardoor krijg ik pijn. Maar dan weet ik nog steeds niet waarom ik de pijn in mijn onderrug heb..
Of de fysiotherapie helpt: geen idee, eerlijk gezegd. Ik heb tot nu toe het gevoel van niet, maar als ik geweest ben, heb ik wel altijd een beter gevoel dan daarvoor, maar de volgende dag is het ook weer erg. We doen meestal oefeningen op een bal en oefeningen om mijn onderbuikspieren sterker te maken, en soms kraakt hij me.
Ik weet dus ook niet precies wat ik heb in mijn rug, hoewel de pijn bovenin mijn rug dus wellicht te verklaren is.
Rugpijn heb ik dus eigenlijk al mijn hele leven (bovenrug), maar sinds het vorig jaar erin schoot, zijn de klachten heel erg verergerd. Soms heb ik het gevoel dat ik echt moet oppassen met bewegingen die ik maak, want dan voelt het alsof het "er bijna in schiet" zeg maar, moeilijk te omschrijven, maar ik ben altijd bang dat ik straks weer twee weken plat lig (en deze keer kan ik het me niet permitteren .

Gaat het bij jou dan ook nog steeds niet beter met je rug? Loop je bij de fysio en zo? Weten ze wat het is?

OT: MOEEEE en hoofdpijn en *scheldt* maar ik moet eigenlijk aan school.. Alleen ik trek het niet, ik ben ZO moe. Dus misschien morgenochtend dan maar, maar volgens mij krijgen wij dit noooooit van ons leven af en aankomende maandag moet het ingeleverd worden, terwijl we nog zoveel moeten doen en niemand van ons het weekend wat kan doen !
Oud 16-04-2009, 08:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
En vandaag heb ik nog minder zin in alles dan ik al had...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 16-04-2009, 11:42
Verwijderd
Godverdomme. Echt he...We zijn dr stil van.


A menudo me recuerdas a alguien,
tu sonrisa la imagino sin miedo.
(...)
me pregunto si algún día te veré
(...)
A menudo me recuerdas a mi
Oud 16-04-2009, 11:55
Alyssia
Alyssia is offline
Zucht... eigenlijk moet ik nog een half nederlands examen maken voor morgen, maar ik wil niet en ik wil gewoon buiten zitten én mn serie kijken (wat ook onmogelijk is, want mijn pc kan natuurlijk niet mee naar buiten.)

Edit; ... mijn laptop natuurlijk wel. Oe snel usb *zoek*
Oud 16-04-2009, 13:56
Verwijderd
@ Nienna* en Heksjuh: ik heb heel lang last van mijn rug gehad (onderrug). Ik ben daarvoor naar de fysio geweest, maar die kon niet echt iets zinnigs vinden. Het voelde ook niet echt als spierpijn, massages hielpen niet, etc.
Na de fysio terug naar de huisarts ("Dit helpt niet. Verzin maar wat anders." Zij lachen ) die me doorverwees naar de podotherapeut, die meteen opmerkte dat ik scheef stond, scheef liep en dergelijke. Ik heb nu steunzolen, en dat was echt dé oplossing. Ik merk het meteen als ik ze niet aanheb (hoewel ik nu wel wat rechter sta), maar het was zo fijn om gewoon geen pijn meer in mijn rug te hebben!
Ik weet niet of jullie hetzelfde hebben, maar bij mij hielp het echt enorm (terwijl de fysio niet hielp, dat maakte het soms alleen nog maar erger) en het wordt ook vergoed door mijn verzekering. Misschien waard om uit te zoeken?

Laatst gewijzigd op 16-04-2009 om 14:01.
Oud 16-04-2009, 14:40
fractuur
fractuur is offline
Weer slecht geslapen. Ik kan er niets aan doen, sliep gewoon pas om half zes.. En het ging de afgelopen weken eindelijk een beetje beter. Nou ja, nu een gaar dagje, vanavond sporten en een borrel, in beide niet heel veel zin. Wel mijn laatste tentamen gehaald tegen alle verwachtingen in. Ik hoop dat ik vanavond echt moe ben en dan lekker slaap zodat ik morgen wel wat waard ben.

Heb het volgens mij wel eens eerder gevraagd, maar hebben hier meer mensen last van (in)slaapproblemen?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-04-2009, 15:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Blij! Mijn verhaal en gedichten zijn toegelaten tot het competitiegedeelte van Utrecht over Utrecht. Geen idee wat dat precies inhoudt, maar het klinkt goed

En ik ben dus naar Letteren werkt geweest en nu heb ik hoofdpijn. Het was wel oké, al geloof ik niet dat ik bij de IND ga werken


@fractuur: Niet structureel (gelukkig), maar af en toe heb ik wel periodes dat ik niet in kan slapen, dus ik weet wel hoe vervelend het is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 16-04-2009, 16:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Pff, 6 kantjes volgeschreven voor tentamen materieel recht, kan het goed gebruiken aangezien ik zaterdag moet aantreden voor een aangifte die tegen me gedaan is...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 16-04-2009, 16:39
Alyssia
Alyssia is offline
Hah. Misschien is het dom dat ik dit soort dingen plan, maar ik weet lekker nu wanneer ik welke kleding aan doe. Hehe. ^^" Nog wel een beetje eng ivm rokjes waar ik dus nooit in loop, maar het komt vast goed. Nu alleen hopen op mooi weer (en anders kan ik altijd nog een panty aan.)
Oud 16-04-2009, 19:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ VV: wat is dat, Utrecht over Utrecht? Een schrijfwedstrijd ofzo?
En Letteren werkt, werd dat gewoon door de universiteit georganiseerd? Heb er wel eens wat over gehoord, maar dan volgens mij bij de RUG. Werken bij de IND lijkt me trouwens best leuk, maar ik ben er denk ik niet geschikt voor, volgens mij moet je best wel vaak nee verkopen en ik vind het in mijn huidig baantje al erg als ik mensen niet kan helpen.

OT: nu 2 dagen van 13-18:30 gewerkt en het is eigenlijk best vermoeiend. Ik zit echt fulltime te bellen en sommige gesprekken zijn best heavy en dan kan ik die mensen dus niet helpen. En ik merk echt dat ik bij een semi-overheidinstelling werk, veel bureaucratie en kromme regels en dat moet ik die mensen dan gaan vertellen en die regels recht praten, terwijl ik het zelf ook enorm omslachtig vind vaak. Nouja, ik help ze gewoon zo goed als ik kan en verder moet ik het maar gewoon als werk zien, ik verdien er tenslotte geld mee.
Oud 17-04-2009, 07:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Zometeen naar de riagg en ik space hem echt keihard.
Waarschijnlijk weer zo'n zure sloot tegen de pensioenleeftijd die ik dan mag gaan vertellen hoe kut het is...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-04-2009, 07:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ga ik nou wel of niet naar de huisarts? *zucht*

Edit: ik heb gebeld en heb vanmiddag een afspraak. En nu ga ik weer twijfelen of dat wel nodig is. Maar als ik het niet doe, blijf ik het hele weekend twijfelen of het niet toch iets ernstig(er)s is. *zucht* Lastige ik.

Edit2: geweest, gelukkig niks ernstigs. Maar dus wel ziek. Hopelijk geven die medicijnen wat verlichting.
En ik ga m'n training van vanavond en m'n wedstrijd van morgen maar afzeggen. *snik* Daar had ik nou juist wel zin in!

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 14:52.
Oud 17-04-2009, 07:31
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ga ik nou wel of niet naar de huisarts? *zucht*
Ik moet de huisarts ook al wekenlang bellen voor een verwijzing voor bloedprikken Jouw post herinnert me daar weer aan
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 17-04-2009, 08:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
@ VV: wat is dat, Utrecht over Utrecht? Een schrijfwedstrijd ofzo?
En Letteren werkt, werd dat gewoon door de universiteit georganiseerd? Heb er wel eens wat over gehoord, maar dan volgens mij bij de RUG. Werken bij de IND lijkt me trouwens best leuk, maar ik ben er denk ik niet geschikt voor, volgens mij moet je best wel vaak nee verkopen en ik vind het in mijn huidig baantje al erg als ik mensen niet kan helpen.
Eigenlijk meer een algemene wedstrijd in allerlei creatieve dingen, het is volgens mij eigenlijk vooral gericht op film. Maar er is dus ook een categorie proza en een categorie poëzie
Letteren Werkt wordt inderdaad door de universiteit georganiseerd. Het was wel oké, al is één dag eigenlijk niet genoeg. Al betekent dat natuurlijk dat ik eigenlijk ook al in eerdere jaren had moeten gaan En wat betreft de IND, ik vond voornamelijk de man die vertelde écht heel erg vervelend, naar mijn idee straalde de homohaat ervan af (maar een meisje dat er ook was, had dat idee totaal niet, dus misschien lag het aan mij) en hij zei wel dat het altijd om mensen ging, maar ondertussen sprak hij best wel onrespectvol over hen. Dat lijkt me ook wel het lastige aan zo'n baan, dat je aan de ene kant de regels en de staat hebt en aan de andere kant die mensen en dan moet je daartussen balanseren. Het gaat wel écht ergens over, dat is ergens op zich ook wel weer leuk...


OT: Wat HaWaHaai zegt.


[edit] Ik heb nu een artikel voor mijn scriptie gevonden waarin eigenlijk gewoon precies gedaan is wat ik wilde gaan doen. Ik vraag me af of dat nu handig is, of juist zorgwekkend
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 09:27.
Oud 17-04-2009, 10:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
^ Misschien had ik dan ook maar eens naar zo'n middag moeten gaan. Klinkt best interessant, al hangt dat natuurlijk ook van de sprekers af.

OT: ik heb écht geen zin om vanmiddag te werken. Het is echt lang, van 13-18:30 en dan steeds maar bellen. Gister het eerste uur welgeteld 1 iemand aan de lijn gehad, terwijl m'n collega's de ene na de andere te pakken leken te krijgen. Op zich vind ik het best leuk werk hoor, maar het probleem is dat het fulltime door m'n hoofd blijft spoken. In m'n slaap droom ik erover, ik kan het werk gewoon letterlijk dromen, ik word ermee wakker... Alleen vorige week met het lange paasweekend heb ik er één keer niet over gedroomd 's nachts. Echt vermoeiend. Ben wel blij met de meer uur die ik nu heb, maar aan de andere kant ook weer niet. Nu bestaat écht de hele dag zowat uit werk. Ik ben ook echt heel blij dat het morgen weekend is en ik 2 dagen even niet moet.
Oud 17-04-2009, 10:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb gisteren het werk weer afgebeld.
doordat ik sinds woensdag avond weer opeens veel spanning kreeg.
en in de angst raakte terwijl dat de rest van de week niet zo was.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-04-2009, 11:47
Verwijderd
Hieperdepiep hoera voor mij
Oud 17-04-2009, 12:59
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, mn eerste examen (ckv2) een nette 7. ^^ Verder de hele toetsweek doorgekomen met dikke voldoendes, en dat zonder echt iets uit te voeren... Ergens ook wel lekker dat ik nu bijna niet meer naar school hoef, maar helaas is het wel vervelend dat áls ik dan huiswerk heb, ik er wel ONTZETTEND tegenop zie... Niet echt handig, als ik volgend jaar die drukke opleiding wil doen waarbij je echt veel moet plannen enzo.... Nja, zal de sleur wel zijn. En ik wil dat het warmer is. Stomme koude wind.
Ads door Google
Oud 17-04-2009, 13:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ave: nog gefeliciteerd!
Mushu: ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd

Nienna en Krummeltje: ik heb last van mijn onderrug. De fysio denkt dat het spieren zijn. In het begin hielpen de massages niet, nu heb ik oefeningen om de spieren sterker te maken en het lijkt wel te helpen. Alleen met werken heb ik nog wel veel last. Het gaat volgens de fysio wel beter, hij had het vandaag over afbouwen.
Ik vraag me nog wel af of het echt mijn spieren zijn. Het klinkt wel allemaal logisch, maar nu heb ik spierpijn door de oefeningen in mijn benen en overal in mijn rug behalve op de plaats waar ik normaal pijn heb, dus dat vind ik een beetje raar.
Bedankt voor jullie antwoorden

Volgens mij heb ik een zomerdepressie, in plaats van een winterdepressie
Ik wil niet meer naar school. We hebben een nieuwe onderwijsindeling en ik zit bij niemand die ik ken in de groep. De hoorcolleges van het keuzevak zijn ook verplicht terwijl ik dan naar de fysio moet (ook de dag na Koninginnedag, ik hoop dat ze het wel geloven en dat ik geen briefjes moet hebben).
Ik wil niet de stress van tentamens en opdrachten. Ik wil niet na twee weken thuis zitten (waarvan een week vakantie) weer zelf mijn eten moeten maken. Ik wil gewoon rust en werken en niet naar school, hoe kinderlijk het ook klinkt.
De hele winter is het zo goed gegaan, waarom gaat het nu dan opeens zo slecht?

Edit: degene bij wie je je afwezigheid moet melden is er niet tot 27 april, handig. Dan maar de afspraak verzetten, ik heb geen zin om alles op het laatste moment nog te regelen .
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 13:22.
Oud 17-04-2009, 14:47
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Goed, dat hele riagg gebeuren viel opzich nog wel mee.
Ze willen alleen een gesprek met mijn ouders erbij. Dunno waar daar het voordeel in kan zitten maar goed, we zien wel.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-04-2009, 14:55
Alyssia
Alyssia is offline
Ik moet ophouden met die koekjes te eten. v.v Niet dat ik dik ben, maar op deze manier natuurlijk straks wel. T.T
Oud 17-04-2009, 16:16
Verwijderd
hm. Ik wil echt direct weer op mijn normale dosis zitten. Ik voel me ''agressief'', en angstiger, maar dat boze overheerst. En zo ben ik helemaal niet. Maar pff heb een boksbal nodig.
Oud 17-04-2009, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Hieperdepiep hoera voor mij
feli, darling. maar ik had je al gebeld net.

t is gek, t is dubbel. En morgen terug naar het echte leven.
Oud 17-04-2009, 18:33
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Ga ik nou wel of niet naar de huisarts? *zucht*
Goed dat je wel bent gegaan. Ik vind dat je, ook al twijfel je maar een beetje, altijd naar de huisarts moet gaan als je daar behoefte aan hebt of denkt dat er iets aan de hand is. Ook als blijkt dat er niets aan de hand is bereik je iets met zo'n bezoek: het stelt je gerust. En soms hebben mensen dat gewoon hard nodig.

Citaat:
Hieperdepiep hoera voor mij
Hierperdepiep Hoera voor jou!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-04-2009, 19:14
Verwijderd
Het blijkt wel lastiger dan ik dacht, zo mijn eigen plekje vinden - toch vreemd. Vriendje en ik moeten echt zoeken naar alles, maar goed, misschien heeft het tijd nodig. Sowieso, allebei ziek worden is niet echt briljant voor je stemming Maar het gaat alweer beter, beetje settlen, en maandag weer colleges zodat ik een beetje ritme krijg
Oud 17-04-2009, 19:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@mushu nog gefeliciteerd.
ot.
ik ben thuis en ik ben moe.
en ik heb hoofdpijn nog steeds.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-04-2009, 20:36
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
morgen eigenlijk een feestje van een vriendin, maar ik kan niet gaan want het is gewoon te lang reizen en zoveel geld kan ik niet uitgeven en ik kan het mezelf niet aan doen vandaag ook al te lang in de trein gezeten

Shit, me oma gaat volgende week dood.
__________________
#

Laatst gewijzigd op 17-04-2009 om 20:37. Reden: gwoon
Oud 17-04-2009, 20:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik doe vast dingen die niet helemaal handig zijn, als je maar lol hebt denk ik dan. Misschien word ik er niet heel veel blijer van, maar het plezier wat je er even van beleefd is toch ook al genoeg?

Vanavond en morgen ben ik aan het oppassen. Eigenlijk doe ik het niet meer voor het geld, maar het is altijd fijn om wat extra's te krijgen. En ik heb mijn terugblik van de leerling al geschreven. Ik hoop dat ze het plan goedkeuren. Zelf vind ik het een goed 'bedacht' idee
Oud 17-04-2009, 21:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
morgen eigenlijk een feestje van een vriendin, maar ik kan niet gaan want het is gewoon te lang reizen en zoveel geld kan ik niet uitgeven en ik kan het mezelf niet aan doen vandaag ook al te lang in de trein gezeten

Shit, me oma gaat volgende week dood.
hoe weetje dat je oma volgende week dood gaat?.
hoe dan ook het is klote *knuffel*

ot.
blegh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-04-2009, 23:06
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Een groot deel van de avond beziggeweest om last minute kaartjes te kopen voor een musical van morgenavond. Schoonzusje belde of ik meewilde...ik heb geen idee wat ik kan verwachten, maar het lijkt me best leuk. En ik werk natuurlijk ook om leuke dingen te kunnen doen.
Oud 18-04-2009, 08:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Goed dat je wel bent gegaan. Ik vind dat je, ook al twijfel je maar een beetje, altijd naar de huisarts moet gaan als je daar behoefte aan hebt of denkt dat er iets aan de hand is. Ook als blijkt dat er niets aan de hand is bereik je iets met zo'n bezoek: het stelt je gerust. En soms hebben mensen dat gewoon hard nodig.
Ja, daar heb je gelijk in, al vind ik dat toch lastig . Gisteren ben ik wel gegaan, omdat ik vrij was en dus tijd had (en volgende week niet). Anders had ik het waarschijnlijk nog even aangekeken. Maar nu heb ik rust en geen twijfels, dat is op zich ook wat waard.

OT: Hopelijk kan ik toch nog wat nuttigs doen vandaag, de hele dag alleen maar op de bank hangen is ook niks en mijn boek is uit. (Ik heb in twee dagen 'Desperation' van Stephen King (508 blz) gelezen )
Oud 18-04-2009, 14:33
Verwijderd
bah. wat ontzettend nasty dit!, aarrrggh.
ach, komt wel goed, no stress, het zonnetje schijnt, gister geld gewonnen in casino, en straks vriendinnethe zien
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.