Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, maar nu zeg je dat je weg wil omdat mensen stom deden n.a.v. je bericht dat je een ban wil, terwijl je een ban wilt omdat mensen stom deden n.a.v. dat bericht.. Dat kan dus niet, qua timing bedoel ik. Het een is het gevolg van het ander, of andersom.

Maar goed. Je moet het zelf weten daar niet van, als het jou beter lijkt. Ik denk alleen dat het leerzamer is te blijven en niet iedere reactie zo zonder korrel zout te nemen en je zo persoonlijk aan te trekken. Daarnaast vind ik het jammer dat je stelt zo snel gekwetst bent, maar zelf niet schroomt zo nu en dan rotopmerkingen naar allerhande forumers te maken (die daar óók niet altijd even goed tegen kunnen).
Heb je ook gelijk in. Ik kan zelf erg makkelijk kutopmerkingen maken, maar zelf kan ik weinig hebben.

Jammer dat het soms ook wordt gemist dat ik óók heus een hoop zelfspot heb.

En: ja, ik wilde daarvoor al weg, omdat ik merkte dat ik me stoorde aan een aantal dingen hier. Toen ik dat zei liep het een beetje uit de hand, en werd het alleen maar erger.
Advertentie
Oud 04-07-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik was niet in Tilburg vandaag, en ik geloof ook niet dat het echt 'mijn ding' is


Er gebeurt genoeg leukers aan cultureel hier in Tilburg. De T-parade is gewoon een soort veredeld zomercarnaval.
Veel burgerlijke types van rond de 40 in zomercarnavalpakjes. En een aantal rondrijdende muziekdingen. Een daarvan was een house-iets, dat werd niet zo gewaardeerd
Oud 04-07-2010, 18:30
Verwijderd
Hans Teeuwen: "Denk je niet dat IK me wel eens gekwetst voel? Tuurlijk, maar daar ontwikkel je een schild tegen."

Wijze man, die Hans.
Oud 04-07-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook gelijk in. Ik kan zelf erg makkelijk kutopmerkingen maken, maar zelf kan ik weinig hebben.

Jammer dat het soms ook wordt gemist dat ik óók heus een hoop zelfspot heb.

En: ja, ik wilde daarvoor al weg, omdat ik merkte dat ik me stoorde aan een aantal dingen hier. Toen ik dat zei liep het een beetje aan de hand, en werd het alleen maar erger.
Stefanie, je weet dat ik je heel aardig enzo vindt, maar af en toe, mja, vlieg je een beetje uit de bocht. Jammer.
Oud 04-07-2010, 18:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ten eerste heb ik gewoon geen geld voor een pizza te bestellen, want ik ben een arme student, ten tweede is er niks mis mee om een beetje op je voedingspatroon te letten, zeker niet als je deze week twee keer bent gaan uit eten, friet en hamburgers als avondmaaltijd hebt gegeten en al een keer pizza hebt gehad.
juist ja
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Veel burgerlijke types van rond de 40 in zomercarnavalpakjes. En een aantal rondrijdende muziekdingen. Een daarvan was een house-iets, dat werd niet zo gewaardeerd
Wat een zielig gedoe weer

Ik verheug me zoooo op de Tilburgse kermis he! Eén uurtje eroverheen lopen en je hebt het alweer helemaal gehad maar wel weer topvermaak!
Oud 04-07-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Maar dat je zelf alles & iedereen afzeikt, relletjes uitlokt e.d. is geen probleem?
Mwa, ik denk niet dat ik 'alles en iedereen' afzeik. Relletjes uitlokken doe ik ook, serieus, echt niet. Heb genoeg relletjes rondom mezelf meegemaakt, en leuk was dat niet.

Maar, je hebt wel gelijk dat ik makkelijk mensen afzeik en zelf weinig kan hebben. Dat geef ik ook gewoon toe.
Oud 04-07-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Stefanie, je weet dat ik je heel aardig enzo vindt, maar af en toe, mja, vlieg je een beetje uit de bocht. Jammer.
is ook zo. Fijn dat je me aardig vindt, iig.
Oud 04-07-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Hans Teeuwen: "Denk je niet dat IK me wel eens gekwetst voel? Tuurlijk, maar daar ontwikkel je een schild tegen."

Wijze man, die Hans.
Bazenfilmpje is dat ja
Oud 04-07-2010, 18:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat een zielig gedoe weer

Ik verheug me zoooo op de Tilburgse kermis he! Eén uurtje eroverheen lopen en je hebt het alweer helemaal gehad maar wel weer topvermaak!
Ik heb er gewerkt, vond alleen het Hummuhhummuh Hotel leuk (Ben even de naam wkijt ) en de bungeeball. verder word ik overal kotsmisselijk van
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Mwa, ik denk niet dat ik 'alles en iedereen' afzeik. Relletjes uitlokken doe ik ook, serieus, echt niet. Heb genoeg relletjes rondom mezelf meegemaakt, en leuk was dat niet.

Maar, je hebt wel gelijk dat ik makkelijk mensen afzeik en zelf weinig kan hebben. Dat geef ik ook gewoon toe.
Maar waarom doe je dat dan? Als je mensen minder afzeikt, zullen zij jou ook minder afzeiken.

/mengtzichertussen
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-07-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook gelijk in. Ik kan zelf erg makkelijk kutopmerkingen maken, maar zelf kan ik weinig hebben.

Jammer dat het soms ook wordt gemist dat ik óók heus een hoop zelfspot heb.

En: ja, ik wilde daarvoor al weg, omdat ik merkte dat ik me stoorde aan een aantal dingen hier. Toen ik dat zei liep het een beetje uit de hand, en werd het alleen maar erger.
Ik geloof best dat je zelfspot hebt, al komt die hier dan niet volledig uit de verf. Maar stel je stopt eens met kutopmerkingen richting anderen, denk je niet dat je dan heel wat meer credit opbouwt, waardoor er áls je je kwetsbaar of chagrijnig of weet ik veel wat opstelt, je bemoedigd wordt ipv afgezeken?
Oud 04-07-2010, 18:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
dus conclusie geen ban en wat minder opmerkingen maken??
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof best dat je zelfspot hebt, al komt die hier dan niet volledig uit de verf. Maar stel je stopt eens met kutopmerkingen richting anderen, denk je niet dat je dan heel wat meer credit opbouwt, waardoor er áls je je kwetsbaar of chagrijnig of weet ik veel wat opstelt, je bemoedigd wordt ipv afgezeken?
Nee, ik denk dat m'n reputatie in de afgelopen jaren dusdanig verneukt is dat het niet echt meer goedkomt.

Daarnaast is wsz érg 'meeloopgevoelig'. Als er een rel dreigt uit te breken zit iedereen juichend klaar met popcorn, het maakt dan niet zoveel uit wie het is.
Oud 04-07-2010, 18:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze heeft de ban al aangevraagd, geloof niet dat er nog wat aan te doen is.

En @Stefenootje: rellen zijn dan ook lekker, ongeacht wie en waarom. Maar je moedigt het zelf ook wel aan he.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:35
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Sherlock, wat vindt je van Grimbergen? Ik proefde gisteren dat bier, en het was best lekker. Amberkleurig, 6,5%
Ik heb alleen nog de Blonde op en die was zeer prima te doen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 18:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb alleen nog de Blonde op en die was zeer prima te doen.
en leffe?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Wat een zielig gedoe weer

Ik verheug me zoooo op de Tilburgse kermis he! Eén uurtje eroverheen lopen en je hebt het alweer helemaal gehad maar wel weer topvermaak!
Ben benieuwd, ik ben er nog nooit geweest!
Oud 04-07-2010, 18:38
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
en leffe?
Ja, belgisch bier is lekker.
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
En @Stefenootje: rellen zijn dan ook lekker, ongeacht wie en waarom. Maar je moedigt het zelf ook wel aan he.
Klopt, tuurlijk, rellen zijn ook gewoon vermakelijk. Ik moet ook gewoon vaker m'n bek houden.

Tja, internet is a bitch, en er zijn mensen die daar wat moeilijker mee om kunnen gaan.
Oud 04-07-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof best dat je zelfspot hebt, al komt die hier dan niet volledig uit de verf. Maar stel je stopt eens met kutopmerkingen richting anderen, denk je niet dat je dan heel wat meer credit opbouwt, waardoor er áls je je kwetsbaar of chagrijnig of weet ik veel wat opstelt, je bemoedigd wordt ipv afgezeken?
Het helpt imho al heel wat om Stefenootje irl te zien, dan is ze heel anders dan ze hier doet overkomen.

Ik kan haar opmerkingen echt met een dikke korrel zout nemen en me er niks van aantrekken.
Valt me wel op dat sommige forumers op hun beurt ook weer provoceren waardoor Stefenootje weer terugbijt. Dus als niemand nou een punt van maakt, is het hele gebitch gelijk uit de wereld.
Oud 04-07-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Sherlock, wat vindt je van Grimbergen? Ik proefde gisteren dat bier, en het was best lekker. Amberkleurig, 6,5%
dronk je gisteren voor het eerst grimbergen? malle jongen!
Oud 04-07-2010, 18:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, belgisch bier is lekker.
ok respect dat je dat weet man
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klopt, tuurlijk, rellen zijn ook gewoon vermakelijk. Ik moet ook gewoon vaker m'n bek houden.

Tja, internet is a bitch, en er zijn mensen die daar wat moeilijker mee om kunnen gaan.
Tja, voortaan gewoon wat langer nadenken voor je op enter drukt (bijvoorbeeld over posts als 'Kijken hoe gehecht ik ben aan een verjaardagstopic voor ik een ban aan vraag')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik denk dat m'n reputatie in de afgelopen jaren dusdanig verneukt is dat het niet echt meer goedkomt.

Daarnaast is wsz érg 'meeloopgevoelig'. Als er een rel dreigt uit te breken zit iedereen juichend klaar met popcorn, het maakt dan niet zoveel uit wie het is.
Dat ben ik niet met je eens, bovendien, baat het niet dan schaadt het niet.
Oud 04-07-2010, 18:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Klopt, tuurlijk, rellen zijn ook gewoon vermakelijk. Ik moet ook gewoon vaker m'n bek houden.

Tja, internet is a bitch, en er zijn mensen die daar wat moeilijker mee om kunnen gaan.
komaan ik heb nu het gevoel alsof je jezelf zit af te breken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
dronk je gisteren voor het eerst grimbergen? malle jongen!
Ja, het lag opeens in het schap, alsof het het lot is! Ik had ook nog nooit echt van dat bier gehoord
Oud 04-07-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
ok respect dat je dat weet man
niet echt het grootste geheim van de wereld
Oud 04-07-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Tja, voortaan gewoon wat langer nadenken voor je op enter drukt (bijvoorbeeld over posts als 'Kijken hoe gehecht ik ben aan een verjaardagstopic voor ik een ban aan vraag')
Ja, maar de commotie rondom die opmerking snap ik eigenlijk nog steeds niet.

Ik realiseerde me dat ik binnenkort jarig ben, en als ik dus nu een ban neem mis ik m'n verjaardagstopic. Dat is het enige wat ik ermee bedoelde.
Ik vind m'n verjaardag eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, dus ik was er al snel uit; boeiend, ik neem dus gewoon een ban.

Ik denk dat een aantal mensen die opmerking gewoon verkeerd begrepen hebben ofzo
Oud 04-07-2010, 18:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, het lag opeens in het schap, alsof het het lot is! Ik had ook nog nooit echt van dat bier gehoord
wot!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
komaan ik heb nu het gevoel alsof je jezelf zit af te breken
Wat bedoel je daarmee?
Oud 04-07-2010, 18:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
niet echt het grootste geheim van de wereld
ja sommige mensen vertikken het toch en houden het bij heineken bah
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
ok respect dat je dat weet man
Ik denk dat de gemiddelde Zimbabwaan dat ook nog wel weet.
Oud 04-07-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
ja sommige mensen vertikken het toch en houden het bij heineken bah
ja dat verbaast mij ook uitzonderlijk veel!
Oud 04-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
wot!
Ja, nouja, Grimbergen is nou niet de eerste naam die in me opkomt als ik aan Belgisch bier denk. Dan denk ik eerder: West-Vleteren, Westmalle, Duvel, Palm en Stella Artois! Oh, en Helleketelbier, maar dat is wel heel lokaal
Oud 04-07-2010, 18:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat bedoel je daarmee?
Dat je gewoon zegt ik deed dit fout en dat. En dan gedaan is gedaan gewoon eruit leren en geen zelfmedelijden hebben.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar de commotie rondom die opmerking snap ik eigenlijk nog steeds niet.

Ik realiseerde me dat ik binnenkort jarig ben, en als ik dus nu een ban neem mis ik m'n verjaardagstopic. Dat is het enige wat ik ermee bedoelde.
Ik vind m'n verjaardag eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, dus ik was er al snel uit; boeiend, ik neem dus gewoon een ban.

Ik denk dat een aantal mensen die opmerking gewoon verkeerd begrepen hebben ofzo
Omdat, als je echt weg wil, je een dikke /care hebt aan de mensen die je dan gaan feliciteren.

Als mijn zus je niet gefacepalmed had, had ik het gedaan (dat je haar dan trut noemt, vind ik ook geen stijl, maar dat terzijde). Je wil toch weg, nou ga dan, is mijn gedachtengang gewoon.

En dat je daarna ook nog zegt dat je voor je 32e dood wil zijn, ja sorry hoor, maar wat voor recaties verwacht je daarop dan? 'Ah nee, het leven is te mooi, blablabla'?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, nouja, Grimbergen is nou niet de eerste naam die in me opkomt als ik aan Belgisch bier denk. Dan denk ik eerder: West-Vleteren, Westmalle, Duvel, Palm en Stella Artois! Oh, en Helleketelbier, maar dat is wel heel lokaal
try Hopus en lachouffe
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de gemiddelde Zimbabwaan dat ook nog wel weet.
Daar drinkt men Guinness
Oud 04-07-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
En dat je daarna ook nog zegt dat je voor je 32e dood wil zijn, ja sorry hoor, maar wat voor recaties verwacht je daarop dan? 'Ah nee, het leven is te mooi, blablabla'?
Ik hoef daar heus geen reactie op hoor.

Zelfs reacties als '' had ik nog redelijk gevonden.
Oud 04-07-2010, 18:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ohjee, ik smste mn baas of ik voor de meet een dag kon wisselen en hij zei dat hij de dienstregeling wilde veranderen, omdat hij het niet goed vond gaan. Toen ik vroeg waarom en of ik misschien wat fout had gedaan, zei hij: Ik spreek je dinsdag wel.

Omg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:46
Liquid Dynamite
Liquid Dynamite is offline
Warm! Maar goed te doen, niet van die ondragerlijke hitte waarbij je ondergoed zich vastklemt aan je bilnaad.
Oud 04-07-2010, 18:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik hoef daar heus geen reactie op hoor.

Zelfs reacties als '' had ik nog redelijk gevonden.
Dat soort dingen post je toch niet hier, ik bedoel, hallo, daar is het grote Lucht je hart topic voor, daar zijn ze niet zo 'gemeen' als hier.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ohjee, ik smste mn baas of ik voor de meet een dag kon wisselen en hij zei dat hij de dienstregeling wilde veranderen, omdat hij het niet goed vond gaan. Toen ik vroeg waarom en of ik misschien wat fout had gedaan, zei hij: Ik spreek je dinsdag wel.

Omg
Ai! En dit baantje leek je nog wel een paar maanden vol te houden!
Oud 04-07-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, nouja, Grimbergen is nou niet de eerste naam die in me opkomt als ik aan Belgisch bier denk. Dan denk ik eerder: West-Vleteren, Westmalle, Duvel, Palm en Stella Artois! Oh, en Helleketelbier, maar dat is wel heel lokaal
wat mooi, jij hebt nog een ander lijstje in je hoofd ook

ik denk aan westmalle, duvel, grimbergen, chimay, piraat, kwak, gulden draak, la chouffe, leffe,
Oud 04-07-2010, 18:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ai! En dit baantje leek je nog wel een paar maanden vol te houden!
fuck you
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2010, 18:47
Liquid Dynamite
Liquid Dynamite is offline
Egon! Waarom heet je geen Ecnelis meer!?
Oud 04-07-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
try Hopus en lachouffe
Oja LaChouffe heb ik ook pas nog gedronken. Hopus ken ik (nog) niet.
Oud 04-07-2010, 18:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ai! En dit baantje leek je nog wel een paar maanden vol te houden!
Doe ns lief

En dat is lullig LP, mannen zijn zo goed in je laten twijfelen door zo vaag te doen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-07-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
wat mooi, jij hebt nog een ander lijstje in je hoofd ook

ik denk aan westmalle, duvel, grimbergen, chimay, piraat, kwak, gulden draak, la chouffe, leffe,
Chimay en Leffe ook ja het lijstje is dan ook heel incompleet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.