Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2013, 04:16
Verwijderd
100
Advertentie
Oud 23-10-2013, 07:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Eensch. En als de ruimte er niet naar is dan kan en mag je dat prima compenseren met "ik ga nu X doen", dat lijkt me wel een volwassen concept. Tenzij X een negergangbang is. Dat is (mogelijk) wat ongemakkelijk.
Zo gaat dat hier gelukkig ook. Hij komt niet tussen de afspraken die ik met vrienden-ver-weg maak, en ik kom niet aan zijn game/filmkijkuurtjes. Al heeft hij dan wel een 'eigen' ruimte, de hele zolder is gamegebied. Alleen staat daar (helaas) ook nog een wasmachine/droger. Maar ik plan meestal om zijn gametijd heen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-10-2013, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Ik lees nu HhhH. Dikke aanrader
Ja!
Oud 23-10-2013, 08:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tenzij X een negergangbang is. Dat is (mogelijk) wat ongemakkelijk.
Racist!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 08:55
Verwijderd
ik ben vroeg opgestaan! ik heb al gegeten en gedoucht en nu ga ik naar de centrale ruimte (want daar is een tafel en mijn tafel heb ik net verkocht) om de hele dag aan school te werken. Zo ijverig!!!
Oud 23-10-2013, 09:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
IJverigheidsboks! Ook ik ben vroeg opgestaan, heb gegeten en ben al omgekleed om zometeen de hele dag met een klasgenoot op school aan een presentatie te werken. En dat alles in mijn vakantie!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-10-2013, 09:02
Verwijderd
Ik lig nog op bed.
Oud 23-10-2013, 09:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had mijn wekker om 6 uur gezet, zodat ik nog wat kon leren voor het tentamen dat ik om 11 uur heb. Heel de nacht was er alleen maar kkherrie overal, dus ik lag wakker en viel pas in slaap vlak voor m'n wekker ging. Toen was ik zo moe dat ik nog maar even bleef liggen.
Net ging ik effe zoeken in welk lokaal het tentamen is en het blijkt dat 1) Het tentamen pas om 3 uur is, maar 2) Dat ik me ervoor had moeten inschrijven, dus nu mag ik 'm niet maken.

Dan maar aan m'n essay beginnen. [/semi-ijverigheid]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 09:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat stom, trimm! Hier is het zo dat je je altijd moet inschrijven voor tentamens, maar als dat bij jullie niet is dan lijkt me dat best verwarrend. En vooral kut als je er ook voor geleerd hebt en al.

Waarover gaat je essay?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-10-2013, 09:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het moet normaal wel, maar dit is een vreemd tussentijds tentamen en ik weet dat ik me er vorig jaar niet voor kon inschrijven en nu was ik 't vergeten ofzo.

Het essay is voor Philology en moet gaan over watvoor invloed de invasies van oa de Noren en Fransen op de engelse taal hebben gehad.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 09:45
Verwijderd
Het gaat goed vandaag. ik kan al meteen vrijdag nablijven voor iets onzinnigs ennu zit ik in het verkeerde lokaal met de verkeerde leraar, omdat het rooster niet goed staat aangegeven
o hahha de coordinator is een leraar kwijt haha
Oud 23-10-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Het gaat goed vandaag. ik kan al meteen vrijdag nablijven voor iets onzinnigs ennu zit ik in het verkeerde lokaal met de verkeerde leraar, omdat het rooster niet goed staat aangegeven
o hahha de coordinator is een leraar kwijt haha
Oud 23-10-2013, 09:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Jongens, de Action heeft CHOCOLADE MET GEZOUTEN GECARAMELISEERDE AMANDELEN. Voor 39 cent. 39 CENT!
Tot nu toe kon ik die alleen vinden in Franse hypermarché's voor 3 euro
Oud 23-10-2013, 09:51
Verwijderd
Het nablijven hoeft niet meer

Jij weer Lisa, ik wist het.
Oud 23-10-2013, 09:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ps. het is dus lekker.
Oud 23-10-2013, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Het nablijven hoeft niet meer

Jij weer Lisa, ik wist het.
Ik was vast niet de enige met dat gevoel.
Oud 23-10-2013, 09:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jongens, de Action heeft CHOCOLADE MET GEZOUTEN GECARAMELISEERDE AMANDELEN. Voor 39 cent. 39 CENT!
Tot nu toe kon ik die alleen vinden in Franse hypermarché's voor 3 euro
Action

//Het waait hard en het is niet koud, dus ik ga straks eens even lekker met mijn doggie het park onveilig maken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 09:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Lekker even doggen in het park.
Oud 23-10-2013, 09:59
Verwijderd
Dat kan. Officieel hoef ik hier niet niet eens te zijn, mijn SWS is vorig jaar al afgerond. MAar heel gezellig nu met 3 stressende leraren voor de klas.
Oud 23-10-2013, 09:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jongens, de Action heeft CHOCOLADE MET GEZOUTEN GECARAMELISEERDE AMANDELEN. Voor 39 cent. 39 CENT!
Tot nu toe kon ik die alleen vinden in Franse hypermarché's voor 3 euro


Citaat:
Lekker even doggen in het park.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 09:59
Verwijderd
Tijd voor wat voedsel in de les
Oud 23-10-2013, 10:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat ben je toch weer rebels, Sadye!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 10:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zojuist een laptop gekocht. Van een merk dat ik eigenlijk niet ken. Van een webshop die ik eigenlijk niet ken. Maar de laptop was 'maar' 360 euro, had redelijke specs (goed voor wat ik nodig heb) en had wel goede recensies (of 'recenties', zoals op de website staat )

Ik hoop dat 't wat is. Dan kan ik straks iig weer normaal typen op m'n laptop zonder steeds de 'e' te moeten copy-pasten. en mss slaat dan m'n laptop niet om de 5 seconden vast. en kan ik weer films kijken in m'n bed. en kan ik m'n laptop meenemen naar dingen...
Moet alleen wel gaan wennen aan Windows 8.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch weer rebels, Sadye!
Ja he, maar het wordt geaccepteerd. als de school de zaakjes eens in orde had hoefde ik niet rebels te doen.
Oud 23-10-2013, 10:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je Windows 8 hebt, kan ik je aanraden om de startknop te installeren Dan werkt 'ie eigenlijk net zoals Windows 7. Al went dat gekke menu ook wel snel, hoor, maar ik vind de startknop wel makkelijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 10:06
Verwijderd

Oud 23-10-2013, 10:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nou ja, het moet normaal wel, maar dit is een vreemd tussentijds tentamen en ik weet dat ik me er vorig jaar niet voor kon inschrijven en nu was ik 't vergeten ofzo.

Het essay is voor Philology en moet gaan over watvoor invloed de invasies van oa de Noren en Fransen op de engelse taal hebben gehad.
Bij ons kon je je achteraf ook nog voor een tentamen inschrijven, tegen betaling van een soort van boete van 5 euro.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-10-2013, 10:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je Windows 8 hebt, kan ik je aanraden om de startknop te installeren Dan werkt 'ie eigenlijk net zoals Windows 7. Al went dat gekke menu ook wel snel, hoor, maar ik vind de startknop wel makkelijk.
Ik heb ook nog nooit met windows 7 gewerkt. M'n laptop is oud en werkt nog met Vista.

Maar er schijnt iets van het laptopmerk zelf in te zitten waarmee je makkelijk alles kunt regelen. Kweenie.
Heeft windows 8 geen standaard startknop zoals alle andere Windows varianten dan? en waar download je die startknop? [/noob]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:09
Verwijderd
Ik vind het maar vreemd dat je je moet inschrijven voor tentamens/examens. Maar misschien is dat in Belgische hogescholen en uniefs ook wel zo als er meerdere richtingen zijn ofzo. Ik heb er alleen nog nooit iemand over gehoord.
Oud 23-10-2013, 10:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Als je Windows 8 hebt, kan ik je aanraden om de startknop te installeren Dan werkt 'ie eigenlijk net zoals Windows 7. Al went dat gekke menu ook wel snel, hoor, maar ik vind de startknop wel makkelijk.
Vanaf Windows 8.1 zit er weer een startknop in.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-10-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een grappige post, die hopelijk de denkwijze van de toekomstige generaties lageropgeleiden goed weerspiegelt.
hoe moet ik deze interpreteren?
Oud 23-10-2013, 10:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij ons kon je je achteraf ook nog voor een tentamen inschrijven, tegen betaling van een soort van boete van 5 euro.
Bij ons is de boete 25 euro en daarvoor schrijven ze alleen iets op een papiertje en druk iemand anders op een knopje.
Maw: Ik doe de herkansing wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ik was vast niet de enige met dat gevoel.
Mijn gevoel bij dat soort posts is vooral:
Oud 23-10-2013, 10:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het maar vreemd dat je je moet inschrijven voor tentamens/examens. Maar misschien is dat in Belgische hogescholen en uniefs ook wel zo als er meerdere richtingen zijn ofzo. Ik heb er alleen nog nooit iemand over gehoord.
Bij ons word er sinds een paar jaar Usis gebruikt, waardoor je dus beter overzicht zou moeten hebben van je vakken en cijfers en waardoor je zelf kan kiezen welk rooster je het fijnst vind, maar je moet je voor elk onderdeel van het vak afzonderlijk inschrijven.
Aangezien het nu geen standaard tentamen periode is en ik niet duidelijk een waarschuwing heb gehad van "Vergeet je niet in te schrijven!", ben ik me nu dus vergeten in te schrijven. eigen schuld, dikke bult.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:14
Verwijderd
Wij moeten ons ook altijd inschrijven voor herkansingen en toetsen. Nu weer, maar het systeem werkt weer eens niet
Oud 23-10-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn gevoel bij dat soort posts is vooral:
Ja, dat vooral.
Oud 23-10-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Wij moeten ons ook latijd inschrijven voor herkansingen en toetsen. Nu weer, maar het systeem werkt weer eens niet
Wel cool, een systeem dat zich aanpast aan de gebruiker(s)
Oud 23-10-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Wel cool, een systeem dat zich aanpast aan de gebruiker(s)
ik werk wel, ik heb al 3 A4tjes getypt deze les
Oud 23-10-2013, 10:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb ook nog nooit met windows 7 gewerkt. M'n laptop is oud en werkt nog met Vista.

Maar er schijnt iets van het laptopmerk zelf in te zitten waarmee je makkelijk alles kunt regelen. Kweenie.
Heeft windows 8 geen standaard startknop zoals alle andere Windows varianten dan? en waar download je die startknop? [/noob]
Met Vista heb ik nog nooit gewerkt, dus ik zou het verschil dat niet weten

Nee, hij heeft een startscherm met van die tegels. Schijtirritant. De startknop download je gewoon via int0rwebz, via google zoeken op 'start menu button windows 8' o.i.d. en dan kom je er vanzelf. Easypeasy.
Citaat:
Vanaf Windows 8.1 zit er weer een startknop in.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij heeft een startscherm met van die tegels. Schijtirritant. De startknop download je gewoon via int0rwebz, via google zoeken op 'start menu button windows 8' o.i.d. en dan kom je er vanzelf. Easypeasy.

De klasgenoten met het minste verstand van pc's en laptops en gebruik maken van en daar ook geen handigheid in hebbben, hebben ook windows 8, met allemaal tegels. Een deel van hen heb ik al vaker in lichte paniek gezien omdat ze niet weten hoe je Word/Internet Explorer/Powerpoint/whatever opent. Stiekem moet ik daar altijd een beetje om lachen

Ennnnn wij gaan vrijdag nara de Amsterdam Klezmer Band Op de Zwarte Cross gezien en ze waren heul gaaf.
Oud 23-10-2013, 10:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, Amsterdam Klezmer Band is altijd een feestje!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De klasgenoten met het minste verstand van pc's en laptops en gebruik maken van en daar ook geen handigheid in hebbben, hebben ook windows 8, met allemaal tegels. Een deel van hen heb ik al vaker in lichte paniek gezien omdat ze niet weten hoe je Word/Internet Explorer/Powerpoint/whatever opent. Stiekem moet ik daar altijd een beetje om lachen
En ik dacht dat ik een computern00b was
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 10:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Met Vista heb ik nog nooit gewerkt, dus ik zou het verschil dat niet weten

Nee, hij heeft een startscherm met van die tegels. Schijtirritant. De startknop download je gewoon via int0rwebz, via google zoeken op 'start menu button windows 8' o.i.d. en dan kom je er vanzelf. Easypeasy.

Ik weet niet of het nu direct verstandig is om zomaar iets te installeren van een willekeurige met een zoekmachine gevonden website...
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-10-2013, 10:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hou niet van verandering, hence dat ik al jaren werk met een verotte laptop, dus ben benieuwd wat ik van Windows 8 ga vinden. Ik las net al wel dat 8.1 een hele verbetering is en dat je die met 8 gratis kan installeren. Maar ja, dan nog steeds die lelijke felgekleurde blokjes. Ik wil gewoon een desktop met een lelijke foto en duizent pictogrammetjes van zooi die ik heb geinstalleerd en een startknop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet niet of het nu direct verstandig is om zomaar iets te installeren van een willekeurige met een zoekmachine gevonden website...
Don't wurrie, ik kan wel zien of een website ok is om van te downloaden of niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 10:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet niet of het nu direct verstandig is om zomaar iets te installeren van een willekeurige met een zoekmachine gevonden website...
Ja, zeg, ik heb toch zeker wel gekeken waar ik op klikte/waar het vandaan komt Ik ga niet iets installeren wat ik heb gevonden op een of ander vaag forum o.i.d.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-10-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, Amsterdam Klezmer Band is altijd een feestje!
Ik kende ze helemaal niet, maar vriendlief wilde ze graag zien want hij had er een hele tijd geleden iets van gehoord wat hij wel gaaf vond. Fakkng 82338500593 graden in die tent, maar een klein groepje mensen voor het podium - en feest dat het was Daarom hou ik zo van festivals, ik hou van dat soort verassingen
Citaat:
En ik dacht dat ik een computern00b was
Nee hoor! Dat ben je helemaal niet. Mijn klasgenootjes zijn lief, maar zijn volgens mij bang dat hun laptop ontploft als op de verkeerde knop drukken.
Oud 23-10-2013, 10:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Don't wurrie, ik kan wel zien of een website ok is om van te downloaden of niet.
Citaat:
Ja, zeg, ik heb toch zeker wel gekeken waar ik op klikte/waar het vandaan komt Ik ga niet iets installeren wat ik heb gevonden op een of ander vaag forum o.i.d.
Ok.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-10-2013, 10:33
Verwijderd
Ik zie nog steeds geen reden om van Windows 7 naar Windows 8(.1) te gaan. Zeven werkt heerlijk.
Oud 23-10-2013, 10:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zie nog steeds geen reden om van Windows 7 naar Windows 8(.1) te gaan. Zeven werkt heerlijk.
Is het makkelijk om te downgraden van 8 naar 7? Of moet ik gewoon leren omgaan met 8?

Ik realiseer me trouwens ook net dat m'n nieuwe laptop kleiner is dan die ik nu heb. Nog iets om aan te wennen. Wel makkelijker mee te nemen, maar 2 inch minder...oei.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.