Oud 31-10-2013, 15:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stemlijstje voor de mobiele gebruikers (omdat bijlages het mobiel niet doen):

Little Phoebe
Arpos 1

Elin3
Sigmund 2
tiara-schaapie 3

MargotTenenbaum
Mutant 4
Sortjuh 9

tiara-schaapie
tuttebel 5
Röps 11

Röps
Tina 6

Quintiano/Lusi
Little Phoebe 7

Arpos
TCO 8
Neko* 10
Absinthe 14

Mutant
Quintiano/Lusi 12

Neko*
Elin3 13

Niet gestemd
Lieveheersbeest
MargotTenenbaum
Ietje
Aila

Als het goed is, zou ie zo moeten kloppen.

ßuerp, niet stemmen op mensen die niet meedoen als je niet mee doet, ik was helemaal door de war
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 31-10-2013, 15:23
Verwijderd
Dank voor de hulp alledrie En die zie ik wel ja @Mutant.
Oud 31-10-2013, 15:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:

ßuerp, niet stemmen op mensen die niet meedoen als je niet mee doet, ik was helemaal door de war
wat zie t nu pas!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-10-2013, 15:47
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Is het handig om juist zoveel mogelijk rijtjes te maken met evenveel stemmen of juist twee rijtjes met heel veel stemmen? Want bij een gelijkspel kiezen de wolven? Dus met veel rijtjes hebben zij lekker de keuze om iets te kiezen wat hen uitkomt en dat willen we liever niet.

Ik stem dan maar op Tiara-schaapje, snap niets van die kaarten leggen. En vind het wel heel toevallig dat daar dan iemand uitkomt die degene voor je ook heeft genoemd.

Stemlijstje voor de mobiele gebruikers (omdat bijlages het mobiel niet doen):

Little Phoebe
Arpos 1

Elin3
Sigmund 2
tiara-schaapie 3

MargotTenenbaum
Mutant 4
Sortjuh 9

tiara-schaapie
tuttebel 5
Röps 11
Ietje 15

Röps
Tina 6

Quintiano/Lusi
Little Phoebe 7

Arpos
TCO 8
Neko* 10
Absinthe 14

Mutant
Quintiano/Lusi 12

Neko*
Elin3 13

Niet gestemd
Lieveheersbeest
MargotTenenbaum
Aila
Oud 31-10-2013, 16:05
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Zo'n lijst van LP vind ik beter dan dat plaatje, de volgorde van stemmen kan later best handig zijn.

@Ietje5: Daadwerkelijk gelijkspel is niet handig inderdaad omdat de wolven dan mogen kiezen, maar gelijkspel op papier (of bijna gelijkspel) levert meer informatie op dan een hele kudde op één persoon.
Oud 31-10-2013, 16:11
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Zo'n lijst van LP vind ik beter dan dat plaatje, de volgorde van stemmen kan later best handig zijn.

@Ietje5: Daadwerkelijk gelijkspel is niet handig inderdaad omdat de wolven dan mogen kiezen, maar gelijkspel op papier (of bijna gelijkspel) levert meer informatie op dan een hele kudde op één persoon.
Ja maar wat ik bedoel is eigenlijk: heb je bijvoorbeeld liever vijf stemmen op twee personen of twee stemmen op vijf personen?
Oud 31-10-2013, 16:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik denk dat zo min mogelijk rijtjes (dus 5 stemmen op 2 personen) het meest zegt over waar een potentiele wolf tussen zit.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-10-2013, 16:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik denk dat zo min mogelijk rijtjes (dus 5 stemmen op 2 personen) het meest zegt over waar een potentiele wolf tussen zit.
Deze ronde zegt het toch sowieso nog niet zo heel veel?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-10-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Deze ronde zegt het toch sowieso nog niet zo heel veel?
Als achteraf meer en meer rollen bekend zijn natuurlijk wel
Oud 31-10-2013, 16:52
Verwijderd
Gezien er verder niet meer zo veel lijkt te gebeuren en ik het iig niet wil vergeten omdat ik film zit te kijken, ga ik mijn stem doorgeven.
Oud 31-10-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat zo min mogelijk rijtjes (dus 5 stemmen op 2 personen) het meest zegt over waar een potentiele wolf tussen zit.
Ja. In dit kader switch ik naar LP.
Oud 31-10-2013, 17:13
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ja maar wat ik bedoel is eigenlijk: heb je bijvoorbeeld liever vijf stemmen op twee personen of twee stemmen op vijf personen?
Twee stemmen op vijf personen geeft de wolven/verrader wel heel veel vrijheid te fucken en als er dan gelijkspel is weet je nog helemaal niets. Dus vijf op twee geeft meer informatie, eens met tuttebel dus.


@ Tina: rare switch, waarom ga je bij iemand die 1 stem heeft staan?
Oud 31-10-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ja. In dit kader switch ik naar LP.
Wat is precies je overweging?
Oud 31-10-2013, 17:20
Verwijderd
Ik dacht al: heeft LP überhaupt stemmen? Lijkt me iets wat je eenvoudig kan roepen zonder merkbaar effect in uitslag, maar wel zelf kan inzetten als 'ja maar ik was in ronde 1 al tegen Phoebe'. Onderling evil veilig stellen. Een ander voordeel zie ik niet.
Oud 31-10-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht al: heeft LP überhaupt stemmen? Lijkt me iets wat je eenvoudig kan roepen zonder merkbaar effect in uitslag, maar wel zelf kan inzetten als 'ja maar ik was in ronde 1 al tegen Phoebe'. Onderling evil veilig stellen. Een ander voordeel zie ik niet.
Op wie had ik dan moeten stemmen? Arpos had al drie stemmen, tiara ook. Ik wilde er gewoon een rijtje van twee bijmaken en Phoebe was de bovenste met één stem. Dat leek me iig nuttiger dan random op Rups.
Oud 31-10-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Op wie had ik dan moeten stemmen? Arpos had al drie stemmen, tiara ook. Ik wilde er gewoon een rijtje van twee bijmaken en Phoebe was de bovenste met één stem. Dat leek me iig nuttiger dan random op Rups.
Waarom een rijtje van twee? Om het gewoon tussen Arpos en tiara te laten gaan levert later toch veel meer info op? Of zie ik nu iets over het hoofd
Oud 31-10-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Waarom een rijtje van twee? Om het gewoon tussen Arpos en tiara te laten gaan levert later toch veel meer info op? Of zie ik nu iets over het hoofd
Inderdaad. Vraag anders of iemand anders zijn stem wil switchen. Maar goed, nu is het te laat. Drie mensen hebben niet gestemd.
Oud 31-10-2013, 18:18
Verwijderd
Ja, tenzij er nu bij toeval een slechterik uit geknikkerd wordt, is het niet echt een denderende eerste ronde.
Oud 31-10-2013, 18:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Op het moment dat Phoebe wilde gaan vertellen wat haar briljante ontsnappingsplan was, kwamen zuster Margot en dokter Sigmund de woonkamer binnen, hun koffie net achter de kiezen. ‘Zo, dames,’ zei de charmante dokter met een knipoog, ‘het is tijd voor het rondje. Pillen en pleisters! Haha!’ Niemand moest om het grapje van de dokter lachen, al vonden ze het best een knappe man. Terwijl zuster Margot de pillen sorteerde en Sigmund de dames één voor één meenam naar de spreekkamer, begon Tuttebel de tafel af te ruimen en met een sopje af te nemen. ‘ik vind het toch zoveel prettiger als het hier helder is,’ zei ze tevreden. Lieveheersbeest pakte een breiwerkje – een bobbelige trui met hertenprint – en ging met Ietje aan het koffietafeltje zitten.

Na de controles en de medicijnen was de tweeling van zuster Margot gearriveerd en ging het hele rusthuis een eindje wandelen door het park van Wakkerdam. Tiara-schaapje moest toch uit en het was fijn voor de dames om de benen te strekken. Ze liepen net het parkje in, toen dokter Sigmund achter hen langs de straat uitscheurde in zijn stationwagen . Precies toen zag Tiara-schaapje aan de overkant van de straat een waanzinnig interessante tennisbal liggen en worstelde zich los uit de armen van Mutante,waarna ze de weg overstak. Het hele rusthuis keek met afschuw toe hoe eerst een voorwiel, toen een achterwiel korte metten maakte met het lieve schoothondje. Aila haastte zich Mutant te troosten, en fluisterde: ‘we hoeven die nare man nooit meer te zien. We kunnen ontsnappen.’ Phoebe legde een rimpelige hand op Mutantes wang en zei: ‘ik heb een goed plan.’ Mutante was blij dat ze zulke vriendinnen had. De tranen stroomden over haar wangen.


Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 31-10-2013 om 18:30.
Oud 31-10-2013, 18:27
Verwijderd
Mooie tekening echt waar en have fun met spelen :3 ik zal mee lezen hihi groetjesss
Oud 31-10-2013, 18:28
Verwijderd
Aww mijn hondje! En een dorpeling Maar ik zit mobiel, de stemlijst overzichtelijk bekijken doe ik zo achter mijn pc.
Oud 31-10-2013, 18:34
Verwijderd
Hm.
Oud 31-10-2013, 18:37
Verwijderd
Wat een mooie tekening weer!

Jammer tiara, beetje jammer om er de eerste ronde meteen uit te liggen in je eerste spel.

Voor mij zijn Lieveheersbeest, MargotTenenbaum en Aila nu het verdachtst, omdat ze niet hebben gestemd. Het stemmenlijstje analyseren ga ik straks doen, nu eerst eten.
Oud 31-10-2013, 18:38
Verwijderd
Hahahaaa goeie cupido denk ik zo Dat levert vast een mooi stel

Ennn verder afwachten!
Oud 31-10-2013, 18:39
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
suggesties; onder mij staat 1 valse onder tiara geen.

Of onder mij staan 2 valse en onder tiara 1

Citaat:
Voor mij zijn Lieveheersbeest, MargotTenenbaum en Aila nu het verdachtst, omdat ze niet hebben gestemd. Het stemmenlijstje analyseren ga ik straks doen, nu eerst eten.
ze hebben het iig niet vermeld, kunnen best gestemd hebben.

Voor mij is absinthe de logische keuze, beetje overtrokken reden om iemand te stemmen in ronde 1+ late stem, is voor mij een betere reden dan voor wat ik voor een van de andere kan verzinnen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 31-10-2013 om 18:45.
Oud 31-10-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
suggesties; onder mij staat 1 valse onder tiara geen.

Of onder mij staan 2 valse en onder tiara 1


ze hebben het iig niet vermeld
Wat bedoel je daarmee?..
Oud 31-10-2013, 18:42
Verwijderd
Arpos, waarom post jij stemlijsten om ze daarna te verwijderen, omdat ze in jouw nadeel spreken? Ik zie hem hier nog op mijn mobiele telefoon staan (even tussendoor, vorig spel is volgens mij gezegd dat fb's hun mogelijkheden om verwijderde posts te zien niet mogen misbruiken, dus bij deze: dat doe ik niet, ik heb de post als post hier nog voor me staan op mijn gsm voordat er blijkbaar iets verwijderd was, want ik zie hem niet op mijn pc).

Het zou gelijkspel moeten zijn tussen Arpos en Tiara natuurlijk, maar we kunnen er ook altijd moeilijk van op aan dat iedereen doet wat hij zegt.
Oud 31-10-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je daarmee?..
Tiara, jij bent dood, jij mag verder niks meer zeggen.
Oud 31-10-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Tiara, jij bent dood, jij mag verder niks meer zeggen.
Sorry vergeten.
Oud 31-10-2013, 18:48
Verwijderd
Nadeel is trouwens overtrokken. De aandacht vestigen op is een betere verwoording.

Ik vind het vreemd als mensen posts gaan verwijderen. Pas het dan aan, zoals je nu met die ene hebt gedaan. Waarom verwijderen? Dat is verdacht!

Edit: vind ik.
Oud 31-10-2013, 19:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
tiara-schaapie
tuttebel 5
Röps 11
Ietje 15

Arpos
TCO 8
Neko* 10
Absinthe 14

Niet gestemd
Lieveheersbeest
MargotTenenbaum
Aila

Of er staat een wolf in het rijtje van Arpos, of de mensen in het rijtje van niet gestemd hebben wel gestemd en het niet gezegd, want zoals het er nu uit ziet, moet het gelijkspel zijn geworden.
Tenzij de verrader heeft lopen fokken, wat zou betekenen dat er een wolf in het rijtje bij tiara staat, of onder allebei, maar dat de verrader van Arpos naar tiara is geswitcht.

Te veel opties nu nog, denk ik dan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-10-2013, 19:16
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
! Margot Tenenbaum heeft haar limiet voor priveberichten overschreden. Dat komt natuurlijk door alle condoleances met het hondje. Maar dat is onhandig tijdens het spel!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-10-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
tiara-schaapie
tuttebel 5
Röps 11
Ietje 15

Arpos
TCO 8
Neko* 10
Absinthe 14

Niet gestemd
Lieveheersbeest
MargotTenenbaum
Aila

Of er staat een wolf in het rijtje van Arpos, of de mensen in het rijtje van niet gestemd hebben wel gestemd en het niet gezegd, want zoals het er nu uit ziet, moet het gelijkspel zijn geworden.
Tenzij de verrader heeft lopen fokken, wat zou betekenen dat er een wolf in het rijtje bij tiara staat, of onder allebei, maar dat de verrader van Arpos naar tiara is geswitcht.

Te veel opties nu nog, denk ik dan.
Daarbij nog die rare switch van Tina.. Ik weet niet hoor, ik wacht de eetronde maar even af.
Oud 31-10-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Daarbij nog die rare switch van Tina.. Ik weet niet hoor, ik wacht de eetronde maar even af.
Inderdaad heel raar, en compleet zinloos..
Oud 31-10-2013, 19:51
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Jammer Tiara.

Voorlopig lijkt de stemming niet zoveel te zeggen... op papier gelijkspel, dus ik denk in eerste instantie aan de Arpos stemmers, maar er kan best gefuckt zijn. Drie niet-stemmers en een erg gespreide stemming helpt ook niet echt. Ik vind late stemmers die alleen zijn gaan staan ook wel opvallend, lekker veilig.
Oud 31-10-2013, 20:06
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Jammer Tiara

Citaat:

Of er staat een wolf in het rijtje van Arpos, of de mensen in het rijtje van niet gestemd hebben wel gestemd en het niet gezegd, want zoals het er nu uit ziet, moet het gelijkspel zijn geworden.
Tenzij de verrader heeft lopen fokken, wat zou betekenen dat er een wolf in het rijtje bij tiara staat, of onder allebei, maar dat de verrader van Arpos naar tiara is geswitcht.

Te veel opties nu nog, denk ik dan.
Wordt er altijd vermeld wanneer het een gelijkspel was? Anders kan het ook zijn dat het een gelijkspel is geworden maar dat de wolven liever Tiara dood hadden dan Arpos. In ieder geval veel opties inderdaad.
Oud 31-10-2013, 20:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Als het gelijkspel is dan zeg ik dat in het topic
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-10-2013, 20:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Balen Tiara!

Citaat:
Als het gelijkspel is dan zeg ik dat in het topic
In dit geval geen gelijkspel dus... Hmm.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-10-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
! Margot Tenenbaum heeft haar limiet voor priveberichten overschreden. Dat komt natuurlijk door alle condoleances met het hondje. Maar dat is onhandig tijdens het spel!
Ah, ik weet niet of ik hier iets mee mag, maar ik concludeer hier toch een beetje uit dat Margot mag stemmen en dus geen wolf is. Anders was deze melding gisteren al wel gekomen.

Tina (door haar gekke switch) en Arpos (doordat ie maar niet wil begrijpen waarom ik ronde 1 niet aan een random stem wil verspillen - hij staat nu veilig onder een naam waar niemand meer echt naar kijkt, ik probeer het spel tenminste samen te spelen) staan nu bovenaan mijn verdachtenlijstje.
Oud 31-10-2013, 20:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ah, ik weet niet of ik hier iets mee mag, maar ik concludeer hier toch een beetje uit dat Margot mag stemmen en dus geen wolf is. Anders was deze melding gisteren al wel gekomen.
Of dat ze geliefde is geworden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-10-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Of dat ze geliefde is geworden.
Oh fuck ja Goeie.
Oud 31-10-2013, 20:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Jullie kunnen er niet per sé iets uit concluderen ben ik bang, het weerwolfspel is niet de enige manier en reden waarop en waardoor ik contact heb met spelers. Ik zou nooit op die manier gevoelige informatie blootgeven, dit is niet mijn eerste keer spelleiden
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-10-2013, 20:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Het is moeilijk te negeren, maar ok het kan natuurlijk verschillende dingen betekenen.
Oud 31-10-2013, 20:57
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos, waarom post jij stemlijsten om ze daarna te verwijderen, omdat ze in jouw nadeel spreken? Ik zie hem hier nog op mijn mobiele telefoon staan (even tussendoor, vorig spel is volgens mij gezegd dat fb's hun mogelijkheden om verwijderde posts te zien niet mogen misbruiken, dus bij deze: dat doe ik niet, ik heb de post als post hier nog voor me staan op mijn gsm voordat er blijkbaar iets verwijderd was, want ik zie hem niet op mijn pc).
nee ik vergiste me, ßeurp speelt niet mee

Citaat:
Wat bedoel je daarmee?..
Jij bent dood, we hebben allebij 3 spelers, dus de verhouding kan niet gelijk zijn.

nu mag je niet meer posten
Citaat:
Inderdaad heel raar, en compleet zinloos..
Ja en slecht beargumenteerd want als ze dan een lijstje met al 2 had willen kiezen dan lag elin3 meer voor de hand.
Citaat:
abbie schreef:
ik ronde 1 niet aan een random stem wil verspillen
Tuurlijk snap ik dat wel mooie, random is stom maar wat voor informatie heb je in ronde 1, nada,
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 31-10-2013 om 21:12.
Oud 31-10-2013, 21:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja en slecht beargumenteerd want als ze dan een lijstje met al 2 had willen kiezen dan lag elin3 meer voor de hand.
Elin3 had al twee stemmen, met die van Tina erbij was het ook 3 stemmen geweest. Zie hier.

Neemt niet weg dat ik het ook een rare move vond van Tina.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-10-2013, 21:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze wisselde naar mij, niet naar Eline, en ik had maar 1 stem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-10-2013, 21:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh grapje, ik lees niet goed, dat bedoelde je helemaal niet!

Maar op zich is gelijkspel natuurlijk nooit zo mooi, maar het had (misschien later) wel duidelijkheid gegeven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-10-2013, 23:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Wat k nog niet helemaal kan vatten is waarom sommige mensen gelijkspel willen. Dat is toch helemaal niet goed?

Daarnaast moet ik dat gedoe van die stemlijstjes weer even in mijn vingers krijgen. Om maar meteen voor duidelijkheid te zorgen: Ik heb niet gestemd, excuses. Ik had 2 dagen lang enorme chaos op mijn werk dus was er niet
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 31-10-2013, 23:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelijkspel is niet goed, gelijkspel op papier wel. Zo kun je (eventueel later) de wolven er makkelijk uitpikken, omdat de wolven geen stem hebben. De verrader kan maar 1 wolf en dus maar 1 stem dekken, maar dat komt dat vaak ook wel boven water. Vandaar ook de stemlijstjes met de nummertjes erachter, dan weet je gelijk wie wanneer gestemd heeft (want als een van de laatsten een losse stem uitbrengen, is natuurlijk verdacht).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 02:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Elin3 had al twee stemmen, met die van Tina erbij was het ook 3 stemmen geweest. Zie hier.

Neemt niet weg dat ik het ook een rare move vond van Tina.
Ja precies en als ze een gelijkspel wilde forceren door een extra rijtje te maken had ze op zn minst een rijtje 3 moeten maken niet 2 door LP te kiezen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.