Oud 01-11-2013, 07:26
Verwijderd
Oh ik zie inderdaad dat ik mijn stem niet gepost had, terwijl ik gisterochtend braaf mijn stem naar de spelleider had gestuurd. Om de onduidelijkheid op te lossen: ik had op Tiara-schaapie gestemd, dus geen gelijkspel.
Advertentie
Oud 01-11-2013, 07:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Jammer, dan is de discussie wel over denk ik. Of margot moet nog gestemt hebben, maar gezien haar afwezigheid lijkt me dat sterk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 01-11-2013, 08:48
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou dat is zeker jammer, want als je dat had gemeld had ik op iemand anders kunnen stemmen.
Oud 01-11-2013, 09:00
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Oh ik zie inderdaad dat ik mijn stem niet gepost had, terwijl ik gisterochtend braaf mijn stem naar de spelleider had gestuurd. Om de onduidelijkheid op te lossen: ik had op Tiara-schaapie gestemd, dus geen gelijkspel.
Oh wat toevallig
Oud 01-11-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Oh wat toevallig
Nou, in die zin toevallig dat ik me niet gerealiseerd had dat iedereen zijn stem hier open en bloot meldt en ik toevallig gisteren grotendeels zonder internet zat en dus pas vanmorgen zag dat iedereen hier zijn stem meldt. ik was gewend dat je anoniem stemt. Maar goed, volgende keer zal ik het hier keurig melden.
Oud 01-11-2013, 09:29
Verwijderd
Heb je wel een oud spel doorgelezen?
Oud 01-11-2013, 09:34
Verwijderd
De regels en rollen, geen heel spel.
Oud 01-11-2013, 09:39
Verwijderd
Doe dat dan alsnog, dat wordt ook telkens benadrukt. Het gooien op noobschap is nogal lame na zoveel waarschuwingen. Klinkt kut maar echt, je had het met tien minuutjes rondklikken en zoveel advies heus wel kunnen weten.
Oud 01-11-2013, 09:42
Verwijderd
Ok, dan kunnen we dus voorlopig weinig met de lijstjes van gisteren.

Margot post overigens wel in Saai, helleu...?
Oud 01-11-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Doe dat dan alsnog, dat wordt ook telkens benadrukt. Het gooien op noobschap is nogal lame na zoveel waarschuwingen. Klinkt kut maar echt, je had het met tien minuutjes rondklikken en zoveel advies heus wel kunnen weten.
Nee klopt, je hebt wel een punt. Het stomme is dat dit niet gebeurd was als ik gisteren wel op internet had gekund. Maar goed, ik lees er vanavond één door.

Maar we missen nu alleen margot nog?
Oud 01-11-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, in die zin toevallig dat ik me niet gerealiseerd had dat iedereen zijn stem hier open en bloot meldt en ik toevallig gisteren grotendeels zonder internet zat en dus pas vanmorgen zag dat iedereen hier zijn stem meldt. ik was gewend dat je anoniem stemt. Maar goed, volgende keer zal ik het hier keurig melden.
Stemmen is sowieso anoniem, want niemand ziet naar wie je stem werkelijk gaat, maar je moet wel iets om over te praten hebben natuurlijk.
Oud 01-11-2013, 10:25
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Jammer dan

Nog wel een vraagje lieveheersbeest: waar heb je je stem op tiara dan op gebaseerd? Compleet random of met reden?
Oud 01-11-2013, 10:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Oh ik zie inderdaad dat ik mijn stem niet gepost had, terwijl ik gisterochtend braaf mijn stem naar de spelleider had gestuurd. Om de onduidelijkheid op te lossen: ik had op Tiara-schaapie gestemd, dus geen gelijkspel.
Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 01-11-2013, 10:48
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Doe dat dan alsnog, dat wordt ook telkens benadrukt. Het gooien op noobschap is nogal lame na zoveel waarschuwingen. Klinkt kut maar echt, je had het met tien minuutjes rondklikken en zoveel advies heus wel kunnen weten.
nou dat is wel heel gortig hoor. Ik ga ook niet een oud spel helemaal doorlezen, lekker saai. Kan heel goed begrijpen als iemand dat niet doet
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 01-11-2013, 10:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou, in die zin toevallig dat ik me niet gerealiseerd had dat iedereen zijn stem hier open en bloot meldt en ik toevallig gisteren grotendeels zonder internet zat en dus pas vanmorgen zag dat iedereen hier zijn stem meldt. ik was gewend dat je anoniem stemt. Maar goed, volgende keer zal ik het hier keurig melden.
Is ook niet verplicht maar je wilt je mededorpelingen wel zo veel mogelijk info geven toch?
Citaat:
Oh wat toevallig
Citaat:
nou dat is wel heel gortig hoor. Ik ga ook niet een oud spel helemaal doorlezen, lekker saai. Kan heel goed begrijpen als iemand dat niet doet
Niet helemaal, de structuur van de rondes.

We begrijpen het allemaal, we zitten nu echter wel met het probleem dat we moeten gaan bepalen of het een eerlijke n00bactie was of een slimme slechterik bv om laat stemmen te coveren.

Bovendien als je dit topic had open gemaakt zie je ook dat mensen dat doen.

Citaat:
mutant schreef:
Margot post overigens wel in Saai, helleu...?
Ja Margot Tenenbaum whassup...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-11-2013, 12:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Nou, in die zin toevallig dat ik me niet gerealiseerd had dat iedereen zijn stem hier open en bloot meldt en ik toevallig gisteren grotendeels zonder internet zat en dus pas vanmorgen zag dat iedereen hier zijn stem meldt. ik was gewend dat je anoniem stemt. Maar goed, volgende keer zal ik het hier keurig melden.
Je had gisteren om 9:48 nog gepost, toen al 10 mensen hun stem open en bloot hadden gemeld.

Het klopt op zich wel met de dode dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Oud 01-11-2013, 12:47
Verwijderd
Arpos, waarom quote je mijn post en zeg je dat Mutant dat gezegd heeft? Ik vind je steeds vreemder...
Oud 01-11-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Je had gisteren om 9:48 nog gepost, toen al 10 mensen hun stem open en bloot hadden gemeld.

Het klopt op zich wel met de dode dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Misschien is ze verrader die achteraf een wolf in het Arpos-lijstje veilig wil stellen? Ik weet het ook nog niet zo goed wat ik ermee moet. Verrader is een optie in elk geval, maar voorlopig geef ik haar nog maar even het n00b-voordeel van de twijfel...
Oud 01-11-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
nou dat is wel heel gortig hoor. Ik ga ook niet een oud spel helemaal doorlezen, lekker saai. Kan heel goed begrijpen als iemand dat niet doet
Jij hebt toch al lang een keer een spel gespeeld? Het is het standaardadvies aan nieuwe spelers, om gevoel te krijgen hoe het er ongeveer aan toe gaat. Natuurlijk hoef je niet alles tot in detail te lezen. Maar 'ik wist het niet' inzetten tijdens een spel, is gewoon geen optie. Het spel wordt op hoog niveau gespeeld en als sómmige spelers altijd nog de noobkaart achter de hand hebben is dat oneerlijk ten opzichte van anderen die pertinent inhoudelijk worden afgerekend op hun spelgedrag. Oftewel: Lees je in, je doet mee - of niet. Vanaf nu vat ik alle 'oei ik had het niet door' op als 'ik ben een slechterik en zoek een plausibele verklaring voor mijn gedrag'. Natuurlijk zijn er genoeg oprechte noobs maar vanaf nú vind ik dat geen enkele reden meer voor raar spelgedrag. 'Ik ben niet helemaal helder' zelfde verhaal.
Oud 01-11-2013, 13:10
Verwijderd
Oh en ik zou niemand verplichten iets te doen, alleen goedbedoeld adviseren zodat je niet wordt opgehangen omdat men je verdenkt van doen alsof.
Oud 01-11-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Arpos, waarom quote je mijn post en zeg je dat Mutant dat gezegd heeft? Ik vind je steeds vreemder...
Het is geen gelinkte quote, misschien haalt hij ons door elkaar ofzo.

Wat lieveheersbeest zegt klopt wel met de uitslag, maar ze kan ook iemand in bescherming nemen. En het is 13u geweest, dus Cupido zou naar de spelleider gepmd moeten hebben wie de geliefden worden, dus die kunnen nu ook voor hun nieuwe rol beginnen te gaan.
Oud 01-11-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Het is geen gelinkte quote, misschien haalt hij ons door elkaar ofzo.

Wat lieveheersbeest zegt klopt wel met de uitslag, maar ze kan ook iemand in bescherming nemen. En het is 13u geweest, dus Cupido zou naar de spelleider gepmd moeten hebben wie de geliefden worden, dus die kunnen nu ook voor hun nieuwe rol beginnen te gaan.
Maar de tekst is wel exact hetzelfde, net als de nickname met sterretjes van aila, dus het lijkt toch dat hij bewust mijn naam vervangen heeft door die van jou... Ik vind het raar.
Oud 01-11-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Maar de tekst is wel exact hetzelfde, net als de nickname met sterretjes van aila, dus het lijkt toch dat hij bewust mijn naam vervangen heeft door die van jou... Ik vind het raar.
Misschien kent Argos de multiquotefunctie niet en heeft hij zich vergist? Wat nog steeds vrij raar is verder.
Oud 01-11-2013, 14:30
Verwijderd
De nick van aila is wel een link, een echte quote. Bij die van jou heeft ie een stukje weggehaald, misschien ook de originele link met je naam en toen oh ja de naam is weg, iets teruggezet waarvan hij dacht dat dat het was. Dus hij was of niet helder, wat geen excuus meer is Of hij zou iets proberen te willen zeggen, maar het lijkt me nogal vroeg in het spel om duidelijk te maken dat je iets zou weten als nog niemand functies heeft kunnen vragen (zieners komen toch pas in actie in de eetronde? Na nalezen, inderdaad, die kunnen straks pas in actie komen) Oh en de geliefden, de deadline was 13u, maar ze kan sneller geweest zijn natuurlijk.
Het is een vrij onlogische actie als het een actie is, want hij lijkt nergens op te slaan.

Ik had het overigens niet eens gezien tot jij er iets over zei. Ik weet wel nog dat die post oorspronkelijk eindigde onder de quote van Röps, dus hij heeft het er binnen de 5 minuten nog bij gezet.
Oud 01-11-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Je had gisteren om 9:48 nog gepost, toen al 10 mensen hun stem open en bloot hadden gemeld.

Het klopt op zich wel met de dode dus ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Goed opgemerkt. Het "ik wist het niet"-argument wordt nu wel heel vaag
Oud 01-11-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien kent Argos de multiquotefunctie niet en heeft hij zich vergist? Wat nog steeds vrij raar is verder.
Als ik arPos een beetje ken van hoe hij op N&A post maakt hij dat soort foutjes niet.
Oud 01-11-2013, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Jammer dan

Nog wel een vraagje lieveheersbeest: waar heb je je stem op tiara dan op gebaseerd? Compleet random of met reden?
Ik heb mijn keuze alleen gebaseerd op het feit dat ik a) willekeurig iemand moest kiezen, b) iemand gekozen heb die ik qua posten hier amper ken, dus waar ik nauwelijks iets uit zou kunnen halen. Toen bleven er een paar mensen over, en heb ik gekozen voor degene die me het meest irriteerde qua spelling Niet zo aardig, maar ik moest iets kiezen.

Citaat:
Goed opgemerkt. Het "ik wist het niet"-argument wordt nu wel heel vaag
Met 'ik wist het niet' bedoelde ik dat ik echt niet wist dat iedereen hier zijn stem zou neerzetten. Dat sommigen dat deden vond ik leuk voor ze, maar ik vond het ook raar dat je je stem prijs zou geven, dus ik ging er van uit dat veel mensen ook niks zouden zeggen. Duidelijk een verkeerde aanname, maar je kunt het ook groter maken dan het is. Ik begin ook wel het idee te krijgen dat sommigen nu heel erg hier de nadruk op willen leggen om zo zelf buiten schot te blijven, maar goed.

Overigens is Margot nog steeds kwijt
Oud 01-11-2013, 17:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve schattepoepjes van me, ik ben net halsoverkop bij iemand te eten uitgenodigd dus de uitslag is later. Omdat ik laat ben zal ik ook soepel zijn met de deadline en mogen jullie tot 21:00 wijzigingen doorgeven - ik ga toch niet om 19:00 beginnen met het verhaal. Kusjes!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-11-2013, 17:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ok, dan kunnen we dus voorlopig weinig met de lijstjes van gisteren.

Margot post overigens wel in Saai, helleu...?
Hallo.
Oud 01-11-2013, 17:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Jammer, dan is de discussie wel over denk ik. Of margot moet nog gestemt hebben, maar gezien haar afwezigheid lijkt me dat sterk.
Ik heb gestemd maar ik was er te laat bij volgens de spelleider.
Oud 01-11-2013, 17:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb gestemd maar ik was er te laat bij volgens de spelleider.
Goed dat je in elk geval niet "vermist" bent
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-11-2013, 17:27
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Goed dat je in elk geval niet "vermist" bent
Oud 01-11-2013, 19:25
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Wie zou je gestemd hebben dan Margot? En waarom zei je dat niet in het topic?
Oud 01-11-2013, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Terwijl de hoofdzuster en het gros van rusthuis Wakkerdam verder het strookje groen in liep, stonden Phoebe en Aila om de huilende Mutante heen. Phoebe had een ontsnappingsplan. ‘Ik ga er weleens alleen op uit,’ zei Phoebe, ‘en aan de rand van de stad, wanneer we het groenstrookje de andere kant op uitlopen komen we er zo, staat een verlaten villa. Niemand komt er ooit, hij is wat vuil en kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar wanneer we nog een paar dames over kunnen halen mee te komen, kunnen we daar gaan wonen. Als klein meisje kwam ik er al graag.’ ‘en hoe komen we dan bij die villa,’ vroeg Aila zich hardop af, ‘ze gaan ons toch missen?’ ‘Welke villa?’ vroeg Phoebe verward en plaste een beetje in haar broek.

In een villa aan de rand van de stad viel de avondzon door de vuile ramen. ‘Ik heb wel trek in bier,’ mompelde arPos , de slungelige rapper. ‘Staat in de koelkast,’ zei Elin3 met haar mond vol kauwgom. ‘Ga bier voor hem halen dan, bitch,’ zei TCO en gaf haar een tik tegen haar hoofd. Onwillig stond Elin3 op om bier te halen voor arPos en TCO.
Intussen sorteerden Absinthe en Röps de te verkopen waren, in de warmte van de kachel die midden in de ruimte stond. Sortjuh hing bij hen in de buurt rond en speelde met een basketbal. ‘Zo, behalve de radio, denk ik dat je een paar van deze uppers ook wel aan de hogere jaars van de school kunt slijten, of aan de sportleraren, Sortjuh,’ meende Absinthe naar het broertje van Neko. ‘Het is immers examentijd.' ’Ik ga zo verder werken in het tunneltje,’ zei Röps, ‘ik kan wel wat Ritalin meenemen om aan de ‘bewoners’ daar te verkopen’. Absinthe knikte en stak hem een pakje toe. ‘Laat je niet aftroeven, volle prijs hè!’ De graffitikunstenaar knipoogde naar haar en pakte zijn sporttas met spuitbussen. ‘Mag ik mee?’ vroeg Sortjuh. Maar Neko vond het niet goed: ’s avonds zijn zulke plekken vergeven van junks en gespuis, meende ze.

Even later liet Röps zijn artistieke vrijheid de vrije loop in de wildste kleuren, hij werkte met andere kunstenaars eraan, de hele wand van het tunneltje te versieren. Hij wilde zich uitdrukken, het leven van de straat tonen, en kunst voor iedereen die langs deze muur fietste toegankelijk maken. Hoe kon dit vandalisme zijn, wanneer hij slechts zo’n lelijke betonnen muur mooier maakte? Hij boog zijn hoofd om een sigaret op te steken, toen hij door een doffe klap op zijn achterhoofd geveld werd. De klap bracht hem uit evenwicht, maar wat hem naar een andere wereld bracht was een steek met de scherpere kant van hetzelfde mes waarmee hij geslagen was. ‘Ik wilde alleen wat lekkers, niemand begrijpt mij,’ mompelde Lisa, terwijl ze het pakje Ritalin uit zijn zak haalde. Het was geen heroïne, maar het was wel lekker.


Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-11-2013, 20:39
Verwijderd
Aiii pijnlijke move van de wolven

En fizzle: hulde voor je creativiteit!!
Oud 01-11-2013, 20:44
Verwijderd
Nou, dat is weer mooi. Ik ben wel benieuwd waarom de wolven voor hem gekozen hebben? Hij heeft de Arposstemmers, Margot en Lieveheersbeest verdacht gemaakt. Hij weet niet wie er weerwolf zijn, dus hij kan het zomaar eens goed hebben gehad.
Oud 01-11-2013, 20:49
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik wist het, voelde het al aankomen :/ 2e keer in drie spellen als eerst gegeten, kakwolven. Succes dorpelingen.
Oud 01-11-2013, 20:53
Verwijderd
Ik vond hem juist verdacht doordat hij zich zo vast beet in iets kleins (maar dat zal vast ook mijn perceptie en frustratie zijn ), dus ik zou in de volgende ronde op hem gestemd hebben. Nu even een nachtje slapen om nu een andere tactiek te bedenken.
Oud 01-11-2013, 20:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos, waarom quote je mijn post en zeg je dat Mutant dat gezegd heeft? Ik vind je steeds vreemder...
Een vergissing ik had het stukje gewoon gekopieerd en de verkeerde naam getypt, ik ben nogal van de edits, probeer ik te verminderen hoor
Citaat:
Mutant schreef:
Of hij zou iets proberen te willen zeggen, maar het lijkt me nogal vroeg in het spel
Nee controleer het normaal nog, absinthe heeft geen grotere verdenking dan wie dan ook na de onthulling van lieveheerstbeestje, ik vroeg me gewoon ook af waar margot rondhangt
Citaat:
Het is geen gelinkte quote, misschien haalt hij ons door elkaar ofzo.
dit dus

ff bijlezen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-11-2013 om 21:10.
Oud 01-11-2013, 21:01
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Misschien kent Argos de multiquotefunctie niet en heeft hij zich vergist? Wat nog steeds vrij raar is verder.
Offtopic: ik ken em wel ik ben gewoon de stomme manier gewend.
Citaat:
Maar de tekst is wel exact hetzelfde, net als de nickname met sterretjes van aila, dus het lijkt toch dat hij bewust mijn naam vervangen heeft door die van jou... Ik vind het raar.
Offtopic: nee wat ik doe is ik kwoot aila en dan scroll ik omlaag en kopieer ik vanuit daar
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-11-2013 om 21:08.
Oud 01-11-2013, 21:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
de meest waarschijnlijke verrader is voor mij Lieveheersbeest, want
Citaat:
TCO schreef:
Goed opgemerkt. Het "ik wist het niet"-argument wordt nu wel heel vaag
, geeft me een betere reden dan voor een van de anderen, wat ik eerder zij over de mensen in mijn rijtje dat het geen gelijkspel kan zijn klopt niet meer daardoor hebben we nu nog wat minder info, ik denk wel dat het plausibel is dat in beide 'lange' rijtjes er een wolf staat.

Bedenking; röps opgegeten willen ze juist dat we lieveheerstbeestje hangen?

Ik ga uiteraard nog niet gelijk stemmen ik neem aan dat we een 'op papier' willen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-11-2013 om 21:13.
Oud 01-11-2013, 21:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Met 'ik wist het niet' bedoelde ik dat ik echt niet wist dat iedereen hier zijn stem zou neerzetten. Dat sommigen dat deden vond ik leuk voor ze, maar ik vond het ook raar dat je je stem prijs zou geven, dus ik ging er van uit dat veel mensen ook niks zouden zeggen. Duidelijk een verkeerde aanname, maar je kunt het ook groter maken dan het is. Ik begin ook wel het idee te krijgen dat sommigen nu heel erg hier de nadruk op willen leggen om zo zelf buiten schot te blijven, maar goed.
Tuurlijk niet wij good-guys proberen samen de bad-guys te pakken, als jij voor jezelf speelt suggereert dat een hoop en zeker als je het wel wist en al eerder gespeeld hebt.

Vaak is het probleem dat het daadwerkelijk n00bs waren en nog goed ook maar ik vind het érg opvallend iig, en dat knaagt ook juist want opvallen is wat je als bad-guy niet wilt in ronde1 maar ook dat is lastig te bepalen of het niet express was, je heft "toevallig" een gelijkspel op papier op... ehhh nouja wat ik zeg het geeft me een betere reden dan tegenover wie dan ook dus voor het volgende 'gelijkspel' moet jij er iig bijzitten vind ik

de andere bij gebrek aan beter Margot?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-11-2013 om 21:26.
Oud 01-11-2013, 21:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nou, dat is weer mooi. Ik ben wel benieuwd waarom de wolven voor hem gekozen hebben? Hij heeft de Arposstemmers, Margot en Lieveheersbeest verdacht gemaakt. Hij weet niet wie er weerwolf zijn, dus hij kan het zomaar eens goed hebben gehad.
ik neem dan ook gelijk röps zn vraag over aan Margot:

Citaat:
Röps schreef:
Wie zou je gestemd hebben dan Margot? En waarom zei je dat niet in het topic?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-11-2013, 21:23
Verwijderd
Ik snap je gedachtegang wel, maar het zou zonde zijn. Maar goed, dat zul je uiteraard pas te laat zeker weten, dat snap ik ook wel. Overigens was mijn stem op tiara op dat moment niet doorslaggevend, ik had 's ochtends al vroeg gestemd.

En hoewel ik er zelf ook altijd een bloedhekel aan heb, was ik nu wel echt een noob. Ik zou ook op mezelf stemmen als ik jullie zou zijn
Oud 01-11-2013, 21:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ga morgen bijlezen, voor nu wil ik alleen zeggen: ha, heks.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 22:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Nouja we zitten dus ook nog met de nutteloze switch van tina.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-11-2013, 22:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Haha sukkelwolven

Oh nee, sukkel ons, de leerling is nu heks geworden. Beetje zonde, we zijn nu dus geen meter opgeschoten.

Ik weet het even niet meer, misschien is het ook handig als we ons eerst focussen op de geliefden? En als de wolven dat ook doen, dan kunnen we daarna elkaar weer lekker dood maken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 22:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Haha sukkelwolven

Oh nee, sukkel ons, de leerling is nu heks geworden. Beetje zonde, we zijn nu dus geen meter opgeschoten.

Ik weet het even niet meer, misschien is het ook handig als we ons eerst focussen op de geliefden? En als de wolven dat ook doen, dan kunnen we daarna elkaar weer lekker dood maken.
gebaseerd op wat precies?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-11-2013, 23:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
gebaseerd op wat precies?
Wat bedoel je? Dat we de geliefden eruit moeten werken? Omdat die moeilijker te vinden zijn. En als het een (of twee) wolf(/wolven) is(/zijn), is het zo gebeurd natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 00:06
Verwijderd
Ok, ik volg het een beetje tussen een spelletjesavond (met weerwolven ) door, maar heks eruit dus. Niet per se handig, want nu zijn we de leerling kwijt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.