Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2013, 18:21
Spruit.
Avatar van Spruit.
Spruit. is offline
Citaat:
Nou, als Carn en ik een kindje krijgen, maken we natuurlijk direct een forumaccount aan voor onze spruit!


Huhuhuhuhu
Mama!
Advertentie
Oud 11-11-2013, 18:22
Verwijderd
Oud 11-11-2013, 18:24
Verwijderd
Ahw
Oud 11-11-2013, 18:24
Verwijderd
Account bestaat langer, dan de baby die nog moet komen
Oud 11-11-2013, 18:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ghehe.

"Dagen voor het event zijn bovendien officiële audities gehouden (a la Idols/X Factor) om te bepalen wie hard genoeg kan gillen. En dat werkt vanavond onnederlands goed. Een halfuur voor aanvang van de show begint het oefenen van het gegil. De tribune achter het ronde podium vult zich met stuiterende meisjes. Ze zijn er op uitgekozen, op hard en vooral langdurig gillen. Stipt om half negen gaat de Ziggo Dome op slot en creëert MTV een hype-up-universum."

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/n...MTV-s-EMA.html
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-11-2013, 18:29
Verwijderd
Ik denk altijd dat Lieveheersbeest 1 jaar jonger is dan ik ben
Oud 11-11-2013, 18:31
Verwijderd
In het bos bij school is een lijk gevonden.
Oud 11-11-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd

Vandaag naar de Primark geweest met mijn moeder, niet heel boeiend.
Dankjewel pheebs!
Oud 11-11-2013, 18:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In het bos bij school is een lijk gevonden.
Eww.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-11-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
In het bos bij school is een lijk gevonden.
Staan er kasten in jullie bos?
Oud 11-11-2013, 18:33
Verwijderd
Op mijn Montessori-basisschool zat 1 Surinaams meisje en twee jongens met een Italiaanse vader en dat was het. De moeder van dat meisje kwam op elk schoolfeest koken, super lekker

Op mijn middelbare school was het denk ik 50% Nederlands, 40% "niet-westerse allochtonen" en 10% westerse allochtonen waarbij ik een paar Russen mee reken.
Oud 11-11-2013, 18:33
Verwijderd
Kasten
Oud 11-11-2013, 18:34
Verwijderd
Het ligt er al een tijdje, de ontbinding was al bezig. Een mens mis je toch
Wat is er de laatste tijd loos in mijn woonplaats.
Oud 11-11-2013, 18:35
Verwijderd
Sommige mensen worden niet gemist.
Oud 11-11-2013, 18:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is Limburg. Niemand is daar vrijwillig.
Oud 11-11-2013, 18:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
op mijn basisschool was er volgens mij 1 Afghaans meisje (tenminste, misschien dat er in de kleuterklassen nog wat anders zat maar dan had ik dat niet in de gaten). Op HAVO/VWO zaten volgens mij misschien 1 of 2 niet Nederlandse kinderen; maar toen later de boel ging fuseren en ook het VMBO/MAVO was het natuurlijk voorbij met de pret.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-11-2013, 18:37
Verwijderd
Havo heeft bij ons meer allochtonen dan vwo en vmbo.
Oud 11-11-2013, 18:37
Verwijderd
Een paar dagen tot een week, dat gaat makkelijk. Als je alleen woont en geen school of werk hebt, merkt niemand het als je er een paar dagen niet bent.
Oud 11-11-2013, 18:38
Verwijderd
Het is parkstad. IQ en levensverwachting zijn daar opgeteld per gezin gelijk aan die van een willekeurig individu uit de rest van Nederland.
Oud 11-11-2013, 18:39
Verwijderd
Nou ja Verhuizen dan maar.
Oud 11-11-2013, 18:39
Verwijderd
Yea. That'll do
Oud 11-11-2013, 18:55
Verwijderd
Ik was vandaag op mijn dementie afdeling en de verpleegkundige had me gevraagd even naar een patiënt te kijken die in de huiskamer zit dus ik ga naar die patiënt en zeg "goedemiddag, ik ben dokter <achternaam>" en hij zei "oooh, bent U de dokter?" en toen deden alle andere bewoners zo van "ooh, dat is de dokter" tegen elkaar en gingen een aantal in de rij staan om aan de verpleegkundige te vragen of de dokter misschien zo ook tijd voor hen had. Ik voelde me net een beroemdheid
Oud 11-11-2013, 18:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hihi leuk toch
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-11-2013, 18:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, Sarah
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-11-2013, 19:21
Verwijderd
Oud 11-11-2013, 19:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


Zo ziet dat er dus uit, de dampkring weer binnenvliegen in de Soyuz.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-11-2013, 19:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
New York-based photographer Howard Schatz captures the diverse range of body types of Olympic athletes. Referring to a body as an athletic build is often thought to be a perfect, rippling mass of muscle boasting a six pack, but Schatz's series reveals the wide variety of heights, widths, body shapes, and muscle mass that make up the physiques of champion athletes across an array of Olympic sports.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-11-2013, 19:31
Verwijderd
Ik ga morgen ook eens naar de dokter. Mijn elleboog doet pijn en mijn vingers van die hand doen een beetje spastisch, dus ik vrees voor peesontsteking ofzo.
Oud 11-11-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
New York-based photographer Howard Schatz captures the diverse range of body types of Olympic athletes. Referring to a body as an athletic build is often thought to be a perfect, rippling mass of muscle boasting a six pack, but Schatz's series reveals the wide variety of heights, widths, body shapes, and muscle mass that make up the physiques of champion athletes across an array of Olympic sports.
Tof
Oud 11-11-2013, 19:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Klaar met het bestuderen van onderwijskunde. 24 kantjes samenvatting Morgenochtend nog maar een keer doorlezen, en dan hopen dat het wat wordt. Woei.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-11-2013, 20:12
Verwijderd
Ik moet het Konijnenhok schoonmaken mmaar het is zo kouhoud
Oud 11-11-2013, 20:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind het binnen al ongelofelijk koud. Het thermostaatkastje geeft aan dat het 20,5 graden zou moeten zijn, maar ik geloof er niks van Naar buiten gaan (en ook nog met water knoeien?) om een konijnenhok schoon te maken klinkt mij niet erg aanlokkelijk..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 11-11-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Mama!

Vertel me please wie je bent
Spoiler
Oud 11-11-2013, 21:26
Verwijderd
Ik stootte daarnet nondeju hard mijn hoofd, tegen de wasmachine Het is nu al een bult
Oud 11-11-2013, 21:31
Spruit.
Avatar van Spruit.
Spruit. is offline
Eigen schuld, dikke bult, mama! Moet je me maar niet vergeten!
Oud 11-11-2013, 21:35
Verwijderd
Ik vind dit grapje nu al eng, brr
Oud 11-11-2013, 23:16
Verwijderd
Iedereen is vroeg naar bed.
Oud 11-11-2013, 23:17
Verwijderd
Ik ben er nog! Maar niet lang meer, ik heb morgen cursus van 0900 tot 1600. Ik hoop alleen dat ik nog een beetje kan slapen, ik slaap superveel de laatste tijd, heb vanmiddag ook weer bijna de hele middag geslapen.
Oud 11-11-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog! Maar niet lang meer, ik heb morgen cursus van 0900 tot 1600. Ik hoop alleen dat ik nog een beetje kan slapen, ik slaap superveel de laatste tijd, heb vanmiddag ook weer bijna de hele middag geslapen.
Oei, wat voor cursus is het?

Ik kan niet dutten, dat is ook niet altijd handig.
Oud 11-11-2013, 23:29
Verwijderd
Eh. Niet helemaal cursus. De groep waar ik mee werk gaat verhuizen, en er komen nieuwe cliënten bij en die worden morgen besproken. Alle cliënten worden omrgen besproken. En het tweede deel van de dag is er teambuilding, maar ik heb er helemaal geen zin in. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken op dit moment. Eigenlijk.

Heb je vaker dat je niet kunt slapen? NIet relaxed
Oud 11-11-2013, 23:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
aaah, het idee dat je dit dus kan spelen met de Oculus Rift (VR bril) vind ik nu al freaky

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-11-2013, 23:31
Verwijderd
Oh, maar de cliënten bespreken is wel tof. Mijn bewoners zijn en ik vind ze fantastisch
Oud 12-11-2013, 00:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
New York-based photographer Howard Schatz captures the diverse range of body types of Olympic athletes. Referring to a body as an athletic build is often thought to be a perfect, rippling mass of muscle boasting a six pack, but Schatz's series reveals the wide variety of heights, widths, body shapes, and muscle mass that make up the physiques of champion athletes across an array of Olympic sports.
Wat fantastisch dit
En ook wel motiverend dat ze vrijwel allemaal een gezond gewicht hebben, dat moet gewoon als je op hoog niveau dingen van je lichaam vraagt.
Oud 12-11-2013, 00:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
grotere ploatjes
http://imgur.com/a/cOTTF#0
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-11-2013, 00:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en Inge de Bruijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-11-2013, 00:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zag het ja!

En allemaal bijzonder gespierde negers
Oud 12-11-2013, 00:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dat komt door het harde werken op de plantage.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-11-2013, 06:52
Verwijderd
Ik liep net de deur uit en er was een dubbele heldere regenboog.
Oud 12-11-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk altijd dat Lieveheersbeest 1 jaar jonger is dan ik ben
Nein
Oud 12-11-2013, 08:33
Verwijderd
Waarom zo geheimzinnig ;x
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.