Oud 25-11-2013, 22:55
Verwijderd
Ik zou dan vooral ook letten op het plaatje. Ik hou zelf van schilderige puzzels met veel verschillende dingen erop, zodat je die dingen een voor een kunt maken en dan aan elkaar kunt leggen, en niet zit met stukjes eeuwig blauw zoals bij veel fotopuzzels of met poppetjes die allemaal op elkaar lijken zoals bij veel getekende puzzels.
Advertentie
Oud 25-11-2013, 22:58
Verwijderd
Bijvoorbeeld, deze: http://www.legpuzzels.nl/apple-for-a-pillow.html is 500 stukjes maar heel moeilijk met al dat grijs. Deze http://www.legpuzzels.nl/bedreigde-d...urger-500.html is ook 500 stukjes maar veel makkelijker.
Oud 25-11-2013, 23:02
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja dat had ik ook al bedacht. Handige site!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-11-2013, 23:05
Verwijderd


Citaat:
Met deze puzzel doet Ravensburger een appél op jou.
omfg
Oud 25-11-2013, 23:08
Verwijderd
Ik heb sinds mijn tiende geen puzzel aangeraakt, denk ik. Nu ga ik soep maken.
Oud 25-11-2013, 23:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze puzzelt verder nooit en ze is dus ook niet helemaal helder van geest nu. Misschien toch maar voor 300 stukjes gaan of iets dergelijks?
Citaat:
Ik zou dan vooral ook letten op het plaatje. Ik hou zelf van schilderige puzzels met veel verschillende dingen erop, zodat je die dingen een voor een kunt maken en dan aan elkaar kunt leggen, en niet zit met stukjes eeuwig blauw zoals bij veel fotopuzzels of met poppetjes die allemaal op elkaar lijken zoals bij veel getekende puzzels.
Ja, dit ja.

Mijn moeder en ik hebben als laatste deze in elkaar gezet:



Het langst deden we over de lucht rechtsboven de rest was allemaal makkelijk, omdat het zo druk is en je altijd wel iets kan herkennen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-11-2013, 23:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had de 'cover' al gezien, maar het origineel nog niet.
Wat een belachelijke clip en ik vind het ook echt een kutnummer.
Gelukkig maken Franco en Rogen 't goed.
Omg, die harige rug. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 23:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fijn Zangles geven lijkt me echt leuk. Doe je dat voor je opleiding of gewoon?
Ja, niet zo leuk als op het podium staan maar zeker leuk!
En ik doe het om centjes te verdienen, maar ik gebruik het wel voor mijn stage/scriptie enzo.
Oud 26-11-2013, 00:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Na het zoveelste plaatje over die vossen, heb ik nu toch maar What does the fox say opgezet. Ik loop waarschijnlijk mijlenver achter, maar ik snap nu ook nog steeds niet waarom het viral is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-11-2013, 01:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben dan weer wel nieuwsgierig genoeg gemaakt en nu weet ik dat een vos meer als een vogel klinkt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-11-2013, 01:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het liedje ook niet heel boeiend, maar het is 'lekker gek', er zitten dansjes in, je kan 't meezingen en mannen dragen rare pakjes. Ik snap wel dat veel mensen 't geinig vinden.

Over geinig gesproken:
Een Nicholas Cage kalender.
Ik ga stuk. Serieus. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-11-2013, 01:49
Verwijderd


Oud 26-11-2013, 07:33
Verwijderd
Sjongejonge, wat een buzzkill is het als je éindelijk een eckte pijnstiller 'mag' slikken (tramadol) en het amper effect heeft

Enorm last van rug gehad, te weinig pijnstilling blijkbaar voor 'normale' beweging, rugpijn praktisch over, nasleep in de vorm van een vertyfte heup probably waardoor lopen een fucking drama is. En eigenlijk wel alles.
Oud 26-11-2013, 09:53
Verwijderd
*rugpijnboks*
Oud 26-11-2013, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Na het zoveelste plaatje over die vossen, heb ik nu toch maar What does the fox say opgezet. Ik loop waarschijnlijk mijlenver achter, maar ik snap nu ook nog steeds niet waarom het viral is
Ik vind het een grappig nummer (en ook lekker klinken), maar het is ook gewoon bedoeld als grap/reclame. Al die mensen die janken over de teloorgang van de muziek, hebben het niet gesnapt, deze oudjes doen het beter:


Citaat:
Ik ben dan weer wel nieuwsgierig genoeg gemaakt en nu weet ik dat een vos meer als een vogel klinkt
Keffen vooral. Maar ook janken, blaffen, krijsen, huilen en piepen.
Oud 26-11-2013, 11:27
Verwijderd
Ik ben fan
Oud 26-11-2013, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Elders React had ik gister gezien Fine Bros
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-11-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
*rugpijnboks*
De huisarts denkt aan een (heup)slijmbeursontsteking mijnerzijds. Een gevolg van, probably.
Oud 26-11-2013, 11:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heerlijk geslapen in mijn nieuwe huis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-11-2013, 11:59
Verwijderd
Oud 26-11-2013, 12:00
Verwijderd






Oud 26-11-2013, 12:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga weg met je ellendige sneeuwplaatjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-11-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
De huisarts denkt aan een (heup)slijmbeursontsteking mijnerzijds. Een gevolg van, probably.
Hoe komt dat dan allemaal?

Ik ben gisteren niet naar de huisarts geweest, want bij mij is het opeens afgezwakt naar beter dan 't in weken geweest is, dus dan kan ik mezelf daar niet serieus nemen. Ik kan zelfs weer naar rechts kijken en alles
Oud 26-11-2013, 12:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat voor werk doe jij eigenlijk, Para?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-11-2013, 12:37
Verwijderd
Dat stond eerst in deze post, maar nu niet meer.

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 17:34.
Oud 26-11-2013, 12:46
Verwijderd
snoepjes
⊂_ヽ
  \\ Λ_Λ
   \( ˇωˇ) 
    > ⌒ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
(_/
Oud 26-11-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt dat dan allemaal?
Vermoedelijk de nasleep van eerdere (lagere) rugpijn. Nooit geweten dat slijmbeurzen zoveel zeer konden doen, overigens. De tering.

Citaat:
Ik ben gisteren niet naar de huisarts geweest, want bij mij is het opeens afgezwakt naar beter dan 't in weken geweest is, dus dan kan ik mezelf daar niet serieus nemen. Ik kan zelfs weer naar rechts kijken en alles
Huhu herkenbaar. Maar wel fijn, kan me voorstellen wat voor enorme bevrijding dat moet zijn
Oud 26-11-2013, 13:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Sjongejonge, wat een buzzkill is het als je éindelijk een eckte pijnstiller 'mag' slikken (tramadol) en het amper effect heeft

Enorm last van rug gehad, te weinig pijnstilling blijkbaar voor 'normale' beweging, rugpijn praktisch over, nasleep in de vorm van een vertyfte heup probably waardoor lopen een fucking drama is. En eigenlijk wel alles.
mehh als zelfs tramadol niet werkt Sterkte! Ik heb zelf nooit slijmbeursontsteking gehad, maar mensen die ik ken die dat wel hadden kregen een of andere spuit in het gewricht en dat hielp enorm.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Vermoedelijk de nasleep van eerdere (lagere) rugpijn. Nooit geweten dat slijmbeurzen zoveel zeer konden doen, overigens. De tering.
Ik bedoelde - hoe kwam je dan in de eerste plaats aan die rugpijn?

Wel kut van de nasleep zeg, zo blijf je aan de gang Gezondheidsissues zijn zo saai en lame.

Citaat:
Huhu herkenbaar. Maar wel fijn, kan me voorstellen wat voor enorme bevrijding dat moet zijn
Ja, hiervoor werd het snel progressief erger, dus ik begon me wel zorgen te maken. Met hoe 't nu is kan ik wel leven, als het zou moeten.
Oud 26-11-2013, 13:32
Verwijderd
Saai is niet helemaal het goede woord, maar dat je de hele tijd zit van 'JONGEN GA WEG IK HEB HIER GEEN ZIN IN'.
Oud 26-11-2013, 13:33
Verwijderd
Ai een slijmbeursontsteking, dat doet inderdaad goed pijn. Goed uitzieken, anders houd je er echt heel lang last van.
Oud 26-11-2013, 13:37
Verwijderd
Ik heb gisteren in mijn vinger gesneden met zo'n FUCKING SCHERP keramisch mes, en ik dacht dat het gewoon een klein dingetje was, maar ik heb de pleister er net afgehaald en ik heb dus echt mijn halve nagel doorgesneden.
Oud 26-11-2013, 13:41
Verwijderd
Ja, scherpe messen doen geen pijn.
Oud 26-11-2013, 13:44
Verwijderd
Ik ging wel bijna van mijn stokje van het bloed, maar dat is gewoon omdat ik een watje ben.
Oud 26-11-2013, 13:59
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ging wel bijna van mijn stokje van het bloed, maar dat is gewoon omdat ik een watje ben.
Awhhh. Ik kan me daar altijd weinig bij voorstellen, maar ik mag niets zeggen, want als ik net niet gezeten had dan was ik onderuit gegaan omdat ik een telefoongesprek moest voeren
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar had je het niet eigenlijk moeten laten hechten als het zo diep was?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:13
Verwijderd
Door je nagel heen ? Ik denk dat een nagel niet echt gehecht kan worden, of wel ?

Slijmbeursontsteking doet echt veel pijn ja naar!
Oud 26-11-2013, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Awhhh. Ik kan me daar altijd weinig bij voorstellen, maar ik mag niets zeggen, want als ik net niet gezeten had dan was ik onderuit gegaan omdat ik een telefoongesprek moest voeren
Ik ben een keer flauwgevallen van een vingerprik. Die vingerprik was omdat ik bloed wou gaan doneren.
Citaat:
Maar had je het niet eigenlijk moeten laten hechten als het zo diep was?
Citaat:
Door je nagel heen ? Ik denk dat een nagel niet echt gehecht kan worden, of wel ?

Slijmbeursontsteking doet echt veel pijn ja naar!
Vanaf de 'buitenkant' van mijn wijsvinger naar binnen een flink stuk mijn nagel in, dus nee dat zou moeilijk zijn geworden. Het zit nog wel vast hoor.
Oud 26-11-2013, 14:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben een keer flauwgevallen van een vingerprik. Die vingerprik was omdat ik bloed wou gaan doneren.
Ik moest hier echt hardop om lachen. *aai over bol geeft*

//Ik zit in de mediatheek en het is FUCKING druk En ik wou nog wel studeren, ook. Nu heb ik al heel hard muziek aan staan, maar meh.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-11-2013, 14:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Door je nagel heen ? Ik denk dat een nagel niet echt gehecht kan worden, of wel ?

Slijmbeursontsteking doet echt veel pijn ja naar!
Citaat:
Ik ben een keer flauwgevallen van een vingerprik. Die vingerprik was omdat ik bloed wou gaan doneren.



Vanaf de 'buitenkant' van mijn wijsvinger naar binnen een flink stuk mijn nagel in, dus nee dat zou moeilijk zijn geworden. Het zit nog wel vast hoor.
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die wond zit, maar inderdaad je kunt een nagel niet hechten, maar een nagel alleen bloed ook niet als een rund. Ik ging er vanuit dat ie ook diep in zn vinger had gesneden en hechten hoeft niet alleen als je vinger er bijna afligt, maar ook als de wond gewoon heel diep is en anders lelijk geneest. Maar goed, gelukkig was het zo erg niet

Ik neem aan dat je toch maar niet bloed bent gaan doneren? Ik hoop voor je dat je nooit diabetes krijgt of medicijnen hoeft te slikken waarbij je elke week moet bloedprikken!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:40
Verwijderd
Onder je nagel zit gewoon levend weefsel enzo, dat bloedt best wel
Oud 26-11-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die wond zit, maar inderdaad je kunt een nagel niet hechten, maar een nagel alleen bloed ook niet als een rund. Ik ging er vanuit dat ie ook diep in zn vinger had gesneden en hechten hoeft niet alleen als je vinger er bijna afligt, maar ook als de wond gewoon heel diep is en anders lelijk geneest. Maar goed, gelukkig was het zo erg niet

Ik neem aan dat je toch maar niet bloed bent gaan doneren? Ik hoop voor je dat je nooit diabetes krijgt of medicijnen hoeft te slikken waarbij je elke week moet bloedprikken!
Nee, dat heb ik maar niet gedaan nee. De dokter vroeg het nog wel, nadat ik een half uur plat had gelegen met het gezicht van een albinospook. Ik dacht dat 'ie een grapje maakte.
Oud 26-11-2013, 14:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, dat heb ik maar niet gedaan nee. De dokter vroeg het nog wel, nadat ik een half uur plat had gelegen met het gezicht van een albinospook. Ik dacht dat 'ie een grapje maakte.
Hahaha, sorry maar ik ben aan het huilen van het lachen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-11-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, niet zo leuk als op het podium staan maar zeker leuk!
En ik doe het om centjes te verdienen, maar ik gebruik het wel voor mijn stage/scriptie enzo.
Awesome

Voor het conservatorium moet je toch ook een instrument kunnen bespelen om toegelaten te worden toch?
Oud 26-11-2013, 14:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, dat heb ik maar niet gedaan nee. De dokter vroeg het nog wel, nadat ik een half uur plat had gelegen met het gezicht van een albinospook. Ik dacht dat 'ie een grapje maakte.
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-11-2013, 15:02
Verwijderd
Maar ik kan wel gewoon koeienharten ontleden en dat soort dingen hoor, het is alleen mijn eigen bloed.
Oud 26-11-2013, 15:03
Verwijderd
Serieuze vraag voor dunne vrouwen, hoe scheren jullie je oksels? Seriously, sinds ik zoveel afgevallen ben zit er dus een gigantisch gat in m'n oksel, berglandschap is er niks bij en ook zo onmogelijk smal en met spieren en pezen EN HET IS NIET TE DOEN VERTEL ME JULLIE GEHEIM
Oud 26-11-2013, 15:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Serieuze vraag voor dunne vrouwen, hoe scheren jullie je oksels? Seriously, sinds ik zoveel afgevallen ben zit er dus een gigantisch gat in m'n oksel, berglandschap is er niks bij en ook zo onmogelijk smal en met spieren en pezen EN HET IS NIET TE DOEN VERTEL ME JULLIE GEHEIM
Ik doe mijn arm omhoog en naar achter, en dan gaat het prima Maar dan ook echt OMHOOG, dus met je elleboog naar boven wijzend. Als je gewend bent om je oksels te scheren terwijl je elleboog naar buiten wijst, dan is dat even wennen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-11-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik doe mijn arm omhoog en naar achter, en dan gaat het prima Maar dan ook echt OMHOOG, dus met je elleboog naar boven wijzend. Als je gewend bent om je oksels te scheren terwijl je elleboog naar buiten wijst, dan is dat even wennen
HA ik zie nu al dat het werkt, uitstekend Dank
Oud 26-11-2013, 15:07
Verwijderd
Zie ook dat ik dus nog een hele strook heb terug onder de douche
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.