Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2013, 08:50
Verwijderd
Advertentie
Oud 03-12-2013, 08:53
Verwijderd
Ik ga naar Starbucks voor lekkere koffie. Als ik een rustmomentje wil, begeef ik mij überhaupt niet op een druk station als dat van Utrecht. Dus.


Ondertussen sta ik gezellig al een paar minuten stil op de brug bij Zaltbommel. De lichten in de trein zijn uitgevallen, en er is dus een technische storing. Het heeft zeker gevroren?
Oud 03-12-2013, 09:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja stel dat je een half uur hebt om over te stappen, rustmomentje!
Oud 03-12-2013, 09:14
Verwijderd
Ironisch genoeg vind ik alleen de chocolademelk bij Starbucks te hachelen; de rest heeft bar weinig met koffie te maken
Oud 03-12-2013, 10:45
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ironisch genoeg vind ik alleen de chocolademelk bij Starbucks te hachelen; de rest heeft bar weinig met koffie te maken
Dit dus. Ik ga naar Starbucks omdat ik mierzoete koffie met allerlei siropen erin wil drinken.

Zijn er hier rugpijnexperts? Zo ja: hoe weet je het verschil tussen rugpijn en door je rug gegaan zijn als dat laatste je nog nooit is overkomen?

Laatst gewijzigd op 03-12-2013 om 11:06.
Oud 03-12-2013, 11:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Water dus Het arme kind heeft ook nog medicijnen waar je gigaveel honger van krijgt. Ik denk dat ik inderdaad iets met rijst en groenten ga doen en het dan een beetje lekker proberen te kruiden. Maar al die kant-en-klare kruidenmengsels en sausjes kunnen niet denk ik.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-12-2013, 11:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dit dus. Ik ga naar Starbucks omdat ik mierzoete koffie met allerlei siropen erin wil drinken.

Zijn er hier rugpijnexperts? Zo ja: hoe weet je het verschil tussen rugpijn en door je rug gegaan zijn als dat laatste je nog nooit is overkomen?
Ik weet niet of er zo veel verschil is. Ik denk dat je zegt dat je door je rug gegaan bent als het een meer plotselinge aanleiding heeft en 'gewoon' rugpijn kan van alles zijn
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-12-2013, 11:44
Verwijderd
Ik ben ook geen echte koffiedrinker, dus al die gekke smaakjes bij Starbucks vind ik heerlijk Maar ik leer. Drink al de cappuccino (bonenkoffie) van de Kiosk. Met een zoetje
Oud 03-12-2013, 12:46
Verwijderd
Door je rug gaan is toch gewoon een verkeerde (of eigenlijk überhaupt een) beweging maken waardoor je ineens vrij felle rugpijn hebt? En als je gewoon rugpijn hebt komt dat meestal niet zo plotseling
Oud 03-12-2013, 13:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Koffie van de Subway is ook prima te zuipen, btw.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-12-2013, 13:30
Verwijderd
Mijn online wekker begroette me vanochtend met dit:



Time for a little BROWSING ?
Oud 03-12-2013, 14:00
Verwijderd


Ik haal graag koffie bij Starbucks en die vergelijk ik dan nauwelijks, ik ben onderweg blij iets te kunnen krijgen op stations.

En dan kun je er zelf kaneel in kiepen
Oud 03-12-2013, 14:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik haal altijd thee bij de Starbucks, als er één in de buurt is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-12-2013, 14:08
Verwijderd
Ik ben nog nooit in mijn leven bij de Starbucks geweest.
Oud 03-12-2013, 14:11
Verwijderd
Ik vind Starbucks wel fijn, ook al lust ik geen koffie.
Oud 03-12-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Starbucks wel fijn, ook al lust ik geen koffie.
Erger jij je ook zo aan mensen die zeggen dat dat 'vanzelf nog wel komt', van koffie houden?
Oud 03-12-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Erger jij je ook zo aan mensen die zeggen dat dat 'vanzelf nog wel komt', van koffie houden?
Die heb ik nog nooit gehoord eigenlijk. Wel altijd rare koppen als ik zeg dat ik geen koffie drink en of ik dan thee wil (ook niet), maar dat het nog wel vanzelf komt, heeft nog niemand gezegd. Nu dronk ik als tiener wel heel af en toe een kopje, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Oud 03-12-2013, 14:15
Verwijderd
'Dat leer je nog wel hoooooor! HAHAHHA'


Ads door Google
Oud 03-12-2013, 14:15
Verwijderd
Soms ga ik er mijn accu opladen.
Oud 03-12-2013, 14:16
Verwijderd
Wel over kinderen, maar dat mindert ook
Oud 03-12-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik nog nooit gehoord eigenlijk. Wel altijd rare koppen als ik zeg dat ik geen koffie drink en of ik dan thee wil (ook niet), maar dat het nog wel vanzelf komt, heeft nog niemand gezegd. Nu dronk ik als tiener wel heel af en toe een kopje, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Ah. Ik drink ook héél soms koffie (eens per jaar ofzo), maar eigenlijk houd ik er niet van. En ik hoor dat best wel vaak.

Misschien ligt het aan mij/de mensen met wie ik omga.

Citaat:
'Dat leer je nog wel hoooooor! HAHAHHA'


[afbeelding]


Citaat:
Wel over kinderen, maar dat mindert ook
O dat lijkt me ook verschrikkelijk irritant.
Oud 03-12-2013, 14:24
Verwijderd
Of over sociale interactie
Oud 03-12-2013, 14:25
Verwijderd
Grapje he ik ga wel eens naar buiten echt.
Oud 03-12-2013, 14:25
Verwijderd
Of over stapdrang.
Oud 03-12-2013, 14:26
Verwijderd
Of over het nietconstantiedereendeogenuitwillenkrabben-gevoel
Advertentie
Oud 03-12-2013, 14:26
Verwijderd
Of over zelfmoordneigingen.
Oud 03-12-2013, 14:26
Verwijderd
De mogelijkheden zijn onbeperkt.
Oud 03-12-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Erger jij je ook zo aan mensen die zeggen dat dat 'vanzelf nog wel komt', van koffie houden?
Ja! Dat heeft er zelfs voor gezorgd dat ik heel lang uit principe weigerde koffie te drinken (al lustte ik het stiekem best) -- inmiddels gaat 't met name de afgelopen week met liters naar binnen.
Oud 03-12-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ah. Ik drink ook héél soms koffie (eens per jaar ofzo), maar eigenlijk houd ik er niet van. En ik hoor dat best wel vaak.

Misschien ligt het aan mij/de mensen met wie ik omga.
Nou ja, mijn grootouders kunnen tegenwoordig niet meer onthouden dat ik nooit koffie heb gedronken Maar goed, dat snap ik wel. En mijn familie is een behoorlijke bende koffiezuipers, maar ze zullen wel andere trekjes hebben.
De meeste koffie heb ik gedronken op internaat. Daar kregen we bij de broodmaaltijden alleen maar thee, koffie of water. Nou, thee drink ik helemaal niet, water bij brood is smerig en dus werd het koffie. Tot ik na mijn beklag bij de cafetariahulp gewezen werd op waar ik de voorraad met pakken melk kon vinden (We kregen enkel een klein beetje in een kannetje voor door de koffie of thee en beklag doen bij de non had geen zin)

Citaat:
O dat lijkt me ook verschrikkelijk irritant.
Zijn meestal mensen die me niet kennen. In het begin zei mijn huisbazin bijvoorbeeld dat het tijd werd om toch een man aan de haak te slaan om aan kinderen te kunnen beginnen Maar na mijn uitleg vond ze het ook weer prima en heeft ze er nooit meer iets over gezegd. En mijn ouders en grootouders hebben dat al lang in de gaten, die beginnen er niet eens over of ze snoeren een ander de mond daarover die in hun bijzijn erover begint <3
Oud 03-12-2013, 14:30
Verwijderd
Ik vind Grumpy cat zo leuk. Vooral de kerstplaatjes.
Oud 03-12-2013, 14:31
Verwijderd
In Rusland kregen we cichorie op school. Volgens mij heeft dat mijn lust om koffiegerelateerde dingen te drinken voor altijd bedorven.
Oud 03-12-2013, 14:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Koffie is goed spul op de vroege ochtend En vlak voor een lang hoorcollege.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-12-2013, 14:34
Verwijderd


Gnnnng
Oud 03-12-2013, 14:41
Verwijderd
Snebbel heb je nog kooktips nodig?
Oud 03-12-2013, 14:42
Verwijderd
Alcohol drinken ook. Niet ik persoonlijk, maar gewoon.
Oud 03-12-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit in mijn leven bij de Starbucks geweest.
Ik denk dat ik er een gewoonte van ga maken statements van jou te quoten en er verder niks bij zeg.
Ads door Google
Oud 03-12-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik er een gewoonte van ga maken statements van jou te quoten en er verder niks bij zeg.
Als jullie niet beide walgelijk gelukkig waren in de liefde vond ik dat jullie moesten trouwen.
Oud 03-12-2013, 15:12
Verwijderd
Dat zou een gek huwelijk worden.
Oud 03-12-2013, 15:14
Verwijderd
Waarom?
Oud 03-12-2013, 15:16
Verwijderd
Twee Brabanders, hedde gij wel eens inteelt van dichtbij gezien?
Oud 03-12-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Twee Brabanders, hedde gij wel eens inteelt van dichtbij gezien?
Ja, toen ik laatst in Limburg was.

Oud 03-12-2013, 15:18
Verwijderd
I wuv u
Oud 03-12-2013, 15:18
Verwijderd
Ik moest een beetje lachen/iets harder ademen dan normaal.
Oud 03-12-2013, 15:18
Verwijderd
Tina heeft juist heel gunstige importgenen, heel goed voor 't immuunsysteem
Oud 03-12-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik er een gewoonte van ga maken statements van jou te quoten en er verder niks bij zeg.


Citaat:
Als jullie niet beide walgelijk gelukkig waren in de liefde vond ik dat jullie moesten trouwen.
Volgens mij zouden we samen verschrikkelijk irritant zijn.

Citaat:
Dat zou een gek huwelijk worden.
Ja, al was het maar omdat je uit Skijndel komt.

...zo sprak de bijna-Balkumse.

Citaat:
Ja, toen ik laatst in Limburg was.

BAM.
Oud 03-12-2013, 15:19
Verwijderd
Verschrikkelijk irritant is alleen een probleem voor de buitenwereld
Oud 03-12-2013, 15:20
Verwijderd
Zit je nog op dezelfde school lennywise?
Oud 03-12-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Tina heeft juist heel gunstige importgenen, heel goed voor 't immuunsysteem
Ja!

N's oma heeft wel eens gezegd dat onze kinderen slappe genen krijgen, omdat we te veel op elkaar lijken.

Citaat:
Verschrikkelijk irritant is alleen een probleem voor de buitenwereld
Daarom denk ik er alvast aan vóór ik smoorverliefd ben op Sigmund en er geen weg terug meer is.
Oud 03-12-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Zit je nog op dezelfde school lennywise?
Ja! Nog een paar maandjes, dan vlucht ik.
Oud 03-12-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ja!

N's oma heeft wel eens gezegd dat onze kinderen slappe genen krijgen, omdat we te veel op elkaar lijken.



Daarom denk ik er alvast aan vóór ik smoorverliefd ben op Sigmund en er geen weg terug meer is.
Fuck de buitenwereld joh.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.