Oud 03-12-2013, 17:15
Verwijderd
Ik word nooit echt jonger of ouder geschat, maar wat ik wel mateloos irritant vind is dat de SLS-doos constant mij bij mijn voornaam blijft noemen terwijl ik haar keurig aanspreek met mevrouw. Maar dat is niet echt hetzelfde en ook niet per se erg ofzo
Advertentie
Oud 03-12-2013, 17:18
Verwijderd
Ik ben 1.76 maar ik ben in mijn familie wel bij de kleinsten. Stoort me stiekem behoorlijk dat ik erg vaak als mini word bestempeld maar als ik erop reageer (al jaren netjes niet meer!) vlamt het weer op.
Oud 03-12-2013, 17:19
Verwijderd
Ik vind nog altijd dat de leeftijdschatterij bij mij de meest perfecte vooruitgang heeft gemaakt. Op mijn 15e veronderstelde iedereen dat ik minstens 18 was. Sinds ik de 20 ben gepasseerd, schatten ze me (stukken) jonger. Ik vond het alleen maar hilarisch als iemand me probeerde tegen te houden omdat ik 'te jong was' en dan mijn id onder een neus kon duwen. 3 jaar geleden is me nog gevraagd of ik die fles whisky wel mocht kopen. Op een gegeven moment houdt dat wel op natuurlijk ^^ Maar als iemand heel denigrerend of belerend tegen me doet, dan vraag ik wel eens lacherig of ze wel weten hoe oud ik eigenlijk ben. En dan zie je ze denken en proberen toch al wat hoger te zeggen dan wat ze eigenlijk dachten en dan sla je ze het licht uit met de werkelijke leeftijd
Maar ik kan me wel voorstellen dat het in situaties op scholen wat minder lachwekkend wordt.


En kijkkk: twee liefdes in één clip!
Oud 03-12-2013, 17:24
Verwijderd
Ik word 13 op straat geschat, en ik in cafés ouder dan 18. en ik doe niet extreem anders met kleren, en make- up draag ik eigenlijk vrijwel nooit.
En ik ben maar ieniemienie 1,62 ongeveer.

En soms denken brugklassers dat ik een stagiaire ben. Ze hebben wel fatsoen om netjes aan de kant te gaan
Oud 03-12-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Op jouw school werd ik een klas in gepropt. Laatst twee keer achter elkaar ook aangezien voor leerling. Ik gooi het op contrast met collegae
Lekker subtiel.
Oud 03-12-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Erger jij je ook zo aan mensen die zeggen dat dat 'vanzelf nog wel komt', van koffie houden?
Niemand heeft dat ooit tegen me gezegd. Jij krijgt alleen reacties als: echt!
En dan laten ze me in mijn waarde. Alleen als ik zeg dat ik geen cola lust krijg ik die reacties.
Oud 03-12-2013, 17:34
Verwijderd
Ik vind het zowel als als je aangesproken wordt met de achternaam van je partner. Verwarrende situatie
Oud 03-12-2013, 17:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij mij worden zowel m'n leeftijd als m'n gewicht altijd een heel stuk lager geschat, dus ik heb niet te klagen.

Ik vind het wel typisch om van die studentes te zien lopen die mss net 21 zijn en dat ze zich al kleden alsof ze in de 40 zijn. Colbertje aan, saaie kleuren, truttige sjaaltjes, schoenen met van die hele kleine hakjes... Zo grijs en meh en suf. Je hebt je hele leven nog om er uit te zien als een oud wijf, dus waarom nu al beginnen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 17:43
Verwijderd
Wat ik net al zei: dat begint vanaf 14 al.
Oud 03-12-2013, 17:43
Verwijderd
ik heb een hekel aan een bepaalde standaard kledingstijl van 14/15 jarigen.
Oud 03-12-2013, 17:44
Verwijderd
En juist bij jongere vrouwen (liefst met klassieke schoonheid ) kan dat best charmant zijn.
Oud 03-12-2013, 17:49
Verwijderd
Ik heb echt een hekel aan rokjes en hakken, maar veel mensen zeggen dat ik dat moet aandoen, omdat het me staat.
Oud 03-12-2013, 17:49
Verwijderd
Ach ja
Oud 03-12-2013, 17:50
Verwijderd
Twee keer het woord hekel in 2 posts
Oud 03-12-2013, 17:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat ik net al zei: dat begint vanaf 14 al.
Oh, dat had ik niet gezien. Maar goed, ik bedoelde dus te zeggen dat het gewoon erg lastig is om iemands leeftijd te schatten, omdat jonge mensen zich ook al zo volwassen kleden/gedragen.
Ik vind 't prima, zo lijk ik forever young.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 18:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik lust nog steeds geen koffie en heb ook niet het voornemen dat te veranderen. Koffieadem stinkt, koffie verkleurt je tanden en ik weiger zo'n caffeine-slaaf te worden die pas kan functioneren na een bak van die troep.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-12-2013, 18:06
Verwijderd
Er bestaan nog meer mensen die het niet lusten
Oud 03-12-2013, 18:06
Verwijderd
Mijn beoogde kledingstijl is 'zou niet misstaan op een zondagsschool, maar zou wel een frons opleveren van de hoofdnon'.
Oud 03-12-2013, 18:09
Verwijderd
Hoewel, dat zeg ik wel, maar ik heb wel laatst twee truien gekocht omdat ze me zo vervulden met warme nostalgische gevoelens aan de bloemige bankbekleding in de USSR.
Oud 03-12-2013, 18:10
Verwijderd
'Het komt vanzelf wel' met betrekking tot eten of drinken vind ik een rare reactie. Alsof het diegene wat kan schelen of iemand over 3 jaar toch maar wel koffie gaat drinken. Zeg dan niets.
Oud 03-12-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
'Het komt vanzelf wel' met betrekking tot eten of drinken vind ik een rare reactie. Alsof het diegene wat kan schelen of iemand over 3 jaar toch maar wel koffie gaat drinken. Zeg dan niets.
Waarom specifiek mbt eten? Alsof het diegene wat kan schelen op het gebied van liefde of seks of andere tijdsbesteding. Mensen overschatten hun eigen wijsheid gewoon continu
Oud 03-12-2013, 18:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mensen overschatten hun eigen wijsheid gewoon continu
qft.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-12-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn beoogde kledingstijl is 'zou niet misstaan op een zondagsschool, maar zou wel een frons opleveren van de hoofdnon'.
fotot?
Oud 03-12-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Waarom specifiek mbt eten? Alsof het diegene wat kan schelen op het gebied van liefde of seks of andere tijdsbesteding. Mensen overschatten hun eigen wijsheid gewoon continu
Anderen hoeven zich er niet mee te bemoeien wat ik wel of niet eet/drink.
Oud 03-12-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
'Het komt vanzelf wel' met betrekking tot eten of drinken vind ik een rare reactie. Alsof het diegene wat kan schelen of iemand over 3 jaar toch maar wel koffie gaat drinken. Zeg dan niets.
Omdat ze niet zeggen "Ik lust geen koffie", maar vaak "koffie is vies!!!!~2!!" En dan kan je een reactie verwachten.
Oud 03-12-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Anderen hoeven zich er niet mee te bemoeien wat ik wel of niet eet/drink.
Jawel ik zeg toch dat ze dat wel moeten doen.
Oud 03-12-2013, 18:21
Verwijderd
Ik wil dat niet. Dat is zeer vervelend. Mijn ouders oke, maar andere mensen
Oud 03-12-2013, 18:23
Verwijderd
Miranda je maakt me zo verdrietig.
Oud 03-12-2013, 18:24
Verwijderd
Daar kom je wel overheen kusje!
Oud 03-12-2013, 18:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb korte tijd wel koffie gedronken, maar ben er al snel weer mee opgehouden. Thee.<3
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-12-2013, 18:25
Verwijderd
en wil je svp mijn naam niet zo verneuken ja.
Oud 03-12-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb korte tijd wel koffie gedronken, maar ben er al snel weer mee opgehouden. Thee.<3
Van thee krijg ik altijd plasbuien.
Oud 03-12-2013, 18:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Als je je er helemaal vol mee giet, kan ik me dat voorstellen, ja.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-12-2013, 18:29
Verwijderd
wut mijn fb zegt dat er geen account is gekoppeld aan mijn emailadres. What happend
Oud 03-12-2013, 18:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over leeftijden: ik wordt echt heeeeeel uiteenlopend geschat Maar het ligt er geloof ik ook wel aan wat ik aan heb, die dag, en of ik op dat moment make-up draag of niet. Maar meestal raden mensen het wel goed, als ik mijn dagelijkse kleren/make-up aan /op heb, tenminste. In werkkleding en uitgaanskleding kan het nog weleens anders uitpakken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-12-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom specifiek mbt eten? Alsof het diegene wat kan schelen op het gebied van liefde of seks of andere tijdsbesteding. Mensen overschatten hun eigen wijsheid gewoon continu
Ja, voor andere dingen geldt 't ook wel. Eigenlijk is het bijna altijd een irritante reactie, maar als het om iets triviaals gaat vind ik het erger. Dat 't jou niks kan schelen en die ander ook niet maar toch moet er even gespeculeerd worden over je ongelijk. Ik wil dan altijd een beetje zeggen van "ja misschien verander ik in 2027 wel van mening over dit specifieke type Franse kaasjes, maar hopelijk ben jij dan al dood".
Oud 03-12-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze niet zeggen "Ik lust geen koffie", maar vaak "koffie is vies!!!!~2!!" En dan kan je een reactie verwachten.
Ja, mensen die dat doen zijn ook irritant. Er is geen beginnen aan.



Hoera!
Oud 03-12-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, voor andere dingen geldt 't ook wel. Eigenlijk is het bijna altijd een irritante reactie, maar als het om iets triviaals gaat vind ik het erger. Dat 't jou niks kan schelen en die ander ook niet maar toch moet er even gespeculeerd worden over je ongelijk. Ik wil dan altijd een beetje zeggen van "ja misschien verander ik in 2027 wel van mening over dit specifieke type Franse kaasjes, maar hopelijk ben jij dan al dood".
Ja maar paranoide je smaak verandert elke 7 jaar dus in 2020 vind je ze goor en in 2027 weer lekker. Zo werkt dat! Ik spreek je nog wel
Oud 03-12-2013, 18:37
Verwijderd
Dan doe ik al bijna 17 jaar iets fout
Oud 03-12-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, mensen die dat doen zijn ook irritant. Er is geen beginnen aan.

[afbeelding]


Hoera!
Oud 03-12-2013, 18:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-12-2013, 18:39
Verwijderd
:d
Oud 03-12-2013, 18:41
Verwijderd
Droog
Oud 03-12-2013, 18:43
Verwijderd
Wat een stomme beker.

Oud 03-12-2013, 18:57
Verwijderd
Muggenbulten in de winter
Oud 03-12-2013, 18:59
Verwijderd
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je woorden als weinig en feit eerst met een lange ij schrijft en dan pas ziet dat ze met een korte ei moeten?
Oud 03-12-2013, 19:01
Verwijderd
nee, een ei blijft altijd een ei
Oud 03-12-2013, 19:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je woorden als weinig en feit eerst met een lange ij schrijft en dan pas ziet dat ze met een korte ei moeten?
Dat niet, maar ik typ wel regelmatig 'zei' als het 'zij' moet zijn of andersom Dat zie ik altijd wel opt tijd, maar toch.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-12-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Dat niet, maar ik typ wel regelmatig 'zei' als het 'zij' moet zijn of andersom Dat zie ik altijd wel opt tijd, maar toch.
Ja maarja zei en zij kan ook allebei, dus dat is niet zo gek. Maar je typt nooit allebij ofzo?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.