Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 20:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja en ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 20:20
Verwijderd
sarcasme druipt eraf bij sommige.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:22
Verwijderd
Duurt lang.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:26
Verwijderd
Volgens mij moet je nog even in het woordenboek opzoeken wat sarcasme precies betekent, Sadye.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:50
Verwijderd
Ik wil nogmaals voorstellen het spel stop te zetten, voor zover ik kan nagaan is het merendeel voor.

Ik, wout, dp, Neko, Thor, ..?

Niet alleen vanwege gebrek aan motivatie maar ook doordat alle afwijkende gebeurtenissen zorgen dat het spel niet meer goed kán verlopen. Mensen weten meer dan hoort en wijken af van de overtuiging die bij hun rol hoort.

Mocht dit niet erdoor komen stop ik als individu. Dat spijt me maar er is geen andere acceptabele oplossing.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan me goed voorstellen dat als één van de mensen uit het gelijkspel geen wolf was, de wolven vanavond gewonnen hebben, dus dan eindigt het sowieso.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:57
Verwijderd
Dus het was serieus.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:58
Verwijderd
Welnee!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nogmaals voorstellen het spel stop te zetten, voor zover ik kan nagaan is het merendeel voor.

Ik, wout, dp, Neko, Thor, ..?

Niet alleen vanwege gebrek aan motivatie maar ook doordat alle afwijkende gebeurtenissen zorgen dat het spel niet meer goed kán verlopen. Mensen weten meer dan hoort en wijken af van de overtuiging die bij hun rol hoort.

Mocht dit niet erdoor komen stop ik als individu. Dat spijt me maar er is geen andere acceptabele oplossing.
Ja, ehh, daarbij stop je het spel toch sowieso al?
Ik vind het nogal laf om te stoppen, maar zou er ook niet super rouwig om zijn, en daarbij heb ik het idee dat het dus al besloten is..?

Citaat:
Ik kan me goed voorstellen dat als één van de mensen uit het gelijkspel geen wolf was, de wolven vanavond gewonnen hebben, dus dan eindigt het sowieso.
Dat is volgens mij niet zo, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:01
Verwijderd
Het is niet laf om te stoppen, het is eerlijker met teveel kennis.


Daarin ben ik niet de enige maar wel de enige die aan de bel trekt. Zo laf vind ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
3 wolven + 1 heks, vs 6 goede functies (waarvan 1 wolfsbane + 1 cupido + 4 dorpelingen).

Als er deze ronde een dorpeling uit gaat en de wolven eten een dorpeling, is het nog steeds niet voorbij. Kan beide kanten nog op, wolven zouden ook bane of heks kunnen eten, dat zou ook extra tijd geven.

Either way, deze ronde is het sowieso nog niet voorbij.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:03
Verwijderd
Ik heb het idee dat ik dan van alles gemist heb, maar ik heb momenteel niet genoeg kennis om de wolven te ontmaskeren hoor
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:04
Verwijderd
Ja want er werd ook ergens gezegd dat jíj meer wist
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:06
Verwijderd
Ik interpreteerde jouw post als dat iedereen te veel zou weten, wat ik dus niet zie. Dan ben ik benieuwd wat er überhaupt nog aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:10
Verwijderd
Dan lees nog maar eens wat er staat.


De ingreep heeft verstrekkende gevolgen gehad qua conclusies en onvrede. Voor mij is doorspelen onmogelijk. That's it.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:14
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Nou ik wil liever niet stoppen maar als de meerderheid dit wel wil dan doen we dat natuurlijk. Daarnaast zou ik het jammer vinden als je stopt Lusi, maar je hebt er volgens mij echt geen zin meer in.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Dan lees nog maar eens wat er staat.


De ingreep heeft verstrekkende gevolgen gehad qua conclusies en onvrede. Voor mij is doorspelen onmogelijk. That's it.


Best. Het maakt me allemaal niet heel veel uit.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:19
Verwijderd
Nogmaals, dit gaat niet over zin. Ik kan best ongeïnteresseerd eens in de twee dagen aangeven op wie ik stem zonder onderbouwing.

Dit gaat om spelverloop, een unieke situatie, en behoorlijk wat spelers die daardoor extra informatie hebben die een normale gang van zaken belemmert. Dat zij vrolijk doorgaan met een act moeten zij weten, ik stop door déze reden sowieso. En stel voor de rest om die reden óók te stoppen, maar dat mogen jullie zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:20
Verwijderd
Maar waarom wil je dan nu (of een ronde geleden) pas stoppen en niet meteen na het moment van de ingreep?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:21
Verwijderd
Omdat de uitwerking ook niet meteen aanwezig was?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:23
Verwijderd
Ok, dan zie ik echt dingen over het hoofd
Op dat moment was toch definitief bekend dat Arpos wolf was, en was volgens jouw principe het spel dus al niet meer eerlijk? Want alle dorpelingen hadden extra kennis door die ingreep.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ja want er werd ook ergens gezegd dat jíj meer wist
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:25
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik weet ook niet over welke extra informatie je het hebt Lusi, ik ga er van uit dat je het over de wolven hebt, maar ik weet niet welke info zij dan hebben? behalve dat ze weten wie dorpeling zijn en waarschijnlijk ook wie heks is, maar dat is slim spelen van hun toch?
of je moet iets weten wat wij niet weten.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:26
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hiermee is het laatste plezier dat we nog hadden in het leiden van dit spel ook verdwenen. Wij stoppen er hierbij mee. Jammer, heel jammer. Maar het kan blijkbaar niet anders.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ok en jij weet het dus wel? En de spelleiders dus ook neem ik aan? Dat is de eerste stap bij oneerlijk spel toch?
Right, als dit het geval is vind ik het niet netjes en moet dit op tafel gelegd worden.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
En nu graag in het topic want dit is lekker flauw voor de rest die geen idee heeft wat er aan de hand is
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:29
Verwijderd
Wat jammer dit zeg.

Ik zou zeggen qua:
Sadye
Thor 6
Lieverheersbeest

Totaal op gevoel en ik ben benieuwd wat er van klopt.

Edit: wil wel even zeggen dat het een heftig spel is geweest en dat ik de spelleiders (Sigmund en Tina) wil bedanken voor het leiden van dit spel, wat geen eenvoudige taak is geweest. En ook bedankt voor de mooie verhalen uit de Cornelisgevangenis!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Hiermee is het laatste plezier dat we nog hadden in het leiden van dit spel ook verdwenen. Wij stoppen er hierbij mee. Jammer, heel jammer. Maar het kan blijkbaar niet anders.
Ja, ik vind dit heel erg jammer en ook stom voor jullie.
Ik vond de interventie ook totaal niet handig, maar goed, kan gebeuren, en hoe het nu gaat vind ik ook gewoon niet tof. Hopelijk kunnen jullie wel nog wat dingen ophelderen. De functies, om te beginnen En waar Lusi het in hemelsnaam over heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gek spel dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:31
Verwijderd
Oh en Fizzle heks natuurlijk.

En de functies ben ik ook benieuwd naar!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:31
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
qua wat?

ik ga er nu van uit dat lusi wolf is en ruzie heeft met de andere wolven over iets (voorkennis, valsspelen, wie ze moeten eten)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:32
Verwijderd
Lusi moet wel echt een goede reden hebben om het einde zo 'op te eisen' wat mij betreft, dus ik ben benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:34
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
misschien hebben ze ruzie over dat ze dezelfde jurk aanhadden op het eet-festijn /flauw
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:34
Verwijderd
Ehrrr ik heb niks opgeëist. Nul.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:34
Verwijderd
Christus te paard, wat een draak van een spel.

Ik heb genoten van de verhalen spelleider(s)! Bedankt daar voor
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:35
Verwijderd
Goed, de interventie: vanuit mijn perspectief was het 100% duidelijk dat arPos wolf was, en hadden wij verwacht dat iedereen dus de volgende hangronde op hem zou stemmen. Het leek ons daarom wel een goed idee dat naar voor te schuiven, om maar geen loze ronde te hebben. Achteraf natuurlijk niet handig, niet goed gecommuniceerd etcetera, maar de intentie was om veel onenigheid en gedoe op deze manier weg te nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:35
Verwijderd
Bedankt voor jullie inzet, spelleiders. Helaas heeft arpos jullie verleid tot een keuze die op haar beurt spelers heeft beïnvloed.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:38
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:38
Verwijderd
De interventie had verstrekkende gevolgen mbt aannames en spelers die zo boos waren dat ze aankondigden niet meer deel te nemen. Lennart, je geeft het nu aan maar tijdens het spel zei je dat de wolven dit wilden. Ik ben daar als dorpeling op af gegaan. Zo zijn er nog meer uitwerkingen geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:39
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Hey Lusi, wil je misschien wat uitwijden over welke spelers en dan ook hoe ze beinvloed zijn?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Hey Lusi, wil je misschien wat uitwijden over welke spelers en dan ook hoe ze beinvloed zijn?
Ik heb een eigen stukje gedeeld (welke wolven willen dit?) en verder is dat niet aan mij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Goed, de interventie: vanuit mijn perspectief was het 100% duidelijk dat arPos wolf was, en hadden wij verwacht dat iedereen dus de volgende hangronde op hem zou stemmen. Het leek ons daarom wel een goed idee dat naar voor te schuiven, om maar geen loze ronde te hebben. Achteraf natuurlijk niet handig, niet goed gecommuniceerd etcetera, maar de intentie was om veel onenigheid en gedoe op deze manier weg te nemen.
Je moet je als spelleider gewoon nooit met de inhoud van het spel bemoeien. Dan is er maar een ronde niet heel spannend, lekker boeiend. Ik voorzag nou niet bepaald onenigheid en gedoe daar, wat ik eerder al zei: een wolf had niet handig gespeeld en was daardoor ontmaskerd, hij kon de boel misschien best nog redden. Dat gebeurt zo vaak. We hebben ook wel eens gelijkspel gehad tussen twee wolven, toen was het ook zo klaar als een klontje dat ze allebei wolf waren, dan sla je een hangronde toch ook niet over omdat dat tijdsbesparend is ofzo? Goed, punt gemaakt geloof ik.

Verder rottig dat al jullie verdere moeite nou niet echt beloond is met een leuk spel
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Eetronde 5
  1. Absinthe - heks
  2. Arpos - weerwolf
  3. Dark Phoenix - wolf
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy - wolfsbane
  7. Ietje5 - dorpeling
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest - wolf
  10. Lusi - dorpeling
  11. Neko - dorpeling
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps - dorpeling
  14. Sadye - Wolf
  15. TCO - verrader
  16. Thor6 - Dorpeling
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel - cupido
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout - Dorpeling
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet
Zwart = levenslang
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:43
Verwijderd
Ok, Sadye wolf had ik echt niet verwacht Ik dacht dat ze gewoon dom was. DP had ik wel onderhand verwacht. Lieveheersbeest na de hangronde van vandaag ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
De interventie had verstrekkende gevolgen mbt aannames en spelers die zo boos waren dat ze aankondigden niet meer deel te nemen. Lennart, je geeft het nu aan maar tijdens het spel zei je dat de wolven dit wilden. Ik ben daar als dorpeling op af gegaan. Zo zijn er nog meer uitwerkingen geweest.
Dat was blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:44
Verwijderd
Dat DP niet werd doorzien heeft me echt het hele spel verbaasd. Knap gedaan alsnog
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dat DP niet werd doorzien heeft me echt het hele spel verbaasd. Knap gedaan alsnog
Ho, ho. Ik heb 'm altijd verdacht gevonden, weliswaar gebaseerd op een 'gevoel', maar toch!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:46
Verwijderd
Ik heb hem (DP) zelfs nog bijna behekst, omdat hij zo op Deus zat, maar toen doorzag ik gelukkig nog Quintiano's zienerschap. Zijn beheksing maakte alleen niks meer uit, want de wolven doorzagen het ook
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Dankjewel spelleiders voor alles!

Ik ben nog steeds benieuwd naar ds spelers met extra info, en vind dat dit ook in het topic moet worden neergezet. Door Lusi of door de spelers zelf, boeit me niet.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 21:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even het een en ander aan opklaringen van dingen vanuit wolf perspectief.

Wij als wolven hebben nooit aangevraagd dat de ronde versneld zou worden gespeeld. ArPos vroeg om een rode kaart omdat wat hij deed nogal ongelukkig uitkwam voor zijn medewolven, en dat hij net zo goed instant gedood kon worden omdat iedereen hem toch wel doorhad.

Daarnaast heeft een andere wolf als grapje iets in de categorie van 'ik zou willen dat we ArPos nu konden doden want die is toch overduidelijk nu' gestuurd. Een andere wolf en ik zijn er überhaupt niet bij betrokken geweest en onze mening is niet gevraagd.

Vervolgens werd gepost dat 'de wolven hadden aangevraagd dit te versnellen'. Hier hebben wij allemaal pm's naar de spelleiders over gestuurd dat wij dit niet zo zagen en dat dit heel veel over ons verraadde, Lusi riep ook meteen dat ik dan vast de wolf was. Ik ben zeer tegen ingrijpen van spelleiders en ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Ik snap het en de spelleiders hebben gehandeld met de beste intenties en ik neem het ze verder absoluut niet kwalijk.

Wat betreft Röps: hij heeft alle 3 de wolven genoemd in één post als 'die moeten we hangen'. Wat natuurlijk niemand meer serieus nam na zijn gekut, wat voor mij het spel heel erg verpeste. Ik heb serieus overwogen om voor te stellen Röps te eten hierom, maar door wat er met ArPos al was gebeurd was dat gewoon niet handig.

Wat betreft hoe ArPos eruit is gegaan: handig gedaan van sann maar ik hoop dat er een regel tegen kan komen. ArPos reageerde bijzonder onhandig op haar, maar zelfs als hij het goed had gespeeld was hij er waarschijnlijk uit gegooid voor de zekerheid. Dat is wel een héél grote bestraffing voor het feit dat hij op zichtbaar stond.

/mening.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.