Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 22:52
Verwijderd
En wat een gelul trouwens, Rops wist inderdaad dondersgoed dat DP wolf is, dat is niet arrogant maar gewoon waar. Beetje jammer alleen dat ie op een andere manier het spel nogal verpestte.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 22:53
Verwijderd
En nu ben ik er klaar mee, kusjes
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:53
Verwijderd
Ik ook!

Volgens spel in de lente op zijn vroegst.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Wow zeg, zó slim en dan toch zó dom spelen, dat vind ik pas echt knap
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 22:57
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
En wat een gelul trouwens, Rops wist inderdaad dondersgoed dat DP wolf is, dat is niet arrogant maar gewoon waar. Beetje jammer alleen dat ie op een andere manier het spel nogal verpestte.
Moet er niet op in gaan, maar ik vind dat verpesten nog wel meevallen daar ik serieus nog geprobeerd heb er wat van te maken. Volgens mij toch geen halfslachtige poging gedaan. Ja dat was wel te laat, het kwaad was al geschied en het was ook echt megadom, maar uiteindelijk gooiden de dorpelingen de handdoek in de ring omdat ze zich er niet overheen konden zetten.

Maargoed het was (en is) weer een lekker negatieve boel De nostalgie <3
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:09
Verwijderd
Ik vond tegen 't einde DP en Absinthe allebei erg verdacht.

Verder heb ik niet goed genoeg meegelezen om te begrijpen waarom het afgekapt moet worden, dus ik heb de nare vibe niet meegekregen en heb nu juist wel zin om weer 'ns mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Mutant, gelijkspel hoort bij hangronde, opvragen bij eetronde. Dat gaat dus niet op. Het gaat echt om wie samen overlegt bij gelijkspel.

Maar toch. Nare sfeer over het spel ja, zonde.
Zie, daar heb ik niet eens aan gedacht. Zo ver stond het van me af blijkbaar Maar je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik snapte ook niet waarom het afgekapt moest worden, ik verdacht wel mensen en mijn verdenking van DP was gegrond bijvoorbeeld, maar dat was niet door het ingrijpen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er was geen reden om je op te eten sann. je actie richting ArPos was duidelijk niet ziener-achtig want je betrapte hem gewoon op iets duidelijks. Verder zat je met je verdenkingen niet richting de andere wolven op dat moment volgens mij, dus dan is het handiger je als 'overduidelijke goede dorpeling' er in te houden en vriendjes met je te zijn. Bovendien wilde je Deus ex eruit hebben en dat was fijn.

Plus je riep 2 keer 'oh ik word VAST gegeten nu' dus ik was bang dat je wolfsbane zou zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:29
Verwijderd
Het was geen fijn spel nee. Even mijn kant van het verhaal.
Sadye raakte ik van overtuigt dat ze slecht was door haar manier van spelen in ronde 1, toen DP (sterke, ervaren speler) haar zo aan het helpen was en mij begon aan te vallen in ronde 1 wist ik ook haast zeker dat hij slecht was. Dus al mijn ''plannen'' waren erop gericht die 2 eruit te knallen.

TOTDAT: ik werd verrader

En dan hoor je dat Sadye en DP wolven zijn, godverdomme. Ga dat nog maar eens rechtbreien.
Daarnaast had ik ook écht ontzettend weinig tijd om te posten na een actief begin, dus ook geen tijd om mij te verdedigen, waar ik van baalde. Daarbovenop kwam de discutabele beslissing om hang/eetronde samen te voegen en toen had ik het wel een beetje gehad.

Totdat ik er net voor mijn dood achter kwam dat sann. geliefde moest zijn, was dit nog mijn enigste doel in het spel. (mijn laatste stem in het spel is dus ook naar sann. gegaan)

Verder heb ik alles meegelezen en vind ik dat er overdreven is gereageerd op Rups. Laat hem lekker zo spelen en blijf bij je eigen spel dorpelingen.

Sadye, waarom ging jij in hangronde 3 (ging tussen mij en buerp?) in GODSNAAM onder mij staan... Het was perfect en ik wilde mijzelf opofferen om een van jullie wolven buiten beschouwing te houden d.m.v de stemlijstjes (DP). Nu had DP continu de stemlijstjes tegen zich helaas, wel goed gespeeld DP

Als laatste noot: wanneer ik nog een keer meedoe met een ww-spel , ga ik denk ik de eerst 4 rondes geen zak zeggen. Elk ww-spel zie je dat het op den duur in het begin de actieve, enthousiaste spelers eruit vliegen omdat die willen beginnen en alle stille mensen erin blijven omdat die niks zeggen. Vind ik nogal jammer dat er elke keer door het overgrote deel van de spelers zo gekeken wordt.
Zie bijvoorbeeld de ''argumenten'' om Buerp om te gaan hangen, vind ik echt heel raar.

Het zal niet mijn laatste weerwolfspel worden, maar ik zal er wel meer tijd voor nodig hebben de volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik snapte ook niet waarom het afgekapt moest worden, ik verdacht wel mensen en mijn verdenking van DP was gegrond bijvoorbeeld, maar dat was niet door het ingrijpen
Nee, jij verdacht me door de lijstjes die door andere mensen dan ik compleet kapot werden gemanipuleerd. Ik wist wie alle wolven waren en nog steeds klopte sommige rondes voor geen meter. Zoals ook de hangronde van vandaag!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:31
Verwijderd
Oh en in de eerste hangronde dat ik blij was dat ArPos toch nog was begonnen aan het spel, meende ik oprecht
Ervaren, actieve speler
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja die hangronde van vandaag, wtf
Ik was zo hard bezig met namen roepen in de hoop dat ik wolven noemde en jullie bang werden en me op zouden eten en een kies breken
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het was geen fijn spel nee. Even mijn kant van het verhaal.
Sadye raakte ik van overtuigt dat ze slecht was door haar manier van spelen in ronde 1, toen DP (sterke, ervaren speler) haar zo aan het helpen was en mij begon aan te vallen in ronde 1 wist ik ook haast zeker dat hij slecht was. Dus al mijn ''plannen'' waren erop gericht die 2 eruit te knallen.

TOTDAT: ik werd verrader

En dan hoor je dat Sadye en DP wolven zijn, godverdomme. Ga dat nog maar eens recht breien.
Daarnaast had ik ook écht ontzettend weinig tijd om te posten na een actief begin, dus ook geen tijd om mij te verdedigen, waar ik van baalde. Daarbovenop kwam de discutabele beslissing om hang/eetronde samen te voegen en toen had ik het wel een beetje gehad.

Totdat ik er net voor mijn dood achter kwam dat sann. geliefde moest zijn, was dit nog mijn enigste doel in het spel. (mijn laatste stem in het spel is dus ook naar sann. gegaan)
Jij dropte op het moment dat je verrader werd per direct alle verdenkingen richting mij maar ging door met Sadye omdat je never nooit had kunnen verklaren waarom je ineens haar niet meer verdacht vond. Ik realiseerde me dus ook dat je haast wel verrader moest zijn, maar omdat je zo op ons zat moest ik wel vol in de aanval richting jou gaan. Goed gespeeld overigens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Jij dropte op het moment dat je verrader werd per direct alle verdenkingen richting mij maar ging door met Sadye omdat je never nooit had kunnen verklaren waarom je ineens haar niet meer verdacht vond. Ik realiseerde me dus ook dat je haast wel verrader moest zijn, maar omdat je zo op ons zat moest ik wel vol in de aanval richting jou gaan.
Ja, ik dacht al dat je het doorhad en wilde me dus best opofferen. Jammer dat Sadye bij jou in het stemlijstje ging staan, dan was je vrijgesproken van de stemlijstjes.

Maar complimenten voor je spel!

En ik hoop dat ik in de eerste ronde heerlijk irritant was
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, ik dacht al dat je het doorhad en wilde me dus best opofferen. Jammer dat Sadye bij jou in het stemlijstje ging staan, dan was je vrijgesproken van de stemlijstjes.

Maar complimenten voor je spel!

En ik hoop dat ik in de eerste ronde heerlijk irritant was
De eerste ronde had iedereen al besloten om Thijmen eruit te gooien, en toen ging Sadye ineens vage posts plaatsen en in discussie met jou, terwijl jij flink op haar begon te hameren. ArPos was nog missende, Lieveheersbeest was druk in real life en ik moest vanaf m'n werk ineens vol in discussie met jou om de aandacht van haar af te leiden omdat je ze je verbaal echt niet aan kon. Dat heeft me de rest van het spel verdacht gemaakt ook nog, terwijl zij daarna eigenlijk het hele spel niet meer verdacht was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
De eerste ronde had iedereen al besloten om Thijmen eruit te gooien, en toen ging Sadye ineens vage posts plaatsen en in discussie met jou, terwijl jij flink op haar begon te hameren. ArPos was nog missende, Lieveheersbeest was druk in real life en ik moest vanaf m'n werk ineens vol in discussie met jou om de aandacht van haar af te leiden omdat je ze je verbaal echt niet aan kon. Dat heeft me de rest van het spel verdacht gemaakt ook nog, terwijl zij daarna eigenlijk het hele spel niet meer verdacht was.
Haha klopt, je had mijn gezicht moeten zien toen ik de ''verraderpm'' kreeg.

Had helaas echt te weinig tijd.
Maar toen dacht ik, ik knal Sadye eruit, win wat vertrouwen bij dorpelingen, ga ze aanzetten tot geliefdenjacht en dan zien we wel wat er gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha klopt, je had mijn gezicht moeten zien toen ik de ''verraderpm'' kreeg.

Had helaas echt te weinig tijd.
Maar toen dacht ik, ik knal Sadye eruit, win wat vertrouwen bij dorpelingen, ga ze aanzetten tot geliefdenjacht en dan zien we wel wat er gebeurd.


Waarom speelde je als leerling al meteen zo agressief trouwens? Kans is 50% dat je een bad guy functie krijgt en ook als tovenaar / ziener is het vaak beter om wat minder op te vallen, het verbaasde me echt enorm dat jij ineens verrader werd na die eerste rondes.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom speelde je als leerling al meteen zo agressief trouwens?
Kan je ook anders spelen dan?

Achteraf gezien had ik me meer op de achtergrond moeten houden ja. Ga ik in ieder geval volgend spel wel doen, ga niks nuttigs zeggen, doe mijn stempostjes en hoppa je zit in de finale
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 23:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kan je ook anders spelen dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Kan je ook anders spelen dan?

Achteraf gezien had ik me meer op de achtergrond moeten houden ja. Ga ik in ieder geval volgend spel wel doen, ga niks nuttigs zeggen, doe mijn stempostjes en hoppa je zit in de finale
Is helaas wel een beetje waar ja.
Ik vond het als heks (voor het eerst deze functie) wel pittig. Daarom heb ik ook zo oppervlakkig gespeeld, voordat ik wolven te hard verdacht ging maken. Wat dat betreft vind ik het dus wel echt jammer dat we gestopt zijn, want ik kon nu eindelijk een beetje gaan heksen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Is helaas wel een beetje waar ja.
Ik vond het als heks (voor het eerst deze functie) wel pittig. Daarom heb ik ook zo oppervlakkig gespeeld, voordat ik wolven te hard verdacht ging maken. Wat dat betreft vind ik het dus wel echt jammer dat we gestopt zijn, want ik kon nu eindelijk een beetje gaan heksen.
Zag jou weer meteen als brave dorpeling.. Heb jou ook absoluut niet verdacht van heks.

Ik dacht trouwens dat Lusi de wolfsbane was.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zag jou weer meteen als brave dorpeling.. Heb jou ook absoluut niet verdacht van heks.
Absinthe heeft echt een aura die haar onschuldig en dorpeling-achtig laat lijken ofzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Absinthe heeft echt een aura die haar onschuldig en dorpeling-achtig laat lijken ofzo.


Nou, vorig spel anders niet
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Absinthe heeft echt een aura die haar onschuldig en dorpeling-achtig laat lijken ofzo.
Eens!

Sann is dan weer het tegenovergestelde
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:14
Verwijderd
Citaat:

Verder heb ik alles meegelezen en vind ik dat er overdreven is gereageerd op Rups. Laat hem lekker zo spelen en blijf bij je eigen spel dorpelingen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:34
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Wat stom, ik was juist zo aan het genieten, het kon letterlijk beide kanten op en mijn ontmaskering gaf juist nog een kans aan de dorpelingen, voor de ontmaskering was ik niet in beeld en had ik het idee dat het wolventeam erg sterk was, sadye had zich een beetje in de kijker gespeeld maar dat is snel opgevangen.

Hiervolgend een multiquotereactie op de afgelopen 2 pagina's ik denk namelijk dat enkele röps (sorry als je het niet mee eens bent) goede spel als 'verpestend' benoemde.

Röps probeerde daar lijstjes te maken en de makkelijkste om aan te bieden was zichzelf tegenover een wolf, toen ik nog in het spel zat en ook daarna was röps regelmatig onze grootste zorg.

enfin.

Citaat:
Goed, de interventie: vanuit mijn perspectief was het 100% duidelijk dat arPos wolf was, en hadden wij verwacht dat iedereen dus de volgende hangronde op hem zou stemmen. Het leek ons daarom wel een goed idee dat naar voor te schuiven, om maar geen loze ronde te hebben. Achteraf natuurlijk niet handig, niet goed gecommuniceerd etcetera, maar de intentie was om veel onenigheid en gedoe op deze manier weg te nemen.
Nee dat was niet persé handig maar je moet het niet overdrijven, ik maakte een domme fout en had de pech dat van alle spelers .Sann een geliefde was en er dus nog extra inzat en bovendien mijn naam met een a begint.

Ik wil namens de wolven spreken dat wij binnen no-time een plan hadden waarbij ik simpelweg verloren was en dus gewoon geen namen zou noemen en lekker heibel zou schoppen vooral om de aandacht van sadye af te leiden.

Citaat:
Bedankt voor jullie inzet, spelleiders. Helaas heeft arpos jullie verleid tot een keuze die op haar beurt spelers heeft beïnvloed.
Ik heb niemand verleid, ik was er helemaal niet van op de hoogte tot achteraf de hele pm waarin "het verzoek" stond nam ik geen deel aan.

Ik meende wat ik zei toen, je had me erin kunnen laten je wist het immers zeker.

Citaat:
Je moet je als spelleider gewoon nooit met de inhoud van het spel bemoeien. Dan is er maar een ronde niet heel spannend, lekker boeiend. Ik voorzag nou niet bepaald onenigheid en gedoe daar, wat ik eerder al zei: een wolf had niet handig gespeeld en was daardoor ontmaskerd, hij kon de boel misschien best nog redden. Dat gebeurt zo vaak. We hebben ook wel eens gelijkspel gehad tussen twee wolven, toen was het ook zo klaar als een klontje dat ze allebei wolf waren, dan sla je een hangronde toch ook niet over omdat dat tijdsbesparend is ofzo? Goed, punt gemaakt geloof ik.
Ik denk niet dat ik het had kunnen redden, ik heb overdacht toen direct te zeggen ik zit met een ander te PMen en daarna besloten dat het gelul was en ik hoe dan ook aan het gaas ging.
Citaat:
Verder rottig dat al jullie verdere moeite nou niet echt beloond is met een leuk spel
Ik heb me vermaakt

Citaat:
Even het een en ander aan opklaringen van dingen vanuit wolf perspectief.

Wij als wolven hebben nooit aangevraagd dat de ronde versneld zou worden gespeeld. ArPos vroeg om een rode kaart omdat wat hij deed nogal ongelukkig uitkwam voor zijn medewolven, en dat hij net zo goed instant gedood kon worden omdat iedereen hem toch wel doorhad.
Een rode kaart geldt voor het volgende spel dat staat los van deze het "direct hangen" was m.i. compleet onnodig de spelers kunnen zelf goed bepalen wie te hangen en aangezien die ronde de reden om op arPos te stemmen een prominente was had er vast een rijtje gekomen.

2 dingen kunnen dan; men gaat voor het zekere met een dikke lijst op mij waaruit de dorpelingen in ruil voor een wolf een 'nutteloos' lijstje krijgen.
of men maakt een 'gelijkspel' met de kans dat de wolven mogen kiezen of een van de andere functies wat uithaalt.

Het was een prima ruil voor de dorpelingen alleen de wolven hadden er 'last' van.

Citaat:
Daarnaast heeft een andere wolf als grapje iets in de categorie van 'ik zou willen dat we ArPos nu konden doden want die is toch overduidelijk nu' gestuurd. Een andere wolf en ik zijn er überhaupt niet bij betrokken geweest en onze mening is niet gevraagd.
Ja vrij simpel gezegd; iedereen constateerde arPos is dood.

Citaat:
Wat betreft hoe ArPos eruit is gegaan: handig gedaan van sann maar ik hoop dat er een regel tegen kan komen. ArPos reageerde bijzonder onhandig op haar, maar zelfs als hij het goed had gespeeld was hij er waarschijnlijk uit gegooid voor de zekerheid. Dat is wel een héél grote bestraffing voor het feit dat hij op zichtbaar stond.
Maakt niet uit, ik wil even duidelijk stellen dat .sann absoluut niets fout heeft gedaan, dat ik daar tegenin ging had andere redenen.

Ik vond het niet handig van haar als geliefde though .Sann? je had dat toch veel subtieler tegen me kunnen gebruiken zonder de aandacht op jezelf te vestigingen?
Nouja uiteindelijk ging Wolter er 'met geluk' uit, dus misschien was het wel subtiel genoeg.

Citaat:
Dat iedereen daar in ronde 1 op dook, heeft denk ik wel in haar voordeel gewerkt.
Nou de wolven hebben er aardig voor gewerkt tot mijn 'voorval'

Citaat:
Ik vind wat .sann deed verder niet heel verkeerd. Het vorige spel was ik wolf, en in mijn eerste PM heb ik mijn medewolven er meteen aan herinnerd zich offline te zetten.
Ja een herinnering mag wel, ik was het gewoon vergeten te controleren simpel, de regel is je mag niet communiceren buiten het topic om, dat deed ze niet.

Ik meen wel dat het niet echt sportief is maar ik ga dat sann niet kwalijk nemen in dit spel is ze een killer.

Citaat:
Hoort erbij, arpos was een slechte verliezer.
Jij bent niet zo heel erg opmerkzaam he? je gebakvis tegen röps ook snap je nou echt niet dat mensen gewoon blijven spelen.

Citaat:
Bullshit. Argument inzetten, als wolf aankaarten dat je iets anders deed.
Ik heb dat dus overwogen en direct besloten dat dat net zo slecht zou werken als 'ja mn pmpagina stond open'

Citaat:
Niet mee eens. En bovendien; op zich valt het prima te pareren, beschuldigingen op grond van dat soort fratsen. Zowel op korte als lange termijn.
Citaat:
Imo heb ik niets fout gedaan mbt Arpos en zeker niet tegen de regels. Ik speel al 4 jaar onzichtbaar en elke keer als ik wolf was werd iedereen daar altijd door elkaar op gewezen. In de spelregels zetten dat onzichtbaar spelen aan te raden is vind ik uiteraard dikke prima.
dit dus/

Citaat:
Ik ga als lezer iets zeggen: ik vond dit het naarste spel ooit, ook al lees ik zelfs graag mee en ik ben blij dat ik niet speelde.

Ik heb mezelf nog nooit voor een spel onzichtbaar gezet. Maar ik besef NU wel dat dat in de toekomst problemen kan leveren, ook als je geen wolf bent. Ziener, evilzieners en weet ik het wie nog hebben op dat moment ook iets te pmen en te lezen. Ik ben blij dat daar vorig spel niemand mee bezig was.
Ja ik had het ook niet verwacht en heb het echt nooit meegemaakt dat iemand me betrapte op 'pm'en.

Citaat:
Als geliefde was het spel ook niet meer speelbaar na de interceptie van de spelleiders. Dit hebben wij ook aan de spelleiders aangegeven. Dat .sann gegeten zou worden was iets wat ontzettend aannemelijk was voor ons allebei en daarop besloten we een kamikaze-ronde te gaan spelen omdat we toch geen hoop meer hadden op overleven. Dat ze niet gegeten werd verbaasde ons allebei ontzettend.
Er was nooit een seconde sprake van dat .Sann gegeten zou worden, ik persoonlijk dacht dat ze geen bijzondere functie had juist omdat ze haarzelf zo in de kijker speelde om mij te hangen.

Citaat:
Door een dubbele hang- en eetronde ontstond zelfs de situatie dat beide geliefden er in één ronde uit zouden gaan zonder dat daar liefdesverdriet aan te pas kwam. Als dit gebeurd was, was het spel nog verder ontwricht geweest en zou het op dat moment al onspeelbaar geworden zijn.
Dat klopt dat had ook nooit mogen gebeuren de interventie was eerst gewoon arPos hangen, daarna was het ineens stemmen maar 24 uur eerder, dat voegde niets toe gaf elke partij behalve de dorpelingen minder tijd wat te doen

Citaat:
Eh ik heb nooit gedacht dat de wolven Sanne zouden eten, was dat ooit het plan? Na haar dramatische posts dacht ik dat ze zichzelf openbaarde als ziener.
Nope, als ik het me goed herinner was de discussie toen of we Katertje of de toen nog vrij onzichbare tuttebel zouden eten.

Citaat:
Maar de geliefden gingen toch echt onderuit op wolterb, sann was nooit zo het punt?
Dit dus, de grap is uiteindelijk heeft die ronde niet eens echt iets opmerkelijks gebracht er werd "gewoon" gestemd "gewoon" gehangen en "gewoon" gegeten.
Dat röps daarna "dronken" postte om een goed stemlijstje te krijgen (na een ronde met beurp vs deus ik zeek in mn broek dat jullie daarop stemde) en de reactie daarop was bizar.

Ik had natuurlijk meer kennis maar ik zag wat hij probeerde en ik was blij dat het hem niet lukte.

Citaat:
@Lusi toen ik Arpos verraadde dacht ik dat ik de tovenaar nog had om me te beschermen, maar die vloog er die ronde uit. Dacht dat de wolven me zouden zien als ziener of anders sowieso wraak wilden nemen dus dat ik hun hapje zou worden.
Nee, we zagen het niet eens als een echt enorm nadeel, de verhouding werd zo dat er op kans best een wolf uit had gekund (sadye en in mindere mate DP en Lieveheersbeest) werden genoemd en doordat ik duidelijk gepakt werd kon iedereen zich beraden op taktiek in de ronden erna.

De enige die ik wou opvreten was mezelf want voordat jij me betrapte zat ik best aardig in het spel.

Citaat:
Toen ging Wolter iets te veel los en kwam ie iets te veel in the picture en toen was het daaag Wolter en toen dachten we ach, dan gaan we samen. Ik vond Wolters issue mbt onspeelbaar als de een opgehangen werd en de ander gegeten niet zo'n probleem, iig niet dat 't dan onspeelbaar zou worden, hooguit nog wat meer ongelukkig.
Ja dat kwam voor mij ook uit het niets, waarom deed je dat wolter?

Citaat:
Sann eten was totaal niet vanzelfsprekend, tenzij je denkt: ziener, weet van weerwolfschap, let extra op pmgedrag om als argument te kunnen gebruiken

Edit;.wraak, was dat echt de redenering? dat is wel heel kortzichtig, ze hadden weinig met je van doen persoonlijk.
Goh zit ik op de valreep toch nog op 1 lijn met je.

Citaat:
En wat een gelul trouwens, Rops wist inderdaad dondersgoed dat DP wolf is, dat is niet arrogant maar gewoon waar. Beetje jammer alleen dat ie op een andere manier het spel nogal verpestte.
Ik las wat hij poste en ik dacht waarom pleegt röps zelfmoord, maar zijn reactie daarna was goed en duidelijk.

Citaat:
Moet er niet op in gaan, maar ik vind dat verpesten nog wel meevallen daar ik serieus nog geprobeerd heb er wat van te maken. Volgens mij toch geen halfslachtige poging gedaan. Ja dat was wel te laat, het kwaad was al geschied en het was ook echt megadom, maar uiteindelijk gooiden de dorpelingen de handdoek in de ring omdat ze zich er niet overheen konden zetten.
Ik vond het niet eens echt dom achteraf had je misschien beter 'zullen we op mij en DP gaan stemmen' kunnen zeggen maar je was glashelder in je reacties na je 'dronken' post.

Citaat:
Er was geen reden om je op te eten sann. je actie richting ArPos was duidelijk niet ziener-achtig want je betrapte hem gewoon op iets duidelijks. Verder zat je met je verdenkingen niet richting de andere wolven op dat moment volgens mij, dus dan is het handiger je als 'overduidelijke goede dorpeling' er in te houden en vriendjes met je te zijn. Bovendien wilde je Deus ex eruit hebben en dat was fijn.


Citaat:
Het was geen fijn spel nee. Even mijn kant van het verhaal.
Sadye raakte ik van overtuigt dat ze slecht was door haar manier van spelen in ronde 1, toen DP (sterke, ervaren speler) haar zo aan het helpen was en mij begon aan te vallen in ronde 1 wist ik ook haast zeker dat hij slecht was. Dus al mijn ''plannen'' waren erop gericht die 2 eruit te knallen.

TOTDAT: ik werd verrader

En dan hoor je dat Sadye en DP wolven zijn, godverdomme. Ga dat nog maar eens rechtbreien.
Daarnaast had ik ook écht ontzettend weinig tijd om te posten na een actief begin, dus ook geen tijd om mij te verdedigen, waar ik van baalde. Daarbovenop kwam de discutabele beslissing om hang/eetronde samen te voegen en toen had ik het wel een beetje gehad.

Totdat ik er net voor mijn dood achter kwam dat sann. geliefde moest zijn, was dit nog mijn enigste doel in het spel. (mijn laatste stem in het spel is dus ook naar sann. gegaan)

Verder heb ik alles meegelezen en vind ik dat er overdreven is gereageerd op Rups. Laat hem lekker zo spelen en blijf bij je eigen spel dorpelingen.
Ja we zagen je struggle ook ik citeer mezelf 'liever hij dan wij'

Citaat:
Als laatste noot: wanneer ik nog een keer meedoe met een ww-spel , ga ik denk ik de eerst 4 rondes geen zak zeggen. Elk ww-spel zie je dat het op den duur in het begin de actieve, enthousiaste spelers eruit vliegen omdat die willen beginnen en alle stille mensen erin blijven omdat die niks zeggen. Vind ik nogal jammer dat er elke keer door het overgrote deel van de spelers zo gekeken wordt.
Zie bijvoorbeeld de ''argumenten'' om Buerp om te gaan hangen, vind ik echt heel raar.
Ja maar das het spelletje kijk je moet niet vergeten dat elke normale post door een troep wolven heksen en geliefden gemangeld en uitvergroot worden, die willen hun eigen ass in de rijtjes dekken, ik weet de reden niet waarom jullie in godensnaam Beurp daar naas Deus kozen maar waarschijnlijk omdat het er 2 moesten zijn en in ieder geval niet ik

Citaat:
Oh en in de eerste hangronde dat ik blij was dat ArPos toch nog was begonnen aan het spel, meende ik oprecht
Ervaren, actieve speler
Ik was ook heel tevreden over het verloop van het spel, niet zo ermee dat ik het spel verpest heb (niet express maar ach) door na een tijd forumafwezigheid mijn status niet gecontroleerd te hebben.

Dat is ook exact waar ik tegenover de spelleiders een rode kaart voor heb gevraagd dat was nog voor de interventie.

Het was mijn eigen schuld dat ik daar hing en dat heb ik ook meermaals tegen sann gezegd ik vond het flauw voor het spel en dat ik nog een ronde meeging omdat er uiteindelijk toch gestemd moest worden was verbazend.

En dat op zich was ook weer een goede tactische beslissing vanuit de dorpelingen bekeken want die lijstjes maken was wel nuttiger dan mij ophangen ieder van de andere wolven en met name DP werden er duidelijker van.
Het hielp alleen gewoon heel erg dat neko, wout en thor ook heel de tijd in dezelfde adem werden genoemd.

Ik heb de meeste mensen tactisch goed zien spelen zelfs met uitzondelijke omstandigheden en dat mag best gezegd worden, lusi's gebitch, sann's pm-monitoren, röps zn poging stemmen te verzamelen en de rest dat is juist het leuke, vind ik dan...
Minder vond ik de "ik wil niet met die of die spelen" opmerkingen.

Ik had er niet op durven wedden wie hem gewonnen had.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 05-12-2013 om 00:46.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 00:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Absinthe heeft echt een aura die haar onschuldig en dorpeling-achtig laat lijken ofzo.
Ik denk altijd standaard dat Absinthe een wolf is weet ook niet hoe het komt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 05:31
Verwijderd
Citaat:
Dat iedereen daar in ronde 1 op dook, heeft denk ik wel in haar voordeel gewerkt.
Heel erg ja.

Citaat:
Het was geen fijn spel nee. Even mijn kant van het verhaal.
Sadye raakte ik van overtuigt dat ze slecht was door haar manier van spelen in ronde 1, toen DP (sterke, ervaren speler) haar zo aan het helpen was en mij begon aan te vallen in ronde 1 wist ik ook haast zeker dat hij slecht was. Dus al mijn ''plannen'' waren erop gericht die 2 eruit te knallen.

TOTDAT: ik werd verrader

En dan hoor je dat Sadye en DP wolven zijn, godverdomme. Ga dat nog maar eens rechtbreien.
Daarnaast had ik ook écht ontzettend weinig tijd om te posten na een actief begin, dus ook geen tijd om mij te verdedigen, waar ik van baalde. Daarbovenop kwam de discutabele beslissing om hang/eetronde samen te voegen en toen had ik het wel een beetje gehad.

Totdat ik er net voor mijn dood achter kwam dat sann. geliefde moest zijn, was dit nog mijn enigste doel in het spel. (mijn laatste stem in het spel is dus ook naar sann. gegaan)

Verder heb ik alles meegelezen en vind ik dat er overdreven is gereageerd op Rups. Laat hem lekker zo spelen en blijf bij je eigen spel dorpelingen.

Sadye, waarom ging jij in hangronde 3 (ging tussen mij en buerp?) in GODSNAAM onder mij staan... Het was perfect en ik wilde mijzelf opofferen om een van jullie wolven buiten beschouwing te houden d.m.v de stemlijstjes (DP). Nu had DP continu de stemlijstjes tegen zich helaas, wel goed gespeeld DP

Als laatste noot: wanneer ik nog een keer meedoe met een ww-spel , ga ik denk ik de eerst 4 rondes geen zak zeggen. Elk ww-spel zie je dat het op den duur in het begin de actieve, enthousiaste spelers eruit vliegen omdat die willen beginnen en alle stille mensen erin blijven omdat die niks zeggen. Vind ik nogal jammer dat er elke keer door het overgrote deel van de spelers zo gekeken wordt.
Zie bijvoorbeeld de ''argumenten'' om Buerp om te gaan hangen, vind ik echt heel raar.

Het zal niet mijn laatste weerwolfspel worden, maar ik zal er wel meer tijd voor nodig hebben de volgende keer.
Ik ging onder Buerp staan omdat, weet ik eigenlijk niet meer, maar het was een veilige plek om niet erg op te vallen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 05:50
Verwijderd
Ik ga nu niet al te lang reageren, ik moet nog meer doen deze morgen, maar een paar dingen moeten me van het hart.

Ten eerste over de interventie. Achteraf vind ik het ook geen handige keuze meer, maar goed. Voor mij was de belangrijkste reden om dat te doen dat ik een post van Arpos (die ik nog wel terug ga zoeken, maar niet nu) had geïnterpreteerd als 'ja eh, nu weten jullie allemaal al wel dat ik wolf ben, mimimimi'. Ik vond dus dat hij zijn functie bekend had gemaakt. Achteraf was dat niet helemaal waar en de post bleek nogal multi-interpretabel. Dat neem ik mezelf wel een beetje kwalijk.

Ten tweede over Arpos' opmerkingen over dat zijn 'pm-pagina gewoon al lang openstond'. Maar, als hij echt al lang openstaat, word je gewoon offline weergegeven. En als hij altijd zijdelings openstaat, wordt de pagina van je laatste activiteit weergegeven.

Verder - ja, ik snap ook wel dat het spel nog door had kunnen gaan. Het was meer dat we al eerder een PM hadden gehad van een speler die zei 'geef mij maar alvast rood, ik ga niet meer stemmen en posten, ik ben het zat'. Die is uiteindelijk weer gaan spelen (waarvoor trouwens oprechte dank!), maar dat gevoel komt natuurlijk wel ergens vandaan. Toen ook Lusi begon, hadden wij er ook niet zoveel zin meer in. Ik zag dit spel sowieso al niet meer zo erg zitten, Sigmund wilde niet meer met steeds gezeik. Vandaar.

Dan. Het idee om in de spelregels te zetten dat je jezelf onzichtbaar moet maken, vind ik in principe goed. Ik twijfel alleen een beetje aan het nut. Dit spel heb ik namelijk een kleine test uitgevoerd. In de spelregels heb ik ergens tussendoor dit neergezet:

Citaat:
Spelregels schreef:
(hier even een kusje. Nieuweling, als je tot hier hebt gelezen, wil je mij dat dan eventjes PM'en? Dan weet ik wie dit leest. Groetjes.)
Ik heb nul PM's gehad. Maar goed, het zou natuurlijk kunnen dat iemand andere spelregels (van een ouder spel) heeft gelezen.

Ik heb nog niet alles in dit topic gelezen. Dat ga ik ooit nog wel doen en reageren.

Dat was een beetje wat ik te zeggen had. Ik wil wel iedereen bedanken die (tussendoor) aardige dingen tegen mij/ons heeft gezegd om ons te ondersteunen. Dat was echt heel leuk om te lezen. En de speler die niet meer wilde maar toch doorging, ook bedankt, en sorry van de bitchfight. En Sigmund! Sigmund HEEL erg bedankt. Ik had het al gezegd, maar je was een fijne medespelleider.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 06:26
Verwijderd
Ik heb dat gelezen, maar dacht, wat een onzin, waarom zou ik jou pm'en. ;')
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 06:47
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou ik vind dat jullie wel een beetje hard zijn voor de spelleiders. Het is niet makkelijk als spelleider en ja achteraf zouden zij misschien ook iets anders hebben gedaan. Maar er zit wel ontzettend veel tijd in voor ze en de verhalen waren fantastisch. Moest af en toe hardop lachen.

En lusi: als jij zoveel info kon halen uit die interventie, waarom zijn die wolven dan niet gehangen?

En röps wat een klojo ben je af en toe.

Maar denk niet dat het gestopt had hoeven worden, maar de sfeer was misschien toch al verziekt. Weet niet, had misschien nog beter kunnen worden met een normaal einde. Hoewel dat voor sommigen blijkbaar een martelgang was geworden. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 07:52
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dit spel heb ik namelijk een kleine test uitgevoerd. In de spelregels heb ik ergens tussendoor dit neergezet:



Ik heb nul PM's gehad. Maar goed, het zou natuurlijk kunnen dat iemand andere spelregels (van een ouder spel) heeft gelezen.
Daar stond "Je moet je functie geheim houden" en wist dat het niet direct relevant was voor mij. Ik heb het kusje in ontvangst genomen en ben verder gegaan met het volgende punt
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 07:53
Verwijderd
Goh, ineens is het afgelopen Vind het moment van stoppen jammer, al snap ik het wel. Na het gezeik rondom Rops was voor mij de lol er ook wel af, maar toen we doorgingen had ik me er wel toe gezet om het alsnog goed af te ronden. Ik snap eigenlijk nog steeds niet helemaal wat Lusi bedoelde met haar redenen waarom er nu gestopt moest worden.

Wat betreft de interventie: Toen we als wolven aan het overleggen waren wie we bij het gelijkspel er uit wilden en ArPos dus zichtbaar was, ging het hier natuurlijk helemaal los. Bij het doorgeven van onze spel aan de spelleiders heb ik (dom, dom, achteraf gezien) een grapje gemaakt dat ArPos ook wel meteen dood kon. Toen ik vervolgens een reactie van de spelleiders kreeg in de trant van 'Ja, we zitten even te overleggen, we weten ook niet goed wat we moeten', heb ik direct terug gestuurd dat dat niet mijn bedoeling was en dat het spel maar gewoon moest lopen zoals het al ging. Mijn verbazing was dan ook groot toen ineens de interventie kwam, en voor mijn medewolven vond ik het echt oprecht heel vervelend dat mijn grapje zo groot werd gemaakt (hoewel het natuurlijk ook zo was dat ArPos zelf al om een rode kaart had gevraagd, dat wisten we niet). Ik weet ook niet of het heel anders was gelopen als ik mijn 'grapje' niet gemaakt had (behalve dan dat er dan niet gepost zou worden dat het op verzoek van de wolven was).
Achteraf gezien snap ik de interventie wel, maar was het misschien beter geweest als er besloten was geworden dat ArPos hoe dan ook zou hangen, zonder echte stemronde, want nu miste de interventie zijn uitwerking denk ik.
Ik bedoel dit overigens niet als gezeik naar de spelleiders, want ze hebben hun stinkende best gedaan en achteraf is altijd makkelijker praten.

Het gedoe rondom Rops vind ik echt heel jammer. Waarom doe je mee als je geen zin hebt? Waarom de boel moedwillig voor de rest verzieken? Als je echt niet meer wilt, om wat voor reden dan ook, dan zijn er ook nettere manieren waardoor het voor de rest niet verpest wordt.

Verder vooral hulde voor DP, door zijn sterke spel zijn we als wolven niet in de eerste drie rondes al ontmaskerd.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Intensief spel was dit, en mobiel spelen vond ik met momenten bijna onmogelijk. Met name in het begin was het bijna niet te doen om dit spel te spelen als je iedere dag pas rond 19u online kunt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 08:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En lusi: als jij zoveel info kon halen uit die interventie, waarom zijn die wolven dan niet gehangen?
Veel info hoeft niet alleen de wolvenfuncties te zijn he.

De reden dat de bad guys voor het grootste gedeelte niet gehangen werden is voor mijn gevoel voornamelijk door de enorme focus op stemlijstjes en 'gelijkspel proberen te maken'. De ronde tussen Deus en Buerp stelde ook iemand voor om het gelijkspel te maken (ik had zelfs de ronde daarvoor er nog voor gewaarschuwd dat dat zou gebeuren), en toen werd het ook echt gelijkspel. Hoppa, weg tovenaar. Deze laatste ronde hadden jullie mij er bijna uit, maar toen stelde iemand voor om het op papier gelijkspel te maken. En jawel, het werd gelijkspel en wij mochten kiezen.

Qua 'verkeerde rijtjes' hebben wij juist heel erg geprobeerd om de stemmen zo te verdelen dat de wolven elkaar opheften, bijvoorbeeld door 2 op de een en 2 op de ander te laten stemmen. Dat ging 1 ronde mis toen Sadye op het laatste moment ineens switchte waardoor de verraders kans om mij te dekken verloren ging, maar verder ging dat best prima. De reden dat ik in de verkeerde lijstjes stond had dan ook te maken met niet-wolf spelers die de spellijstjes aan het beïnvloeden waren, want wij stonden zo dat het niet op viel. Wij wisten de helft van de keren ook niet waarom een ronde ineens anders eindigde dan hij op papier leek.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 08:38
Verwijderd
Phoenix en Deus, sitting in a tree
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 08:39
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Mijn verhaal is dat ik van begin tot eind in het DP verhaal trapte en alle Sadye-stemmers verdacht vond

Verder: wat een drama en zuurheid k vond die wtf-momentjes wel leuk, hoe onhandig achteraf ook. Van mij had het uitgespeeld mogen worden

Spelleiders bedankt!
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 10:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Overigens heb ik nooit anders gestemd dan aangegeven. Als iedereen die een 'functie' heeft dat doet valt er nooit meer wat uit de lijstjes op te maken en wordt het random hangen en afgaan op wat men zegt, waardoor hoe iemand is meer de doorslag heeft dan welke functie diegene heeft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 10:07
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ga nu niet al te lang reageren, ik moet nog meer doen deze morgen, maar een paar dingen moeten me van het hart.

Ten eerste over de interventie. Achteraf vind ik het ook geen handige keuze meer, maar goed. Voor mij was de belangrijkste reden om dat te doen dat ik een post van Arpos (die ik nog wel terug ga zoeken, maar niet nu) had geïnterpreteerd als 'ja eh, nu weten jullie allemaal al wel dat ik wolf ben, mimimimi'. Ik vond dus dat hij zijn functie bekend had gemaakt. Achteraf was dat niet helemaal waar en de post bleek nogal multi-interpretabel. Dat neem ik mezelf wel een beetje kwalijk.
Zoals ik al zei niet overdrijven jullie beslissing was prima maar dan had je me zonder stemmen eruit moeten gooien.

Jullie conclusie dat het min of meer overduidelijk was dat ik ging hangen was niets mis mee, dat wist ik zelfs.

Citaat:
Ten tweede over Arpos' opmerkingen over dat zijn 'pm-pagina gewoon al lang openstond'. Maar, als hij echt al lang openstaat, word je gewoon offline weergegeven. En als hij altijd zijdelings openstaat, wordt de pagina van je laatste activiteit weergegeven.
Haha ja dat heb ik niet gecontroleerd natuurlijk, maar dat doet er niet toe, het is mijn verdediging, die is onvoldoende en ik hang... nou en?
Dat lusi daarna gelijk zei o dat komt van DP vond ik wel erin hakken qua spel.

Ik was voor het moment van de interventie maar na sanns onthulling en kort pm overleg alleen nog maar bezig met; geen namen noemen, iedereen op mij krijgen, nutteloos rijtje creëeren.
De dorpelingen een wolf, de wolven en verrader een ronde waarin ze de vermoorde onschuld kunnen uithangen op een cruciaal moment qua lijsten.

Wat röps deed was een stomme reden om ineens geen zin meer te hebben dat was prima gespeeld en de wolven doken erop.

Citaat:
Dan. Het idee om in de spelregels te zetten dat je jezelf onzichtbaar moet maken, vind ik in principe goed. Ik twijfel alleen een beetje aan het nut. Dit spel heb ik namelijk een kleine test uitgevoerd. In de spelregels heb ik ergens tussendoor dit neergezet:

Ik heb nul PM's gehad. Maar goed, het zou natuurlijk kunnen dat iemand andere spelregels (van een ouder spel) heeft gelezen.
Ik heb gekeken of je de evilziener in het bad-guy deel had gezet dat was onveranderd.

Hoe dan ook is het je eigen verantwoording, het in de spelregels zetten voor de volledigheid is prima naar die hele discussie was niet omdat ik niet vind dat het m'n eigen stomme schuld is, ik zat gewoon nog in het spel en kon bepaalde dingen niet zeggen had ook kunnen zwijgen maar daag.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 05-12-2013 om 10:17.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 10:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
De reden dat de bad guys voor het grootste gedeelte niet gehangen werden is voor mijn gevoel voornamelijk door de enorme focus op stemlijstjes en 'gelijkspel proberen te maken'.
Weet je dat dat 'gelijk spel maken' door wolven is bedacht
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 10:29
Verwijderd
Het hele stemlijstjesverhaal is nog vrij nieuw (spel of 30?), en meteen draait het hele spel erom. Een spel kan prima zonder focus op lijstjes, en ik heb het altijd ongezellig en te voorbarig gevonden.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Het gedoe rondom Rops vind ik echt heel jammer. Waarom doe je mee als je geen zin hebt? Waarom de boel moedwillig voor de rest verzieken? Als je echt niet meer wilt, om wat voor reden dan ook, dan zijn er ook nettere manieren waardoor het voor de rest niet verpest wordt.
Als ik niet meer wil? Uhm ok laat ik er maar niet verder op ingaan daar er al genoeg over gezegd is en je het schijnbaar ook niet leest.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Het hele stemlijstjesverhaal is nog vrij nieuw (spel of 30?), en meteen draait het hele spel erom. Een spel kan prima zonder focus op lijstjes, en ik heb het altijd ongezellig en te voorbarig gevonden.
Wat een onzin. Het stemlijstjes gedeelte speelt elk spel mee. Je moet ergens toch vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Phoenix en Deus, sitting in a tree
Genieten

En ik weet dat ik al legendarisch ben dus die complimentjes zijn niet echt nodig. Maar fijn voor DP om het een keer mee te maken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat een onzin. Het stemlijstjes gedeelte speelt elk spel mee. Je moet ergens toch vanuit gaan.
Vroeger niet hoor. Vroeger ging het meer om wát je postte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Vroeger niet hoor. Vroeger ging het meer om wát je postte.
+ de stemlijstjes.
Ook vroeger hoor. In ieder geval ik doe denk ik mee vanaf 2004/2005 ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:56
Verwijderd
Ik vind stemlijstjes juist heel fijn. Dan heb je een beetje overzicht.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind stemlijstjes juist heel fijn. Dan heb je een beetje overzicht.
Niet echt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 12:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind stemlijstjes juist heel fijn. Dan heb je een beetje overzicht.
Dat zou pas zijn als iedereen zegt waarop ze stemmen.

Als je op 22 mensen 4 wolven, een cupido, 2 geliefden, een verrader en een heks hebt die de lijstjes beïnvloeden plus nog 1 of 2 trollende dorpelingen is maar de helft van de stemmen betrouwbaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 12:11
Verwijderd
Dat is ook weer waar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.