Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 14:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
Maar wat kan ik er aan doen? (Jij hebt dus voor het eerst gezoend op je 20e, hoe heb je dat toen voor elkaar gekregen?)
Toen we voor de eerste keer zoenden vond zij mij leuk en ik wilde eigenlijk (nog) nix met haar. Ik wilde ook niet zoenen maar zij zoende mij gewoon toen ik weg ging uit de kroeg en ik had nog nooit ervaring dus toen we aan het zoenen waren d8 ik "Hey dit is lekker..." maar goed, toen heb ik gewoon haar nummer en MSN gevraagd. Heb haar beter leren kennen (vooral op MSN en via SMS) en in die 2 weken vond ik haar leuker en leuker.
En ja, toen stond carnaval voor de deur... zaterdag voor carnaval al veel gedanst met haar (wat je dansen noemt bij mij maja ). De caravalszondag zag ik haar helemaal niet, want mijn vrienden wilden steeds naar andere kroegen (zij zit steeds in dezelfde kroeg) maar ik moest steeds aan haar denken en ik vond haar gewoon heel leuk dus ja op het einde van de avond ben ik toch maar naar haar kroeg gegaan, weer gezoend, en toen hadden we dus officieel iets zeg maar.

Dus, vind je een meisje leuk en durf je oog in oog niet met haar te praten, probeer het dan via MSN of zo, leer elkaar daar kennen (als zij tenminste ook alleen maar interesse in jou heeft en jij in haar). Maar goed, om achter haar e-mail te komen, moet je eerst dus een praatje maken in de kroeg of weet ik veel waar. Maar goed, das nou jouw probleem dus. Anders: probeer ook dat vrienden je op weg helpen tijdens uitgaan. Geen kansloze koppelpogingen, maar als jij iemand leuk vindt en je hebt al die eerste stap gezet (flirten en zo), dan kunnen ze je helpen met het gesprek misschien op gang te brengen. Maar laat het niet zo ver komen dat zíj er uiteindelijk met de meid "vandoor gaan". Dat moeten ze zich ook realiseren.
In mijn geval: voordat ik met haar zoende, had ik ook niet bijster veel met haar gepraat, maar zij had wel al tegen mijn vrienden gezegd dat ze me leuk vond uitzien en zo. Het waren vooral mijn vrienden die ons probeerden te koppelen, ook het weekend ervoor al. Ik hou daar eigenlijk niet van, en zeker op de manier hoe mijn vrienden dat doen. Ze duwen me gewoon tegen haar op en dwongen me bijna om met haar te gaan praten. Ze weten hoe het met mij in het liefdesleven zit, dus ja van de andere kant helpen ze je, maar het was zó irritant dat ik het liefst de kroeg was uitgelopen en naar huis was gegaan (zij zelf vond mijn vrienden ook irritant doen ). Niet dat ik haar wilde leren kennen maar ik wist dat als ik het op mijn eigen manier had gedaan dat het dan minder opschoot, dus van de andere kant heb ik er wel wat aan hun "hulp" gehad.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 14:57
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Doe je goed,
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:03
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
19 jaar single. Wat doe ik fout?

Jezelf er druk om maken
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:04
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Maak je niet druk...Kijk eens naar mijn hoofd...

En met mij is het ook goedgekomen...

Maar ja..ik lul ook makkelijk tegen vrouwen!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:07
Symphony
Avatar van Symphony
Symphony is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-09-2004 @ 01:02 :
haha Ik maakte de opmerking zelfs voor dat ik naar zijn foto keek, niet zeuren mens
je plaatst zo'n topic toch niet om zulke reacties te krijgen...
__________________
Dulce et decorum est pro patria mori
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:37
gruncher
Avatar van gruncher
gruncher is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Zou het nu wel eens willen weten, heb eventueel een fotoboek ter inzage.

Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
tja herb, ik denk dat je het allemaal iets te erg voor je ziet,
je bent opzich geen persoon waar meiden niet naar om zouden
kijken, mischien is het een stukje instelling?, je moet een keer
die stap zetten om zomaar een spontaan gesprek op te zetten..
het heeft natuurlijk geen zin om dit te gaan voorbedenken, ga
gewoon op je gevoel af en blijf nuchter, hoe moeilijk het ook lijkt


-grunch
__________________
# Advanced Analogue
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-09-2004 @ 15:51 :
Maar laat het niet zo ver komen dat zíj er uiteindelijk met de meid "vandoor gaan". Dat moeten ze zich ook realiseren.
Dat zijn geen vrienden die zoiets doen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:04
waves
Avatar van waves
waves is offline
Tip1 bij het zoeken van een vriendin/vriend: STOP MET ZOEKEN!!!!!!!!!!!!! zoek niet overal een eventuele partner, ga uit, praat met mensen, heb het leuk en doe waar je zin in hebt. Maak je er niet druk over, dat komt allemaal wel goed... (worked for me... )
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:07
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Hagel schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
tsja, dat heet nou lelijk zijn
Kijk dat zijn nou van die antwoorden waardoor diegene nog dieper in de put terecht komt....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:19
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Dat van 'stop met zoeken', en 'het komt vanzelf'.
Sorry, maar dat vind ik een beetje onzin (no offence).

Ik ben bijna 20, en heb nog maar 1 vriendin gehad voor 3 maanden, en dat was dan een grote vergissing.

Als ik hier in de buurt rond me kijk, dan hebben de gladde, mooie jongens met de praatjes altijd een vriendin, en ik nooit. Niet dat ik mezelf geweldig vind, maar heb zeker en vast een minder hoge dunk van mezelf dan al die andere jongens die 'iedereen kunnen krijgen die ze willen'. En het zijn ook meestal diegene die al vaak een vriend/in gehad hebben die zeggen: 'maak je er niet druk om'. Dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd als je al regelmatig een vriendin gehad hebt.

Het is soms frusterend te voelen dat je veel liefde in je hebt zitten, maar dat je het aan niemand kan geven.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
clubje schreef op 03-09-2004 @ 17:19 :

Als ik hier in de buurt rond me kijk, dan hebben de gladde, mooie jongens met de praatjes altijd een vriendin,
en 2 weken later hebben ze een andere...

IMO kun je betere een écht leuke en lieve vriendin hebben iemand waar je van houdt en niet iemand om maar mee te kunnen neuken op regelmatige basis.

en het komt (helaas voor jou) écht vanzelf. Mij 2x overkomen. 1e keer niet zo'n heel groot succes, 2e x wel
En de eerste keer had ik al opgegeven dat ik óóit een jongen tegen zou komen die mij leuk zou vinden. En tóch...
Tweede keer wou ik niet meer omdat de eerste mij zoveel pijn had gedaan... maar ik ben in een valkuil gevallen (gelukkig maar). En nu zijn we bijna een jaar heppie. (met als aanvulling dat hij ook absoluut geen vriendin zocht/wou op dat moment)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:06
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Hagel schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
tsja, dat heet nou lelijk zijn

hahahahahaha dat is echt zoooooooooon fucking trieste opmerking...


herby, ik vind jou absoluut niet lelijk hor!
ik weet dat het moeilijk is maar als jer iemand leuk vind en je denkt dat zij je ook wel ziet zitten moet je gewoon zeggen dat je haar leuk vind....en dan maar zien wat er gebeurt...je moet risico's proberen te nemen want:

WIE NIET WAAGT, WIE NIET WINT!


succes en kusjes
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:25
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 03-09-2004 @ 19:06 :

succes en kusjes
Lekkere opmerking in zo'n topic.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:41
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Wanhopig overkomen vinden meisjes vaak een grote nono.
Dus, niet druk om maken, dan komt het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Misschien ietsie pietsie bitchy en kortzichtig van me, maar als je je wenkbrauwen een beetje zou epileren en een ander, stoerder kapsel neemt, zouden de meisjes op je afkomen als motten naar het licht. Want voor de rest zie je er heel erg schattig uit, alleen die wenkbrauwen zouden mij er persoonlijk van weerhouden om jou als boyfriend-materiaal te zien.

Voor de rest, als je een beetje verlegen bent e.d., probeer je wat assertiever op te stellen, dat kunnen meisjes ook wel waarderen. Ze willen een jongen die een beetje ballen heeft wanneer het erop aankomt, geen slappe lul.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 03-09-2004 @ 19:47 :
Misschien ietsie pietsie bitchy en kortzichtig van me, maar als je je wenkbrauwen een beetje zou epileren en een ander, stoerder kapsel neemt, zouden de meisjes op je afkomen als motten naar het licht. Want voor de rest zie je er heel erg schattig uit, alleen die wenkbrauwen zouden mij er persoonlijk van weerhouden om jou als boyfriend-materiaal te zien.

Voor de rest, als je een beetje verlegen bent e.d., probeer je wat assertiever op te stellen, dat kunnen meisjes ook wel waarderen. Ze willen een jongen die een beetje ballen heeft wanneer het erop aankomt, geen slappe lul.
Ben het hier niet mee eens hoor TS! Iets aan je uiterlijk doen, waarom zou je, het is goed zo... Volgens mij is het ook niet zo dat er dan ineens wel meisjes op je af komen, van die kleine puntjes veranderen, nee...

En meisjes willen geen jongens die niet zichzelf zijn, dus... ik zou je vooral niet anders voor gaan doen dan je bent. Er zijn zat meisjes die geen stoere jongen willen, maar verlegen juist schattig vinden.

En... maak je vooral niet te druk! Het komt zoals het komt ... Als je je er geen zorgen over maakt... Ik ken leuke jongens van 20, die ook nog nooit gezoend hebben, mwah whatever, dat komt allemaal vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:14
Max19
Max19 is offline
Hey Man
Zeg, ik heb je foto`s ff bekeken. ik vind je ( als man ) niet lelijk ofzo.. Alleen vind ik persoonlijk je wenkbrauwen iets te intimiderend.
En ik bedoel dit niet om lollig te zijn ofzo, je wilt advies & hulp.. so be it.
Laat je wenkbrauwen een beetje bij laseren ofzo maak er wat cools van.


voor de rest is er niets mis met je uiterlijk.


voor de rest is het idd hoofdzakelijk de foute gefrustreerde onzekere uitstraling.
maarja, doe wat aan de minpuntjes waarvan jij vind dat het minpuntjes zijn en je zult je gelijk zelverzekerder voelen.

maar die wenkbrauwen kunnen echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
naja
van die wenkbrouwen moet ik eerlijk gezegd wel een beetje in meegaan
maar dat is natuurlijk niet DE reden dat je single bent
ten eerste gaat het helemaal niet alleen om uiterlijk, en ten tweede maken die wenkbrouwen je nog niet lelijk ofzo
Alleen wel minder mooi vind ik persoonlijk
Snderzijds is het een vaag idee dat jongesn hun wenkbrouwen epileren, maar toch
een monobrouw effect kun je wellicht enigzins verminderen

maar ik ben geen expert
kan wel uit ervaring spreken
ik ben 18, wat doe ik fout?

en tegne degenen die zeggen dat het toch niet zo belangrijk is
ik kan zeggen dat een basiservaring toch wel belangrijk is. Al is het maar voor je eigen gevoel.

Mijn 15-jarige zusje wordt nota bene raar aangekeken en aangesproken op het feit dat ze nog nooit gezoend heeft
...

ach.. je ziet er stukken beter uit en bent vast ook aardiger dan balkenende en die heeft op zijn 37e toch ook iemand gevonden
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:38
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 03-09-2004 @ 20:31 :
naja
Snderzijds is het een vaag idee dat jongesn hun wenkbrouwen epileren, maar toch
Wat = dát nou weer voor een bullshit? Wat is er raar aan het feit dat zelfbewuste jongens gewoon zorgvuldig met hun uiterlijk omgaan?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef op 03-09-2004 @ 18:19 :
Dat van 'stop met zoeken', en 'het komt vanzelf'.
Sorry, maar dat vind ik een beetje onzin (no offence).
I second that. Zelf ben ik 24 en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Ik hoor altijd om me heen dat mensen het zo vreemd vinden dat ik dat nog nooit gehad heb. Maar het komt echt niet vanzelf. Ik heb 4 jaar lang van alles gedaan. Uit geweest met vrienden, lol hebben, gek doen, op vakantie en weet ik veel wat nog meer allemaal zonder ook maar een moment te denken aan vrouwen. Daar totaal niet mee bezig zijn. Maar geloof me: het komt je echt niet zomaar aanwaaien. Je moet er echt wel wat voor doen. En dan kom je dus weer bij het probleem dat je vaak weer wanhopig overkomt. Een beetje zo'n vicieuze cirkel dus...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:10
Max19
Max19 is offline
Tjsa.
gebrek aan zelfvertrouwen zorgt er automatisch voor dat je
erkenning gaat zoeken.
meestal lukt dat niet bij vrouwen

de enige manier is gewoon je angst overwinnen.
vooral je angst om te falen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:13
Zazoo
Zazoo is offline
wat je fout doet? je leeft nog te kort
niks mis met je hoofd zie ik
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:26
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Alex schreef op 03-09-2004 @ 00:32 :
Damn waar maak je je druk over. Oke iedereen heeft wel eens dipje enzo maar waar maak je je druk om? Moet je per se een vriendin hebben om gelukkig te zijn? beetje jammer... volgens mij heb je nu ook medelijden met jezelf?
Nee, niet nodig, maar ik mis het wel, ik zou het erg graag eens ervaren, 19 jaar eenzaam voelen is ook niet leuk.
En nee, over de fase van zelfmedelijden ben ik al zo’n anderhalf jaar heen.

Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2004 @ 00:34 :
En in een topic op het neukdeelforum vraag je wat je allemaal moet onthouden omdat je binnenkort gaat palen.

Uhm, nee, hoe kom je daar bij?
Ik ga binnenkort helemaal niets, ik informeer alleen even over hoe en wat MITS de optie zich voor zou doen. Je weet maar nooit.
Misschien moet je eerst ff een topic lezen voordat je er over praat.

Citaat:
Alex schreef op 03-09-2004 @ 00:35 :
dat heet nou humor... neem het niet allemaal zo serieus
Ja dat snap ik wel, maar ik kon het op het moment dat ik het las niet bepaald waarderen (mijn zelfvertrouwen is niet bepaald geslaagd)

Citaat:
******** schreef op 03-09-2004 @ 09:21 :
Omdat je zo verlegen bent? :/

Hapkido is
Ik word verlegen als he tom meisjes gaat
Dat is onzekerheid denk ik (Ik ben al een flink aantal keer afgewezen)

Citaat:
Roze Lila schreef op 03-09-2004 @ 10:25 :
Ben ik het mee eens. En je bent niet lelijk zover ik je foto´s heb gezien (en dat zeg ik niet uit vriendelijkheid want als het zo was, dan zou ik er gewoon niets over zeggen) maar misschien moet je werken aan je houding en uitstraling.

Je kan nu gaan kniezen omdat je single bent maar je kan ook zoiets hebben van ´ook al ben ik single, ik voel me prima! En mijn tijd komt vanzelf wel´ Beetje vertrouwen in jezelf en je toekomstige liefdesleven en dan komt het vanzelf wel goed.
Dank je

Maar hoe wek ik dat vertrouwen op?

Citaat:
*RooSs* schreef op 03-09-2004 @ 11:45 :
Aan je uiterlijk ligt het volgens mij echt niet hoor..Je bent echt niet lelijk.

Misschien ben je te erg opzoek?
Dank je

Vroeger was ik idd te erg op zoek, maar tegenwoordig niet meer, maar toch lukt niets

Citaat:
Nonaj schreef op 03-09-2004 @ 11:57 :
Begin je tegenover meisjes ook altijd over het feit dat je al 19 jaar single bent? Als dat zo is, dan knappen ze daar waarschijnlijk op af. Zou ik wel doen.
LOL, nee
Dat is wel een van de meest foute, rampzalige openingen die je kunt maken

Citaat:
bracelance schreef op 03-09-2004 @ 15:24 :

kijk naar mensen die wel gezoend worden die niet direct heel knap zijn, beetje de kunst afkijken.
Dat heb ik gedaan, maar die mensen hebben mij toen voor de gek gehouden (afspraken gemaakt met meisjes enzo) om mij voor lul te zetten en homur te hebben om mij voor een avond

Citaat:
gruncher schreef op 03-09-2004 @ 17:37 :
tja herb, ik denk dat je het allemaal iets te erg voor je ziet,
je bent opzich geen persoon waar meiden niet naar om zouden
kijken, mischien is het een stukje instelling?, je moet een keer
die stap zetten om zomaar een spontaan gesprek op te zetten..
het heeft natuurlijk geen zin om dit te gaan voorbedenken, ga
gewoon op je gevoel af en blijf nuchter, hoe moeilijk het ook lijkt


-grunch
Het gesprek beginnen lukt me soms nog wel, maar daarna blijf ik klemzitten, meestal omdat t meisje geen interesse toont

Citaat:
clubje schreef op 03-09-2004 @ 18:19 :
Dat van 'stop met zoeken', en 'het komt vanzelf'.
Sorry, maar dat vind ik een beetje onzin (no offence).

Ik ben bijna 20, en heb nog maar 1 vriendin gehad voor 3 maanden, en dat was dan een grote vergissing.

Als ik hier in de buurt rond me kijk, dan hebben de gladde, mooie jongens met de praatjes altijd een vriendin, en ik nooit. Niet dat ik mezelf geweldig vind, maar heb zeker en vast een minder hoge dunk van mezelf dan al die andere jongens die 'iedereen kunnen krijgen die ze willen'. En het zijn ook meestal diegene die al vaak een vriend/in gehad hebben die zeggen: 'maak je er niet druk om'. Dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd als je al regelmatig een vriendin gehad hebt.

Het is soms frusterend te voelen dat je veel liefde in je hebt zitten, maar dat je het aan niemand kan geven.
Aan wat je schrijft te zien snap je mijn probleem. Hoe heb je die ene vriendin toen ‘gekregen’? (Hoe heb je dat toen klaargespeeld enzo)

Citaat:
Severus schreef op 03-09-2004 @ 19:47 :
Misschien ietsie pietsie bitchy en kortzichtig van me, maar als je je wenkbrauwen een beetje zou epileren en een ander, stoerder kapsel neemt, zouden de meisjes op je afkomen als motten naar het licht. Want voor de rest zie je er heel erg schattig uit, alleen die wenkbrauwen zouden mij er persoonlijk van weerhouden om jou als boyfriend-materiaal te zien.

Voor de rest, als je een beetje verlegen bent e.d., probeer je wat assertiever op te stellen, dat kunnen meisjes ook wel waarderen. Ze willen een jongen die een beetje ballen heeft wanneer het erop aankomt, geen slappe lul.
Dat wenkbrauwen/kapsel heb ik al eens geprobeerd, en dat werkte niet
Assertiviteit ben ik nooit goed in geweest, hoe train je zoiets?

Citaat:
Max19 schreef op 03-09-2004 @ 21:10 :
Tjsa.
gebrek aan zelfvertrouwen zorgt er automatisch voor dat je
erkenning gaat zoeken.
meestal lukt dat niet bij vrouwen

de enige manier is gewoon je angst overwinnen.
vooral je angst om te falen.
hoe doe je dat als je al 13 keer gefaald hebt zonder 1 keer succes?





bijvoegsel van eerste pagina:
Gezien ik 13 keer ben afgewezen (waarvan 2/3 keer door een meisje waar ik écht immens veel van hield):
Die keren afgewezen worden deden steeds meer pijn, het is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen geweest om elke keer te horen: “Je bent aardig, maar niet aardig op de vriendje/vriendinnetje-manier” en “Je bent leuk, maar ik hou van iemand anders”

Ik denk dat ik ook een zekere angst heb ontwikkeld om meisjes te leren kennen omdat ik bang ben dat ik weer verliefd wordt en dat het weer leidt tot afwijzing en dat gaat me heel erg pijn doen, en dat weet ik maar al te goed.

Aan de andere kant smacht ik ook naar liefde (sorry als het wat wanhopig overkomt, maar ik kan er niets aan doen)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:34
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Zou het nu wel eens willen weten, heb eventueel een fotoboek ter inzage.

Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
Je wilt te graag, als je het niet verwacht dan komt het juist op je af. Geloof me. Maar eh, hagel. Hou jij je bek ff.

Mijn laatste vriendje was ook niet mister universe, maar hij kon zo ongelovelijk lief kijken. Weet zeker dat jij dat ook kan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:34
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
herby schreef op 03-09-2004 @ 21:26 :

Dat heb ik gedaan, maar die mensen hebben mij toen voor de gek gehouden (afspraken gemaakt met meisjes enzo) om mij voor lul te zetten en homur te hebben om mij voor een avond

je moet de kunst afkijken en dan zelf aanpassen naar jezelf enermee aan de slag gaan. En je moet vooral niet veel moeite doen om leuk gevonden te worden.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:50
Verwijderd
Tsja, waar vrouwen doorgaans op letten is uiterlijk ('uitstraling') en sociale klasse.

Verlegen? Introvert? Mwah, dat ben ik ook, dus dat is het probleem niet.

Een flinke partij arrogantie wil nog wel eens helpen. Vrouwen zijn dol op arrogante mannen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:42
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Je moet je nergens druk om maken. Phil Collins zong:

"You can't hurry love, no you'll just have to wait."

That's all there is to it .
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
herby schreef op 03-09-2004 @ 21:26 :
Het gesprek beginnen lukt me soms nog wel, maar daarna blijf ik klemzitten, meestal omdat t meisje geen interesse toont
Begin je het gesprek dan wel goed en niet saai?


Citaat:
Assertiviteit ben ik nooit goed in geweest, hoe train je zoiets?
Gewoon proberen en oefenen. Er zijn ook officiele assertiviteitstrainingen. Die kun je zelf aanvragen (denk ik) en anders via een/je psycholoog.


Citaat:
waarvan 2/3 keer door een meisje waar ik écht immens veel van hield
Ik denk dat je bedoelt "waarop ik echt inmens verliefd was"

Citaat:
“Je bent leuk, maar ik hou van iemand anders”
Je moet ook niet voor bezette meisjes gaan
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:38
Max19
Max19 is offline
Hou om te beginnen eens op met die wijven op een voetstuk plaatsen
Zie mensen als individuele personen, wat dat zijn ze ook.
als ze het waard zijn, respecteer ze dan.. en doe aardig ofzo.. laat merken dat je ze oke vind.
Doe dat het lieftst op een relaxte manier

Vrouwen die zich aangetrokken voelen tot "Verlegen jongens"
Dat zijn meestal nymfomanische control freaks die je emotioneel compleet leegzuigen en voor dood achterlaten.
Omdat ze zich door hun hoerige verleden zo vies voelen dat de onschuldigheid van maagdelijkheid een onweerstaanbare kracht op ze uitoefent.
Maar, er zijn natuurlijk uitzonderingen

Als iemand jou niet mag ofzo, laat het hem dan ook lekker merken je zegt bovendien dat je al vaak afgewezen bent.
Don`t stick out your neck too far when there`s too much weight on the head
Stel je afstandelijker op, laat zien dat je ook wat waard bent en niet iedereen accepteert die binnen handbereik ligt.

Kortom; hou es ff heel snel op met dat wanhopige gezeik
Mogen ze je, Fijn.. mogen ze je niet.. sterf dan ook maar
Maarjah, das mijn idee erover hoor...
Werkt prima trouwens kan het iedereen aanraden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 02:24
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Aan alle (on)wijsheden hier heb ik weinig toe te voegen, maar ik laat me daardoor natuurlijk niet hinderen en schrijf dus vooral een lekker lang stuk tekst...

Ben zelf ook geen groot succesnummer bij de vrouwen en ik heb mezelf al jouw vragen ook gesteld. Waarom willen ze me niet? Waarom ben ik alleen en al die charlatans niet? Wat doe ik fout? Ben ik dan zo afzichtelijk? Enfin, je kunt de lijst waarschijnlijk wel aanvullen. Maar zoals zo vaak vind je het antwoord dat je zoekt alleen als je de goede vraag stelt. Al die verontwaardigde en semi-wanhopige 'waarom'-vragen helpen je dus niet.

Wat je je dan wel moet afvragen? Wat je anderen te bieden hebt, bijvoorbeeld. Je kunt je wel heel verontwaardigd afvragen waarom vrouwen je niet serieus nemen, maar als nou blijkt dat je ze gewoon niets te bieden hebt, dan kun je de dames toch hun scepsis niet kwalijk nemen. Vraag me nou niet wat je dan precies te bieden moet hebben, want als gezegd gooi ik ook geen hoge ogen. Maar ik denk dat zelfacceptatie (of in lekentermen: tevredenheid), een leuk en evenwichtig (en vooral zelfstandig) leven, oprechte interesses en bezigheden en vrienden die bij je passen wel een goed begin zijn. En daarnaast natuurlijk emotionele en seksuele volwassenheid. Als je gevoelsleven niet op orde is of je verwachtingen te hoog gespannen zijn, dan straal je dat op alle golflengtes uit. En het sluitstuk: een verzorgd uiterlijk. Non-chalance staat maar heel weinig mannen goed. Evenmin een bokkenpruik of een narrenpak.

Goed, houd in ieder geval op met al je liefdesverklaringen en ingestudeerde openingszinnen. Het is meer uit overtuiging dan uit ervaring dat ik het zeg, maar ik geloof werkelijk niet dat je het op verbaal vlak moet zoeken. In ieder geval zou ík als vrouw niet in katzwijm vallen voor een man die met een lijstje argumenten mij de liefde kwam verklaren. Wat mannen zeggen is niet zo belangrijk, evenmin of ze het menen. Vrouwen kijken niet naar 's mans mond, maar naar zijn ogen als hij praat en die moeten dus de eigenlijke boodschap overbrengen...

Samenvattend: "Get a life". Helaas even onsympathiek als waar. Het begint bij het besef dat een leven zonder 'vriendin' ook de moeite waard is.
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 08:06
Verwijderd
Ten eerste stel je natuurlijk eisen. Als je een keer wil zoenen dan is dat niet moeilijk; je gaat naar de plaatselijke breezertent, je zoekt een meisje uit en je zoent haar, klaar. Ook een vriendin krijgen kan op die manier makkelijk; er zijn stapels meisjes van 14 die het een grote eer vinden om een jongen van 19 als vriendje te hebben. Maar dat wil je niet, begrijpelijk, ik zou dat ook niet willen.

Ten tweede kom je hier vrij wanhopig en erg onzeker over. Als jij in een café staat te denken van 'ik ben niets, wat moeten mensen met mij, ik ben toch niet leuk', dan straal je dat uit. Meisjes in de omgeving denken dan 'Ik weet niet of hij leuk is, maar hij lijkt zelf te vinden van niet, hij weet 't vast beter dan ik'. Het is moeilijk om van onzekerheid af te komen, maar ik raad je aan om in sociale situaties je best te doen om zelfverzekerd over te komen; bijvoorbeeld door eerst even te bedenken wat je goede kanten zijn.

Ten derde klopt dat 'het gaat vanzelf' niet helemaal. Oke, je hoeft niet op zoek te zijn, maar om een relatie te krijgen moet je wél nieuwe mensen leren kennen (of oude mensen beter leren kennen) en bereid zijn om initiatief te tonen.

Daarbij is het trouwens helemaal geen ramp om geen vriendin te hebben gehad. Ik snap dat je ook wel eens echt iemand wilt 'hebben' en dat je ook de lichamelijke intimiteit wil, maar dat geldt ook voor veel vrijgezelle mensen die wél een vriend(in) hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:06
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-09-2004 @ 23:50 :
Tsja, waar vrouwen doorgaans op letten is uiterlijk ('uitstraling') en sociale klasse.

Verlegen? Introvert? Mwah, dat ben ik ook, dus dat is het probleem niet.

Een flinke partij arrogantie wil nog wel eens helpen. Vrouwen zijn dol op arrogante mannen.
Dat denken jullie. Maar dat is voor 1 avondje leuk, maar daarna denken ze gadverdamme rot een end op.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:00
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Just get over it, je loopt heus wel iemand tegen het lijf, ben zelf 20 en heb ook pas like 1 vriendin gehad voor 2 weken (LoL , relatie zou ik het zelfs niet willen noemen aangezien 14 dagen een beetje sadass is )

Maargoed, ik mekker er niet over, zeker niet als ik zo nu en dan zie hoe hard vrienden van me wel niet onder de plak zitten bij hun vriendin, dat toverd altijd wel weer een dikke smile op mijn vrijgezellige smoel

Clichee but true:

op ieder potje past een dekseltje
tis alleen afwachten wanneer je zo iemand tegenkomt, zoiets kun je niet forceren helaas.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 04-09-2004 @ 12:00 :
(...)

Clichee but true:

op ieder potje past een dekseltje
tis alleen afwachten wanneer je zo iemand tegenkomt, zoiets kun je niet forceren helaas.
Nee hoor, er zijn echt wel mensen die eeuwig vrijgezel blijven en als maagd doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:04
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:01 :
Nee hoor, er zijn echt wel mensen die eeuwig vrijgezel blijven en als maagd doodgaan.
Die kans is er ook,

maar bijv het volgende praktijkvoorbeeld:

bij de c1000 waar ik dus werd is een meid die echt ontiechelijk dik is en een grote wijnvlek in haar gezicht heeft en zelfs zij is op een of andere manier aan een vriend geraakt..

[edit] en ze ruikt naar een muffe kelderlucht oid [/edit]

ik bedoel maar... van zo iemand zo ik ook nl echt verwachten dat ze eeuwig vrijgezel zou blijven.. toch niet blijkbaar..
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:06
Verwijderd
Dat praktijkvoorbeeld gaf alleen maar aan dat er iemand was die nog veel wanhopiger was dan die dikke big met die wijnvlek. Je kunt je afvragen of het wel wenselijk is om daar iets mee te hebben, ik denk dat je met een goede fantasie lekkerder kunt rukken dan seks te hebben met zoiets.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:09
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:06 :
Dat praktijkvoorbeeld gaf alleen maar aan dat er iemand was die nog veel wanhopiger was dan die dikke big met die wijnvlek. Je kunt je afvragen of het wel wenselijk is om daar iets mee te hebben, ik denk dat je met een goede fantasie lekkerder kunt rukken dan seks te hebben met zoiets.
Tja, dat is zijn keus in dat geval, hij ziet er iig niet echt zo uit als haar ( gewoon normaal postuur ).
( weet uberhaupt niet of ze op dat gebied actief zijn, maar daar denk ik ook liever niet aan tbh .... het idee alleen al .. LoL )
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:12
Verwijderd
Mja, of je eeuwig vrijgezel blijft is niet dezelfde vraag als of je eeuwig maagd blijft. Dat hoeft niet samen te vallen. Er zijn burgers die per se willen wachten tot hun huwelijk en daarvoor net onder een auto komen - how ironic. Verder zijn er ook heel lelijke mensen die wel veel neuken - wat ook weer onwenselijk is, denk aan genenveredeling, het voortplanten van inferieure exemplaren. Dat is slecht.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:12 :
Mja, of je eeuwig vrijgezel blijft is niet dezelfde vraag als of je eeuwig maagd blijft. Dat hoeft niet samen te vallen. Er zijn burgers die per se willen wachten tot hun huwelijk en daarvoor net onder een auto komen - how ironic. Verder zijn er ook heel lelijke mensen die wel veel neuken - wat ook weer onwenselijk is, denk aan genenveredeling, het voortplanten van inferieure exemplaren. Dat is slecht.
Daar gáán we weer...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:15
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:12 :
Mja, of je eeuwig vrijgezel blijft is niet dezelfde vraag als of je eeuwig maagd blijft. Dat hoeft niet samen te vallen. Er zijn burgers die per se willen wachten tot hun huwelijk en daarvoor net onder een auto komen - how ironic. Verder zijn er ook heel lelijke mensen die wel veel neuken - wat ook weer onwenselijk is, denk aan genenveredeling, het voortplanten van inferieure exemplaren. Dat is slecht.
Hehe, tja in dat principe word zo iemand genekt door zijn principes, vrij lullig opzich. pwned

Zowiezo ligt het vrijgezel blijven / maagd blijven ook net aan jezelf waar je "de lat" als het ware legt....
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:39
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Je moet er gewoon echt niet mee bezig zijn.. dan komt het vanzelf..

lekker jezelf zijn en uitgaan
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-09-2004 @ 23:50 :
Tsja, waar vrouwen doorgaans op letten is uiterlijk ('uitstraling') en sociale klasse.

Verlegen? Introvert? Mwah, dat ben ik ook, dus dat is het probleem niet.

Een flinke partij arrogantie wil nog wel eens helpen. Vrouwen zijn dol op arrogante mannen.
vrouwen vallen niet op arrogante mannen. tenminste....ik niet!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:45
Marie Elize
Avatar van Marie Elize
Marie Elize is offline
het zijn je wenkbrouwen.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 04-09-2004 @ 11:06 :
Dat denken jullie. Maar dat is voor 1 avondje leuk, maar daarna denken ze gadverdamme rot een end op.
Mijn ervaring is anders. Tenzij je wil bestrijden dat ik arrogant ben. Dat mag natuurlijk, maar een beetje zelfkennis heb ik wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:48
The0
The0 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-09-2004 @ 09:06 :
Ten eerste stel je natuurlijk eisen. Als je een keer wil zoenen dan is dat niet moeilijk; je gaat naar de plaatselijke breezertent, je zoekt een meisje uit en je zoent haar, klaar. Ook een vriendin krijgen kan op die manier makkelijk; er zijn stapels meisjes van 14 die het een grote eer vinden om een jongen van 19 als vriendje te hebben. Maar dat wil je niet, begrijpelijk, ik zou dat ook niet willen.
Waar, maar ik wil hier wel aan toevoegen dat je in de plaatselijke breezertent waarschijnlijk de meest bijdehante en assertieve meisjes gaat vinden. Dan wel in de leeftijd <15 misschien maar ik weet niet precies waar TS op valt. Als je dan toch al problemen met je assertiviteit hebt vraag ik me af of dat the place to be is.

Skeleton: Vraag me dit inderdaad ook sterk af, hoe dat soort types aan een vriend geraken en andere echt knappe (zeg maar objectief knap, gewoon kloppend lichaam en gezicht) meisjes niet.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
kunamosity schreef op 04-09-2004 @ 12:44 :
vrouwen vallen niet op arrogante mannen. tenminste....ik niet!
Tuurlijk wel, doch indirect.

"Uitstraling" en "zelfvertrouwen", de eigenschappen die ik vrouwen stuk voor stuk hoor prijzen, gaan vrijwel uitsluitend hand in hand met arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:56
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
The0 schreef op 04-09-2004 @ 12:48 :
Waar, maar ik wil hier wel aan toevoegen dat je in de plaatselijke breezertent waarschijnlijk de meest bijdehante en assertieve meisjes gaat vinden. Dan wel in de leeftijd <15 misschien maar ik weet niet precies waar TS op valt. Als je dan toch al problemen met je assertiviteit hebt vraag ik me af of dat the place to be is.

Skeleton: Vraag me dit inderdaad ook sterk af, hoe dat soort types aan een vriend geraken en andere echt knappe (zeg maar objectief knap, gewoon kloppend lichaam en gezicht) meisjes niet.
Hmja zij kende die dude via internet d8 ik, en na veel MSNen en stuff is het uiteindelijk dus toch wat geworden. Het is dus wel mogelijk blijkbaar..

maar ik denk dat de hele kwestie ook gewoon een beetje geluk te doen heeft dat zij net zo iemand tegenkomt die zich echt voor de volle 200 % volledig focust op innerlijk ( want let's face it, uitstraling / looks is bij haar totaal niet aan de orde ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:14
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-09-2004 @ 23:50 :
Tsja, waar vrouwen doorgaans op letten is uiterlijk ('uitstraling') en sociale klasse.

Verlegen? Introvert? Mwah, dat ben ik ook, dus dat is het probleem niet.

Een flinke partij arrogantie wil nog wel eens helpen. Vrouwen zijn dol op arrogante mannen.
zit een punt van waarheid in. Als ik me lekker voel kijk ik gruwelijk arrogant en schijn dan het meeste sjans te hebben.

Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de allerbeste!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:27
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Als je jezelf lelijk vind, dan heb je altijd een manier omdat beter te maken. Maar je moet geen kleding gaan dragen waar je niet achter staat, dat wekt een verkeerd en ongemakkelijk gevoel op en dat straal je dan heel erg uit.

Wat de wenkbrauwen betreft, want als dat wat kleiner zal zijn, ben je volgens mij best leuk om te zien, die kan je best laten epileren, je bent echt niet de eerste man wie dat zou laten doen.

Ga, alleen als je het echt zelf wilt, naar een schoonheidsspecialist.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 16:12
Verwijderd
Na het lezen van het topic op beleidszaken kan ik me voorstellen dat het ook kan liggen aan het feit dat je geen sarcasme begrijpt en niet heel erg je best doet om je in te leven in anderen. Of misschien vindt je het ook wel moeilijk om je in te leven in anderen, dat kan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken korte enquete jongerenmarketing
poetic_tragedy
8 05-01-2007 19:33
Liefde & Relatie Slecht in Mannen(en relaties) :$
DO EE.B
33 23-05-2005 22:48
Liefde & Relatie 15 en niets
met_stom
23 29-09-2004 22:57
Liefde & Relatie doe ik iets fout?
iced
18 11-09-2004 22:27
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.