Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2011, 12:37
Patriot1994
Patriot1994 is offline
Ik heb de laatste paar dagen last van mijn buik. Ik heb het gevoel dat er een band rond mijn buik zit ongeveer terhoogte van het middenrif. Het loopt over mijn hele buik, maar is het ergst in mijn zij-en. Weet iemand wat dit kan Zijn?

Alvast bedankt,

Patriot1994
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 12:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wij zijn geen dokters, dus ga naar je huisarts !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 12:53
Verwijderd
Wat bierkoning zegt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 06:35
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Wij zijn geen dokters, dus ga naar je huisarts !
Je hoeft hier ook geen dokter voor te zijn?
Als je dit misschien zelf hebt meegemaakt en/of herkent kan je al advies geven voordat diegene naar de huisarts gaat
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 09:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat bierkoning bedoelt te zeggen is dat als je onbegrepen klachten hebt, een internetforum niet de juiste plek is om advies te vragen, ook al is er een (kleine) kans dat iemand het weet (hoewel je hier geen goede vergelijking kunt maken en een antwoord van een gemiddelde forumer dus niet zo veel waard is). Je huisarts is wel een goede plek om advies te vragen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 11:14
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
kijk als het om een pukkeltje gaat ofzo kan dat prima in het forum... Je middenrif is belangrijk met ademen bijvoorbeeld, en het is een barriëre zodat de ruimte tussen je longen vacuum blijft... Dus lijkt het mij wel iets om naar de dokter te gaan...
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 06:10
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Wat bierkoning bedoelt te zeggen is dat als je onbegrepen klachten hebt, een internetforum niet de juiste plek is om advies te vragen, ook al is er een (kleine) kans dat iemand het weet (hoewel je hier geen goede vergelijking kunt maken en een antwoord van een gemiddelde forumer dus niet zo veel waard is). Je huisarts is wel een goede plek om advies te vragen.
Maar als die kans er is, en die is er zeker weten, en er reageert iemand die het sterkt herkent, kan diegene toch alvast advies geven, hetzij snel naar de huisarts, hetzij juist op iets letten om de klacht te verminderen of zelfs te laten verdwijnen. Ik denk dat dit subforum niet voor niet Lichaam en Gezondheid genoemd is, je kunt elkaar hier alvast proberen te helpen als je dezelfde klacht had.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 09:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je eerste reactie bij gezondheidsklachten moet zijn dat je éérst professioneel advies zoekt, en niet je heil gaat zoeken op een forum, waar iedereen - ook mensen zonder kennis van zaken - kan posten. Dit subforum is informatief bedoeld, om ervaringen te delen en voor algemeen advies.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 09:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zullen we ontopic verder en de discussie over het al dan niet eerst naar de huisarts gaan achterwege laten?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 15:27
Verwijderd
Heb je misschien veel gesport of een sport gedaan die je nooit eerder hebt gedaan? Of bv veel getild oid?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine HEEEEEE wat zie je er saai UUUIIIIITTTT #1803
Verwijderd
500 29-03-2013 15:34
Lichaam & Gezondheid Hoe krijg ik dunne benen?
Lychee
29 18-11-2011 10:32
Lifestyle Band om t middel???
ramonneke
22 15-06-2007 23:08
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #62
darkfairy
494 28-06-2006 21:02
Lifestyle De nono van vandaag
Verwijderd
405 06-02-2005 19:09
Lichaam & Gezondheid Ab Energizer :?
joopie
13 02-05-2003 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.