Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2009, 22:00
Verwijderd
de vraag is: waar vind je nieuwe vrienden?

voor het verhaaltje; lees t dikgedrukte :}

kheb me de afgelopen weken niet zo geweldig gedragen xD

ik zat in een vriendegroepje, met 9 mensen ofzo.
ik heb met 2 van hun gehad, en ik ben op ze allebei vreemdgegaan met een 3e (van die 9)
een van die 2, heeft nu een nieuwe vriendje, en die zit ook bij die 9

opgeteld heb ik dus soort van 3 exen + 1 jongen die me niet vertrouwd
2 jonges doen wat die andere jongen zegt, want ze lopen er eigenlijk ook maar gewoon wat bij.

met het meisje waarmee ik wel eens vreemdging ( beschouw dit niet verkeerd, we wilden gewoon nieuwe dingen proberen, maar durfde niet met ons vriendje en vriendinnetje, dus gebruikten we elkaar maar gewn xD we zijn echt beste vriennden ) , maar dat meisje en ik vervreemden nu zo'n beetje

ik had echt helemaal niet door waar ik mee bezig was, en nu heb ik plotseling echt gewoon géén vrienden meer o_0

kheb nog wel 1 vriendin die op andere school zitten, en dan nog van die 30 mensen die me wel aardig vinden, maar niet echt te beschouwen zijn als 'vrienden', eigenlijk moet ik ze niet echt, allemaal emo's en gothics enzo x]

mijn vraag is dus. waar vind je nou eigenlijk nieuwe vrienden xD
school gaat niet, werk, ik heb a gesoliciteerd, maar ik heb gewoon nog meerdere opties nodig =]

iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2009, 22:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
En dit heb je in een paar weken voor elkaar gekregen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 22:13
Verwijderd
nah die 2 verkeringen heb ik eigelijk 8 maanden over gedaan, maar na die verkeringen moesten ze me nog wel, alleen de afgelopen weken zijn ze afstandelijker geworden, sinds ik nieuwe vriendin heb eigelyk, die niks te maken heeft met dat groepje x]
had k drbij moeten zetten..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 22:18
Verwijderd
Ik zou het niet weten. Moet wel zeggen dat je me sowieso geen fijn persoon lijkt om 'vrienden' mee te zijn, want volgens mij heb jij van loyaliteit en respect nog nooit gehoord en dat zijn toch wel belangrijke begrippen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het niet weten. Moet wel zeggen dat je me sowieso geen fijn persoon lijkt om 'vrienden' mee te zijn, want volgens mij heb jij van loyaliteit en respect nog nooit gehoord en dat zijn toch wel belangrijke begrippen.
lekker opfluerend in mijn depressieve tijden ;D
mr ik vroeg dus waar je nieuwe mensen kunt ontmoeten :]
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 00:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
sportverenigingen, bijbaantje, knutselclub, weetikhet. Daar waar veel mensen samenkomen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 07:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat Qimm zegt: overal waar je nieuwe mensen kunt ontmoeten, kun je vrienden maken

Wat vind je leuk om te doen qua sport en hobby? Denk aan voetbal, tennis, basketbal of een andere sport. Wat doe je nog meer in je vrije tijd? Naast je werk/bijbaantje, kun je op nog meer plekken mensen ontmoeten. Denk aan cursussen of workshops of bijeenkomsten van dingen die je leuk vindt (bv. fotografiecursus, spellenavond, toneelclub etc).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 15:39
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
deze is misschien handig (kwam ik erna achter)
leer een instrument spelen wat veel anderen spelen.
ik heb gitaar leren spelen en toen ik dat zei kwam ik erachter dat veel mensen gitaar spelen en dat zijn nu mijn vrienden.

als je niet zo muzikaal bent, school een toneelclub en als je in het zuiden woont een carnavalsvereniging
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 15:46
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
de vraag is: waar vind je nieuwe vrienden?

voor het verhaaltje; lees t dikgedrukte :}

kheb me de afgelopen weken niet zo geweldig gedragen xD

ik zat in een vriendegroepje, met 9 mensen ofzo.
ik heb met 2 van hun gehad, en ik ben op ze allebei vreemdgegaan met een 3e (van die 9)
een van die 2, heeft nu een nieuwe vriendje, en die zit ook bij die 9

opgeteld heb ik dus soort van 3 exen + 1 jongen die me niet vertrouwd
2 jonges doen wat die andere jongen zegt, want ze lopen er eigenlijk ook maar gewoon wat bij.

met het meisje waarmee ik wel eens vreemdging ( beschouw dit niet verkeerd, we wilden gewoon nieuwe dingen proberen, maar durfde niet met ons vriendje en vriendinnetje, dus gebruikten we elkaar maar gewn xD we zijn echt beste vriennden ) , maar dat meisje en ik vervreemden nu zo'n beetje

ik had echt helemaal niet door waar ik mee bezig was, en nu heb ik plotseling echt gewoon géén vrienden meer o_0

kheb nog wel 1 vriendin die op andere school zitten, en dan nog van die 30 mensen die me wel aardig vinden, maar niet echt te beschouwen zijn als 'vrienden', eigenlijk moet ik ze niet echt, allemaal emo's en gothics enzo x]

mijn vraag is dus. waar vind je nou eigenlijk nieuwe vrienden xD
school gaat niet, werk, ik heb a gesoliciteerd, maar ik heb gewoon nog meerdere opties nodig =]
iemand?
Ik vind het knap.

En op zich is er niks mis met gothics en emo's hoor, ze (ge)dragen alleen wat anders.
Maar ze zijn op zich hechter en socialer qua groep dan bijvoorbeeld die tjappies die elkaar bijna altijd in 't haar vliegen.

Ook al zijn sommige wel dom hoor, die schreien van de toren dat de wereld hun toch niet snapt en vervolgens geen begrip tonen tegenover andere groepen.

Maar goed, sportschool, werk, hobbies, whatever.
Contact leggen enzo.
Is dat nou zo moeilijk?

Of je had niet zo achter je jodokus aan moeten lopen, was ook nog een optie geweest.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 23:26
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dus jij wil serieus nu ergens nieuwe vrienden vandaan plukken, omdat je de oude niet fatsoenlijk behandeld hebt?
Wordt een leuke basis voor nieuwe vriendschappen dan!

Vrienden kun je overal krijgen, maar echte vrienden, die vind je maar moeilijk. En zoals jij nu opsteld, ben je er blijkbaar nog niet echt aan toe.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 19:40
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
jij bent gewoon een asociale, respectloze, neerbuigende vriend van niks, ik zou je niet eens willen kennen, laat staan dat er iemand is die jou wil kennen
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 23:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow, dat verhaal van jou lijkt erg op dat van een semi-vriendin van mij. Zij werkte zich ook naar binnen in mijn vriendengroep en probeerde elke gozer te hosselen. Ik beschermde mijn vrienden, waarschuwde ze voor haar, maar uiteindelijk was de maat vol en heb ik haar de waarheid verteld.
Zij kwam ook met het excuus dat ze niet wist waar ze mee bezig was, of eigenlijk dat ze er niks aan kan doen, maar dat is dikke bullshit.
Wrs is het bij jou net als bij haar dat je gewoon aandacht wilt van alles en iedereen en het je niet uitmaakt wat je ervoor kapot maakt. Als je niet beter na leert denken en beter met je vrienden omgaat zal je je evt. nieuwe vrienden ook snel kwijt raken. Mensen worden namelijk niet graag gebruikt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 11:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Jij wordt wel een beetje door iedereen van kant gemaakt zèg, dat zou wel heel erg hard voelen, dus dan zeg ik dit nog een keer:

Dat jij je vrienden zit te naaien en ze dan kwijt raakt is HARD VOOR JE HAHA
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 11:11
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Wow, dat verhaal van jou lijkt erg op dat van een semi-vriendin van mij. Zij werkte zich ook naar binnen in mijn vriendengroep en probeerde elke gozer te hosselen. Ik beschermde mijn vrienden, waarschuwde ze voor haar, maar uiteindelijk was de maat vol en heb ik haar de waarheid verteld.
Zij kwam ook met het excuus dat ze niet wist waar ze mee bezig was, of eigenlijk dat ze er niks aan kan doen, maar dat is dikke bullshit.
Wrs is het bij jou net als bij haar dat je gewoon aandacht wilt van alles en iedereen en het je niet uitmaakt wat je ervoor kapot maakt. Als je niet beter na leert denken en beter met je vrienden omgaat zal je je evt. nieuwe vrienden ook snel kwijt raken. Mensen worden namelijk niet graag gebruikt.
Zo ken ik d'r nog een.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 11:33
Verwijderd
google
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 23:53
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik denk dat je gewoon lekker in Beverly Hills moet gaan wonen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 04:02
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Vrienden kun je gewoon bij bol.com bestellen, keuze uit maarliefst 734 klik
Als je ze vandaag voor 21.00 bestelt heb je ze morgen al in huis overigens
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 09:53
Verwijderd
vreemdgaan is voor n00bs, ik stel voor in diezelfde categorie dan ook je vrienden te zoeken, misschien wat op world of warcraft, kijk goed uit voor "gold please" in trade chat, die moet je hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2009, 13:54
Verwijderd
Citaat:
vreemdgaan is voor n00bs, ik stel voor in diezelfde categorie dan ook je vrienden te zoeken, misschien wat op world of warcraft, kijk goed uit voor "gold please" in trade chat, die moet je hebben
geen ideee hoe WoW werkt n.n

anyway ik zie heel veel mensen zeggen dat ik mijn vrienden verkeerd behandeld heb?
dat is dus absoluut niet waar. ik heb ze niet gedwongen verkering met mij te nemen ofzo. wilde ze ook gewoon zelf. die 2 meisjes vroegen zelfs mij..

en ook nog, wat een kutgedrag van iedereen eigelijk, je komt op het forum om geholpen te worden. gedraag je dan ook, all die 'dissende' dingen van iedereen, doet me echt niks. lees het bericht gewoon, en als je kan antwoorden uit ervaring, doe dat dan. maar ga niet proberen 'stoer' te doen, want. dat helpt niet.

dat van bol.com is bijna grappig. als je respect wilt van mensen op een forum die je totaal nietkent, maak je maar grapjes x[
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 18:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, als je ten eerste toegeeft at je bent vreemdgegaan en ten tweede dat je geen vrienden meer overhebt, vind ik dat een goede indicatie dat je je vrienden toch niet helemaal netjes behandeld hebt.
Vrienden laten je nl niet zomaar in de steek, daar moet je echt wel wat voor flikken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:51
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
en ook nog, wat een kutgedrag van iedereen eigelijk, je komt op het forum om geholpen te worden. gedraag je dan ook, all die 'dissende' dingen van iedereen, doet me echt niks. lees het bericht gewoon, en als je kan antwoorden uit ervaring, doe dat dan. maar ga niet proberen 'stoer' te doen, want. dat helpt niet.
[
Ik geloof niet echt dat jij geholpen moet worden met iets, of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 09:34
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik word er zelf bijna weer helemaal puberig, dazed en confused van.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 16:59
Verwijderd
Ten eerste: In hoeveel dagen speelde dit 0.o'... En verder: Je moet misschien gewoon je excuses gaan aanbieden (dat zul je waarschijnlijk wel vaker horen, sorry!) en ze eerlijk vertellen waarom je het deed, dan kunnen zij misschien ook begrijpen waarom je het deed! En ik krijg vaak (onnodig) het advies van mijn ouders en zo om nooit een relatie te beginnen met iemand van mijn beste vrienden, of uit mijn vrienden clubje, want daar ben ik ook een keer de mist in gegaan. De ex van mijn bestie heeft het met haar uitgemaakt zodat hij met mij kon gaan... Dat nam ze me niet in dank af! Door te praten en te vertellen hoe het zat heb ik nu la mijn vrienden weer terug, inclusief mijn bestie! Succ!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 18:33
Sven1223
Sven1223 is offline
Ik denk dat je zelf wel iets gedaan zou hebben dat het zo is uitgelopen.. En met gothics en emo's omgaan is niet erg, die mensen weten meestal meer van gevoelenszaken dan dat andere H**********s doen..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 18:52
Verwijderd
Citaat:
En met gothics en emo's omgaan is niet erg, die mensen weten meestal meer van gevoelenszaken dan dat andere H**********s doen..
Dit slaat dus echt nergens op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2009, 20:02
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
gezien de situatie zit je zwaar in de puree
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 20:03
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
het blijkt ook dat ik je niet kan helpen
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:44
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
sportverenigingen, bijbaantje, knutselclub, weetikhet. Daar waar veel mensen samenkomen
De TS moet niet vragen waar hij nieuwe vrienden kan maken, maar hij moet zich afvragen, hoe hij zich als vriend moet gedragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een klein beetje vriendloos
Aqualia
11 03-06-2012 09:11
Wegwijzen & Voorstellen Boontje is Allowntje,haha
losvangod
3 15-02-2010 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.