Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2011, 21:49
AceSpade
AceSpade is offline
Hey mensen,

Maandag ochtend werd ik wakker met een beetje hoofdpijn. Ik had ook veel aan mijn hoofd (QUA GEDACHTES) en piekerde dus ook een beetje. Naderhand van de week kreeg ik wat drama en probleempjes op werk. (Wil absoluut stoppen daar maar wil aan een opleiding beginnen en ben bang dat ik dat niet red voor dit jaar. Ik ga alsnog stoppen met dit werk!)

Nu aan het eind van de week heb ik zo'n ontzettende koppijn dat zelfs kijken pijn doet. Is dit normaal van stress? Ik ben dan wel een "heel klein" beetje neusverkouden maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende koppijn in mijn leven gehad. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben 3 weken geleden ook door een teek gebeten maar geen kringen gehad. Mijn stressgehalte zit wel héél erg hoog.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 22:01
Verwijderd
Heb je behalve hoofdpijn meer klachten? Beetje griepachtig misschien? Of is het echt puur en alleen hoofdpijn?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 22:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het kan inderdaad van de stress komen.
Probeer je hoofd leeg te maken. Neem bijvoorbeeld momenten waarop je het jezelf toe staat om over de hele situatie na te denken. Doe dat dan bewust, ga aan een tafel zitten, schrijf dingen op en ga echt even een half uurtje na denken over het probleem met je werk en wat je daarna wil. Maar sluit het daarna ook af. Je gedachten staan op papier en/of zijn in je hoofd doorlopen, daarna is de tijd voor andere zaken en moet je het proberen los te laten.

Zorg dat de rest van je leefpatroon oké is, want in tijden van stress is dat extra belangrijk. Met weinig slaap of slechte voeding ben je alleen maar gevoeliger. Dus let op je slaapritme, op wat je eet, op dat je voldoende drinkt en op je beweging. Een uurtje per dag uitwaaien kan heel lekker zijn, ook voor al je gedachten.

Natuurlijk kan het ook iets anders zijn. Verstopte neus geeft mij ook altijd hoofdpijn, net als te weinig drinken, een benauwde ruimte, etc.
Van tekenbeten heb ik geen verstand, maar hou het wel in de gaten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 22:09
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Heb je behalve hoofdpijn meer klachten? Beetje griepachtig misschien? Of is het echt puur en alleen hoofdpijn?
Voornamelijk hoofdpijn. Ik heb geen doel meer om heen te gaan. Geen passie.. Ik heb veel stress. Verder een beetje neusverkouden wat ik eerder zei.

Ik was 3 weken geleden 81 kg.. En nu.... Laat ik even wegen.76,5 kg, inclusief kleding,.. En ik ben zelfs aan het komen weer. Binnen een week (3 weken geleden) ben ik 7kg afgevallen. Nergens meer trek in, nergens zin in..

Verder heb ik klachten van mijn arm, waardoor ik mijn werk niet kan verrichten en waardoor ik gewoon letterlijk alleen aanwezig moet zijn op mijn werk. Uff.. Verder voel ik me heel zwak, beetje duizelig. Nog.. Meer informatie nodig? x.x
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 11:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Klinkt als een hele bult stress, maar met alle andere factoren er omheen lijkt het me geen overbodige luxe om eens langs je huisarts te gaan. misschien dat die je ook kan helpen om met je stress om te gaan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 12:46
imadisaster.
imadisaster. is offline
Slaap je goed?
Ga eens een dagje vroeg slapen en slaap lekker uit.

En schrijf op een papier wat je dwars vind en verbrand dat papier daarna
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn
KleineeRenee
10 27-07-2009 18:38
Flora & Fauna hoofdpijn van konijnen? allergisch?
wba
4 23-03-2005 14:57
Lichaam & Gezondheid Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn
Diary of Dreams
17 08-03-2005 13:51
Lichaam & Gezondheid Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn
ekki
66 21-08-2004 13:54
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn :(
anonieme_teddybeer
20 05-11-2003 17:40
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn
U-NiQ
9 29-08-2003 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.