Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2011, 14:01
angstofniet?
angstofniet? is offline
Heey heb me 5 weken geleden een poging gedaan tot laten aftrekken door een vrouwtje met wisselende contacten.

Dit is me enigste sexuele ervaring heb nog nooit sex gehad of wat dan ook.

Ze heeft een halve minutje aan me slappe penis getrokken maar die werd niet stijf dus hielden we op.

Ik had tijdje later klachten van een druk/drang gevoel aan me penis alsof ik steeds moet plassen.

Ben de afgelopen 4 weken 5 keer naar de dokter geweest.

en heb al 2 keer een soa test laten doen die beide keren negatief was.

klachten blijven.

Ik ben zo bang voor hiv of een andere soa.

slaap slecht en weet geen raad meer.

ik wil de volgende week voor de 3e keer een test doen.

Wat denken jullie er van.

Mvg
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 14:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tenzij zij een wond aan haar hand had en jij een open wond aan je penis, lijkt het me sterk dat je besmet bent.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Tenzij zij een wond aan haar hand had en jij een open wond aan je penis, lijkt het me sterk dat je besmet bent.
Dat zou gelijk verklaren waarom hij niet stijf werd tijdens het trekken, moet geen lekker gevoel zijn met een enorme wond op je knakworst..

Maargoed, we gaan er maar even niet vanuit dat het dat was heb je niet toevallig een blaasonsteking?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:20
angstofniet?
angstofniet? is offline
Hallo bedankt voor jullie reacties.

Nee heb de afgelopen 10 jaar geen wond op me penis gehad.

Ik ga nooit lomp met me penis om en heb nooit sex gehad ofwat dan ook.

Maar in ieder geval heb 2 soa testen achter de rug die negatief waren dus daar was ik wel blij mee.

Ben nu alleen nog beetje bang voor hiv omdat die van na 3 maanden 100% negatief kan worden bevestigd.

Ik ben altijd al angstig geweest vandaar dat ik overal bevestiging op moet hebben.

Maar wat betrekt de druk.drang gevoel bij me penis, als ik geen soa of hiv heb is dat echt een lachertje voor mij want daar kan ik wel mee leven zoveel last heb ik daar niet van.

Volgens velen moet ik me niet zo druk maken omdat de kans zo een soa op te lopen nihil is maar oke.

Geen wond aan me penis dus en ook geen wond aan haar hand.

Verder zijn er slechts 2 vingers gebruikt omdat penis in slappe toestand was.

Alle reacties zijn welkom.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoe je een SOA op kunt lopen, verschilt een beetje per SOA. Over het algemeen moet er iets aan vocht uitgewisseld worden - dus pijpen, beffen, en het penetreren van zowel een vagina als een anus kun je het beste met een condoom doen, of je moet weten dat jij en je partner geen SOA hebben (laten testen of weten dat het niet kan doordat je nooit een SOA op kon lopen). HIV kun je ook krijgen via besmet bloed, dus bijvoorbeeld als je met injectienaalden aan de slag gaat die besmet zijn, maar bijvoorbeeld weer niet door met iemand te zoenen.

Citaat:
HIV is het virus dat uiteindelijk overgaat in AIDS. HIV is een virus dat o.a. overgedragen kan worden via geslachtsverkeer, via bloed-sperma contact, via bloedtransfusies, via bloed-bloed contact en via vuile/bebloede injectienaalden. Het is een seksueel overdraagbare aandoening, maar geen geslachtsziekte. HIV-patiënten worden ook wel seropositief genoemd.
Bron: http://www.geslachtsziekte.nl/conten...iekten/hiv.asp

En:

Citaat:
Het voorkómen van een geslachtsziekte is al een heel eind geregeld, als je veilig vrijt (veilige seks hebt). Hieronder wordt in elk geval verstaan dat je een condoom gebruikt bij zowel vaginale seks (penis in vagina) als anale seks (penis in anus/kont). Bij anale seks moet je zelfs een extra stevig condoom gebruiken.

Lees hier alles over het gebruik van condooms.

Bij orale seks moet je ook voorzichtig zijn. Pijpen zonder condoom, betekent dat er sperma in de mond kan komen wat kans geeft op de overdracht van HIV. Ook kan er op die manier bijvoorbeeld herpes genitalis in de mond terecht komen. Bij onbeschermd beffen kan er bijvoorbeeld menstruatiebloed in de mond komen. Het likken van de anus geeft weer kans op hepatitis B. Pijpen is dus alleen veilig als je een condoom gebruikt en beffen / anuslikken is alleen veilig als je een beflapje gebruikt.

Zoenen, strelen en knuffelen hoeven niet onveilig te zijn. Schaamluis kan echter wel overspringen als er direct contact tussen het schaamhaar van de beide (sex)partners.
Van dezelfde site, trouwens.

Van aftrekken krijg je geen SOA, tenzij je dus een wond had op je penis en zij besmet bloed oid op haar handen had. Maar dat zou dan wel heel toevallig moeten zijn. In deze situatie lijkt me dus geen enkel risico op een SOA. En ik stel voor dat je je er wat meer over inleest, zodat je weet wanneer je je wél en niet druk moet maken.


En dit topic moet naar L&G, dus ik verplaats 'm even.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:35
angstofniet?
angstofniet? is offline
Okee dat is fijn om te horen want ben momenteel heel erg bang voor iets ergs.

Maar ik heb me voorgesteld naar belgie te gaan daar hebben ze duo testen.

Ik ga er volgende week naar toe om een hiv duo test te doen en ik hoop dat die negatief is.

Dan pak ik me oude leventje weer op.
Want momenteel leef ik met een hele grote angst.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarom? Er is a. geen manier geweest waardoor je HIV op kon lopen en b. je hebt al twee negatieve uitslagen gehad. Hoeveel testen heb je nog nodig voor die angst voorbij gaat? Als je op deze manier doorgaat, kun je maar beter nooit meer iets seksueels doen, want schijnbaar ben je ongelofelijk bang, zelfs als je helemaal geen SOA op kon lopen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:47
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Waarom? Er is a. geen manier geweest waardoor je HIV op kon lopen en b. je hebt al twee negatieve uitslagen gehad. Hoeveel testen heb je nog nodig voor die angst voorbij gaat? Als je op deze manier doorgaat, kun je maar beter nooit meer iets seksueels doen, want schijnbaar ben je ongelofelijk bang, zelfs als je helemaal geen SOA op kon lopen.
Ik heb gezworen tegen mijzelf dat als ik hier vanaf kom zonder enige soa of hiv dan doe ik niks meer sexueels tot op mijn huwelijk.

Maar het probleem is ik heb de afgelopen maand 2 soa testen gedaan.

Die soa testen waren negatief.

Daar zat onder andere hiv, chlamdyia noem erop in het onderzoek.

Maar het probleem is HIV is pas na 6 weken 95% en na 12 weken 100% vertrouwelijk.

Dus ik moet me binnekort nog wel een keer laten testen voor me eigen gerust stelling.

Ik lijd namelijk aan angst en smetvrees.

Ik vrees echt iets ergs
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mjah, moet je zelf weten natuurlijk, maar het is nogal onnodig.

Ik denk trouwens dat je klachten - als je die al hebt - komen door spanning en je oplettendheid op 'o jee, straks heb ik klachten!11!' en niets te maken heeft met enige SOA. Al was het maar omdat je die niet opgelopen kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 15:55
angstofniet?
angstofniet? is offline
Ik heb al vele reacties gekregen via infolijns en internet sites met het feit dat het niet nodig is.

Ik hoop dat al deze mensen gelijk hebben en ik over een paar weekjes weer de oude ben

Thanx iedereen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 18:44
Verwijderd
Volgens mij heb je hypochondrische neigingen en zorgt je eigen angst ervoor dat je die drukgevoelens ervaart.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 18:59
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Volgens mij heb je hypochondrische neigingen en zorgt je eigen angst ervoor dat je die drukgevoelens ervaart.

Ik spring een gat in de lucht van blijschap als ik hypochondrie heb.

Maar dat lijkt me sterk.

Want de drukgevoel die ik op penis komt echt niet door me gedachte.

Als de hiv duo test negatief is dan kan ik weer wat licht zien.

HIV daar heb ik helemaal schrik van.

chlamydia gonnoroe trichominas en syfilis zijn goed te behandelen als je er op tijd bij bent.

Dus in de meeste gevallen kom je daar vanaf en geneest het

Herpes genitales blijft ook voor de rest van je leven maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van.

Genitale wratten zijn ook vrij goed te behandelen.

Ik ga me nu eerst richten op HIV duo testen in de hoop hiervoor negatiefe uitslag te hebben.

Dan krijg ik wat rust en laat ik me op de minder levensbedreigende soa;s controleren.

Komt hier negatief uit.

Ga ik na de uroloog toe voor een penis onderzoek.

komt daar niks uit.

Dan ben ik weer die jongen met de glimlach.

Met of zonder klachten ik geef er niks om als ik met geen geslachtsziekte heb want dan stort mij leven in.

Wat denken jullie dat mijn HIV uitslag word?

Ik hou je op de hoogte voor als ik volgende week die duo test gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:05
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ja, je bent een hypochondrische trekken.
Nee, je hebt echt geen HIV.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, je bent een troll.
Nee, je bent niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, je bent een troll.
Nee, je bent niet grappig.
ik weet niet of ik het zo zou stellen, maar: QFT
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 20:59
angstofniet?
angstofniet? is offline
Als ik jullie reacties lees lijkt het alsof ik me nergens druk over hoef te maken.

Volgende week woensdag volgt mijn 3e soa test.

Als deze weer op alles negatief is na 6 weken dan ga ik ook even nadenken of ik niet zelf fout zit.

Ik laat jullie allemaal de uitslag weten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Die uitslag weet iedereen hier behalve jij al. Wat voor meisje was dat überhaupt dat je denkt dat ze je hiv kan hebben gegeven. Keek je huisarts je niet een beetje vreemd aan toen je voor de derde keer aankwam met dit verzoek?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:56
Verwijderd
Had ze bloed aan haar hand toen ze je aftrok? HIV kan niet door de huid heen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 22:38
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Trouwens nog los ervan dat de kans dát ze HIV heeft me ook niet heel groot lijkt. Dus zelfs al had ze bloed en alles aan haar handen, dan hoef je nog niet meteen HIV te hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 22:50
Verwijderd
Zelfs al had ze HIV én bloed aan haar handen, dan nog zou je waarschijnlijk geen HIV hebben - maar dan zou het wel logisch zijn om te testen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 23:21
damn twin
damn twin is offline
ik denk een blaas ontsteking, heeft mijn vriend ook al 2x gehad. moet je cranberry sap drinken (geloof me, het werkt =D )
XX.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 01:19
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Zelfs al had ze HIV én bloed aan haar handen, dan nog zou je waarschijnlijk geen HIV hebben - maar dan zou het wel logisch zijn om te testen.
Nee ze hand in ieder geval geen bloed aan haar handen dat weet ik zeker.

Verder weet ik ook niet welke ziektes ze wel of niet heeft.

Haar handen voelde na mij gevoel ook niet nat aan ofzo.

Ze heeft me penis wat op en neer getrokken zo;n halve minut lang maar er kwam geen erectie. Vandaar dat we gestopt zijn.

Ik heb ook geen wonden op me penis of wat dan ook.

Ik ben alleen bang dat er misschien iets via de plasbuis naar binnen is gegaan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 01:21
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
ik denk een blaas ontsteking, heeft mijn vriend ook al 2x gehad. moet je cranberry sap drinken (geloof me, het werkt =D )
XX.

Nee het is geen blaasontsteking, heb dat al laten onderzoeken geen infecties gevonden.

Ik plas ook niet vaak, heb alleen een drukgevoel in de penis constant
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 01:44
Verwijderd
Citaat:
Nee het is geen blaasontsteking, heb dat al laten onderzoeken geen infecties gevonden.

Ik plas ook niet vaak, heb alleen een drukgevoel in de penis constant
Je hebt dus steeds het gevoel dat je moet plassen? Je schreef ook dat je bang was dat er iets via de plasbuis in zou kunnen zijn gegaan. Volgens mij kan dat alleen maar als er druk om komt te staan. Bovendien hebben eventuele SOA's geen kans om via je plasbuis naar binnen te komen volgens mij. Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 12:29
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Je hebt dus steeds het gevoel dat je moet plassen? Je schreef ook dat je bang was dat er iets via de plasbuis in zou kunnen zijn gegaan. Volgens mij kan dat alleen maar als er druk om komt te staan. Bovendien hebben eventuele SOA's geen kans om via je plasbuis naar binnen te komen volgens mij. Sterkte in ieder geval!
Bedankt!

Ik weet echt niet hoe het komt, heb er nooit eerder last van gehad pas na dat dit gebeurde dus.

Ben dus al 5 keer naar de dokter geweest

3 x urine gecontroleerd gewoon bij de huisarts, die zag er geen bactieren in.
2 x urine gekweekt in het lab bij het ziekenhuis, die zagen er ook geen soa in.

2 x bloed afgenomen daar was ook niks te vinden

Alles negatief tot nu toe.

Nog een paar testjes negatief dan ben ik wel overtuigd.

Ik denk aan volgende week woensdag.

Dan 2 weken later weer.

en dan 4 weken later weer.

en na 12 weken rond ik het af.

( Tenminste als ze allemaal negatief blijven, dat hoop ik zo erg )

Ik voel me machteloos als ik er aan denk dat ik aan dat beetje trekken een of andere ziekte heb over gehouden.

En ik ben nog maagd ook nog eens.

Even afwachten wat de tijd met zich mee brengt dus.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 12:32
Verwijderd
Wat een verspilling van tests. Als de eerste test negatief is, dan blijft hij negatief. Je hebt geen kans gehad op een besmetting met HIV, want het meisje had geen bloed aan haar handen. Waarom blijf je dan dit soort nutteloze dingen doen?

Ik zou nog maar eens naar de huisarts gaan, maar niet om nog een test aan te vragen. Vraag eerst maar eens een verwijzing naar een psycholoog oid.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 12:38
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Wat een verspilling van tests. Als de eerste test negatief is, dan blijft hij negatief. Je hebt geen kans gehad op een besmetting met HIV, want het meisje had geen bloed aan haar handen. Waarom blijf je dan dit soort nutteloze dingen doen?

Ik zou nog maar eens naar de huisarts gaan, maar niet om nog een test aan te vragen. Vraag eerst maar eens een verwijzing naar een psycholoog oid.
De 1e test was na 2 weken.

De 2e test was na 4 weken.

Na 4 weken zijn enkele soa's wel betrouwbaar.

Maar HIV, hepatites B en syfilis zijn dan nog niet helemaal betrouwbaar.

Ze zeggen dat na 6 weken geheel negatief al hoopvol is.

na 8 weken bijna volledig

en na 12 weken is die 100%

Ik heb er een 2 tal klachten aan over gehouden vandaar dat ik als maar de testen wil doen.
Ik wil er van overtuigd zijn dat het niet om een soa gaat.

Bedankt voor alle reacties mensen (L)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 12:40
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk! je hebt hiv, en wel een extreem dodelijke sluipvariant daarvan..
Die komt pas weken later, en word overgedragen via het aftrekken van een slappe penis.
Dat drukgevoel ervaar je omdat je penis op ontploffen staat, als hij knalt verspreiden alle 14 de soa's zich over je balzak.

R.I.P mate


Misschien zie ik je binnenkort bij de psychiater, je hebt hypochondrie.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 12:56
angstofniet?
angstofniet? is offline
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk! je hebt hiv, en wel een extreem dodelijke sluipvariant daarvan..
Die komt pas weken later, en word overgedragen via het aftrekken van een slappe penis.
Dat drukgevoel ervaar je omdat je penis op ontploffen staat, als hij knalt verspreiden alle 14 de soa's zich over je balzak.

R.I.P mate


Misschien zie ik je binnenkort bij de psychiater, je hebt hypochondrie.

Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben.

Heb namelijk liever hypochondrie dan een of andere geslachtsziekte.

Als mijn aankomende testen negatief dan heb ik automatisch geen geslachtsziekte en geen hypochondrie meer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
HIV kan pas na een jaar met zekerheid worden aangetoond.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:17
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Als mijn aankomende testen negatief dan heb ik automatisch geen geslachtsziekte en geen hypochondrie meer.
Ik ben niet zo bekend met hypochondrie en dergelijke dingen, maar van een angstvallig neiging om duizend keer te moeten testen terwijl je geen geslachtsziekte hebt, kom je niet af door je duizend keer te laten testen. Hooguit dat je je er tijdelijk niet meer druk om maakt, tót de volgende keer dat iemand je aankijkt die misschien wel eens seks heeft gehad en je een hand geeft die je misschien gebruikt om je de volgende dag af te trekken!

Je oneindig vaak laten testen is geen (eind)oplossing voor een neiging tot jezelf onnodig druk maken over SOA's en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:25
angstofniet?
angstofniet? is offline
Ja ik weet het ook even niet meer.

Als het goed is ben ik dus gewoon gezond?? en kan ik gewoon normaal verder leven.

Maarja ik ben weer zo'n iemand die twijfelt en steeds denkt van stel dat ze net ervoor aan haar vagina heeft gezeten of iets anders nog op haar hand heeft.

Hoe zit het met bactieren en virussen buiten het lichaam.? binnen hoeveel minuten sterven ze uit.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
De kans dat ze:

1. HIV heeft
2. Bloed/vaginaal vocht aan haar hand had zitten waardoor HIV overgebracht kan worden
3. Jij een wondje aan je penis had waardoor het in je lichaam kon komen
4. Dit daadwerkelijk gebeurde (ze je dus echt aanstak)

Is al zo onmogelijk superklein dat het praktisch nul is. En als je zegt dat jij geen wondje had en zij ook niet, dan is het nul.

En dat het dan

5. Ook nog eens heel vaak negatief getest wordt.

is nul.


En 'ja maar als...' dan kun je je beter zorgen gaan maken dat er op dit moment een meteoriet op je hoofd valt, er een zeldzame giftige spin in je kamer zit die via een auto is overgescheept uit Amerika, of dat je op dit moment van een ezel valt en daaraan sterft. Die kansen zijn bij elkaar opgeteld volgens mij ondertussen groter dan de kans dat je HIV hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 16:07
Verwijderd
Die tests zijn serieus zonde van het geld. En nee, dat betaal JIJ niet, je ouders niet, dat betaalt heel nederland. Uitvreter ben je. Kap met dat geneuzel, en kom eens met je beide poten op de grond.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Die tests zijn serieus zonde van het geld. En nee, dat betaal JIJ niet, je ouders niet, dat betaalt heel nederland. Uitvreter ben je. Kap met dat geneuzel, en kom eens met je beide poten op de grond.
Ach, beter wat testjes dan hem bij de psychiater laten lopen, dat kost nog véél meer, geloof me

Ik kostte in een kliniek 700 euro per dag
Hoeveel soatesten zijn dat?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 00:44
aero
aero is offline
Citaat:
Ja ik weet het ook even niet meer.

Als het goed is ben ik dus gewoon gezond?? en kan ik gewoon normaal verder leven.

Maarja ik ben weer zo'n iemand die twijfelt en steeds denkt van stel dat ze net ervoor aan haar vagina heeft gezeten of iets anders nog op haar hand heeft.

Hoe zit het met bactieren en virussen buiten het lichaam.? binnen hoeveel minuten sterven ze uit.
GAST! Je stelt je heel erg aan :') Je zegt dat je al twee keer een SOA test hebt gedaan wat waar een negatief resultaat uitkwam. Je hebt sowieso geen HIV en de kans dat je een andere SOA hebt (vooral na die twee testjes) is -0%. Je bent jezelf een beetje aan het gek maken
__________________
I'm bleeding out the colors of the world.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 00:55
angstofniet?
angstofniet? is offline
Bedankt voor jullie reacties beste mensen!

Ben een persoon met een hele grote angst vandaar..

maar oke.. ik kijk wel wat de tijd meebrengt.

Groeten
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 01:00
aero
aero is offline
Ik denk dat je toch AIDS hebt.
__________________
I'm bleeding out the colors of the world.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 01:11
angstofniet?
angstofniet? is offline
Graag alleen sirieuze reacties met wat argumenten.

Zulke reacties brengen me alleen verder van huis.

Dank u.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 09:33
Catch
Catch is offline
Wat vindt je huisarts ervan dat je blijft terugkomen? Je hebt nu echt al veel tests gedaan. In mijn ogen zou de arts je door moeten verwijzen voor ofwel aanhoudende klachten aan je penis ofwel voor hypochondrische neigingen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 12:29
angstofniet?
angstofniet? is offline
De dokter werd een beetje moe van mij.

Heb maar 2 soa testen gedaan. Gelukkig negatief.

Heb van hem alsnog anti bioticum gekregen.

Heb hem afgelopen week weer terug gebelt voor een afspraak.

En toen zei die tegen mij dat ik het moest laten rusten en er niet de hele dag bezig mee moest zijn.

Doordat de soa testen negatief waren zei die dat het in ieder geval niks ergs was en dat deze klachten wel eens voor komen bij mannen.

Maar oke,

aankomende woensdag even bij de ggd langs om daar eens me 3e test te doen.

de huisarts laat mij zeker geen test meer doen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 13:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
de huisarts laat mij zeker geen test meer doen.
Goh, misschien heeft hij daar een reden voor.


Maar wie weet! Misschien is de volgende test wel positief. Heb je INEENS een SOA opgelopen, zomaar! /sarcasme
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 13:24
angstofniet?
angstofniet? is offline
Weetje ik was eerst echt veel anders.

Gewoon een normale relaxte jongen.

Maar nu heb ik het gevoel dat ik niet meer van me leven zeker ben.

Vraag steeds allerlei dingen af.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2011, 21:43
Verwijderd
Alsjeblieft, ga naar je dokter en vraag om een verwijzing naar de psycholoog.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 09:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Weetje ik was eerst echt veel anders.

Gewoon een normale relaxte jongen.

Maar nu heb ik het gevoel dat ik niet meer van me leven zeker ben.

Vraag steeds allerlei dingen af.
Ik denk dat het, zoals interglot al aankaart, inderdaad een goed idee is om eens te gaan praten met een psycholoog over je angsten. Je hebt er duidelijk veel last van, en ondanks alle negatieve testen ben je niet gerust stellen. Denk je dat je na de volgende negatieve test wel gerustgesteld bent? Of na nog 10 testen? Of wil je je hele leven blijven testen? Dat lijkt me allemaal niet erg gezond. als een een psycholoog een te enge stap vindt, is het misschien een goed idee om eens op het psychologie subforum van scholieren.com je verhaal eens te doen en eens te vragen naar de ervaringen daar met angsten en psychologen. Ik weet namelijk dat er daar zeker een paar rondlopen met vergelijkbare angsten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 12:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zo maak je het leven wel erg moeilijk als je je overal zorgen over blijft maken.
Dus zorg dat je die angsten kwijt raakt, of ga is met iemand praten idd, want zo ben je voor je 30e dood door een hartaanval van alle stress.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 20:06
angstofniet?
angstofniet? is offline
Hallo beste mensen,

Heb vandaag soa aids infolijn gebelt.

Die zei het volgende

Van aftrekkeb kun je soa krijgen zoals herpes,chlamdyia en gonorroe
Als de handen niet gewassen zijn.

Van aftrekken krijg je geen hiv, hepatites b of syfilis.

Dat je van bloed bloed contact of sperma doorslikken etc.

Ik was in ieder geval blij om te horen dat je geen hiv kon krijgen.

Die is zo goed als ongeneesbaar...

Verder zijn andere soa goed te genezen met anti bioticum... Als je
Er op tijd bij bent. Anders kan het de nodige schade al hebben aan gericht.

Heb volgende week dinsdag me laatste soa test bij de ggd.

Dan kijk ik wel wat de uitslag word.

En anders dan ligt het probleem niet aan een soa.

Groeten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 20:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline


Sorry hoor, maar hoeveel testen heb je precies nog nodig voor je weet dat je geen SOA hebt?

Daar hoef ik geen antwoord op trouwens, daar mag je jezelf antwoord op geven.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 14:30
angstofniet?
angstofniet? is offline
Hallo beste mensen.

Ik vroeg me af hoe betrouwbaar zo test is?

Kan je na 2 negatieve soa testen zeggen in 4 weken tijd, ik ben soa vrij.?

Of moet je je nog druk maken over mogelijke soa's die een langere incubatietijd hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 15:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hallo beste mensen.

Ik vroeg me af hoe betrouwbaar zo test is?

Kan je na 2 negatieve soa testen zeggen in 4 weken tijd, ik ben soa vrij.?

Of moet je je nog druk maken over mogelijke soa's die een langere incubatietijd hebben.
Gast zoek hulp voor je angsten!
Het is echt wel goed zo, laat het los en leef is verder
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid iemand ervaring met (prive) seksuele voorlichting
Verwijderd
8 19-07-2010 06:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.