Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 22:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-11-2003 @ 23:11:
Er vloeit wel degelijk vaak liefde uit voort, wat niet te stoppen is als het gebeurt. Daarom kan je er niet vanuitgaan dat seksualiteit en liefde gescheiden zijn/zullen blijven.
Dat jij het niet kunt scheiden betekent niet dat de betekenis van het woord verandert. Seks is seks, dat volgt meestal uit liefde, niet altijd, en vaak ook niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:13:
Het ligt ook helemaal aan de situatie. Ik heb wel eens dingen gedaan met vriendinnen. Met hen heb je al een band, die blijft ook, die hoef je niet op te bouwen. Je weet wat je aan elkaar hebt en een eventuele partner weet dat dan vaak ook. Is niks engs aan, en al helemaal geen concurrentie.
Ik heb ook dingen gedaan met vriendinnen. Ik heb er nog hele mooie foto's van liggen. Het is wel zo dat dat allemaal verder niets speciaals betekenen.

Maar in alle dingen die ik al zo moeilijk vind aan liefde, wil ik seks gewoon simpel houden. Van ons, en ons alleen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:14:
Dat jij het niet kunt scheiden betekent niet dat de betekenis van het woord verandert. Seks is seks, dat volgt meestal uit liefde, niet altijd, en vaak ook niet andersom.
Zucht, nummer 2 die niet leest wat ik post. Nog een gooi dan maar.
het is wel degelijk te scheiden, maar áls er liefdesgevoelens in het spel komen, zijn die niet te stoppen (voor normale mensen). Seks is idd seks, dat hoeft helemaal niet uit liefde voort te vloeien, en liefde ook niet uit seks, maar het risico is er en wanneer "besmet" is het niet te houden. Vandaar dat je het niet zomaar als losse dingen kan beschouwen in die context.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:14:
Dat jij het niet kunt scheiden betekent niet dat de betekenis van het woord verandert. Seks is seks, dat volgt meestal uit liefde, niet altijd, en vaak ook niet andersom.
Maar er valt van te voren toch geen garantie te geven dat je niet verliefd zult worden? Maureen zegt dat ze niet verliefd wordt op een meisje, maar hoe kun je dat zeker weten? Dat het nog nooit is gebeurd? Dat meisjesarmen niet om in te verdrinken zijn?

Ik vind het een te groot risico.

Ik heb het alleen nog maar wél zien gebeuren en nog nooit niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik hoop dat jullie seks uit liefde met elkaar los zullen kunnen blijven zien van seks uit lust met een ander.

Ook seks uit lust kan soms emotioneel, op zijn zachtst gezegd, verwarrend werken. Met sommige mensen klikt het net iets te goed tussen de lakens.

Jullie maken wel het onderscheid tussen biseksuele contacten, waar geen liefde bij kan komen kijken omdat je daar niet verliefd op kunt worden, en heterocontacten, die gevaarlijk zijn omdat dat wel kan en daarom verboden?

Maar als je een trio doet, is er voor een van jullie uit de aard der zaak toch een heterosexuele component bij? Tuurlijk, een trio doe je als stel samen met iemand anders, maar het gevaar is er wel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:19
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:17:
Maar er valt van te voren toch geen garantie te geven dat je niet verliefd zult worden? Maureen zegt dat ze niet verliefd wordt op een meisje, maar hoe kun je dat zeker weten? Dat het nog nooit is gebeurd? Dat meisjesarmen niet om in te verdrinken zijn?

Ik vind het een te groot risico.

Ik heb het alleen nog maar wél zien gebeuren en nog nooit niet.
Ik weet hoe een meisje is, en ik zoek in een relatie tot een zekere hoogte spanning en ja if you wish, onzekerheid. Aftasten, hoe reageert een ander op dingen.

En verder, in een relatie zoek ik sterke mannenarmen en bescherming en allerlei typische mannen-dingen.

Ik word niet verliefd op een meisje omdat zij mij niks te bieden hebben in relatie-vorm, en dat weet ik helemaal zeker.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:19:
Ik weet hoe een meisje is, en ik zoek in een relatie tot een zekere hoogte spanning en ja if you wish, onzekerheid. Aftasten, hoe reageert een ander op dingen.

En verder, in een relatie zoek ik sterke mannenarmen en bescherming en allerlei typische mannen-dingen.

Ik word niet verliefd op een meisje omdat zij mij niks te bieden hebben in relatie-vorm, en dat weet ik helemaal zeker.
Maar dan begrijp ik niet wat een meisje dan wel te bieden heeft in seksvorm, wat een jongen niet heeft?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 23:19:
Ik weet hoe een meisje is, en ik zoek in een relatie tot een zekere hoogte spanning en ja if you wish, onzekerheid. Aftasten, hoe reageert een ander op dingen.

En verder, in een relatie zoek ik sterke mannenarmen en bescherming en allerlei typische mannen-dingen.

Ik word niet verliefd op een meisje omdat zij mij niks te bieden hebben in relatie-vorm, en dat weet ik helemaal zeker.
Wat jammer nou toch dat je gevoelsmatig wel degelijk verliefd kunt worden op iemand met wie je op rationele gronden geen relatie wilt, en dat levert dan alleen verdriet en verwarring op.

Ik waarschuw maar even.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:38
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 23:06:
Sla het woordenboek er maar eens op na, biseksualiteit houdt in dat je seks wilt hebben/hebt met beide geslachten. Dat heeft niks met liefde te maken.
Met beide geslachten...wat inhoudt dat je sex wilt hebben met iemand anders dan je partner. Wat inhoudt "sex buiten je relatie". Volgens mij wil je zijn punt niet begrijpen?

Ik snap ook wel dat er een verschil is tussen man en vrouw, maar beide vallen wel onder de categorie "sex buiten de relatie" en dat is voor veel mensen niet tolerabel of het nou met een man of vrouw is.


edit: typo's

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 22:45.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:41
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-11-2003 @ 23:08:
en of hij daar nu even blij mee is.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2003 @ 23:38:
Met beide geslachten...wat inhoudt dat je sex wilt hebben met iemand anders dan je partner. Wat inhoudt "sex buiten je relatie". Volgens mij wil je zijn punt neit begrijpen?

Ik snap ook wel dat er een verschi is tussen man en vrouw, maar beide vallen wel onder de categorie "sex buiten de relatie" en dat is voor veel mensen neit tolerabel of het nou met een man of vrouw is.
Blij dat iemand me tenminste wil begrijpen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2003 @ 23:38:
Met beide geslachten...wat inhoudt dat je sex wilt hebben met iemand anders dan je partner. Wat inhoudt "sex buiten je relatie". Volgens mij wil je zijn punt niet begrijpen?

Ik snap ook wel dat er een verschil is tussen man en vrouw, maar beide vallen wel onder de categorie "sex buiten de relatie" en dat is voor veel mensen niet tolerabel of het nou met een man of vrouw is.


edit: typo's

Voor sommige mensen gaat liefde niet automatisch samen met seks, en is de intimiteit die je tijdens seks met iemand kunt voelen geen vorm van liefde die ze alleen aan die partner willen geven. Of ze voelen tijdens seks niet altijd die intimiteit. ( Dan vraag ik me af wat er nou zo leuk aan is, maar goed)

Als er geen liefde of intimiteit bij komt kijken, is seks hebben met een ander niet erger of ontrouwer dan een keertje met iemand naar de film gaan, of ergens wat gaan drinken. En dat zou jij toch ook niet als buitenechtelijke escapade betitelen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2003 @ 23:49:
En dat zou jij toch ook niet als buitenechtelijke escapade betitelen?
Jawel, dat is dan gewoon een feit. Misschien dat je er niet zwaar aan tilt, daar heb ik verder geen uitspraken over gedan, behalve dat er veel mensen zijn, die er wel zwaar aan tillen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 23:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
We hebben hier duidelijk twee schools of thought.

Enerzijds: Degenen die stellen dat sex zonder liefde uitstekend naast sex uit liefde kan bestaan, dat de liefde voor je partner niet beinvloed wordt door seks met een ander. In deze optiek is sex een lichamelijke exercitie, zoals sport, of een gezelsschapspelletje, zoals samen naar de film. De intimiteit die sex oproept tussen twee mensen is voor hen niet aanwezig of ondergeschikt, bij een ander dan de partner. Of hj is wel aanwezig, maar van een lagere orde dan de band met de partner. Hoe dan ook is sex voor deze groep mensen iets wat tot op zekere hoogte losstaat van de persoon met wie ze het doen, en wat vooral draait om hun eigen lichamelijk genot.

Aan de andere kant staan de watjes, de mietjes, die zich sex zonder liefde en intimiteit niet goed kunnen voorstellen. Die sex niet als spelletje zien, maar als uiting van liefde en genegenheid. Die sex zien als middel om een band tussen twee mensen te bewerkstelligen en te versterken. Bij wie het bij sex juist draait om die intimiteit met iemand anders, en anders is er eigenlijk weinig aan. Het draait bij deze groep juist om de ander, en het genot van de lichamelijke en geestelijke connectie die ontstaat tijdens sex.

Groep 2 waarschuwt groep 1 voor het risico van het opbloeien van genegenheid tussen de sexpartners die de liefde tussen de twee partners kan beschadigen. Groep 1 ervaart sex heel anders, en gaat ervan uit dat het risico niet aanwezig is.

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 00:15:
Aan de andere kant staan de watjes, de mietjes, die zich sex zonder liefde en intimiteit niet goed kunnen voorstellen. Die sex niet als spelletje zien, maar als uiting van liefde en genegenheid. Die sex zien als middel om een band tussen twee mensen te bewerkstelligen en te versterken. Bij wie het bij sex juist draait om die intimiteit met iemand anders, en anders is er eigenlijk weinig aan. Het draait bij deze groep juist om de ander, en het genot van de lichamelijke en geestelijke connectie die ontstaat tijdens sex.
ja, yada yada, sommige mensen willen gewoon de enige zijn voor hun partner en dat andersom ook. ik kan mij seks zonder liefde en intimiteit heel goed voorstellen maar als ik een relatie heb dan ga ik niet ook nog eens aan iemand anders lopen frunniken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2003 @ 23:23:
Wat jammer nou toch dat je gevoelsmatig wel degelijk verliefd kunt worden op iemand met wie je op rationele gronden geen relatie wilt, en dat levert dan alleen verdriet en verwarring op.

Ik waarschuw maar even.
Emoties zijn en blijven keuzen in sommige gevallen.

Als ik verliefd had kunnen worden op een meisje, ook na leuke en zeer positieve bed-escapades had ik daar al lang de kans voor gehad.

En wat een meisje mij in bed kan bieden lijkt me wel erg duidelijk. En daar komt dan weer het onderscheid bij kijken:

In bed wil ik het wel eens proberen met een meisje, maar verder dan dat gaat het gewoon niet. Omdat ik dat niet wil, kan, toelaat en omdat ik geen meisjes in relatie-vorm zoek.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:05
Verwijderd
Mijn vriend is 1.90 meter, maar ik val ook op jongens van rond de 1.70. Mijn vriend kan mij dat niet bieden, dus mag ik, ondanks mijn relatie met hem, ook sex met jongens van rond de 1.70. Ik moet immers wel de vrijheid hebben om dat gebied te verkennen, nietwaar?

Zoiets vind ik het als je biseksuele vriend(in) sex mag hebben met mensen van het geslacht dat je niet zelf hebt, alleen omdat diegen daar toevallig ook op valt en jij dat zelf niet kunt geven.

Als je helemaal een vrije relatie hebt, dan is het wat anders, maar vreemd mogen gaan alleen maar omdat je toevallig biseksueel bent vind ik nogal onzin.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-11-2003 @ 08:53:
Emoties zijn en blijven keuzen in sommige gevallen.

Als ik verliefd had kunnen worden op een meisje, ook na leuke en zeer positieve bed-escapades had ik daar al lang de kans voor gehad.

En wat een meisje mij in bed kan bieden lijkt me wel erg duidelijk. En daar komt dan weer het onderscheid bij kijken:

In bed wil ik het wel eens proberen met een meisje, maar verder dan dat gaat het gewoon niet. Omdat ik dat niet wil, kan, toelaat en omdat ik geen meisjes in relatie-vorm zoek.

Hmmm, het is me nu al twee keer overkomen dat ik die emoties niet onder controle hield, en best hard moest werken om ze weer uit te zetten. Dus in die zin zijn emoties keuzes, maar leuk was anders, en dat wens ik je niet toe.

Nou ben ik erg hetero, dus voor mij is de persoon van wie ik opgewonden word ook per definitie een potentiele verliefdheidskandidaat, zelfs al is-ie geen relatiemateriaal.

Maar goed, iedere gek zijn gebrek. Ik kick zelf wel op een beetje spanning en sensatie.

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 09:24.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:05:
Mijn vriend is 1.90 meter, maar ik val ook op jongens van rond de 1.70. Mijn vriend kan mij dat niet bieden, dus mag ik, ondanks mijn relatie met hem, ook sex met jongens van rond de 1.70.
Grappige vergelijking, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:26:
Grappige vergelijking, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:29:
Waarom niet?
Moet ik je het verschil tussen een piemel en een vagina gaan uitleggen? Als het goed is vind jij in een andere man niets wat je in je vriend ook niet kan vinden. Lengteverschil doet je niks, dat was gewoon een onzinnig voorbeeld. Jou boeit het helemaal niks dat hij lang is, mij 'boeit' het wel dat m'n vriendin geen piemel heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:33:
Moet ik je het verschil tussen een piemel en een vagina gaan uitleggen? Als het goed is vind jij in een andere man niets wat je in je vriend ook niet kan vinden. Lengteverschil doet je niks, dat was gewoon een onzinnig voorbeeld. Jou boeit het helemaal niks dat hij lang is, mij 'boeit' het wel dat m'n vriendin geen piemel heeft.
Mjah oke, maar het idee van biseksualiteit is nu toch juist dat het niets boeit of iemand een penis of een vagina heeft...?

(en hee, lengteverschil boeit mij wel, lijkt me best cool om iemand ondertussen aan te kunnen kijken )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:34:
Mjah oke, maar het idee van biseksualiteit is nu toch juist dat het niets boeit of iemand een penis of een vagina heeft...?
Niet boeien in de zin dat je je met beiden kunt vermaken ja, maar ik heb zelf piemels al vrij lang erg interessant gevonden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:37:
Niet boeien in de zin dat je je met beiden kunt vermaken ja, maar ik heb zelf piemels al vrij lang erg interessant gevonden
Ja, maar als je iets interessant vindt en het niet per se *moet*, dan kun je 't net zo makkelijk gewoon niet doen, lijkt mij . En anders doe je maar een triootje
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:37:
Niet boeien in de zin dat je je met beiden kunt vermaken ja, maar ik heb zelf piemels al vrij lang erg interessant gevonden

Wat zeur je dan, je hebt er zelf een!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:38:
Ja, maar als je iets interessant vindt en het niet per se *moet*, dan kun je 't net zo makkelijk gewoon niet doen, lijkt mij . En anders doe je maar een triootje
Ja huhuh, daar gaat dit hele topic over!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:38:
Ja, maar als je iets interessant vindt en het niet per se *moet*, dan kun je 't net zo makkelijk gewoon niet doen, lijkt mij . En anders doe je maar een triootje
Dat is de bedoeling dus ook, we zijn geen van beiden van plan het alleen met een ander te doen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 10:42:
Ja huhuh, daar gaat dit hele topic over!
Nee, het gaat volgens mij eerder om een sterk verlangen om met beide geslachten seks te hebben zonder eerst te wachten tot je relatie voorbij is, en niet alleen maar interesse.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 10:41:
Wat zeur je dan, je hebt er zelf een!
Jij kunt jezelf beffen dus?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:52:
Jij kunt jezelf beffen dus?
Daar heb ik mijn personeel voor!

(Oh wacht even: je bedoelt geven, niet krijgen. Ahaa, daar gaat het jullie om. Maar dan dus wel samen. Kunnen jullie dan niet beter een kwartetje gaan doen? Als het niet leuk is, kun je altijd nog gaan klaverjassen.)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zegget nogmaals: het bi zijn is niet relevant, dat is niet waar mensen over struikelen. Mensen struikelen over het al dan niet open houden van een relatie.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 11:34:
Ik zegget nogmaals: het bi zijn is niet relevant, dat is niet waar mensen over struikelen. Mensen struikelen over het al dan niet open houden van een relatie.
Ja, en het punt is nu dus dat we dat niet begrijpen in het geval een of beiden bi zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 11:39:
Ja, en het punt is nu dus dat we dat niet begrijpen in het geval een of beiden bi zijn.
Wat valt er niet aan te begrijpen? Mensen willen gewoon niet hun partner delen, of ze willen het wel. Wat voor motivatie achter de wens van de ander om met iemand anders dan jijzelf seks te hebben zit is niet relevant voor de overweging voor jezelf of jij het kan hebben dat degene die jij liefhebt seksuele handelingen verricht met een ander.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 12:02:
Wat valt er niet aan te begrijpen? Mensen willen gewoon niet hun partner delen, of ze willen het wel. Wat voor motivatie achter de wens van de ander om met iemand anders dan jijzelf seks te hebben zit is niet relevant voor de overweging voor jezelf of jij het kan hebben dat degene die jij liefhebt seksuele handelingen verricht met een ander.
Prophet behoort heel duidelijk tot de groep 2 aanhangers!

Voor leden van groep 1 kan sex met een extra persoon, bi of niet juist een verrijkend onderdeel vormen van de sex samen, iets wat het nog spannender, nog leuker, nog kinkier maakt.

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 12:10:
Prophet behoort heel duidelijk tot de groep 2 aanhangers!

Voor leden van groep 1 kan sex met een extra persoon, bi of niet juist een verrijkend onderdeel vormen van de sex samen, iets wat het nog spannender, nog leuker, nog kinkier maakt.
Ik behoor heel duidelijk tot de groep 1 aanhangers, dus je conclusie klopt voor geen hol.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 12:29:
Ik behoor heel duidelijk tot de groep 1 aanhangers, dus je conclusie klopt voor geen hol.
Even teruggelezen, je zegt het inderdaad een paar posts terug..

Vanwaar dan het gemiep?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 13:02:
Even teruggelezen, je zegt het inderdaad een paar posts terug..

Vanwaar dan het gemiep?
Omdat ik vind dat het bi-zijn er niet toe doet, dus dat de vraagstelling van dit topic fout is. Dat je bi bent heeft niets te maken met het toestaan van buiten de deur neuken, dat heeft te maken met de tolerantie van jou en je partner.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:06:
Omdat ik vind dat het bi-zijn er niet toe doet, dus dat de vraagstelling van dit topic fout is. Dat je bi bent heeft niets te maken met het toestaan van buiten de deur neuken, dat heeft te maken met de tolerantie van jou en je partner.
Hmm. Voor de topicstarter hangt de tolerantie, als ik het topic lees, juist af van het bi-zijn (op te vatten als wel sex maar geen verliefdheid) en de aanwezigheid van de partner tijdens het gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:12
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 13:09:
Hmm. Voor de topicstarter hangt de tolerantie, als ik het topic lees, juist af van het bi-zijn (op te vatten als wel sex maar geen verliefdheid) en de aanwezigheid van de partner tijdens het gebeuren.
En dát is nou juist wat ik bestrijd, ik vind dat dat iets is wat daar los van staat. Zou een heteroseksuele vriendin die wil experimenteren met bijv. iemand met een groter of kleiner geslachtsdeel, zou dat dan ineens niet mogen? Het zorgt toch echt voor een andere ervaring, een ervaring die je heel graag kan willen. Waarom zou dat iets anders zijn dan een biseksuele ervaring willen? Dat is het niet, en daarom is de tolerantie het punt en niet het bi zijn.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:12:
En dát is nou juist wat ik bestrijd, ik vind dat dat iets is wat daar los van staat. Zou een heteroseksuele vriendin die wil experimenteren met bijv. iemand met een groter of kleiner geslachtsdeel, zou dat dan ineens niet mogen?
Jawel. Als we een keer een MMV trio zouden doen, en zij van een jongen weet dat 'ie erg groot is en dat eens zou willen proberen, prima. Nogmaals, het gaat niet om buiten de deur neuken, maar om mensen erbij halen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 13:17:
Jawel. Als we een keer een MMV trio zouden doen, en zij van een jongen weet dat 'ie erg groot is en dat eens zou willen proberen, prima. Nogmaals, het gaat niet om buiten de deur neuken, maar om mensen erbij halen.
Dus ben je het met me eens: het gaat niet om het bi zijn maar waarom mensen experimenteren met anderen niet toelaten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:19:
Dus ben je het met me eens: het gaat niet om het bi zijn maar waarom mensen experimenteren met anderen niet toelaten.
Zo zwart wit is het niet. Kijk, ik zou het ook niet accepteren dat ze alleen met een andere jongen, waar ik dus niet bij ben, sex zou gaan hebben. Een ander meisje daarentegen, iemand die geen 'bedreiging' kan vormen voor onze relatie, prima.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 13:25:
Zo zwart wit is het niet. Kijk, ik zou het ook niet accepteren dat ze alleen met een andere jongen, waar ik dus niet bij ben, sex zou gaan hebben. Een ander meisje daarentegen, iemand die geen 'bedreiging' kan vormen voor onze relatie, prima.
Ah, okee, je bent dus gewoon naief .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 13:17:
Jawel. Als we een keer een MMV trio zouden doen, en zij van een jongen weet dat 'ie erg groot is en dat eens zou willen proberen, prima. Nogmaals, het gaat niet om buiten de deur neuken, maar om mensen erbij halen.
En uit de aard der zaak is degene die erbij komt van hetzelfde geslacht als van een van de beide partners! Vandaar de bi-connectie.

Maar dat blijkt weer niet uit de vraagstelling de eerste post.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:39:
Ah, okee, je bent dus gewoon naief .
Nee, m'n vriendin heeft gewoon de behoefte aan een grote kloppende tampeloeris
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 13:41:
Nee, m'n vriendin heeft gewoon de behoefte aan een grote kloppende tampeloeris


Maar het zou altijd kunnen, hoe klein de kans ook is, dat ze verliefd wordt op een meisje en ze de kloppende tampeloeris er af en toe bijhaalt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:49:
Maar het zou altijd kunnen, hoe klein de kans ook is, dat ze verliefd wordt op een meisje en ze de kloppende tampeloeris er af en toe bijhaalt .
Yup, maar ik geloof niet dat je die kans verkleint door iemand te beperken. Als ze in staat zou zijn verliefd te worden op iemand, wordt ze dat ook wel als ik haar verbied iets met een meisje te gaan doen, misschien zelfs wel sneller.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 14:03:
Yup, maar ik geloof niet dat je die kans verkleint door iemand te beperken. Als ze in staat zou zijn verliefd te worden op iemand, wordt ze dat ook wel als ik haar verbied iets met een meisje te gaan doen, misschien zelfs wel sneller.
Dat is ook een manier van bekijken. Een andere is dat als iemand eenmaal heeft geproefd hoe iets/iemand is, het naar meer kan smaken.

Ik ben het overigens meer met jouw redenatie eens .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:01
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 13:39:
En uit de aard der zaak is degene die erbij komt van hetzelfde geslacht als van een van de beide partners! Vandaar de bi-connectie.

Maar dat blijkt weer niet uit de vraagstelling de eerste post.
Dan moet je beter lezen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:03
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:49:


Maar het zou altijd kunnen, hoe klein de kans ook is, dat ze verliefd wordt op een meisje en ze de kloppende tampeloeris er af en toe bijhaalt .
Wat wil je nou? Ik heb toch ergens hierboven duidelijk geschreven dat ik NIET VERLIEFD KAN WORDEN OP EEN MEISJE.

En het is weer typsich iets voor mannen dat ze 't gaan hebben over de grootte van piemels. Alsof het daar alleen maar om gaat.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.