Oud 18-07-2018, 20:57
Verwijderd
Ik vind kale mannen niet zoveel aan. Grijs wel!
Advertentie
Oud 18-07-2018, 20:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is wel altijd het beter als ze het accepteren en gewoon volledig kaal gaan. Een mattie van me heeft gelukkig nooit zo een comb over fase gehad.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-07-2018, 21:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Kaalheid bij mannen zit hier helaas nogal erg in de familie. Grijs vind ik meestal pas echt erg bij van die pogingen het te verbergen en dan in van die net niet kleurtjes wordt geverfd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-07-2018, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Hij negeert me al twee dagen. Wtf, hoe kinderachtig kun je zijn voor een fucking 34-jarige. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb liever dat iemand kutte dingen tegen me zegt dan de silent treatment
Hij weet zich gewoon geen houding te geven...
Oud 18-07-2018, 21:08
Verwijderd
Ik vind kale mannen echt niks (meer), liever grijs, ik vind mannen met wat grijze haren ook echt ontzettend sexy!
Oud 18-07-2018, 21:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hij weet zich gewoon geen houding te geven...
Ik weet ook niet zo goed wat ik met hem aanmoet, maar kom op zeg.. dit is niet ok.
Oud 18-07-2018, 21:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vind kale mannen echt niks (meer), liever grijs, ik vind mannen met wat grijze haren ook echt ontzettend sexy!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-07-2018, 23:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hij negeert me al twee dagen. Wtf, hoe kinderachtig kun je zijn voor een fucking 34-jarige. Ik snap er helemaal niks van. Ik heb liever dat iemand kutte dingen tegen me zegt dan de silent treatment
Wat een fucking knurft. Wrs ook zo een die niet met gevoelens om kan gaan en het dan maar compleet negeert. Fuck die gast, koekz, je bent te goed voor zo'n eikel.
PS: Als je wil dat ik z'n huis in de fik steek, dan doe ik dat voor je. Of ik kots over z'n favoriete spullen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-07-2018, 00:08
Verwijderd
Kom maar chili maken terwijl je lieve Vlaamse woordjes zegt
Oud 19-07-2018, 08:28
Verwijderd
Oh ja ik vergeet wel eens dat er bij kaal vaak zo'n goede foute ongemakkelijke fase zit waarbij iedereen ziet en vindt dat het beter is om maar gewoon helemaal kaal te gaan, behalve degene zelf.
Mijn zusje zag ooit een foto van Jos met haar, van nog voordattie kaal werd, en zei "maar goed dat je kaal bent geworden, haar staat je niet zo goed."
Oud 19-07-2018, 10:23
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Ik noemde mezelf altijd blond, maar alle echte blonde mensen worden daar boos van, dus nu zeg ik maar bruin Al denk ik dat donkerblond nog steeds wel de beste benaming is voor mijn rare mix van kleurtjes. Deze foto geeft wel een redelijk beeld.

Spoiler


Ik wil trouwens wel weer een keer wat bijzonders met m'n haar, maar kan niet kiezen tussen veel lichter (en dan gaat m'n haar dood) of een stuk donkerder. Gekke kleurtjes zijn even geen optie, want ik heb net een grote-mensen-baan en ik heb een fotografie-project lopen bij een reformatorische organisatie waar ze paars/ groen/ roze of blauw haar niet zo waarderen Oranje vind ik echt prachtig, maar dat staat me gewoon niet, met m'n roze-rode wangetjes.
Anders doe je stukjes haar lichtblond? dan is niet alles blond, maar dan kleine stukjes. Dat staat meestal wel superleuk
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 19-07-2018, 10:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Anders doe je stukjes haar lichtblond? dan is niet alles blond, maar dan kleine stukjes. Dat staat meestal wel superleuk
Highlights bedoel is? Dat lijkt me echt helemaal niks voor mij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-07-2018, 10:56
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Highlights bedoel is? Dat lijkt me echt helemaal niks voor mij
Oh, jammer. Dus je wilt het helemaal laten verven?
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 19-07-2018, 11:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, jammer. Dus je wilt het helemaal laten verven?
Dat lijkt me wel mooier, één egale kleur. Dat is denk ik ook makkelijker bij te houden dan uitgroeiende highlights. Balayage zou ik misschien wel overwegen, omdat dat natuurlijker uitgroeit, maar net één of twee tintjes lichter dan mijn eigen haarkleur is dan weer niet zo boeiend, en veel grotere contrasten kan je daarmee beter niet doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-07-2018, 11:03
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Iemand uit mijn klas heeft haar haar compleet blauw. Naja ieder zijn smaak
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 19-07-2018, 11:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oh ja ik vergeet wel eens dat er bij kaal vaak zo'n goede foute ongemakkelijke fase zit waarbij iedereen ziet en vindt dat het beter is om maar gewoon helemaal kaal te gaan, behalve degene zelf.
Mijn zusje zag ooit een foto van Jos met haar, van nog voordattie kaal werd, en zei "maar goed dat je kaal bent geworden, haar staat je niet zo goed."
Hier is het een beetje andersom, iedereen ziet dat mijn broertje kaal begint te worden maar houd z’n mond om hem nog maar niet te stimuleren het maar kaal te scheren
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-07-2018, 11:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iemand uit mijn klas heeft haar haar compleet blauw. Naja ieder zijn smaak
Dat vind ik dus echt heel erg vet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-07-2018, 11:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hier is het een beetje andersom, iedereen ziet dat mijn broertje kaal begint te worden maar houd z’n mond om hem nog maar niet te stimuleren het maar kaal te scheren
Oooh maar die heeft volgens mij ook echt helemaaaaal het hoofd niet voor compleet kaal
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-07-2018, 11:16
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat vind ik dus echt heel erg vet
Inderdaad, dat vind ik nou ook!
__________________
Forumdownie
Oud 19-07-2018, 11:17
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Blauw vind ik wel een mooie kleur ja, maar het past niet echt bij iedereen zijn/haar hoofd om het maar zo te zeggen haha
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 19-07-2018, 11:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hier is het een beetje andersom, iedereen ziet dat mijn broertje kaal begint te worden maar houd z’n mond om hem nog maar niet te stimuleren het maar kaal te scheren
Ik kan me hem niet echt kaal voorstellen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-07-2018, 11:48
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wat een fucking knurft. Wrs ook zo een die niet met gevoelens om kan gaan en het dan maar compleet negeert. Fuck die gast, koekz, je bent te goed voor zo'n eikel.
PS: Als je wil dat ik z'n huis in de fik steek, dan doe ik dat voor je. Of ik kots over z'n favoriete spullen.
Dat denk ik ook

Oud 19-07-2018, 12:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Blauw vind ik wel een mooie kleur ja, maar het past niet echt bij iedereen zijn/haar hoofd om het maar zo te zeggen haha
Hoi, in ben een blauwhaar, en ik kan je vertellen dat er een hoop tinten blauw zijn. Zoek de tint die past bij jou!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-07-2018, 13:48
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat een fucking knurft. Wrs ook zo een die niet met gevoelens om kan gaan en het dan maar compleet negeert. Fuck die gast, koekz, je bent te goed voor zo'n eikel.
PS: Als je wil dat ik z'n huis in de fik steek, dan doe ik dat voor je. Of ik kots over z'n favoriete spullen.
potjandorie, beetje rustig mevrouw
__________________
Forumdownie
Oud 19-07-2018, 18:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bij mij is ook wel sprake van een zich ietwat terugtrekkende haarlijn. Het gaat alleen wel heel langzaam, waardoor het eigenlijk vooral opvalt als je foto's van een jaar of vijftien terug vergelijkt met nu.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-07-2018, 18:16
Verwijderd
Jos werd op z'n achttiende al kaal en heeft het er op z'n, ik geloof, vierentwintigste af geschoren. Mijn vader werd op z'n achttiende al grijs en is al jaaaaaren helemaal wit.
Oud 19-07-2018, 19:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oooh maar die heeft volgens mij ook echt helemaaaaal het hoofd niet voor compleet kaal
Dat denkt volgens mij dus ook iedereen. en hij heeft altijd geroepen dat hij dat gaat doen, dus iedereen houd angstvallig z’n mond
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 20-07-2018, 03:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zegt mijn date/scharrel/ding ineens ik hou van je. Ik ben daar nog niet
Ik voel me een beetje naar en schuldig nu, maar ja ik ga het niet zeggen om iemand tevreden te houden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 05:16
Verwijderd
Blijkbaar was de chili lekker!
Oud 20-07-2018, 08:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Zegt mijn date/scharrel/ding ineens ik hou van je. Ik ben daar nog niet
Ik voel me een beetje naar en schuldig nu, maar ja ik ga het niet zeggen om iemand tevreden te houden.
Run.... ruunnn.... RUUUUNNNNN AWAYYYY
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-07-2018, 09:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zegt mijn date/scharrel/ding ineens ik hou van je. Ik ben daar nog niet
Ik voel me een beetje naar en schuldig nu, maar ja ik ga het niet zeggen om iemand tevreden te houden.
Hoezo zou je je schuldig voelen? Het zou juist erger zijn als je het wel zou zeggen terwijl het niet zo is.
Btw, Ze kent je net!
Dit gecombineerd met het hele gebeuren dat ze niet van dingen met smaak houdt, geeft mij de indruk dat dit niet een bijster volwassen en stabiel persoon is.

Citaat:
Blijkbaar was de chili lekker!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-07-2018, 09:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De een hecht sneller dan de ander, daar moet jij je niet schuldig over voelen Macrador.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 09:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heren, wat vinden jullie vervelender (of wat lijkt jullie vervelender), op jonge leeftijd kaal worden of op jonge leeftijd grijs worden?
Ik heb toch wel wat moeite met het minder worden van de hoeveelheid haar, was ik liever nu grijs geworden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-07-2018, 09:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oooh maar die heeft volgens mij ook echt helemaaaaal het hoofd niet voor compleet kaal
Daarom zeggen we er ook niets over
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-07-2018, 10:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Run.... ruunnn.... RUUUUNNNNN AWAYYYY
Ja dit!
De tering.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-07-2018, 11:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Zegt mijn date/scharrel/ding ineens ik hou van je. Ik ben daar nog niet
Ik voel me een beetje naar en schuldig nu, maar ja ik ga het niet zeggen om iemand tevreden te houden.
Oh wow, dat lijkt me ongemakkelijk
Oud 20-07-2018, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Zegt mijn date/scharrel/ding ineens ik hou van je. Ik ben daar nog niet
Ik voel me een beetje naar en schuldig nu, maar ja ik ga het niet zeggen om iemand tevreden te houden.
In welke omstandigheid was het?
Oud 20-07-2018, 12:14
Verwijderd
Ik ben het niet eens met het RUN-gedeelte. Waarom spreek je dit niet gewoon naar elkaar uit? Dit risico zit nu eenmaal aan scharrelen?
Oud 20-07-2018, 12:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
We hebben het ook goed besproken want ze merkte dat ik er mee zat. Ze was natuurlijk wat teleurgesteld, maar ze begrijpt me wel en we gaan het nog even aankijken. Want ik heb niet de neiging haar ineens aan de kant te schuiven. Ik heb gewoon gezegd wat ze kan verwachten en dat ze het beste moet doen voor haar.
Alleen vindt ze wel dat ik dingen onnodig moeilijk maak als ik over zulke dingen praat. Wat ik niet kan ontkennen Ik ben nogal van de wat als x, y, z, ... en dan ga ik voor te veel mogelijke situaties waarschuwen ook zijn ze in 1% van de gevallen te verwachten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 12:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In welke omstandigheid was het?
Toen we aan het batsten waren...
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 13:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh wow, dat lijkt me ongemakkelijk
Best wel ja!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 13:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Na 2 weken en een beetje scharrelen van iemand houden is errrr, ik kan er geen geschikt woord voor vinden. Het gaat wel heel snel heel ver en ik denk dat je wellicht walgelijk veel verliefd kan zijn, maar houden van. Pfoe. Ik geloof daar niet zo in en vind het heel benauwend en uit persoonlijke ervaring heb ik het gevoel dat als dat er zo snel woedt uitgegooid t vrij weinig betekend. Elke vent die dat er binnen een maand tegen me uit gooide bleek vrij vlot daarna op een of andere manier wel een vreemdgaande liegende zak hooi of zo labiel als de tering. Het zal vast wel kunnen hoor, maar ik geloof er gewoon niet in en zou gillend wegrennen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-07-2018, 13:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik voelde me al ongemakkelijk toen mijn scharrel me vorige week liefje noemde Maar ik vermoed dat dat er gewoon per ongeluk uitfloepte.
Oud 20-07-2018, 13:46
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Ik voelde me al ongemakkelijk toen mijn scharrel me vorige week liefje noemde Maar ik vermoed dat dat er gewoon per ongeluk uitfloepte.
Drama
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 20-07-2018, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Toen we aan het batsten waren...
oke wanneer daten we?
Oud 20-07-2018, 16:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat zoiets er tijdens het harsen uitfloeot kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar daarna in een normaal gesprek nog steeds achter die uitspraak staan vind ik wel opmerkelijk.
Maar goed, ik heb alleen ervaring met dudes die na een jaar de opmerking 'je bent lief' al te heftig vinden, dus wtf do I know?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-07-2018, 17:18
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
dat herken ik HO, harsen is dan ook een erg emotionele tijd voor ons mannen!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 20-07-2018, 17:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dat herken ik HO, harsen is dan ook een erg emotionele tijd voor ons mannen!
Haha, Jezus, fucking autocorrect. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-07-2018, 17:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
oke wanneer daten we?
Zet zoiets me in zo een goed daglicht?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 17:47
Verwijderd
Blijkbaar kun je goed chili maken en batsen, als dat zulke sterke gevoelens bij vrouwen oproept!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.