Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2018, 16:05
Verwijderd
Oh, en:
Citaat:
Je kunt ‘m ook stiekem omruilen bij de baby afdeling als niemand kijkt
Advertentie
Oud 23-06-2018, 16:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja is goed!
Ok geef maar een tijd door dan plan ik het wel in.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-06-2018, 01:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Baar ze, Caro. Juni baby's zijn de beste baby's, dus komt vast goed. Xoxo
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-06-2018, 22:36
Verwijderd
DEFQON.1 WAS ECHT SUPER MEGA FACKING GEWELDIG!!!! 😆😆😆🎉🎉🎉
Oud 27-06-2018, 23:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Kak, de sleutel van een huisgenoot is afgebroken is het slot van de voordeur (van de buitenkant). Ik hoop iemand me straks naar binnen kan laten :')
Oud 28-06-2018, 06:14
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben maar ergens anders gaan slapen want ik kwam mn huis niet in
Oud 28-06-2018, 07:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oh, dat lijkt me echt klote
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2018, 12:35
Verwijderd
Iemand nog tips betreft München/Dachau? Vliegen of met de trein etc?
Oud 28-06-2018, 12:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vriend van me woont in München; ben zelf een keer met de nachttrein gegaan en dat was wel aardig te doen. Verder rijden we doorgaans. Vliegen kan vanaf Amsterdam en vanaf Eindhoven geloof ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-06-2018, 12:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat kan prima met de trein hoor.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-06-2018, 12:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als je zin hebt om min 8 uur (vanaf Amsterdam)in de trein te zitten kan dat ja. Sommigen vinden dat leuk, ik ben het vrijwel altijd na een uur of 5 wel beu. Als vliegen goedkoper is zou ik vliegen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-06-2018, 13:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Iemand nog tips betreft München/Dachau? Vliegen of met de trein etc?
Eigenlijk vind ik de fucking overhead van vliegen nog steeds niet vervelend genoeg om met de trein te gaan.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-06-2018, 13:26
Verwijderd
Ik woon natuurlijk in Maastricht dus mijn perspectief is wat anders aangezien het met de auto al 2,5 uur scheelt tov Amsterdam. München is met de auto goed in 6,5 uur te doen zonder je te haasten, als je gas geeft en het verkeer zit mee ook richting de 5 tot 5,5 uur te doen. Vroeger wel vaker 's nachts naar Tsjechië gereden, rond middernacht vertrekken en je bent rond zes uur in de ochtend al over de grens Duitsland/Tsjechië. Om zeven uur ontbijt met parek v roliku en een pivo. München is nog iets dichterbij dan dat. Alhoewel je vanuit Aachen zo in de ICE stapt die met overstap in Köln of Frankfurt een ICE naar München oplevert, is de trein doorgaans niet sneller dan de auto. Zelfs vliegtuig met reistijd van en naar vliegveld en op tijd aanwezig zijn et cetera haalt het denk ik net niet met de auto. Maar dat komt ook omdat Maastricht Airport niet op München vliegt en ik het dus verder zou moeten zoeken.

Zou ik nog in Amsterdam wonen zou ik lekker een vliegtuig pakken en in München een auto huren om naar Dachau te karren.
Oud 28-06-2018, 15:20
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring mee maar wilde even hallo zeggen!
Oud 28-06-2018, 16:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoi bolle! Heeft Pim met deze volle maan nog geen aanstalten gemaakt om eruit te ploppen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-06-2018, 16:41
Verwijderd
Nee! Vanochtend nog bij de verloskundige geweest en Pim maakt nog geen enkele aanstalten om te komen kijken. En ik voel me prima, dus wordt er ook nergens op aangedrongen.
Oud 28-06-2018, 17:48
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
vliegen + huurauto klinkt het beste als je in de buurt van een luchthaven woont

de trein is ook wel relaxt met een restauratiewagon enzo, en beter voor het milieu!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-06-2018, 18:04
Verwijderd
München eerste klas met de ICE is echt een fijne reis.
Oud 28-06-2018, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee! Vanochtend nog bij de verloskundige geweest en Pim maakt nog geen enkele aanstalten om te komen kijken. En ik voel me prima, dus wordt er ook nergens op aangedrongen.
Geen haast, die uk. Succes ermee, nog
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-06-2018, 21:19
Verwijderd
Naar Dachau kan ik ook wel in stylo met de trein, net als mij opie toentertijd!

Maar goed, vliegen is voor mij ook fkn easy want ik ben zo op schiphol hmm.
Oud 29-06-2018, 09:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Net een hele goeie evaluatie gehad op stage
Ze vinden dat ik echt een manama moet doen of gaan doctoreren dus dat vind ik wel wauwie.
Ik kan gewoon dingen na 5 jaar studeren wat gek
Oud 29-06-2018, 16:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Een manama?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-06-2018, 16:24
Verwijderd
Oud 29-06-2018, 16:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh ik dacht aan de hoofdstad van Bahrein.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-06-2018, 16:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een manama?
Master na master
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-06-2018, 17:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
The Expanse S03E12-E13 PROPER 720p HDTV x264-KILLERS komt met een bloedgang mijn HDD op

w00pw00p
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 17:29
Verwijderd
Je hebt 1080p nodig vriend.
Oud 29-06-2018, 17:31
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Niet zolang ik mijn huidige plasma-TV heb.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 17:47
Verwijderd
Mimimimi.
Oud 29-06-2018, 18:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline


Die uitdrukkingen
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2018, 21:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ffs Mn internetprovider heeft het voor elkaar gekregen in anderhalve maand bijna 500 euro af te schrijven en ik vang echt overal bot voor een oplossing/waarom/teruggave. Dit kan ik na de belastingfaal van eerder dit jaar echt niet gebruiken :’(
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 22:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ffs Mn internetprovider heeft het voor elkaar gekregen in anderhalve maand bijna 500 euro af te schrijven en ik vang echt overal bot voor een oplossing/waarom/teruggave. Dit kan ik na de belastingfaal van eerder dit jaar echt niet gebruiken :’(
Hoe dan!?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-06-2018, 22:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Omdat het geld er wel was en ik ze heb gemachtigd t bedrag voor t abonnement af te boeken. Waarom dat zulke zotte bedragen zijn geen idee.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:05
Verwijderd
Over je NL Fair Use Policy heen want X maanden in het buitenland waarbij dat dus mag?
Oud 29-06-2018, 23:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee het gaat hier om t vaste internetcontract hier.
Mijn Nederlandse nummer is nog altijd een schamele prepaid
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:27
Verwijderd
Het VASTE. Wowowowowow.
Oud 29-06-2018, 23:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als ik in NL was geweest had ik de hele bende gestorneerd tot ze t hadden opgelost of me minstens een fatsoenlijk rekeningoverzicht hadden gestuurd. Of een arme klantenservice medewerker zo geterroriseerd totdat t terug was. Hier is de klantenservice niet zo errrrr klantvriendelijk. Misscshien ook omdat ik niet meer zo vriendelijk kan zijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Het VASTE. Wowowowowow.
600 DKK half mei, 1744 begin deze maand en vandaag een woooing 1400.

Daarnaast kreeg ik afgelopen week ook een eindafrekening van de energie dus geen gas en water. Of ik even 4500 DKK wil aftikken. Betalen in termijnen geen optie. Een fatsoenlijk overzicht van wat er betaald is en waarom dit zoveel is, moeilijk.
Ik ben het zo beu
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:34
Verwijderd
600 klinkt als een regulier triple pay abo.

Wat een schijtland.
Oud 29-06-2018, 23:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En als het allemaal klopt betaal ik met liefde, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk gewoon echt niet dat het klopt (helemaal het internet niet) en niemand kan me wat uitleggen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 29-06-2018 om 23:42.
Oud 29-06-2018, 23:38
Verwijderd
Klinkt alsof je met het ouderwetse IBG van doen hebt, maar op nog ingrijpender schaal.
Oud 29-06-2018, 23:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
600 klinkt als een regulier triple pay abo.

Wat een schijtland.
Ik weet niet beter dan dat mijn internetabonnement 249 DKK per maand kost (dus die 1400 voor een half jaar soit). Ik heb geen tv niks niet puur en alleen internet dus waar de rest vandaan komt...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:39
Verwijderd
Ik kijk Stargate en ik zou een zuchtende zoef op de bank als ik toch nog een aflevering aanzet wel op prijs kunnen stellen
Oud 29-06-2018, 23:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja en ik kan wel een relativerende tetplok op de bank gebruiken. Of een tetplok die vind dat ik hier best even boos en confuus over mag zijn.
Om dan nog maar niet te beginnen over hoe ik de afdeling betalingen een hele 7 uur per dag per telefoon kan bereiken maar vooral niet buiten kantoortijd of t weekend.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:47
Verwijderd
Ja, sorry, maar daar valt niet zoveel aan te relativeren. Dat hebben we hier ook geprobeerd en klanten stapten massaal over naar de duurdere concurrent, ook in de lagere marktsegmenten. Maar zelfs bij Telfort, wat toch echt fucking laag op m'n lijstje staat, kan je nog bellen tijdens alle tijden dat er geen blote tieten op TV zouden zijn als dit Amerika was, en dat is tot de late uurtjes zoals je zelf verdomd goed weet.
Dat in combinatie met je eerdere rants maar ook over wat Bird en Pede me verteld hebben, zorgt ervoor dat ik geen enkele twijfel aan je verhalen hang.

Ook over je andere shit waar we het op de app over hadden, ik heb die ook jarenlang live meegemaakt hier in huis, en mee gebattled via MSN, dus ook daar kan ik je tot nu toe alleen maar 100% gelijk in geven.
Oud 29-06-2018, 23:47
Verwijderd
En geen betalingsregeling? Over fucking slecht businessmodel gesproken zeg. Holy fucking shit.
Oud 29-06-2018, 23:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Om nog maar niet over de zotheid van het bedrag te spreken.
Dat is waar ik vooral van schrok Want ik heb in het afgelopen jaar voorschotten betaald, woon in een fing 2 kamer appartement met een tv een computer 2 telefoons en een iPad. Met 2 lampen in de woonkamer 1 in de slaapkamer en in de keuken. Daar staan een oven een vaatwasser een waterkoker en elektrische kookplaat en Mn afzuigkap doet het al maanden niet omdat de huisbaas te rot is om ernaar te laten kijken. HOE VERBRUIK IK TER WAARDE VAN DIT BEDRAG als incluis alles een kWh 2 kronen kost.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2018, 23:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En kan een plusje dit niet even naar het huishoudelijke zaken van tetplok en zoef verhuizen? daarnaast dit persoonlijke drama veel beter dan hier
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-06-2018, 00:06
Verwijderd
Laura vroeg gisteren of ik vanavond bij ze kwam eten. Ik antwoordde dat m'n moeder zou komen eten. Maar wel erg veel zin in dus als ze op tijd weg zou zijn fietste ik wel even aan.
Dus m'n moeder zei vlak na het eten al "Ik ga naar huis! Ben moe." Dus ik appte een foto dat ik met de fiets van de overburen met kinderzitje onderweg was naar ze, kom ik na 20 minuten aan, deur op slot. Kak. Ik op telefoon kijken, 3 gemiste oproepen van Joost en appjes van een nummer dat ik niet ken. "We zitten bij mijn ouders, Joost." Okay. kak, das halverwege

Daar heengefietst, biertjes gedronken in de achtertuin en J&L gingen rond 22:00 naar huis. Marley moest de late fles nog. Daarna nog ruim anderhalf uur met de ouders van Joost zitten praten over dingen. Vet chill.
Oud 30-06-2018, 00:11
Verwijderd
Ieke wil 't wel hoop ik.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.