Oud 24-06-2018, 18:37
Verwijderd
ding-systeem gekocht en die past PRECIES tussen de randen van mijn ombouw en mijn muren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2018, 18:40
Verwijderd
En nu ga ik koffie maken want koffie in een schoon huis ruikt extra lekker <33
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 18:41
Verwijderd
Hmmmm en ik heb lekker eten besteld. <3
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 19:05
Verwijderd
Dat is zo fijn, een schoon huis.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 19:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vandaag ook gestofzuigd en gedweild en een was gedaan, want wat doe je anders op je birsdee? Taart eten, maar dat heb ik ook gedaan.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb schoongemaakt in ons nieuwe huis. Vrijdag wordt de vloer gelegd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag ook gestofzuigd en gedweild en een was gedaan, want wat doe je anders op je birsdee? Taart eten, maar dat heb ik ook gedaan.
Gefeliciteerd schatje!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo fijn, een schoon huis.
Ja! ik ga nu het een-na-aatste doen, mijn bureau! Daarna de was opvouwen en ik doe de gordijnen ook alvast dicht, want ik ben eigenlijk helemaal klaar met deze dag.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 22:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb vandaag ook gestofzuigd en gedweild en een was gedaan, want wat doe je anders op je birsdee? Taart eten, maar dat heb ik ook gedaan.
Gefeliciteerd!
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 22:43
Verwijderd
Gefeliciteerd Ho, lekker ding! Wel nog goede cadeaus gehad en komt er nog een groot feest met dj en band en drank en drugs?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 23:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Ho, lekker ding! Wel nog goede cadeaus gehad en komt er nog een groot feest met dj en band en drank en drugs?
Ik was alleen vandaag, maar een vriendin in 'murica stuurde me een make-up pakket en van anderen kreeg ik een fles glitterketchup en een donut-pin met 'fat fairy' erop. :')
En ja, komend weekend ga ik naar Down The Rabbit Hole met een hele groep andere juni baby's en gaan we keihard naar de klote.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik was alleen vandaag, maar een vriendin in 'murica stuurde me een make-up pakket en van anderen kreeg ik een fles glitterketchup en een donut-pin met 'fat fairy' erop. :')
En ja, komend weekend ga ik naar Down The Rabbit Hole met een hele groep andere juni baby's en gaan we keihard naar de klote.

Spoiler
Glitterketchup klinkt echt vies. Maar ik ben sowieso vrij visueel ingesteld wat eten betreft, ik heb ook nooit de blauwe cola geproefd die mijn zusje ooit eens mee nam omdat ik het zo'n vies idee vind En fat fairy is wel awesome. Ga je 'm ook dragen dan?

Naar de klote gaan kan ook met drugs. Kun je die wel handelen? Ik drink ook al negen maanden niet meer, ik vrees voor de eerste twee slokken wijn (of whiskey ). Daarna zal ik wel helemaal lam in bed liggen en slapen alsof mijn leven er van af hangt. Heerlijk lijkt me dat
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 19:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh God no, drugs is echt heel erg niet mijn ding. Wiet trek ik al niet. Superlame dat ik echt van alles over m'n nek ga.

Oh en de fat fairy pin draag ik vol trots op m'n werk uniform.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:22
Verwijderd
Zeggen dat drug niet je ding zijn omdat wiet je niet ligt vind ik altijd een beetje zeggen dat je geen eten lust omdat je bloemkool niet trekt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:23
Verwijderd
En je bent een koffiedrinker, toch? (ex?)Roker? Geniet weleens van een glas whiskey?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Zeggen dat drug niet je ding zijn omdat wiet je niet ligt vind ik altijd een beetje zeggen dat je geen eten lust omdat je bloemkool niet trekt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En je bent een koffiedrinker, toch? (ex?)Roker? Geniet weleens van een glas whiskey?
Ik snap natuurlijk dat dit ook allemaal drogen zijn, maar obvs bedoel ik drugs in een andere sense.

Citaat:
Zeggen dat drug niet je ding zijn omdat wiet je niet ligt vind ik altijd een beetje zeggen dat je geen eten lust omdat je bloemkool niet trekt.
Ik snap je punt, maar ik denk dat als ik bij iets 'simpels' als wiet of alcohol al heel slecht ga, ik 't beter niet met heftiger spul kan proberen. M'n lichaam is een klootzak en zeker op een festival riskeer ik 't liever niet om een dag k.o. te zijn.
Nicotine trek ik btw ook niet erg goed, maar ik ben een verslaafde truttebol.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:46
Verwijderd
Ik snap jou ook wel, maar het is gewoon geen goede reden. Een goede reden is wel "Ik gebruik geen drugs omdat ik niet het risico wil lopen dat het niet goed gaat."

Dat is precies de reden waarom ik niet ga skydiven of bergbeklimmen. Het is gewoon relatief gevaarlijk, ook al is de kans nog zo klein, voor mij is 'ie groot genoeg.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2018, 20:46
Verwijderd
Vind ik dan eah.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 20:48
Verwijderd
En als je wat anders vindt mag dat uiteraard ook. Hier een filmpje waar ik blij van werd: https://www.dumpert.nl/mediabase/745...rrectheid.html
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:10
Verwijderd
Qua drugs moet iedereen het zelf weten vind ik. Maar goed ik ben ook niet van de softdrugs, één keer was dat lekker, de rest vond ik ook maar klote. Maar dit zegt echt niks over andere (hard)drugs.

Groetjes,

XxStraatmeidxX

Laatst gewijzigd op 25-06-2018 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zie dit topic en bedenk me dat ik 2 u geleden de wc heb ingeborsteld met wc-eend. Even afmaken!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:15
Verwijderd
Ik heb vandaag pizza gegeten en net tegen de kater een rum cola ingeschonken. Een hele pizza en een bord spaghetti en twee boterhammen met kaas maar koppijn en lamlendigheid blijven, blergh.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:28
Verwijderd
Aaaaahw, te veel gezopen?

Ik ben trouwens nog niet echt bijgekomen van afgelopen week, had gisteren maar een dagje en heb dus mijn hele huis opgeruimd en schoongemaakt.

De stapels liggen alleen alweer op mijn bureau. Maar goed, moet deze week maar, want komend weekend wordt weer heet en wild en zondag de hele dag keihard uitbrakken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:31
Verwijderd
Even ex on the beach kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2018, 21:35
Verwijderd
Kusjes voor alle harde werkers en katerkoppies schatjes. Nu lig ik nog met mijn luie dikke buik op de bank maar ga binnen nu en niet al te lang een watermeloen naar buiten persen. Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik voel jullie pijn.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 22:17
Verwijderd
Thanks schatteke! Jij ook heel veel succes met de laatste loodjes, dat de kiddo maar snel mag verschijnen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 23:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik snap jou ook wel, maar het is gewoon geen goede reden. Een goede reden is wel "Ik gebruik geen drugs omdat ik niet het risico wil lopen dat het niet goed gaat."

Dat is precies de reden waarom ik niet ga skydiven of bergbeklimmen. Het is gewoon relatief gevaarlijk, ook al is de kans nog zo klein, voor mij is 'ie groot genoeg.
Ik denk dat wij hetzelfde bedoelen, maar het anders verwoorden.
Iedereen moet verder lekker doen wat 'ie leuk vind (mits ze mij er niet mee lastig vallen natuurlijk).
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 12:02
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
ding-systeem gekocht en die past PRECIES tussen de randen van mijn ombouw en mijn muren.
Mijn Leifheit vloerdinges past precies tussen de poten van m'n boxspring en diverse kasten. Dat 'like a glove' gevoel
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn Leifheit vloerdinges past precies tussen de poten van m'n boxspring en diverse kasten. Dat 'like a glove' gevoel
Die heb ik ook met natte dweil en droge dweil. Omg omg omg ik ben fan
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 12:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh ja die Leifheit <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 19:39
Verwijderd
OMG DIE HEB IK OOK
Met citaat reageren
Oud 27-06-2018, 14:13
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline


__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 27-06-2018, 22:26
Verwijderd
<3333333333333333333333333
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 10:56
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Mijn Leifheit vloerdinges past precies tussen de poten van m'n boxspring en diverse kasten. Dat 'like a glove' gevoel
Hij past ook achter mijn nieuw geïnstalleerde radiator.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 11:00
Verwijderd
De perfectie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2018, 11:02
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Om een natte dweil van te krijgen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 11:06
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.