Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2018, 18:26
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
😩😩😩

Fucking kut
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2018, 18:35
Verwijderd
Schijt aan Kroatië en ook aan Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:54
Verwijderd
Wat REBELS Bas.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 18:57
Verwijderd
Kroatië heeft me de toegang ontzegd en het land uitgezet en Frankrijk kan sowieso de tering krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 19:07
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Kroatië heeft me de toegang ontzegd en het land uitgezet en Frankrijk kan sowieso de tering krijgen.
Hoe dan??
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 19:08
Verwijderd
Waarom moest je weg uit Kroatië?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 19:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh ja kom maar door met dat verhaal
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 19:47
Verwijderd
Deadlock is familie van Karadzic en toen hij met zijn dronken kop bij de douane was, heeft hij onbetamelijke teksten geuit
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Hoe dan??
Als ik een toetsenbord voor me heb ipv een telefoon. Dan slapen jullie denk ik al.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 20:12
Verwijderd
Ik niet, met mijn nachtbrakende pasgeboren mormel. Dus ik wacht in spanning af!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2018, 21:17
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ik niet, met mijn nachtbrakende pasgeboren mormel. Dus ik wacht in spanning af!
Ik lees het morgen dan wel
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 08:24
Verwijderd
Omg kom op met dat verhaal ja!

PS: ja Fransen zuigen hard ja (behalve mijn Franse familie dan)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 16:05
Verwijderd
In 2011 ofzo, ging ik op vakantie naar Kroatië met iemand (J) die nu mijn huisgenoot is maar toen in de buurt woonde en zijn jongste broertje, M.
M is een notoire dingen-kwijtraker. Hij mocht pas in de auto stappen als hij kon laten zien dat hij:
- ID bewijs
- pinpas
- Zorgpas
- Rijbewijs
bij zich had. Dat had hij dus ik deed de deur van het slot voor hem.

In München heeft hij betaald voor een volle tank. Aangezien we een NL-kenteken hadden mochten we in Slovenië zo de EU uitrijden zonder gecontroleerd te worden; er werd niet eens naar gevraagd. Ik riep; Okay, iedereen ID bewijs aan de chauffeur (J) geven! M kon hem niet vinden. Dan sta je daar dus in niemandsland....
Dus wij toch doorrijden en zijn zorgpas er maar tussengefrot. Dat ging goed, grens door. Eruit zou geen enkel issue worden en desnoods zouden we naar de ambassade jakkeren voor een nooddocument.
Toen werden we na de grens eruit gepakt voor een secondaire controle, 200 meter na de grens, en kwam de aap uit de mouw. Toen bleek ook nog eens dat J de autopapieren op z'n aanrecht had laten liggen, de eikel.

We werden onafhankelijk van elkaar geïnterviewd, in het Kroatisch, met een tolk die het naar het Duits vertaalde "Erzählen Sie, wieviel Drogen habt Ihr dabei.". De ondervragende agent flikkerde ook nog eens heel nonchalant zijn pistool op tafel om een statement te maken.
Euh, niets, muts.

Hierop kreeg M een proces verbaal en een inreisverbod voor 7 jaar, J en ik mochten alleen die dag niet meer het land in.

Dat M dit interview overleeft heeft zonder dat hij één woord over de grens spreekt verbaast me tot de dag van vandaag.

Kamp opgeslagen in Slovenië (pokkeduur land gevuld met bloedsjaggo mensen, tenminste in Koper). Nacht twee wordt de tent die ik geleend had van vrienden door een storm uit elkaar getrokken, doorgereden naar het Balatonmeer, verder naar Wenen, Bratislava, daarna richting Praag en Berlijn, flikkert 10km voor Brno de uitlaat onder de auto vandaan, vanaf het spruitstuk. En toen zijn we dus met de volledige uitlaat IN de auto teruggereeden naar NL via Dresden->Hannover, met een gangetje van 110 ipv 210.

Goede herinneringen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2018, 17:56
Verwijderd
Ik vind het een fijn verhaal. Dank hier voor <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2018, 08:55
Verwijderd
Mooi verhaal!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2018, 16:23
Driktrok
Driktrok is offline
Maar normaal toch als je geen paspoort en autopapieren bij hebt dat je uit het land wordt gezet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2018, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Maar normaal toch als je geen paspoort en autopapieren bij hebt dat je uit het land wordt gezet
Nee. Echter was ik dat niet en het lijkt me ook nogal onnodig autoritair om gelijk iemand te beschuldigen van het smokkelen van verdovende middelen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2018, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Maar normaal toch als je geen paspoort en autopapieren bij hebt dat je uit het land wordt gezet
roflolcopter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2018, 13:57
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
slovenië pokkeduur?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 14:24
Verwijderd
Citaat:
slovenië pokkeduur?
Ja. Duitsland is goedkoper in zowel de supermarkt, horeca als campings.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.