Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 16:18
Freule
Freule is offline
Hoi allemaal,

Ik ga versneld VWO doen. Dat betekend dat ik na mijn HAVO-diploma in een jaar mijn VWO ga proberen te halen. Ik zit nu alleen met een probleem. Ik kan heel moeilijk inschatten hoe moeilijk en druk dit jaar gaat worden. Ik moet bij mijn profiel NG een extravak uitkiezen om de vrije ruimte mee te vullen. Op de HAVO heb ik meerdere extravakken gedaan en daar zou ik graag mee willen door gaan op het VWO. Ik denk zelf aan filosofie en tekenen. Kan iemand mij vertellen wat ik van zo een jaar kan verwachten en of twee extra vakken niet te veel is.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 16:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb tekenen net aan in 2 jaar kunnen doen, laat staan in 1 jaar. Ik raad het je echt niet aan.
Tekenen was een van de meest tijdrovende vakken bij mij.
Ik weet niet of ze dezelfde eisen stellen aan tekenen wanneer je het vwo versneld doet, maar als dat zo is zou ik je echt afraden om tekenen te nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:05
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Tekenen, dat zijn 480 SLU (bij mij dan), is wel veel, je bent niet lang bezig met huiswerk ofzo, 't ligt er ook aan of je snel kunt tekenen. is bij mij niet echt het geval, waardoor ik nooit op tijd mn tekeningen af heb en dus lang buiten school bezig ben met afmaken. Maar dat is dan ook alleen de laatste 2 weken voordat het ingeleverd moet worden. Kweet niet of filosofie goed te doen is, is niet bij ons op school, maar als dast niet echt tijdrovend is, is het misschien wel te doen.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.