Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2010, 11:51
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Lees de regels goed anders zorg ik er persoonlijk voor dat je een van de eerste rondes eruit ligt. Want ik heb een hekel aan noobies die de regels niet kennen.
Eh.. het enige dat hij zei was dat hij meedeed. Ik vind deze reactie best wel overdreven En direct haantjesgedrag om je invloed te laten zien met je 'anders zorg ik er persoonlijk voor..blabla'. Doe even normaal
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Advertentie
Oud 31-01-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Eh.. het enige dat hij zei was dat hij meedeed. Ik vind deze reactie best wel overdreven En direct haantjesgedrag om je invloed te laten zien met je 'anders zorg ik er persoonlijk voor..blabla'. Doe even normaal
Ik vind dat jij helemaal niet meedoet met het weerwolfspel en ook geen fb op DK bent en je dus niet zo hoeft aan te stellen Ik moet zeggen dat ik Archonts opmerking heel goed kan begrijpen, al brengt hij het misschien een beetje arrogant.
Oud 31-01-2010, 12:09
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ik zei het als speler van het weerwolfspel. Ik speel wél mee en ben géén forumbaas.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 31-01-2010, 12:11
Verwijderd
nou ja, zo'n rare vraag van archont was het ook niet, als je freezers gedrag een beetje bekijkt!
Oud 31-01-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zei het als speler van het weerwolfspel. Ik speel wél mee en ben géén forumbaas.
Oh, dat had ik nog neit gezien. Nou, goed.

Citaat:
nou ja, zo'n rare vraag van archont was het ook niet, als je freezers gedrag een beetje bekijkt!
Ook dat ja.
Oud 31-01-2010, 12:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind dat jij helemaal niet meedoet met het weerwolfspel en ook geen fb op DK bent en je dus niet zo hoeft aan te stellen Ik moet zeggen dat ik Archonts opmerking heel goed kan begrijpen, al brengt hij het misschien een beetje arrogant.
Oh, voor de duidelijkheid: ik ben dit niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-01-2010, 12:13
Verwijderd
:"D
Oud 31-01-2010, 12:14
Verwijderd
Lekker verwarrend allemaal.
Oud 31-01-2010, 12:24
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Och mwoa.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 31-01-2010, 13:17
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Kom op jongens, is het nu zo moeilijk om niet offtopic te posten totdat het spel begint? Kappen daarmee.

Edit: Ter informatie: Bretlow is inderdaad niet WolterB, maar een compleet andere forumer.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 31-01-2010 om 16:36.
Oud 31-01-2010, 13:59
Verwijderd
Wordt wel iedereen wel gechecked? Misschien dat Tink er voor kan zorgen? Tenminste voor de rare en nieuwe namen.

Ik zie persoonlijk ook liever evilziener dan heks. En zeker nu we met zoveel spelers zijn. Is de vorige keer niet de keus geweest om het een heks te maken aangezien met weinig spelers toen en dat de wolven dan teveel macht kregen. Nu zijn de wolven dik in de minderheid en is een evilziener een sterkere en leukere speler dan de heks waar je in 9 van de 10 gevallen niks aan hebt.
Oud 31-01-2010, 15:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja Archont, iedereen wordt gecheckt, ik weet hoe het moet. Dankjewel.

Nouja, als jullie allemaal zo graag een evilziener hebben, prima dan. Er zullen overigens wel 4 wolven zijn (tegenover 3 wolven de vorige keer).
__________________
you're not my demographic
Oud 31-01-2010, 16:39
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
ik wil graag ook nog een keertje meedoen
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 31-01-2010, 19:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Je veux participer.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 31-01-2010, 19:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Deelnemerslijst:

1. Mr Soija
2. Paranoide
3. Bretlow
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

Alle plekken zijn bezet! Mensen die mee willen doen zullen moeten wachten tot het volgende spel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 01-02-2010 om 16:08.
Oud 31-01-2010, 20:04
Verwijderd
Sterk deelnemersveld, ik mis alleen VeGs nog
Oud 31-01-2010, 20:16
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Wordt wel iedereen wel gechecked? Misschien dat Tink er voor kan zorgen? Tenminste voor de rare en nieuwe namen.

Ik zie persoonlijk ook liever evilziener dan heks. En zeker nu we met zoveel spelers zijn. Is de vorige keer niet de keus geweest om het een heks te maken aangezien met weinig spelers toen en dat de wolven dan teveel macht kregen. Nu zijn de wolven dik in de minderheid en is een evilziener een sterkere en leukere speler dan de heks waar je in 9 van de 10 gevallen niks aan hebt.
Probeer je te zeggen met Rare en nieuwe namen mij
__________________
It's a minor!
Oud 31-01-2010, 20:21
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Niet meer offtopic posten alsjeblieft. Hier heb je het maar via privebericht of in het saai-topic over, maar niet hier.

Verder is het een gewoonte om bij onbekende spelers te controleren of het geen valsspelers zijn (bijvoorbeeld zogenaamde user clones). We willen gewoon weten of je niet stiekem iemand anders bent. Niks persoonlijk, standaardprocedure.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-01-2010, 23:25
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat heb ik nou ook altijd.
Ken het...

Ik doe mee.
Oud 31-01-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ken het...

Ik doe mee.
Zullen we elkaar is een keertje met rust laten
Oud 01-02-2010, 02:14
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wat is dit nu al een geniaal spel.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 01-02-2010, 11:42
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik doe mee
__________________
Pang
Oud 01-02-2010, 11:43
Verwijderd
Hell yeah! Dan hebben we weer eens 22 spelers (en wát voor spelers ) en kunnen we beginnen
Oud 01-02-2010, 11:49
Allure
Allure is offline
Oldskool
Oud 01-02-2010, 11:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh yeah laten we beginnen!
Oud 01-02-2010, 11:56
Verwijderd
Gaaf! Ik heb er zin in
Oud 01-02-2010, 13:19
Verwijderd
Oud 01-02-2010, 20:51
Verwijderd
Let's the game begin
Oud 01-02-2010, 20:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
is het niet dat je je functie binnenkrijgt voor het verhaal?
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 21:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
Oud 01-02-2010, 21:16
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
is dat een uitdaging?
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 01-02-2010, 21:19
Verwijderd
And we're off!
(zo zeg je dat toch? )
Oud 01-02-2010, 21:20
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
Ik vind dit zeer vervelend gedrag en maakt je alleen maar verdacht in mijn boekje.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 21:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
And we're off!
(zo zeg je dat toch? )
Ja.

Maar officieel als het verhaal gepost is pas.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 21:22
Uiconoide
Avatar van Uiconoide
Uiconoide is offline
Citaat:
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!


Wij hebben gauw uitgelogd toen we zagen dat de PM's met de functies er waren, en hebben dit profiel aangemaakt zodat eventuele functie-gerelateerde PM's het spel niet onverhoopt verpesten. (Je ziet de titel en de afzender namelijk in de pop-up, dus daaruit zouden we later in het spel, als we bij elkaar thuis zijn, kunnen afleiden wat de functie van de ander is.)

Buiten het weerwolfspel posten we dus onder deze account. Binnen het weerwolfspel posten we met de gewone accounts, en sturen onderhand de ander de kamer uit, zodat de beste vlegel niet stiekem gaat zitten kijken hoe & wat. Nu gaan we kijken wat we voor functies hebben. En daarna avondeten.

Kusjes,
Para & Uice.

PS. Eigenlijk hadden we net als Pip en Kazet samen moeten meedoen, maar helaesch, te laat bedacht. :omslachtig:
Oud 01-02-2010, 21:22
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Functie binnen!

En eens met jasper over fizzle.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-02-2010, 21:22
Verwijderd
Ik snap de opmerking van Fizzle ook niet echt. Er is volgens mij niemand die er vroeg in het spel uit wil, behalve misschien als ze dorpeling is omdat ze dat saai vindt, maar misschien is ze gewoon wolf en wil ze dat we denken dat ze dorpeling is.
Oud 01-02-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
Is dit een abzgmomentje?
Oud 01-02-2010, 21:29
Verwijderd
Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee
Oud 01-02-2010, 21:31
Verwijderd
Volgens mij ga ik heeeel achterdochtig worden van dit spel
Oud 01-02-2010, 21:33
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee
Oke, dan zal ik het nog maar een keer duidelijk uitleggen. Bretlow is een UC van WolterB maar de persoon Wolter speelt niet mee, ik leen dit account van hem.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-02-2010, 21:35
Verwijderd
Dat had je toch nog niet uitgelegd..

En waarom speel je dan niet onder een eigen account?
Oud 01-02-2010, 21:45
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dat had je toch nog niet uitgelegd..

En waarom speel je dan niet onder een eigen account?
Misschien is dat op een of andere manier onmogelijk.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 01-02-2010, 21:45
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Omdat ik meespeel en dat was het Ik wil geen eigen account.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-02-2010, 21:47
Verwijderd
Hm, nou ja. Ik denk er het mijne van...
Oud 01-02-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee
Niks geen vaagheid. Die creëer je zelf. De uc's zijn gecheckt, net zoals altijd, dus waarom dat nu ineens vaag zou zijn? En aangezien jij kennelijk meer weet dan de rest van ons, toch wel frappant dat jij het onduidelijk vindt. Lijkt mij duidelijk dat een ander zn account gebruikt. Maar verder vind ik het een beetje ongepast om niet-weerwolfspelgerelateerde ("vertrouwelijke") zaken erbij te betrekken. Subtiel verradersactie?

Ik twijfel tussen Absinthe en fizzle.
Ik ga waarschijnlijk fizzle stemmen. Of ze wil dat we dr eruit kicken, of ze wil hinten iets goed te zijn (dan eten de wolven haar dus op), of ze is slecht en doet raar. Komt alle drie uit op 1 ding: aan de galg.
Oud 01-02-2010, 21:53
Verwijderd
Godver jongens de eerste ronde is meestal random maar dat valt nu niet meer mee

Wat hebben we.

- Fizzle met de meest rare openingspost van het spel.

- Absinthe die 2 mensen eruit wil hebben betreft namen en geen herkenbaarheid.

- wolterb maar dan omgekeerd die mogelijk een permanent verbannen lid is en daarom onder wolterb speelt. (heeft die uc ook special powers??)

- en freezer een naar zijns zegwijze knul uit groep 7 met een slechte muzieksmaak.

En:

random.org

Laatst gewijzigd op 01-02-2010 om 21:59.
Oud 01-02-2010, 22:01
Verwijderd
@Soija; juist door die dingen die ik wist vond ik het wat onduidelijk worden. Omdat het een het ander tegenspreekt, in elk geval in het geval van Bretlow.
Oud 01-02-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:

- en freezer een naar zijns zegwijze knul uit groep 7 met een slechte muzieksmaak.
Oud 01-02-2010, 22:03
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Archont
Zullen we elkaar is een keertje met rust laten
Waarschijnlijk lukt dat alleen als één van ons direct gegeten of gehangen wordt.

Even voor de duidelijkheid: hoor je niet minimaal 100 posts te hebben voor je mee mag doen aan dit spel?
UC's vind ik verder prima, al heb ik liever de normale account, of een 'echte UC' met voldoende stemmen.

Anyhowz: ik stem niet random:
Mijn stem gaat naar Allure.

Waarom? Ik ga niet stemmen op nieuwe spelers, op oldschool-spelers die ik niet ken, en niet op actieve spelers.
Blijft over: spelers waarvan ik weet dat ze zich op de achtergrond houden.
Want: lastig te lezen, en rustige wolven komen altijd akelig ver.
Dus zolang ik geen concrete verdenkingen heb, ga ik voor rustige spelers.

Citaat:
Fizzle
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
Dit is weer typisch Fizzle...
Compleet tegen mijn principes in: het zou me niet verbazen als ze bane is.
Normaal gesproken gis ik liever niet openlijk naar 'goede' functies, maar ik zou het zonde vinden haar direct te hangen om dit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 00:37
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.