Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2016, 10:16
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
heya mede-scholieren,

ik ben een 21-jarige jongen en ik ben lichtelijk bi-schierig, althans, ik vind het fijn om met mijn eigen achteringang te spelen () maar ik voel niet perse iets voor jongens.
Nu zat ik eraan te denken om te kijken voor een buttplug, maar zijn er mensen die hier meer van weten, zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 10:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dekaloog, jij wist hier meer over toch? Dekaloog naamzoek!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 11:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Geen heel goedkope Aziatische troep kopen tenzij je je met een condoom gebruikt. Daar zitten weekmakers en/of andere chemische zooi in. Of er een kopen om uit te proberen en als het goed bevalt weggooien en een duurdere meer duurzame kopen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 11:50
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
heya mede-scholieren,

ik ben een 21-jarige jongen en ik ben lichtelijk bi-schierig, althans, ik vind het fijn om met mijn eigen achteringang te spelen () maar ik voel niet perse iets voor jongens.
Nu zat ik eraan te denken om te kijken voor een buttplug, maar zijn er mensen die hier meer van weten, zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen?
zorg dat het een stevige is, als ie halverwege door de midden breekt heb je een uitdaging
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 15:28
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
als ie halverwege door de midden breekt heb je een uitdaging
gebeuren dat soort dingen vaker dan? lijkt me haast niet toch?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 15:29
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Daar zitten weekmakers en/of andere chemische zooi in.
Dat is inderdaad 1 van de redenen waarom ik de vraag hier gesteld heb, ik had al een beetje op internet gekeken en kwam inderdaad meer hierover tegen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 15:30
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Dekaloog, jij wist hier meer over toch? Dekaloog naamzoek!
euhm, is het sociaal acceptabel om Dekaloog nu zomaar een pm te sturen? ik weet niet of hij/zij daar op zit te wachten om van vreemde mensen pm's te ontvangen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 17:45
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901270

Hier is een topic van Deka over veilig speelgoed. Er staan linkjes in die verwijzen naar veilige spullen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 19:24
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Heb er van rvs en glas, die rubbergevAllen vink niks
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 19:28
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
@Fitematrulle
heel erg bedankt voor de link, het is inderdaad een duidelijke topic met hele nuttige informatie!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 19:29
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
@bikinigek
rvs en glas, voelt dat niet heel gek aan? heel hard en koud?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 19:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Even onder de warme kraan houden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 19:57
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Even onder de warme kraan houden.
dat klinkt eigenlijk best logisch, had ik nog even niet bij stil gestaan
Met citaat reageren
Oud 16-07-2016, 06:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind siliconen en metaal prettige materialen. Staal is wel erg duur. Ga naar een seksshop waar je de speeltjes mag aanraken, dan heb je een beter beeld van of de grootte, het gewicht en het materiaal je fijn lijken.
Zo wordt metaal heel koud en is siliconen flexibeler dan glas, dat zijn dingen die een hoop verschil maken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2016, 14:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou qua materiaal silicone aanraden. Dat is veilig, niet-poreus, niet giftig, hygiënisch (je kunt het bijvoorbeeld schoonmaken met kokend water) en best betaalbaar. Staal en glas zijn ook geschikt. Daarnaast bevat hard plastic ook geen weekmakers en je kunt 't erg goedkoop krijgen, dus da's relatief oké, maar 't heeft soms scherpe randjes en ik zou het ook niet helemaal vertrouwen qua stevigheid. Straks breekt het nog af.

Je kunt het beste letten op merken (Fun Factory, Lelo) of een seksshop uitzoeken die uitsluitend veilige dingen verkoopt, zoals deze.

Alles wat zacht en jellyachtig is vermijden. Alles wat 'vettig' aanvoelt in de winkel of brandt of chemisch ruikt ook vermijden. Soms staat er 'silicone' of 'geen weekmakers' op een product dat wel gewoon giftige stoffen bevat, omdat goedkope fabrikanten weten dat mensen op zoek zijn naar die materialen. Echte silicone voelt een beetje zijdeachtig, als een perzik, en 't ligt zwaar in de hand. Een beetje zoals rubber, maar dan merkbaar van hogere kwaliteit.

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2016, 15:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oja, anaal ontvangen maakt je niet per se bi-schierig, hoor! Je bent dan immers geïnteresseerd in een ervaring met je eigen lichaam. Dat staat verder los van of je eventuele partners meisjes zijn, of jongens, of iets anders. Er zijn ook genoeg meisjes die anaal leuk vinden om te doen bij een jongen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 12:42
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
bedankt iedereen voor de tips en pointers!
ik heb nu een idee waar ik op moet letten bij het doen van mijn aankopen
op het moment denk ik er zeer aan om er eentje van silicone te kopen
binnenkort ga ik met een goeie vriendin van me de stad in en sexshops langs (ik vind het stiekem best spannend om alleen ervoor te kijken , vandaar dat ze mee gaat. en online kopen lijkt me ook niet ideaal).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 12:46
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Er zijn ook genoeg meisjes die anaal leuk vinden om te doen bij een jongen.
dat zou ik inderdaad ideaal vinden, als een meisje dat leuk zou vinden om bij mij te doen, maar lijkt me eng om zoiets te vragen,s tel dat ze het totaal niet ziet zitten en mij daardoor ook anders gaat zien?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 02:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tja, da's altijd een risico. Maar het is best een gangbare interesse, zeker onder mensen met een hoog libido.

Check ook deze hilarische Reddit-thread van iemand die zijn prostaat net ontdekt heeft. In de comments zie je ook een paar reacties van heteromeisjes, dat geeft je 'n beeld.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 09:02
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Tja, da's altijd een risico. Maar het is best een gangbare interesse, zeker onder mensen met een hoog libido.

Check ook deze hilarische Reddit-thread van iemand die zijn prostaat net ontdekt heeft. In de comments zie je ook een paar reacties van heteromeisjes, dat geeft je 'n beeld.
die beste man heeft er inderdaad echt een mooi verhaal van gemaakt XD
maar het is bemoedigend om te lezen dat er inderdaad hetromeiden zijn die het leuk vinden om te doen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 23:59
Pervect
Pervect is offline
Ik vind die goeie krengen alleen altijd zo gauw te duur. 60 euries voor een siliconen prikstok.
Maar ik ben dan ook een pauper
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 00:07
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Tja, da's altijd een risico. Maar het is best een gangbare interesse, zeker onder mensen met een hoog libido.

Check ook deze hilarische Reddit-thread van iemand die zijn prostaat net ontdekt heeft. In de comments zie je ook een paar reacties van heteromeisjes, dat geeft je 'n beeld.
Best story ever
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.