Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2020, 10:45
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik denk dat er genoeg mensen gevaccineerd gaan worden zodat er uiteindelijk geen beperkingen hoeven te komen voor weigeraars

in mijn omgeving merk ik dat de meeste bejaarden en zorgmensen wel willen, en die moeten toch als eerste, en dan lijkt het al vlug normaal om gevaccineerd te zijn zodat ook de meeste wappies wel met de meute mee zullen gaan

want wie wil nou zijn oma laten creperen he
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Advertentie
Oud 09-12-2020, 11:00
Verwijderd
Directe collega op de IC. Zestiger. Oof.
Oud 09-12-2020, 22:19
Frits01
Frits01 is offline
Vrijstelling voor een mondkapje?
Inc hologram en doktersverklaring.

Bericht mij🙋🏼*♂️
Oud 09-12-2020, 22:33
Verwijderd
Kom dan jongen ik hoest je in je bek.
Oud 10-12-2020, 00:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Heftig Deadlock! Hier ook iemand die dichtbij staat met corona op de ic. Afwachten of het erop of eronder wordt
Oud 10-12-2020, 12:45
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
Vrijstelling voor een mondkapje?
Inc hologram en doktersverklaring.

Bericht mij🙋🏼*♂️
Wat
Oud 10-12-2020, 13:22
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
the
Oud 10-12-2020, 16:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
fuck
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-12-2020, 15:31
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ok, mn moeder heeft corona

Nu een flinke griep, niet benauwd, dus redelijk ok voor nu. Hopelijk blijft dat zo, of wordt het beter.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 12-12-2020, 16:57
HansDeNoteboom
HansDeNoteboom is offline
Morgen opnieuw vergadering op Catshuis en dinsdag persconferentie. Ik bereid me voor op volledige lockdown na kerst.
Oud 12-12-2020, 17:31
Verwijderd
Sterkte Regenboog, hopelijk blijft het hierbij.
Oud 12-12-2020, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Morgen opnieuw vergadering op Catshuis en dinsdag persconferentie. Ik bereid me voor op volledige lockdown na kerst.
Dan kondigen ze dat niet nu al aan, dan denkt nu iedereen "mooi, toch met iedereen groot feest, na de kerst gaan we wel weer opletten.
Oud 12-12-2020, 22:19
Verwijderd
Ik mag hopen dat er dinsdag maatregelen aangekondigd worden voor per direct.
Oud 13-12-2020, 11:00
Verwijderd
Ik ben negatief getest op corona maar enorm verkouden. Zo ruk, want gewoon boodschappen gaan doen is toch wat minder relaxed als je al snotterend door de winkel moet.
Oud 13-12-2020, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik mag hopen dat er dinsdag maatregelen aangekondigd worden voor per direct.
Eens.

Ook al moet ik heel veel plannen voor de komende tijd dan afzeggen.
Oud 14-12-2020, 12:17
Verwijderd
Ik ben benieuwd en hoop op een lockdown. Niet omdat ik dat leuk vind maar omdat we er anders blijkbaar niet vanaf komen.
Oud 14-12-2020, 12:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tot er een vaccin uitgerold is, zal het toch wel aanmodderen blijven denk ik. Als mensen na maanden nog steeds massaal naar winkels etc. gaan dan lijkt het niet alsof mensen snappen wat er nodig is om verspreiding tegen te gaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-12-2020, 12:50
Verwijderd
Ik weet het ook allemaal niet en ben maar wat blij dat ik hier geen beslissingen over hoef te nemen.
Oud 14-12-2020, 13:57
Verwijderd
deadlocks signature klopt eens een keer niet bij een post van hem
Oud 14-12-2020, 13:59
Verwijderd
Verder denk ik dat er ook veel besmettingen thuis zijn, en in religieuze huizen etc.

En laten we eerlijk zijn, had dit niet beter in maart al gemoeten? Toen we het allemaal nog trokken en geen aso's waren?
Oud 14-12-2020, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Verder denk ik dat er ook veel besmettingen thuis zijn, en in religieuze huizen etc.

En laten we eerlijk zijn, had dit niet beter in maart al gemoeten? Toen we het allemaal nog trokken en geen aso's waren?
Ja, dit. Wat mij betreft had dit veel en veel eerder gemoeten.
Oud 14-12-2020, 14:13
Verwijderd
Ik hoop op een toespraak die lijkt op die van een belerende vervelende teleurgestelde schooljuffrouw. "Ik had gezegd dat jullie thuis moesten blijven, maar veel van jullie luisterden niet. Ik ben erg teleurgesteld. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Dan maar zo!" En dattie daarna opstaat, wegloopt en bij zijn collega's in de lerarenkamer koffie gaat drinken en zuchtend gaat klagen over die ongehoorzame klas en dattie het anders ook niet meer weet.
Oud 14-12-2020, 14:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja, dit. Wat mij betreft had dit veel en veel eerder gemoeten.
Ja, dit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-12-2020, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Kerken, moskeeën en andere gebedshuizen blijven gewoon open.
WAAROM
Oud 14-12-2020, 14:58
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Sterkte Regenboog, hopelijk blijft het hierbij.
tnx

Het gaat iets beter, slaapt iets beter. Maar nog steeds doodmoe van omdraaien in bed etc.
Gelukkig voor als nog geen benauwdheid Alleen "maar" dikke griep
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-12-2020, 15:06
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Verder denk ik dat er ook veel besmettingen thuis zijn, en in religieuze huizen etc.

En laten we eerlijk zijn, had dit niet beter in maart al gemoeten? Toen we het allemaal nog trokken en geen aso's waren?
Absoluut.

It’s about fucking time. Het is toch al lang duidelijk dat ‘dringende advies’ en een beroep doen op ‘eigen verantwoordelijkheid’ niet voldoende werkt.
Oud 14-12-2020, 15:08
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
En laten we eerlijk zijn, had dit niet beter in maart al gemoeten? Toen we het allemaal nog trokken en geen aso's waren?
dat had voor nu toch niet uitgemaakt
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 14-12-2020, 15:11
Verwijderd
Citaat:
dat had voor nu toch niet uitgemaakt
Nou, dat denk ik wel.
Oud 14-12-2020, 15:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
WAAROM
Vrijheid van religie
Hier mogen religieuze diensten niet meer verboden worden of enkel minimaal aan banden worden gelegd ...
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-12-2020, 15:18
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
maar tussendoor was het virus ook bijna weg en hadden we de grenzen maandenlang gewoon open waarna het vervolgens ook gewoon weer terug kwam
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 14-12-2020, 15:19
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
WAAROM
zodat de gelovigen het lekker gezellig houden op de IC
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 14-12-2020, 15:19
Verwijderd
Citaat:
WAAROM
Ik weet dat je dit antwoord ook wel weet en ik ben het er uiteraard inhoudelijk totaal niet mee eens; maar:
  1. Juridisch twijfelachtig of het mogelijk is die verplicht te sluiten; dus om dat te doen moet je daar waarschijnlijk een wetswijziging voor doorvoeren en dan kom je bij
  2. met het GDA en de GU (die van "abortus op basis van medische indicatie na 20-weken echo moet verboden worden" in het verkiezingsprogramma) zitten twee gristenhonden-partijen in het kabinet. Die blokkeren enig wetsvoorstel deze richting uit.
Oud 14-12-2020, 16:59
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vind het maar allemaal stom, dat kut virus is stom endat door die idioten dit weer helemaal uit de hand loopt is ook stom. M'n hele verlof heeft een rouwrand met een soort sociaal isolement en ik heb m'n baby nog niet eens naar een kroeg kunnen meenemen.
En als kers op de taart is m'n verlof dadelijk voorbij en mag ik massaal de corona patiënten gaan intuberen.

Iig wel fijn dat ertur junior naar de opvang mag. Als het goed is.


Verder ben ik het volledig eens met de lockdown en hadden ze dat wellicht een paar weken geleden mogen doen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-12-2020, 17:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De trein en metro naar m'n werk zaten gister weer nokkievol, en er kwamen voornamelijk toeristen binnen. Veel Belgen die er allemaal uitzien alsof ze komen voor de coffeeshops.

In de winkel dragen we mondkapjes en houden we zo veel mogelijk afstand van elkaar, maar toen ik gister m'n collega hoorde over dr sinterklaasfeestje en ik 'r in de armen zag vliegen van een random vriendin, voelde ik me toch minder veilig.
Ik heb verdomme m'n familie al maanden niet gezien en al nog langer niemand geknuffeld, dus ik maak me echt fucking kwaad als mensen alle regels aan hun laars lappen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2020, 17:32
Verwijderd
Er verandert echt niks voor ons, wij komen toch al nergens. Wat ik ruk vind is dat ik niet kan funshoppen in de omgeving, dat zou ik graag doen om mijn weg te vinden. En ik baal ervan dat ik niet kan sporten of naar een duitse kerstmarkt kan of random koffie kan gaan drinken, maar ik ervaar dat allemaal echt als luxeproblemen. Ik vind het het meest stom dat ik met Doris en Ella niks kan, gaan zwemmen of naar een binnenspeeltuin of een simpel pretpark of zo. En ze komen hierdoor niks te kort en het zijn geen grote levensbehoeften, maar toch voelt dat ruk.
Oud 14-12-2020, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je dit antwoord ook wel weet en ik ben het er uiteraard inhoudelijk totaal niet mee eens; maar:
  1. Juridisch twijfelachtig of het mogelijk is die verplicht te sluiten; dus om dat te doen moet je daar waarschijnlijk een wetswijziging voor doorvoeren en dan kom je bij
  2. met het GDA en de GU (die van "abortus op basis van medische indicatie na 20-weken echo moet verboden worden" in het verkiezingsprogramma) zitten twee gristenhonden-partijen in het kabinet. Die blokkeren enig wetsvoorstel deze richting uit.
Weet ik
Oud 14-12-2020, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar allemaal stom, dat kut virus is stom endat door die idioten dit weer helemaal uit de hand loopt is ook stom. M'n hele verlof heeft een rouwrand met een soort sociaal isolement en ik heb m'n baby nog niet eens naar een kroeg kunnen meenemen.
En als kers op de taart is m'n verlof dadelijk voorbij en mag ik massaal de corona patiënten gaan intuberen.

Iig wel fijn dat ertur junior naar de opvang mag. Als het goed is.


Verder ben ik het volledig eens met de lockdown en hadden ze dat wellicht een paar weken geleden mogen doen.
Jep, dacht vanmiddag idd aan je... echt bizar om dat zo te moeten bedenken.
Oud 14-12-2020, 17:40
Verwijderd
Ik probeer positief te blijven en denk steeds dat er altijd nog ergere dingen zijn.
Oud 14-12-2020, 17:44
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja ik ben de relativeer koningin maar vandaag ben ik er echt even boos over. Ik verveel me ook gewoon kapot, dan heb ik tijd om me hierover op te winden.

En ik heb ergens ook bizar weinig trek om zelf een risico te lopen, of eigenlijk met name m'n kind, voor mensen die zelf nergens rekening mee houden.

Blabla, maar dat ie natuurlijk oneerlijk want ik heb hier nou eenmaal voor gekozen blabla. Komt wel goed blabla lekker inpakken en gaan.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-12-2020, 17:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was boos en verdrietig dat ik niet meer naar de fysio mag, ik ben eindelijk weer een beetje okee maar later werd gerectificeerd dat die wel mogen blijven werken. Alleen sporten daar niet maar als het goed is, mogen we wel nog roeien. Naar winkels ging ik toch al nauwelijks. Ik vind het wel kut dat ik nog minder mensen mag zien. Ik heb al geopperd dat één van mijn vriendinnen mijn huisgenoot wordt. Haar partner is pas overleden dus voor haar is het ook pittig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-12-2020, 18:03
Verwijderd
Godverdomme dat tuig dat lawaai maakt en fluit. Rijd daar even met een vrachtwagen in aub ik kan me niet concentreren.
Oud 14-12-2020, 18:04
Verwijderd
Welke idioten staan daar zo'n herrie te maken.
Oud 14-12-2020, 18:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Welke idioten staan daar zo'n herrie te maken.
Echt!!! Hoe irritant?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-12-2020, 18:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben zonder geluid met ondertiteling gaan kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-12-2020, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer positief te blijven en denk steeds dat er altijd nog ergere dingen zijn.
Ja joh, natuurlijk. Ik vind ook oprecht dat wij niet mogen klagen. We zijn nog niet geraakt door corona, doen het goed met weinig contacten, kunnen blijven werken. Waar ik wel echt enorm van baal is dat de behandeling van mijn tante met slokdarmkanker anders gaat lopen. Dat is echt enorm kut.
De rest van mijn issues zijn allemaal echte eerstewereldproblemen en daar ben ik me erg van bewust.
Oud 14-12-2020, 18:26
Verwijderd
Ik.bedoel: voor corona was er een reorganisatie bij Jos op het werk omdat het echt niet goed ging en ze moesten bezuinigen. In de praktijk gingen er 4 mensen uit. Nu sluiten ze het jaar ijn de positieve cijfers af en wordt er een bonus uitgekeerd omdat het zo goed gaat.
Oud 14-12-2020, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben de relativeer koningin maar vandaag ben ik er echt even boos over. Ik verveel me ook gewoon kapot, dan heb ik tijd om me hierover op te winden.

En ik heb ergens ook bizar weinig trek om zelf een risico te lopen, of eigenlijk met name m'n kind, voor mensen die zelf nergens rekening mee houden.

Blabla, maar dat ie natuurlijk oneerlijk want ik heb hier nou eenmaal voor gekozen blabla. Komt wel goed blabla lekker inpakken en gaan.
Nee hoor, ik snap je wel. En je mag ook gewoon klagen. Ik vind ook niet dat jij hier per se voor gekozen hebt.
Oud 14-12-2020, 18:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Welke idioten staan daar zo'n herrie te maken.
Wat een droeftoeters. Ik ben zo klaar met dit soort mensen, nog meer dan met de coronamaatregelen.
Oud 14-12-2020, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook niet dat jij hier per se voor gekozen hebt.
Dat heeft ze uiteraard wel
Oud 14-12-2020, 18:48
Verwijderd
Overigens vind ik dat iedereen mag klagen, uitgezonderd de corona-gekken etc uiteraard.

Ik klaag zelf ook, slik zelf ook wat weg, mis mijn vrienden gigantisch, mijn ouders (wanneer ga ik hen überhaupt nog zien?), mis één persoon in het bijzonder etc. Ik werk dus door, ik loop risico, ik weet soms helemaal niet meer waarom en voor wie. Ik vind het soms eindeloos, zakelijk en personeelsdingen is het allemaal rompslomp etc. Heb zelf wat dingen achter de rug die wat rond dwarrelen in mijn leven etc etc etc. Maar toch ik probeer zo veel mogelijk positief te blijven, maar zit er vaak meer doorheen dan sommige mensen beseffen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.