Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 16:32
Susanne
Susanne is offline
Wil je elke dag wel iets nieuws of kan je ook wel een paar maanden zonder nieuwe kleding/gadgets?
Voel je je schuldig nadat je succesvol gewinkeld hebt (en dus veel geld uitgegeven hebt)?
Koop je kleding tegen beter weten in?
Wat geeft de doorslag dat je overgaat tot kopen?
Kan jij je laten misleiden door de verkoper/ster?

Pfff mensen vertel het me!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2004, 16:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
yeaaah I'm a big spender.

ik kan niet langs winkels lopen zonder iets te kopen.Doe ik dit wel dan ga ik overmatig trillen en zweten.Ik doe enorm veel miskopen en onzinkoopjes.
Vooral qua kleding..
Als ik veel geld heb uitgegeven voel ik me nooit schuldig, ik voel me dan juist heerlijjjjjjk.
ik heb geen doorslag of verkoopster nodig om iets te kopen, alleen geld.Zolang ik geld heb koop ik alles wat mij ook maar enigzins een beetje leuk lijkt
Oh en daarnaast heeft winkelen ook een erg rustgevende werking op me.Als ik een drukke week heb moet ik altijd ff smiddags of donderdagavond ofzo geld uitgeven.
En als ik me down voel fiets ik zo in mn eentje naar de winkel om geld uit te geven.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:42
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja.

Maar niet echt qua kleding. Eerder verzorgingsspulletjes, cremetjes zus en zo. Ook losse troepjes, echt van die dingen van wat moet je er mee :/, kralen, stofjes ook altijd leuk om te kopen, alleen zo duur. En ik ben een flinke lingerietik aan 't ontwikkelen :/
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:44
Verwijderd
Ik haat eigenlijk dingen kopen enzo. Kost altijd geld.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:00
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ja ik vindt heerlijk om te winkelen zolang ik zelf niet hoef te betalen zeg maar

als ik dat moet kan ik wel 3x nadenken over iets,om er dus uiteindelijk spijt van te hebben dat ik het gekocht heb of juist spijt dat ik het NIET gekocht heb

maja eens in maand moet ik wel iets kopen hoor
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:05
Nuck
Nuck is offline
Mja, ik geef wel veel geld uit. Aan kleding, sieraden, drogisterij-spulletjes (cremes e.d.). Het is niet zo dat ik één keer in de drie maanden een onwijs bedrag uitgeef, maar het wordt meer verspreid. Ga bijna iedere week wel de stad in en dan zie ik weer wat nieuws . Hoewel het nu wel eens tijd wordt voor een échte shopmiddag .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:32
meisje
meisje is offline
ik heb niet eens een gat meer in mijn hand, eerder geen hand meer!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:48
Verwijderd
Ik zou zeggen zoek es in je gat.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:57
Verwijderd
Valt wel mee, ik koop wel veel, maar meestal niet echt dure dingen. Dus in die zin ben ik geen big spender. Maar ik koop altijd iets als ik het wil hebben, en ik koop ook heel vaak.
Meeste geld gaat op aan kleding, drankjes op terrasjes, cd's en boeken. Ik word heeeel blij van nieuwe aankopen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vroeger kocht ik echt veel kleding.. en ook lekkere cremes en make-up enzo. Tegenwoordig ben ik wat zuiniger, want ik heb geen zin om veel te werken
Ik koop m'n kleding wat goedkoper, maar ik vind mijn garderobe nu wel veel leuker. Dus dat doe ik goed

Ik ben wel gul dus bv met uitgaan kan ik er ook wel wat doorheen jassen. Maar ja soms hou ik ook een goedkoop avondje om het een beetje te compenseren

Oftewel ik kan me redelijk in bedwang houden
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:12
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
koop veel kleding
denk ook haast nooit na over wat ik koop.
maar wat ik koop heeft ook een redelijke prijs.
kheb er niet echt spijt van als ik iets koop.
cremes koop ik haast nooit. vind ik onzin. Ik heb daarnaast ook een hele makkelijke, gladde huid waar ik niets aan moet doen behalve af en toe scrubben. Kheb geen creme's nodig.
maar ik koop veel, waar ik achteraf later nooit iets mee heb. Ben ik het kwijt jammer dan, zonde van het geld niet van het apparaat of ding
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:15
Verwijderd
Ik koop niet iedere week iets. Maar ik koop veel in een keer. En daar gaat er ook wel veel geld doorheen. Ook niet logisch zo van: dit heb ik nodig... maar nee meer van.... leuke trui ... die koop ik. (en dan heb ik al 2 truien die er veel op lijken ofzo)

Bij mij gaat er meer geld doorheen aan gadgets...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:57
Verwijderd
Oooh, ik ben het voorbeeld van:

Jongens sorry, we gaan niet uit want mijn geld is opgegaan aan kleren. Ik koop redelijk veel kleding, vind het ook niet prettig als ik de stad ben in geweest en met niets terug kom, redelijk nutteloos dan

Citaat:
Koop je kleding tegen beter weten in?
Soms wel, maar denk wel meer na de laatste tijd, anders lagen in mijn kast nu 10 dezelfde broeken maar dan van een ander merk, verkopers hebben nu ook niet zoveel invloed meer...

Wat Otis zegt, dat het bevredigend werkt, herken ik wel... niets voelt beter dan thuiskomen met een kledingstuk, dan kan ik helemaal in mijn nopjes zijn

Ik ben ook redelijk zuinig op m'n kleren, ik maak drie keer in de week mijn Dunk's schoon, was kleren meestal op 30graden [tenzij vlekken inzitten], en bepaalde shirts gaan op de handwas.

Steeds meer bestel ik trouwens ook op internet, maar alleen als ik zeker weet dat het goed valt en het product mij bevalt, maar er gaat toch niets boven een flinke shoppingspree !
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 14-03-2004 @ 20:57:
Oooh, ik ben het voorbeeld van:

vind het ook niet prettig als ik de stad ben in geweest en met niets terug kom, redelijk nutteloos dan
Ja dat vind ik nou ook.

Maar ik heb een veel betere oplossing, ik kom gewoon niet meer in de stad .
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-03-2004 @ 20:59:
Ja dat vind ik nou ook.

Maar ik heb een veel betere oplossing, ik kom gewoon niet meer in de stad .
Oooh, dat kan ik echt niet... dan mis ik zoveel dingen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:10
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Winkelen is een heel gezonde bezigheid
1 je wordt er vrolijk van
2 je hebt veel lichaambeweging
3 je hebt veel sociale contacten
alleen de dag daarna is nie so mooi
(blaren, lege portomonnee) maar ja dat is de wereld van een BIG Spender
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:33
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
de laatste tijd heel erg ja.
ik móet gewoon kopen.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:46
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik koop toch zeker wel iedere week iets nieuws. voel me wel vaak schuldig omdat ik gewoon niet met geld om kan gaan, kan niet sparen of schulden afbetalen bij ouders.

ik voel me gewoon veel beter als ik iets nieuws aan heb. er gaat ook erg veel geld op aan muziek.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2004, 20:59
Verwijderd
Nee ik geef eigenlijk helemaal niet zoveel geld uit aan kleding. Vroeger wel veel meer maar op een gegeven moment heb je gewoon genoeg, dan hoef je niet meer telkens iets nieuws te kopen. Vreemd genoeg neemt het saldo op mijn bankrekening niet echt toe ondanks die besparingen, blijkbaar gaat het er wel uit aan bier en rookwaar dan
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:04
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ja als t moet wel ja
anders valt t wel mee
nu niet
heel arm nu
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:18
Verwijderd
Ik zou wel willen. Heb bijna geen geld maar wel een flinke schuld door mn aankomende reis. Ik heb al een aantal weken praktisch niks uitgegeven. Dat geeft me ook wel een lekker gevoel, weten dat je niks hoeft te kopen, ik heb het allemaal niet nodig. Natuurlijk zou ik wel willen maar helaas gaat het niet zo makkelijk.
Voor ik deze schuld had, gaf ik redelijk wat geld uit en dan vooral aan kleren. Mijn doel was om met zoveel mogelijk leuke dingen thuis te komen voor zo min mogelijk geld .
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:39
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ja ik geef veel te veel geld uit. Als ik in een stad rondloop koop ik altijd iets. Ik geef het meest uit aan kleding en tijdschriften. En cadeautjes want dat vind ik leuk om te geven. Maar mn geld gaat zo snel op dat ik aan het eind van de maand altijd een groot geldgebrek heb.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:47
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-03-2004 @ 17:37:
yeaaah I'm a big spender.

ik kan niet langs winkels lopen zonder iets te kopen.Doe ik dit wel dan ga ik overmatig trillen en zweten.Ik doe enorm veel miskopen en onzinkoopjes.
Vooral qua kleding..
Als ik veel geld heb uitgegeven voel ik me nooit schuldig, ik voel me dan juist heerlijjjjjjk.
ik heb geen doorslag of verkoopster nodig om iets te kopen, alleen geld.Zolang ik geld heb koop ik alles wat mij ook maar enigzins een beetje leuk lijkt
Oh en daarnaast heeft winkelen ook een erg rustgevende werking op me.Als ik een drukke week heb moet ik altijd ff smiddags of donderdagavond ofzo geld uitgeven.
En als ik me down voel fiets ik zo in mn eentje naar de winkel om geld uit te geven.
kheb nou al medelijden met je vriendje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:04
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
normaal gesproken wel, toen ik nog gewoon elke week werkte enz. kwam er genoeg geld binnen om lekker vaak geld uit te geven.. nu is het iets minder.. en ik durf de giro afschriften al niet meer open te maken

nu dus weer ffies mezelf in de hand houden door niet meer de stad in te gaan, of naar amsterdam want als ik er ben dan MOET ik iets mee nemen, dat moet gewoon anders ben ik de rest van de dag chagerijnig. dus daar ben ik even mee gekapt.. maar nu komt de lente er weer aan./... dus ga snel ff geld verdienen en dan weer uitgeven!!!!

haha ja ik denk dat je me wel kan verstaan onder een big spender, nu even niet, kleine time out, maaar soooon zal ik weer flink uitgeven
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:53
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik ben zo iemand die graag veel kwaliteit wilt krijgen met weinig geld, maar zeker geen centenknijper. Meestal zijn mijn vaste uitgaven extreem laag, waardoor ik lekker veel oppot en als ik dan iets leuks vind, ben ik niet te beroerd om alles in een klap weer uit te geven. Maar omdat ik kritisch ben in wat ik koop, kom ik nooit in de clinch met deze manier van met geld omgaan. Ook probeer ik minimaal 20 euro als reserves in mijn portemonee te hebben maar liever 50 euro. Altijd handig voor noodgevallen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 11:05
Verwijderd
Ik geef veeeel te veel geld uit. Al sta ik bijna maximaal rood, dan koop ik nog die ene gewéldige broek of dat leuke truitje.

Ik wil elke dag wel wat nieuws, maar zoveel geld heb ik niet, dus koop ik wekelijk iets nieuws.. dat kan variëren van een armbandje van 2 euro tot een broek van 70 euro ofzo.

Ik voel me soms wel schuldig, omdat ik vaak dingen koop die ik niet echt nodig had, en ik er het geld helemaal niet voor heb. Maar aan de andere kant is het altijd een geweldig gevoel om iets nieuws te hebben

Ik laat me vrijwel nooit beïnvloeden door een verkoper, die hebben meestal toch onzin-praatjes..
Zowieso ga ik niet vaak naar winkels waar ze zo opdringerig of slijmerig doen.
Bovendien zie ik zelf wel dat iets te klein is oid, dan koop ik het niet, ook niet als de verkoper beweert dat het geweeeeeldig zit.

Ik denk wel dat ik koopverslaafd ben. Maarja. Ach.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:24
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ja ik ben best wel koopverslaafd.
vind het heerlijk om te kopen. shirtjes, broeken, rokjes, tasjes, het maakt ook eigenlijk niet uit.
ik vind het dan ook frustrerend om de stad in te gaan en thuis te komen met helemaal niks. dan moet ik maar even doelloze dingen kopen om daar van te genieten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:13
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Als ik het zo hoor snap ik niet dat mensen zeggen dat het slecht gaat met de economie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:09
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-03-2004 @ 15:13:
Als ik het zo hoor snap ik niet dat mensen zeggen dat het slecht gaat met de economie.
ik probeer de economie juist te helpen met mijn koopdrang
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:15
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
eigenlijk niet, want ik moet sparen voor de vakantie dus ik geef ik bijna niets uit.
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:19
Tweeker
Tweeker is offline
Valt wel mee± als ik dingen koop die ik eigenlijk niet nodig heb voel ik me daar alleen maar slechter door.

Maar als ik juist een hele goede koop doe, iets wat ik echt moest hebben of een koopje ofzo, ben ik wel heel blij.
Maar als het me lukt om geld te sparen ben ik ook blij.

Dus ja, gulden middenweg
__________________
On the whispers of the night, I'll dance until the morning light
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:00
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik koop alleen iets als ik het echt echt echt nodig heb, eerder niet. Of het moet voor een bepaald persoon zijn misschien
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:08
joseeholadiejee
Avatar van joseeholadiejee
joseeholadiejee is offline
Ik ben heel zuinig! Ik doe twee jaar met een jas! Deze zomer wordt het weer tijd voor een nieuwe! yeah!
__________________
*~Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel~*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:17
Hagel
Hagel is offline
Ik ben enorm koopverslaafd, mijn geld is aan het eind van de maand altijd op, ik koop enorm veel kleding maar ik wil ook graag luxe leven. Ik koop veel boodschappen, altijd eten wat ik lekker vind en meestal veeeeeeeeel te veel, wil alle nieuwe spulletjes hebben, koop enorm veel cd's, ik moet het echt wat rustiger aan gaan doen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:18
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-03-2004 @ 17:09:
ik probeer de economie juist te helpen met mijn koopdrang
Zulk zijn de offers die je maakt voor je vaderland.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 22:27
Verwijderd
aan het eind van mn geld blijft er meestal een halve maan over? Ik geef veel te makkelijk geld uit, geef euro's uit als guldens e.d. maar wanneer ik te veel schulden heb bij me zelf kan ik ook zo een hele poos niets uitgeven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2004, 23:19
Wilmy
Wilmy is offline
Wil je elke dag wel iets nieuws of kan je ook wel een paar maanden zonder nieuwe kleding/gadgets?
Voel je je schuldig nadat je succesvol gewinkeld hebt (en dus veel geld uitgegeven hebt)?
Koop je kleding tegen beter weten in?
Wat geeft de doorslag dat je overgaat tot kopen?
Kan jij je laten misleiden door de verkoper/ster?


Ik kan wel een poos zonder nieuwe kleding, maar assecoires wordt moeilijker. Met oorbellen etc. kun je je kleding heel anders laten lijken. Tja...maar als het zo moeten zou ik het wel kunnen.

Ik voel me absoluut niet schuldig, ben al lang blij dat ik iets heb, ben nogal een kritisch typje!

Af en toe koop ik wel kleding tegen beter weten in ja! Stom he! Stof die ik niet lekker vind zitten, of kleding dat te groot of juist te klein is. Vooral schoenen willen nog wel eens te klein zijn!

Als het superleuk staat en de prijs is ook nog leuk geeft dat wel de doorslag. Maar ik denk toch iets eerder dat het superleuk staat, als de prijs leuk is en de rest niet, dan koop ik het niet.

Ik kan me niet direct laten misleiden, weet zelf heel goed wat wel en niet staat / kan. Maar als ze door blijven zeuren met de hele winkel begin ik denk ik wel te twijfelen, maar dan breng ik het wel de volgende dag weer terug.
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-03-2004 @ 23:18:
Zulk zijn de offers die je maakt voor je vaderland.
Als we nou állemaal eens gaan roken?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:00
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2004 @ 09:50:
Als we nou állemaal eens gaan roken?
Goed idee
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:20
joseeholadiejee
Avatar van joseeholadiejee
joseeholadiejee is offline
ik koop alleen nuttige dingen.
ik werk op een kinderboerderij als vrijwilliger en krijg maar soms geld, dus daar kan ik dan leuke spulletjes voor mezelf van kopen.
elke maand krijg ik ook kleedgeld, 60 euro!
daarom kan ik ook wel wat duurdere dingen kopen zoals van the sting enzo.
__________________
*~Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel~*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:57
flupkeflup
flupkeflup is offline
ja want ik vind merkkleding echt veel mooier dan gewone kleding dus ik geef er veel geld aan uit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:01
Verwijderd
ik geef veel te veel geld uit....vooral aan kleding,ik heb een kledingkast waar menig meisje jaloers op is (qua omvang dan he )
ik koop (te) veel merkkleding (D&G,Guru,Evisu etc.etc.)en dat gaat aardig in de papieren zitten.
ik verdien ook veel want ik werk veel,daardoor (en door steun van mijn ouders ) kan ik dergelijke kleding betalen.
het feit dat ik als ik naar de stad ga ook minstens met een complete outfit thuiskom is ook niet zo goed voor mijn portomonnee...ben nu de laatste tijd wel wat aan het matigen en sparen,geef nu bijvoorbeeld maar 3/4 van mijn verdiende geld uit en daardoor groeit mijn spaarrekening aanzienlijk...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:03
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn moeder is een big spender! maarja, dat is wel mijn schuld...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:09
timmeh
Avatar van timmeh
timmeh is offline
ik moet me altijd inhouden met dvd's kopen

maar ik geef sowieso graag geld uit
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:15
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Nee, geen big spender.

Wil je elke dag wel iets nieuws of kan je ook wel een paar maanden zonder nieuwe kleding/gadgets?

Nee, kan wel een tijdje zonder.

Voel je je schuldig nadat je succesvol gewinkeld hebt (en dus veel geld uitgegeven hebt)?

Nee, absoluut niet.

Koop je kleding tegen beter weten in?

Nee

Wat geeft de doorslag dat je overgaat tot kopen?

of ik iets leuk vind, en niets anders

Kan jij je laten misleiden door de verkoper/ster?

Nee, ik zoek lekker zelf uit wat ik koop.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:20
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben niet een big spender als in gigantisch veel geld, wel als in al mijn geld aan kleding, magazines, cd's, make-up en uitgaan. En echt lang nadenken over aankopen doe ik alleen als ik er lang voor heb gespaard (wat dus alleen voorkwam in de tijd dat ik nog voor barbies spaarde). Ik koop snel en graag dingen en laat me ook verleiden door vrienden en verkoopsters daarin (tenzij ik er zelfs een totaal andere mening over heb).
En schuldig voel ik me nooit, maar dat komt omdat ik niet rood kan staan en geen geld leen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-03-2004 @ 17:32:
Wil je elke dag wel iets nieuws of kan je ook wel een paar maanden zonder nieuwe kleding/gadgets?


Ik wil niet elke dag iets nieuws. Ik hoef ook nog niet eens zo zeer elk jaar iets nieuws

Citaat:

Voel je je schuldig nadat je succesvol gewinkeld hebt (en dus veel geld uitgegeven hebt)?


Nee.

Citaat:
[b]
Koop je kleding tegen beter weten in?
Nee.

Citaat:

Wat geeft de doorslag dat je overgaat tot kopen?


- moet goed zitten
- leuk

Prijs maakt niet zoveel uit: als prijs-kwaliteit maar in verhouding liggen en ik het kan betalen. Het moet ook weer niet belachelijk duur zijn

Citaat:

Kan jij je laten misleiden door de verkoper/ster?


Geen idee.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:04
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-03-2004 @ 17:32:
Wil je elke dag wel iets nieuws of kan je ook wel een paar maanden zonder nieuwe kleding/gadgets?
Voel je je schuldig nadat je succesvol gewinkeld hebt (en dus veel geld uitgegeven hebt)?
Koop je kleding tegen beter weten in?
Wat geeft de doorslag dat je overgaat tot kopen?
Kan jij je laten misleiden door de verkoper/ster?

Pfff mensen vertel het me!

nee het liefst elke dag iets nieuws
nee absoluut iet behalve als ik miskoopjes heb gedaan
nope
als ik iets gewoon ontzettend leuk vind en het ook leuk staat
nee, nooit
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:10
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Hebbe hebbe hebbe! Zeg, waar laten jullie al dat spul? Of verdwijnt dat in no time weer in de prullenbak?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:28
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik heb eigenlijk veel te wienig geld om een big spender te zijn, ik krijg namelijk maar 45 euro per maand aan kleedgeld en de 14 euro per maand zakgeld die ik krijg gaat ook allemaal aan kleding/accesoires op.
Ik raak altijd heel erg in de verleiding om iets te kopen als ik een leuke etalage zie. ik loop dan ook even naar binnen om te kijken of het echt leuk is en soms koop ik dan ook iets maar meestal blijft het bij dromen.
vorlgens jaar neem ik een baantje voor extra kleedgeld, ik heb al uitgerekend dat ik dan ongeveer 130 euro per maand kan verdienen met een Konmar baantje
__________________
;-)

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.