Oud 07-10-2019, 20:09
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik zit best wel vaak met gemixte gevoelens opgescheept. De ene keer ben ik erg blij, dan voel ik me echt weer niet goed. Dit schommelt heel erg. Ik heb er best moeite mee. Ook zit ik vaak in situaties waar ik mij niet op mijn gemak kan voelen, terwijl ik zo niet wil zijn. Ik wil ten alle tijden zijn wie ik echt ben, zodat mensen ook de echte ik zien. Ik wil toch wel onbewust iedereen tevreden houden bijvoorbeeld, terwijl als ik er dan over na denk, denk ik waarom nou eigenlijk? Ik It er eigenlijk al jaren mee, met dit probleem. Ik dacht altijd dat ik gwn zo was, maar dit ben ik niet. De laatste maanden realiseer ik mij dat ik mij erg vaak niet op mijn gemak ben, dit is het vervelendste gevoel ooit. Ook voel ik me best vaak eenzaam, terwijl ik heel veel vrienden heb, maar dan geen beste vriend zegmaar, die ik wel zou kunnen gebruiken haha. Ik weet niet wat jullie hier mee moeten, maar ik zie t wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2019, 20:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Welkom in de identiteitscrisis en moodswings boot.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 20:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dit is een stage van de pubertijd waar je helemaal fucked up gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 20:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Dat is de puberteit. Iedereen heeft er last van, niets geks aan. Wel vervelend natuurlijk maar je doet er weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 20:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat is de puberteit. Iedereen heeft er last van, niets geks aan. Wel vervelend natuurlijk maar je doet er weinig aan.
Heb ik ook, jammer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 20:52
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik ben 20? Laatbloeier? Als ik er zo aan terug denk, heb ik dit al heel mn leven eigenlijk. Niet jezelf kunnen zijn tussen mensen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 21:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ben 20? Laatbloeier? Als ik er zo aan terug denk, heb ik dit al heel mn leven eigenlijk. Niet jezelf kunnen zijn tussen mensen.
Probeer het eens. Doe een 180 graden switch.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2019, 23:42
Verwijderd
Wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2019, 22:10
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik kon t even niet goed verwoorden.. sorry daarvoor. Ik kan in 1 opslag gwn ontzettend onzeker worden. Als ik mij onzeker voel en ik dan bijvoorbeeld thuis kom, voel ik mij ook nog eens ontzettend eenzaam, komt er ook nog eens bij, ik heb het gevoel dat niemand mij dan moet. Super slechte gedachte natuurlijk, en ik wil zo ook echt niet denken. Mensen ervaring met onzeker zijn of enige tips.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2019, 01:09
butters
butters is offline
Ik diagnotiseer u met een depressie
Met citaat reageren
Oud 09-10-2019, 09:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Belachelijk. Dat kan je niet zo zeggen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2019, 09:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik kon t even niet goed verwoorden.. sorry daarvoor. Ik kan in 1 opslag gwn ontzettend onzeker worden. Als ik mij onzeker voel en ik dan bijvoorbeeld thuis kom, voel ik mij ook nog eens ontzettend eenzaam, komt er ook nog eens bij, ik heb het gevoel dat niemand mij dan moet. Super slechte gedachte natuurlijk, en ik wil zo ook echt niet denken. Mensen ervaring met onzeker zijn of enige tips.
Weet je ook een reden waarom je ineens zo onzeker bent?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2019, 15:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Het klinkt heel suf, maar hopelijk wordt het minder naarmate je ouder wordt. Zoals iedereen hierboven zegt heeft het met de puberteit te maken. De ontwikkeling van kind naar volwassene. Best ingewikkeld.

Ik ben net als jij een laatbloeier. Nu ik terugkijk op mijn puberteit, had ik die tijd nodig. Ik vond het toen niet leuk, ik was me heel bewust van mijn positie in een groep mensen en wilde net als jij gewoon lekker mezelf zijn, maar op de een of andere manier, door mijn onzekerheid, lukte dat niet en voelde ik me vaak ongemakkelijk.
Het komt bij de meeste mensen helemaal goed als ze ouder worden. Accepteer de situatie en leer ervan. Mij hielp het een dagboek bij te houden om zo mezelf een beetje te analyseren en probeerde ik telkens kleine dingetjes te verbeteren in plaats van alles in eens te willen veranderen. Dat gaat helaas niet.

Geef het tijd, werk met kleine stapjes aan jezelf en maak keuzes voor jezelf, niet gebaseerd op de mensen uit je omgeving. Succes!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Nieuw baantje? Hoe kom je het sollicitatiegesprek door?
SjorsStuurman
2 30-05-2015 20:08
Psychologie Zelfkennis, hoe vorm je het of hoe werk je er mee?
herby
18 27-11-2006 15:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Beschouw jezelf als een diamant
Verwijderd
20 27-12-2003 12:15
Psychologie niet meer weten wat je voelt
hoeva
10 05-05-2002 14:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.