Oud 04-12-2001, 14:27
maan muisje
maan muisje is offline
Sommige dagen,
blijf ik me echter afvragen:

hoelang nog hoeveel dagen voordat ik hier weg ben, ik weet gewoon dat ik ziek ben en dat ik niet zolang meer zal hebben de doktoren kunnen niet vinden wat ik heb maar ik ben nug ewoon een focking 4 maanden ziek....

en dan weet ik gewoon dat ik eigenlijk gewoon graag opnieuw geboren zou worden een nieuw begin zonder alles wat ik al heb gezien gehoord en heb gevoeld.... gewoon een heel mooi nieuw begin........zonder ziek te zijn en af te moeten wachten in onzekerheid....

sorry zit weer vaag te lullen......

mirvje ik hou van je

[Dit bericht is aangepast door maan muisje (04-12-2001).]
__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2001, 18:11
Saraaa
Saraaa is offline
lieve........
wat is je naam, wat heb je dan?????
Iedereen wilt denk ik wel een nieuwe start, maar die heb je niet.. Het leven kan nog heel mooi worden, ondaks je ziekte!!
KOM OP!!!!!
Kun je hier wel met iemand over praten??
__________________
Sara
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 08:15
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
Saraaa schreef:
lieve........
wat is je naam, wat heb je dan?????
Iedereen wilt denk ik wel een nieuwe start, maar die heb je niet.. Het leven kan nog heel mooi worden, ondaks je ziekte!!
KOM OP!!!!!
Kun je hier wel met iemand over praten??
De doktoren kunnen het tot nu toe nog niet vinden maar tot die tijd word ik alleen maar zwakker ik heb geen weerstand meer duz van een kleine verkoudheid kan ik al een longontsteking krijgen het lijkt op dit moment op aids maar dat is het niet dat hebben ze al getest........

__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 10:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
maan muisje schreef:
Citaat:
Saraaa schreef:
lieve........
wat is je naam, wat heb je dan?????
Iedereen wilt denk ik wel een nieuwe start, maar die heb je niet.. Het leven kan nog heel mooi worden, ondaks je ziekte!!
KOM OP!!!!!
Kun je hier wel met iemand over praten??
De doktoren kunnen het tot nu toe nog niet vinden maar tot die tijd word ik alleen maar zwakker ik heb geen weerstand meer duz van een kleine verkoudheid kan ik al een longontsteking krijgen het lijkt op dit moment op aids maar dat is het niet dat hebben ze al getest........

Beenmerg die het niet meer doet misschien? Mijn oude schoolvriend had het ook. Daardoor werden geen witte bloedlichaampjes meer aangemaakt en werden simpele verkoudheden en griepjes dodelijk voor hem. Het duurde heel lang voordat die een goede donor gevonden had.

NEway, gisteravond in bed dacht ik er toevallig ook aan ja. Ik vind het een onlogisch idee dat het 'bewustzijn' van een mens gewoon weggaat. Lijkt me logischer dat het 'hergebruikt' word, dus ja, misschien, nadat je je huidige lichaam verlaten heb, word je hergeboren in een nieuwe, gezonde, baby.

Betekent niet dat je nu niet meer hoeft te proberen nog wat te maken van het leven. Hoe kort het ook is, je kan het altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 12:43
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Beenmerg die het niet meer doet misschien? Mijn oude schoolvriend had het ook. Daardoor werden geen witte bloedlichaampjes meer aangemaakt en werden simpele verkoudheden en griepjes dodelijk voor hem. Het duurde heel lang voordat die een goede donor gevonden had.

NEway, gisteravond in bed dacht ik er toevallig ook aan ja. Ik vind het een onlogisch idee dat het 'bewustzijn' van een mens gewoon weggaat. Lijkt me logischer dat het 'hergebruikt' word, dus ja, misschien, nadat je je huidige lichaam verlaten heb, word je hergeboren in een nieuwe, gezonde, baby.

Betekent niet dat je nu niet meer hoeft te proberen nog wat te maken van het leven. Hoe kort het ook is, je kan het altijd proberen.

Ik geniet iedere dag van het leven op de manieren waarop ik het het prettigst vind maar soms had ik toch een nieuwe herinnering willen hebben een gezond licham mischien???

kusje

__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 17:54
~*~boterbloempjuh~*~
~*~boterbloempjuh~*~ is offline
lieve noes
waarom denk je nou dat je ziek bent?
je ziet er gezond uit en je kan je wel rot voelen en denken dat er van alles fout is maar als de dokter niet iets ernstigs kan vinden hoeft het toch niet persee ernstig te zijn ?!? waarom laat je je niet gewoon als je er echt zo zeker van bent dat je dood gaat aan een ziekte die jij denkt dat je nu al hebt ?!?warom ga je dan niet in godsnaam naar een goede dokter....dan is de kans bijna wel dat als er iets is dat ze het vinden....en misschien ben je niet lichamelijk ziek...maar door alles wat er in het verleden is gebeurd dat je geestelijk niet in orde bent zo gaat denken dat je van alles hebt wat helemaal niet zo hoeft te zijn......je bent heus niet zomaar dood lievert echt niet
ik hou van je
__________________
~*~you don't know what you've got till it's gone~*~
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 17:58
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
~*~boterbloempjuh~*~ schreef:
je ziet er gezond uit
Niet ieder mens dat er gezond uit ziet IS ook werkelijk gezond. Ik zie er ook gezond uit (over het algemeen dan), maar ik ben het niet, das wel eens frustrerend. Verder konden de doktoren bij mij ook niks vinden, maar ik heb wel degelijk iets. Tis niet dodelijk wat ik heb, de dingen waar je dood aan gaat vinden ze wel.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 12:50
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
~*~boterbloempjuh~*~ schreef:
lieve noes
waarom denk je nou dat je ziek bent?
je ziet er gezond uit en je kan je wel rot voelen en denken dat er van alles fout is maar als de dokter niet iets ernstigs kan vinden hoeft het toch niet persee ernstig te zijn ?!? waarom laat je je niet gewoon als je er echt zo zeker van bent dat je dood gaat aan een ziekte die jij denkt dat je nu al hebt ?!?warom ga je dan niet in godsnaam naar een goede dokter....dan is de kans bijna wel dat als er iets is dat ze het vinden....en misschien ben je niet lichamelijk ziek...maar door alles wat er in het verleden is gebeurd dat je geestelijk niet in orde bent zo gaat denken dat je van alles hebt wat helemaal niet zo hoeft te zijn......je bent heus niet zomaar dood lievert echt niet
ik hou van je
L±ief mirv meisje

ik ben al 3 maande ziek en word maar niet beter ik heb bijna iedere maand wel tig keer een amandel ontsteking mijn schuildklier werkt niet meer ik word dik terwijl ik geen hap meer door mijn keel kriojg en dan denk ik gezong ben ik duzz ook neit en weet je nog dat ze me voor aids moeten gaan onderzoeken!!!!!!!

kusje je dochtertje

__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 14:10
~*~boterbloempjuh~*~
~*~boterbloempjuh~*~ is offline
ik snap het niet meer.....?!?
__________________
~*~you don't know what you've got till it's gone~*~
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 22:14
CobainMeisje
Avatar van CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Citaat:
~*~boterbloempjuh~*~ schreef:
ik snap het niet meer.....?!?
Ik ook niet hoor zus!

Noes als ze niks kunnen vinden dan is er ook niks meissie..echt niet!

__________________
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=189
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 22:31
badtothebone
badtothebone is offline
Ik wil ook wel opnieuw geboren worden, dan alles lekker opnieuw doen zou veel dingen anders aanpakken ja maar wat heb je eraan waar gaat het nu eigenlijk om, eigenlijk bestaat er geeneens een verleden of toekomst (sommige volkeren snappen ze het nieteens als je het over later hebt of vroeger) Voor ons is dit alles moeilijk voor te stellen maar als ik jou was kan je het beste gewoon het beste maken van het moment, Welterusten
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 17:02
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
~*~boterbloempjuh~*~ schreef:
ik snap het niet meer.....?!?
laat maar oke iederen lijkt het altijd beter voor mij te weten mijn hele leven lang maar ik voel toch verdomme als er iets mis is ik voel het toch aan mijn eigen lichaam weet je nog dat ik altijd zo'n last van mijn knie had vroeger en geen dokter die kon vinden wat het was iederee dacht dat ik me aan het aanstellen tot ze het na 4 jaar uiteindelijk vonden!! dat was toch ook niet zomaar shit ofzow??? Iemand voelt het gewoon aan zich zelf als je gezond bent dan ben je niet alle dagen moe en dan word je niet in 1.5 maand tot 2 maanden tijd 13 kilo zwaarder terwijl je weinig eet een steeds minder gaat eten omdat je je gewoon super kut gaat voelen oke?!! zeg me alsjeblieft niet dat het niets is want het is wel degelijk iets!!!!!!!! ik weet het gewoon ik voel het
__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 22:29
CobainMeisje
Avatar van CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Citaat:
maan muisje schreef:
laat maar oke iederen lijkt het altijd beter voor mij te weten mijn hele leven lang maar ik voel toch verdomme als er iets mis is ik voel het toch aan mijn eigen lichaam weet je nog dat ik altijd zo'n last van mijn knie had vroeger en geen dokter die kon vinden wat het was iederee dacht dat ik me aan het aanstellen tot ze het na 4 jaar uiteindelijk vonden!! dat was toch ook niet zomaar shit ofzow??? Iemand voelt het gewoon aan zich zelf als je gezond bent dan ben je niet alle dagen moe en dan word je niet in 1.5 maand tot 2 maanden tijd 13 kilo zwaarder terwijl je weinig eet een steeds minder gaat eten omdat je je gewoon super kut gaat voelen oke?!! zeg me alsjeblieft niet dat het niets is want het is wel degelijk iets!!!!!!!! ik weet het gewoon ik voel het

We zeggen ook niet dat het NIKS is meisje..maar als de doktoren niks kunnen vinden hoef je je geen zorgen te maken denk ik...en dat je aangekomen bent kan ook door de pil komen!
Echt waar!
Nahja
Kusje Mandaaah


Btw. wat was er met je knie?
__________________
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=189
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 22:49
pompelmoesappeltje
Avatar van pompelmoesappeltje
pompelmoesappeltje is offline
wie weet worden we nog wel opnieuw geboren je weet nooit ...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 10:28
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
pompelmoesappeltje schreef:
wie weet worden we nog wel opnieuw geboren je weet nooit ...

daar twijfel ik ook niet aan alleen hoop ik dat het dan samen met mijn lief is en er niet 10 jaar verschil van elkaar.... maarjah als ik doodga ga ik dat toch wel en als ik blijf leven dan doe ik dat trouwens van sanne konden ze het eerst ook niet vinden mandah kindje mijn lief en die bleek later bot kanker te hebben hoe gezont ze er ook uitzag en de door de pil neej want ik ben nu voor een maand gestopt en ik hbe het nog steeds.....duz het helpt geen red ik word alleen maar dikker en voel me steeds braker of ik van porselein ben iedere dag moe kan amper nog op mijn benen staan rond een uur of 3 dan kun je mij niet vertellen dat dat normaal is...neej het is geen pfeifer.....duzz kusje
__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 15:47
CobainMeisje
Avatar van CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Citaat:
maan muisje schreef:

daar twijfel ik ook niet aan alleen hoop ik dat het dan samen met mijn lief is en er niet 10 jaar verschil van elkaar.... maarjah als ik doodga ga ik dat toch wel en als ik blijf leven dan doe ik dat trouwens van sanne konden ze het eerst ook niet vinden mandah kindje mijn lief en die bleek later bot kanker te hebben hoe gezont ze er ook uitzag en de door de pil neej want ik ben nu voor een maand gestopt en ik hbe het nog steeds.....duz het helpt geen red ik word alleen maar dikker en voel me steeds braker of ik van porselein ben iedere dag moe kan amper nog op mijn benen staan rond een uur of 3 dan kun je mij niet vertellen dat dat normaal is...neej het is geen pfeifer.....duzz kusje
Wat is er met je knie dan?
Want daar heb je nog geen antwoord opgegeven..enne hebben ze daar wat kunnen vinden?
__________________
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=189
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 20:58
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Tjee....k merk dat je wel enorm eronder lijdt onder die reactie: daarom een neutrale kijk van mij eroverheen ofzo... (weet niet of je er iets aan hebt maar ja....)

Inderdaad als jij je niet goed voelt moet je inderdaad gewoon naar de dokter gaan, dan klopt er iets niet... Alleen van mentalen vermoeidheid zeg maar (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen...iig je hebt schijnbaar veel meegemaakt) kun je lichamelijk ook doodziek worden dat je echt niet meer weet wat je moet doen.. (I know....).... Dus ik denk dat je eens heel helder moet gaan denken: wat heb ik meegemaakt? Heb ik het verwerkt? Zou het daaraan kunnen liggen?

Als je denkt dat het daar niet aanligt zit er helaas niks anders op dan dokter hier en dokter daar te bezoeken. Jij bent baas over je eigen lijf en als jij je niet goed voelt (waarvan je zeker weet dat het niet door je gevoelens komt) moet je daar geen genoegen meenemen en vechten...Want dat is het gewoon: ze zeggen zo snel dat je niks hebt. Mijn vriend sukkelt ook al een hele tijd met zijn nek (heel iets anders ) en die heeft ook al vanalles gehad qua medicijnen en nu hebben ze iets dat helpt...

Maar als de doktoren nu niks gevonden hebben na een lange tijd denk ik dat het niet zo ernstig is dat je er doodziek van wordt...Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend maar misschien wel een beetje een geruststelling. Bovendien is het ook zo dat als je denkt dat je heel ziek bent: je je ook zo gaat voelen. Of als je je er heel druk over maakt: dan ook.

Het is moeilijk maar probeer door te zetten en te hopen op een goede afloop, da's niet makkelijk maar wel het beste voor je mentale en lichamelijke gezondheid! En maar hopen dat het stopt.... Meer kan je niet doen denk ik....

Heel veel strekte gewenst....
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 01:36
~*~boterbloempjuh~*~
~*~boterbloempjuh~*~ is offline
lieve noes,
dat je dikker wordt kan ook gewoon je bouw zijn ik bedoel je bent in de puberteit en je moeder heeft dezelfde bouw als jou nu? je bent helemaal niet zo dik je was dun..dat is tog helemaal niet errug...Je moet iedergeval niet teveel denken dat je ziek bent want dat praat je jezelf echt aan....Nu moet je niet denken dat ik denk wat het beste voor jou is....Je moet naar je lichaam luiseteren. Maar de dokter kunnen het niet vinden...Als het echt iets heel ergs was hadden ze het welk gevonden.....Je moet proberen je niet zo druk te maken....echt dat zal jou angst voor dat je iets hebt veel kleiner maken echt waar geloof me......xxxxxx ik hou van
__________________
~*~you don't know what you've got till it's gone~*~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2001, 01:37
~*~boterbloempjuh~*~
~*~boterbloempjuh~*~ is offline
ik hou van je bedoel ik
__________________
~*~you don't know what you've got till it's gone~*~
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 09:14
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
ben ook ziek
allee "ziek"
om het grof uit te drukken
ik ben soort geestelijk anders
leef nu ook al een tijdje zo
en niets dat het kan veranderen
raar genoeg wil ik zelfs niet meer opnieuw proberen
ik wil gewoon rust...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 14:16
maan muisje
maan muisje is offline
Citaat:
~*~boterbloempjuh~*~ schreef:
lieve noes,
dat je dikker wordt kan ook gewoon je bouw zijn ik bedoel je bent in de puberteit en je moeder heeft dezelfde bouw als jou nu? je bent helemaal niet zo dik je was dun..dat is tog helemaal niet errug...Je moet iedergeval niet teveel denken dat je ziek bent want dat praat je jezelf echt aan....Nu moet je niet denken dat ik denk wat het beste voor jou is....Je moet naar je lichaam luiseteren. Maar de dokter kunnen het niet vinden...Als het echt iets heel ergs was hadden ze het welk gevonden.....Je moet proberen je niet zo druk te maken....echt dat zal jou angst voor dat je iets hebt veel kleiner maken echt waar geloof me......xxxxxx ik hou van
Mijn moeder had op een gegeven moment hetzelfde als ik nu heb ze had d'r mild gescheurd waardoor haar hart veel zwakker is geworden en d'r stofwisseling zo traag is dat ze bijna niks meer weggooit aan vetten (d'r lichaam dan) duzz dat zit ook niet gezond in mekaar maar ik ga nu naar ziekenhuis in Utrecht weet ik veel hoe het ook alweer heet want de dokters kunnen het zo niet op maken en omdat ze het duz wel ernstig vinden en willen dat er verder onderzoek op uit komt omdat ze bepaalde aanwijzingen namelijk wel weer hebben gevonden god weet wat hebben ze weer blablabla zeg meer ik vertel het nog wel een keer mirvje oke?!! kusje noes fijn kerst iedereen en een gelukkig nieuwjaar

__________________
klein blauw maanmeisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het kerstfeest zit er weer aan te komen
Eliyahu
15 10-12-2008 23:21
Levensbeschouwing & Filosofie Boeddhisme
ninie
160 27-05-2007 20:25
Levensbeschouwing & Filosofie God beschermt je tegen het kwade?
Verwijderd
81 13-11-2005 09:49
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod
clubje
23 12-10-2003 19:39
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.