Oud 19-03-2003, 16:22
Xerxes
Xerxes is offline
Een paar maanden terug ontmoette ik een leuk meisje, en ik ben langzamerhand verlief op haar geworden. Ik heb haar ruim een maand terug gezegd wat ik voor haar voelde, en ze liet heel duidelijk doorschemeren dat zij mij ook wel zag zitten. Het ging allemaal prima, geen ruzies enzovoort, het voelde goed en dat vond zij ook; ze beschouwde mij als de ware.

Ik heb 3 weken lang verkering met haar gehad, maar vorige week woensdag heeft ze het uitgemaakt.

Ze zei dat ze niets meer voor me voelde, ze weet zelf niet precies waarom.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze zomaar van de 1 op de andere dag (van dinsdagavond op woensdagmiddag) niets meer voor mij voelde. Eenmaal van de schrik bekomen, een paar uur later, belde ik haar op omdat ik wilde weten hoe de vork in de steel zat.

Ze had nagedacht over ons en geconcludeerd dat er in de toekomst onenigheden zouden gaan ontstaan n.a.v. o.a. de verschillen in onze politieke voorkeur (Ik ben voor CDA en zij is voor D66), en onze godsdienst (we zijn allebei katholiek, maar ik bijna nooit naar de kerk en geloof lang niet alles van wat in de bijbel staat). Tevens liet ze me weten dat ze dit al 1 keer eerder meegemaakt heeft, dat ze van de 1 op de andere dag niet meer verliefd was op een jongen, net zoals hier het geval was, en dat er meer meisjes zijn die hier last van hebben.

Dus nu mijn vraag: Komt het in een relatie vaker voor dat 1 van beiden van de 1 op de andere dag zomaar niets meer voor de ander voelt?

P.s.: Ik weet niet of het gebruikelijk is om je voor te stellen op dit forum, maar op de meeste fora waar ik kom niet, en ik zie hier ook geen topics staan waarin mensen zich voorstellen, dus doe ik het hier ook maar niet (dit is mijn eerste post hier)...

Alvast bedankt voor jullie reacties...

Xerxes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 16:25
Verwijderd
Ik vind het gelul. Als je echt wat voelt voor iemand is dat echt niet in 1 dag voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:39
poesiefox
poesiefox is offline
Als het binnen een dag over kan zijn, zal het wel niet al te diep gezeten hebben. Je kunt wel van de ene op de andere dag besluiten dat je iemand niet meer ziet zitten, maar dat is meestal als je ergens achter komt. Dat de persoon in kwestie er nog een vriendin op na houdt bijvoorbeeld. Jullie politieke en geloofsverschillen zijn voor haar blijkbaar dusdanig dat ze het inderdaad niet meer ziet zitten. Maar dan is het wel een verdomd rationele tante, als ze helemaal niets voelt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:31
Xerxes
Xerxes is offline
Dus jullie denken dat ze geen gevoelens meer wil hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:44
L!nk
L!nk is offline
Ja ik denk het wel, als ze iig politieke redenen opgeeft vind ik het een beetje raar.
Maar ik heb precies hetzelfde (of ongeveer hetzelfde )
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 19-03-2003 @ 16:22:
dat ze van de 1 op de andere dag niet meer verliefd was op een jongen, net zoals hier het geval was, en dat er meer meisjes zijn die hier last van hebben.
Wat een bull shit zeg...ze zal er vrees ik wel langer mee rond gelopen hebben dat t gevoel aan t afnemen was...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 19-03-2003 @ 16:25:
Ik vind het gelul. Als je echt wat voelt voor iemand is dat echt niet in 1 dag voorbij.
ach, ik heb nou al een keer of 3 meegemaakt dat het in minder dan 1 week voorbij kon zijn.. dus t kan makkelijk.

(Wat niet wegneemt dat de personen in kwestie misschien al veel eerder nix meer voelden of dat ze gewoon te weinig zelfkennis hadden, maargoed ik begrijp het nog steeds niet).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 14:54
Ceiridwen
Avatar van Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Dat is best mogelijk. Bij mij is het meestal zo, dat als ik met een jongen verkering heb of heb gezoend, dan ben ik meteen een stuk minder verliefd en op een gegeven moment is het gewoon al snel over voor mij... Best irri.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:02
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
het kan wel.. ik heb er ook nog wel eens last van, zonder dat ik het wil.
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:07
Drizzt
Drizzt is offline
Ik wil niet generaliseren, maar wat ik uit je verhaal opmaak, is iets wat ik bij veel meiden zie. Ze denken na over alles wat mogelijk niet goed kan gaan, maken zich te druk om dingen die er eigenlijk niet toe hoeven te doen en belanden zo in een negatieve spiraal. Uiteindelijk zien ze het dan niet meer zitten, maken ze het uit en het enige wat jij ervan begrijpt is: .......niets dus.

Het lijkt me sterk dat ze van de ene op de andere dag niets meer voor je voelt. Ik denk dat ze gedurende langere tijd heeft zitten piekeren over over alles wat niet goed zou kunnen gaan en tot de conclusie gekomen is dat het voor haar beter is om het uit te maken.

Maak je er alsjeblieft niet te druk om en wees blij dat het al na 3 weken gebeurd is en niet na veel langere tijd. Als ze zo denkt, is ze het duidelijk niet waard om een relatie mee aan te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:04
Xerxes
Xerxes is offline
Hey, bedankt voor jullie reacties allemaal, vooral Drizzt.
Ja, ze heeft me gisteren opeens verteld dat het toch over langere tijd aan het afnemen was, terwijl ze in eerste instantie iets anders zei. Het doet me wel pijn dat ze niet zegt wat ze voelt maar iets anders tegenover mij beweert . Maar ja, het is niet anders. In ieder geval voel ik me een stuk minder pechvogel omdat het dus toch vaker lijkt voor te komen.
Dank daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 22:55
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik heb iets dergelijks twee keer meegemaakt. De eerste keer waren mijn vriendin (A) en ik erg gelukkig, maar op een dag zei ze me dat ik veranderd was en dat ze 'ineens' niks meer voor me voelde, het was weg van haar kant. Een half jaar later vertelde vriendin B me precies hetzelfde. Met vriendin B is het nog goed gekomen (inmiddels 1,5 jaar bij elkaar). Bij mij lag het aan mij, ik ging me anders gedragen zodra ik een vriendin kreeg. Bij jou zal het vast iets anders zijn. Ik geloof niet dat zoiets in een dag, uur of wat dan ook voorbij kan zijn.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:47
Verwijderd
ik vind het vaag
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 21-03-2003 @ 23:47:
ik vind het vaag
Dat is duidelijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 00:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 21-03-2003 @ 15:07:
Verhaal
Jij heb zojuist mijn grootste frustatie op liefdesgebied verwoord
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:19
Nas-t Zeekoe
Avatar van Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
Citaat:
Ceiridwen zegt
Dat is best mogelijk. Bij mij is het meestal zo, dat als ik met een jongen verkering heb of heb gezoend, dan ben ik meteen een stuk minder verliefd en op een gegeven moment is het gewoon al snel over voor mij... Best irri.

dat is gewoon een kwestie van de jacht is leuker dan de vangst... dat je het spannend vind om iemand te versieren en, ooh fantasiefantasie, hij kéék naar me! op het moment dat het dan gelukt is is die spanning er af en wordt het saai...
heb ik ook wel een tijdje gehad, maar daar ben ik nu overheen..

en wat dat meisje betreft: misschien had ze dat ook wel (gebeurd meestal onbewust hoor)
ik weet het ook niet... ben geen expert
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:46
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-03-2003 @ 00:35:
Jij heb zojuist mijn grootste frustatie op liefdesgebied verwoord
't Is niet alleen jouw frustratie, vandaar
Al bijna 3 maanden geleden heeft mijn ex het uitgemaakt en ik ben er nog steeds elke dag kapot van. Ik begrijp ook niet WAAROM, want er speelden geen ernstige dingen tussen ons. Helaas, het leven is hard..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:16
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
******** schreef op 19-03-2003 @ 16:25:
Ik vind het gelul. Als je echt wat voelt voor iemand is dat echt niet in 1 dag voorbij.
Precies!
Of ze voelde in de 1e plaats al niks voor je (dat spijt me dan zeer) óf ze voelt nog steeds hetzelfde maar is gewoon kei schijterig om verder te gaan ofzow... Confronteren!
Gewoon vragen of ze überhaupt iets voor je gevoeld heeft ofdat het van die (wat ik noem) 'tienerverliefdheidjes' was.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2003, 18:47
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Xerxes schreef op 19-03-2003 @ 16:22:
Een paar maanden terug ontmoette ik een leuk meisje, en ik ben langzamerhand verlief op haar geworden. Ik heb haar ruim een maand terug gezegd wat ik voor haar voelde, en ze liet heel duidelijk doorschemeren dat zij mij ook wel zag zitten. Het ging allemaal prima, geen ruzies enzovoort, het voelde goed en dat vond zij ook; ze beschouwde mij als de ware.

Ik heb 3 weken lang verkering met haar gehad, maar vorige week woensdag heeft ze het uitgemaakt.

Ze zei dat ze niets meer voor me voelde, ze weet zelf niet precies waarom.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze zomaar van de 1 op de andere dag (van dinsdagavond op woensdagmiddag) niets meer voor mij voelde. Eenmaal van de schrik bekomen, een paar uur later, belde ik haar op omdat ik wilde weten hoe de vork in de steel zat.
Xerxes
ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt net, dude..
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:49
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 22-03-2003 @ 17:16:
Precies!
Of ze voelde in de 1e plaats al niks voor je (dat spijt me dan zeer) óf ze voelt nog steeds hetzelfde maar is gewoon kei schijterig om verder te gaan ofzow... Confronteren!
Gewoon vragen of ze überhaupt iets voor je gevoeld heeft ofdat het van die (wat ik noem) 'tienerverliefdheidjes' was.
Ze zei dat haar familie duidelijk kon merken dat ze verliefd op me was, ook haar zus waarmee ik weleens praat zegt dat, dus ze heeft vast wel iets voor me gevoeld.

Citaat:
Shah of Blah schreef op 22-03-2003 @ 18:47:
ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt net, dude..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:59
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Vrouwen kunnen ook net heel goed alsof doen alsof ze verliefd zijn.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:04
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 22-03-2003 @ 20:59:
Vrouwen kunnen ook net heel goed alsof doen alsof ze verliefd zijn.
Wat is het nut daar dan van? Zo rijk ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:55
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ze hebben bepaalde verwachtingen van je. Ze geven je de tijd om aan die verwachtingen te voldoen. Tot die tijd doen ze heel lief, lekker zoenen, handje strelen etc. Maar als het te lang duurt, haken ze af.

Bijvoorbeeld, ze vinden je seksueel aantrekkelijk en zijn verschillende keren bij je geweest in de hoop dat jij het initiatief neemt om lekker te neuken.

Als je dat meerdere keren niet doet, kunnen ze afhaken.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 23:25
Xerxes
Xerxes is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 22-03-2003 @ 22:55:
Ze hebben bepaalde verwachtingen van je. Ze geven je de tijd om aan die verwachtingen te voldoen. Tot die tijd doen ze heel lief, lekker zoenen, handje strelen etc. Maar als het te lang duurt, haken ze af.

Bijvoorbeeld, ze vinden je seksueel aantrekkelijk en zijn verschillende keren bij je geweest in de hoop dat jij het initiatief neemt om lekker te neuken.

Als je dat meerdere keren niet doet, kunnen ze afhaken.
Hmm. Na de eerste ontmoeting is ze wat voor me gaan voelen. Toen kreeg ik vele hints en ik vertelde haar wat ik voor haar voelde.
De hints bleven, ze wilde graag met me zoenen, enz.
Die ontmoeting bleef het uit, ze wilde niet .
En toen ik daarop terug kwam vertelde ze me dat ze niets meer voor me voelde .
dus in dit geval gaat het niet helemaal op denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 09:03
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 22-03-2003 @ 22:55:
Ze hebben bepaalde verwachtingen van je.
Had mijn ex ook ja.. En vooral niet vertellen wat die verwachtingen zijn, zodat je er ook niet aan kunt voldoen!

In mijn geval waren de verwachtingen naar mijn mening nogal vreemd. Maar goed, als zij ermee zit, dan heb ik liever dat ze het vertelt ipv het ineens uit te maken en mij met grote vraagtekens te laten zitten. Nu is mijn leven een grote teringzooi, terwijl zij er alweer vrolijk op los leeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 09:05
Drizzt
Drizzt is offline
Bovenstaande is trouwens niet helemaal waar. Ze vertelde het wel, maar pas na lange tijd, als de issue voor mij al outdated was. Nu is dat op zich niet zo erg, maar als dat elke keer gebeurt en als het dan ook elke keer om iets kleins en onbetekenends gaat, dan wordt het voor mij moeilijk om ermee om te blijven gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef op 21-03-2003 @ 22:55:
... Bij mij lag het aan mij, ik ging me anders gedragen zodra ik een vriendin kreeg.
Leg eens uit ? (...is bang dat dit ook voor hem geldt nl.)
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.