Oud 04-05-2002, 15:20
*mies*
*mies* is offline
ik weet het steeds zekerder, niemand snapt mij. Ik wilde beslissen op vakantie of ik wilde leven of dood wilde. Ik denk er tenminste overna. Ik voelde me goed op vakantie. Het begon rond dinsdag dat goede gevoel en donderdag ging ik al janken omdat ik naar huis moet. Zo is mijn probleem, zo erg. Ik durf niet meer naar school, omdat ik bang ben voor de opmerkingen. Ik heb op vakantie, zoals ik me daar voelde besloten voor het leven. Maar omdat ik me thuis zo anders voel, heb ik mezelf nog 1 maand gegeven. Om te kijken of het de juiste beslissing was. Dat snappen ze ook al niet van mij. Ze zeggen: maar je had het beloofd om na de vakantie echt te beslissen. Weer een teken hoe moeilijk ik het heb. als ik echt zelfmoord pleeg, plaats je dan in mij. Ik heb al meer dan 7 maanden een klote gevoel dat ik liever wil leven dan dood. Ik heb het zo moeilijk, ik heb doorgezet om te blijven leven voor anderen. Nu is het binnen in me op. Nu kan ik niet dieper zakken. Ik wil misschien met hulp verder, dat weet ik pas 100% zeker na deze maand. Anders maak ik er echt een einde aan. Ze zeggen: ja, dat roepen ze hier allemaal op het forum. Ik meen het, ik weet hoe het is om te proberen en ik weet hoe het fataal is. Ik doe het niet om met mijn negatieve zelfbeeld te breken of wat dan ook. Ik doe het omdat ik op ben, en dat niemand mij meer kan of wil helpen die van mijn problemen afweten. Ze laten me zitten. Ik heb me dan voor het leven ingezet, ik ben op en ontvang nog geen hulp. Ik ben zo zwak, na even huilen kan ik al neervallen en slapen!

Ik weet het niet meer. Mijn einde is misschien dichtbij, mijn denkgrens is donderdag 30 mei. Ik neem alvast afscheid van jullie. Groetjes van mij, jammer dat jullie me niet hebben willen helpen. Mijn leven stond op het spel en het is te laat.
__________________
mg
Advertentie
Oud 04-05-2002, 15:30
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
*mies* schreef:

jammer dat jullie me niet hebben willen helpen. Mijn leven stond op het spel en het is te laat.

PARDON?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


Meissie.. hoe kunnen we nou helpen als je meteen een afscheidsbrief hier neerzet...

Als je wil praten:

vleerwolfje@hotmail.com

En ik snap je in ieder geval wel... ECHT!!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-05-2002, 15:31
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
dag mies,
je bent nog zo jong en een heel leven staat voor je open.
stop deze sombere gedachten, bekijk het leven van de mooie kant, praat met je vrienden, denk over je leven en over alle verrassingen die je leven een andere draai kunnen geven. zelfmoord leidt not niets, doet je medemens veel leed aan en is een egoïstische keuze. je bent op reis gegaan en toen voelde je je goed, doe dat meer, op reis gaan zal je tot andere gedachten brengen.
ik wens je veel sterkte, en vooral, praat erover met je ouders of contacteer hulpdiensten of mensen die je willen helpen want misschien weten je vrienden niet zeer goed hoe ze ermee moeten omgaan.
liefs, lady_x
__________________
www.devizu.com
Oud 04-05-2002, 16:05
ZeroLogic
Avatar van ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Hey mies ik weet dat het misschien moeilijk is om in zon situatie te zijn ik heb het ook een tijdje gehad dat ik het niet zag zitten maar geloof me zelfmoord plegen is echt niet de oplossing. Probeer je hier door heen te slaan door deze periode neem wat meer rust voor jezelf zorg dat je jezelf weer onder controle krijgt en als dat gelukt is voel je je geloof me al een heel stuk beter en het beste gevoel is als je alles hebt opgelost met iedereen en dat je weer vrede hebt met jezelf als alles goed gaat is het gevoel dat je dan hebt onbeschrijvelijk je hebt het gevoel dat je de hele wereld weer aankan. Als je liever er ook over wilt praten hier is mn mail phoenixmaster66@hotmail.com.

Veel geluk mies. Alex
__________________
Die in heaven or live in hell.
Oud 04-05-2002, 16:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hmm k snap je probleem niet, misschien dat k wat gemist heb, maar k weet niet waar je mee zit enzo... misschien dat je t wel eens verteld hebt... sorry dan.

maar je kan echt serieus beter eerst hulp zoeken hoor!! misschien dat je er dan achter komt hoe je jezelf kunt helpen en dat zelfmoord toch niet de juiste oplossing is. als dit niet het geval is, kun je dan alsnog overwegen of je toch nog zelfmoord wil plegen...

ik zag in je info dat je hobby 'vrienden' is... k snap dat ook niet helemaal. je hebt dus blijkbaar vrienden (veel willen zelfmoord plegen omdat ze ook geen vrienden hebben), maar helpen die je niet dan? of heb je het ze niet verteld? k denk dat zij het heel erg vinden als je zelfmoord pleegt!! en zo zijn er misschien wel meer mensen... k weet niet hoe je relatie is met je ouders...

tja... k blijf er toch bij dat je misschien toch beter hulp kan zoeken... alleen maar om te kijken of dat wat voor jou is...
Oud 04-05-2002, 16:09
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ik heb ook een tijd lang gedacht dat niemand me wou helpen, maar dat is niet zo. Bij mij is het probleem dat ik niet geholpen wil worden. Ik wil alles zelf proberen op te lossen en als ik het zelf niet kan oplossen, dan de blijven de problemen gewoon onopgelost. Bij mij gaat het waarschijnlijk zover dat ik liever doodga, dan zelf om hulp ga vragen bij instanties, ouders,etc..

Als je echt hulp wilt, is die overal te verkrijgen, maar als je geen hulp wil aanvaarden of wil zoeken dan is er een ander probleem.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 04-05-2002, 17:06
kleine wicca
kleine wicca is offline
Dit klinkt nogal heftig heej!............
weetje dat sommige (veel) mensen hier egt van kunnen schrikken? (ik). Ik ken je niet heb geen flauw idee wie je bent, hoe je in elkaar zit, maar ik weet wel dat er meer mensen zijn dan je denkt die jou wel begrijpen. Maar je wordt nu nog zo verblind door jouw eigen verdriet, je angsten.......dat je het niet ziet. (of misschien nog niet wil zien)
Maar egt geloof me nou maar...hoe dan ook, et is zonde!!
Ik heb ook een keer zolang me rot gevoeld, en dat was egt zoo pijnlijk. In het begin luisteren ze nog naar je, je hebt het gevoel van tjah ik voel me klote, maar kom dr wel weer uut. Maar na een tijdje krijg je egt et gevoel dat iedreen je alleen maar kent als een neerslachtig typje en dan geeft niemand je meer hulp en aand8, en hoe langer die situatie aanhoudt, hoe pijnlijker het wordt en hoe meer behoefte je juist krijgt aan liefde, warmte, zorg.....En dat is logisch he?!

En dan komp ook het gevoel dat je jouw en tijd en die van anderen verdoet met je eigen pijnlijke wereldje......................
Ik weet niet of et bij jou ook zo gaat, maar ik wilde er ook een eind aan maken, egt!!! En kep mezelf steeds opnieuw een kans gegeven, en 8eraf ben ik daar trots op!!!
Profesionele hulp zoeken wilde ik (ook?) niet, omdat niemand er bij mij in zou kunnen stampen dat er ook leuke dingen zijn int leven, dat zag ik egt niet meer!!!
Ik had het gevoel vastgelopen te zijn, er niet meer uit te kunne komen en daar had ik ook geen energie meer voor!! Ik wilde kappen, had geen zin meer. Ik wilde niet meer huilen, niet meer dat mensen boos op me waren ik wilde niet meer hier zijn!! en idd het was OP! helemaal OP! Dat ik sit vertel is niet omdat ik jou wil overspoelen met nog meer shit en zovan oww maar iedreen heeft dat (ow wat HAAAAAT ik et als mensen dat doen!!). Nee...wat ik wil is proberen jou te laten merken dat je niet alleen staat en dat je eruit kunt komen EGT WAAR! maar ik weet hoe zwaar et is.
Deze "afscheidsbrief" (daar lijkt et nog et meest op) lijkt me aan de ene kant goed omdat je durft te uiten dat je niet meer kan, aan de andere kant vind ik et daar een beetje te vroeg voor.
(hopelijk kwam dat niet hard aan!)
Ik ben tegenwoordig wat positiever aant worden, ik wordt weer mezelf, en daar ben ik trots op. Maar ik ben nog steeds bang om trug te vallen en daardoor wordt ik af en toen zo bang, dat ik helemaal gek wordt en mezelf snij en kras. Maar als zo'n bui over is, kan ik mezelf bij elkaar rapen, alleen heeft et heel lang gekost om dat te leren.

Ik weet niet of je al deze reacties nog wel leest, maar k hoop et egt ik ben pas twee dagen ofzo hier aangemeld, maar dit viel me tog wel op, ik hoop dat ik iets voor je kan betekenen als je wilt.
Het kan soms makkelijker zijn er met iemand over praten die hetzelfde probleem heeft, omdat je dan begrip en herkenning zult vinden en je weet zeker dat je iemand niet tot last bent....

soo, als je wil kun je meelen...........tyger1986@hotmail.com
Laat in elk geval nog ff wat van je horen op dit forum!!!

SUC-6!!!
kleine wicca
__________________
SHIT HAPPENS
Oud 04-05-2002, 20:23
Verwijderd
Pardon? Niet iedereen is hier om jou te helpen. Je moet het zelf doen, hoor.
Oud 04-05-2002, 20:34
Verwijderd
We zijn hier WEL om te helpen (ik tenminste wel, en heel veel andere aan de reacties te zien) ook al moet je zelf hulp zoeken. Je kunt zoiets niet alleen! Ik snap je probleem, en de "niet-aanwezige-wil" om nog verder te gaan. Been there, maar het heeft geen nut om op te geven. Ik heb zelf nog steeds momenten dat ik het niet meer zie zitten, maar je moet er met iemand over praten. Heel veel sterkte meid!
My supports
Oud 04-05-2002, 22:31
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
*mies* schreef:
knip
wat een gelul,

maar wat wil je ?

1. deze aankondiging mag niet

2. klinkt als gelul

3. wij zijn niet "hulpverlening" maar een ervaringuitwisselingsforum..


goed, je wil dood waarom moet je dat dan hier zo specifiek aankondigen ?

en je bent 14 volgens de cijfertjes, denk dat ze jou ecdht tegen je zelf moeten besc hermen als jij dit meent, mijn neef is 20 drie dagen jonger als mij..

hij zit in een rollstoel en zal waarschijnlijk de 30 niet halen..

wat mijn punt is ? dat ik je vind zeiken, tegenslag heeft iedereen..(en geloof mij ik weet waarover ik praat)
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Oud 04-05-2002, 22:34
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:


wat een gelul,

maar wat wil je ?

1. deze aankondiging mag niet

2. klinkt als gelul

3. wij zijn niet "hulpverlening" maar een ervaringuitwisselingsforum..


goed, je wil dood waarom moet je dat dan hier zo specifiek aankondigen ?

en je bent 14 volgens de cijfertjes, denk dat ze jou ecdht tegen je zelf moeten besc hermen als jij dit meent, mijn neef is 20 drie dagen jonger als mij..

hij zit in een rollstoel en zal waarschijnlijk de 30 niet halen..

wat mijn punt is ? dat ik je vind zeiken, tegenslag heeft iedereen..(en geloof mij ik weet waarover ik praat)



PAS ALSJEBLIEFT OP MET DIT SOORT REACTIES VERDOMME!!!
JE KUNT VAN HIERUIT NIET ZIEN WAT ZE MEENT EN WAT NIET, DALIJK DOET ZE HET NOG ECHT EN DAT WIL JE TOCH OOK NIET?!?!?!?

Verstand verloren ofzoW
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-05-2002, 22:41
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:





PAS ALSJEBLIEFT OP MET DIT SOORT REACTIES VERDOMME!!!
JE KUNT VAN HIERUIT NIET ZIEN WAT ZE MEENT EN WAT NIET, DALIJK DOET ZE HET NOG ECHT EN DAT WIL JE TOCH OOK NIET?!?!?!?

Verstand verloren ofzoW
dat zou jammer zijn,
vind ik die reaktie van dobermann erger maargoed,

stel dat dat zou gebeuren ?

ja, en ?
ze zet hier neer dat ZIJ DOOD wil, ik kan wel aardig lopen doen en zeggen alsjebleift niet enzo, maar dat werkt voor geen fuck.(dat weet ik dus geen discussie)

maargoed ik meel een fb hierover deze moet dicht denk ik.
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Oud 04-05-2002, 22:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
euh.. http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51 wil je dat eens rustig doorlezen? Daar staan enkele nuttige dingen in... Adressen, links, telefoonnrs die je misschien kunnen helpen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-05-2002, 14:32
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Dit is idd niet toegestaan, uit overleg is gebleken dat dit soort berichten niet gewaardeerd worden, en zeker niet opbouwend zijn voor medeforummers....

Persoonlijk zal ik natuurlijk zeggen dat je 't niet moet doen, maar als je nog even wilt praten, dan kun je dat over MSN doen hpolthof@hotmail.com of mailen doc@scholieren.com als je nog verdere vragen hebt kun je me die ook stellen.

Wil je hulp, dat adviseer ik je contact op te nemen met St. Korrelatie die je graag willen helpen.

Sterkte...
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 10:38
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Verhalen & Gedichten Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred
Verwijderd
15 02-09-2004 02:26
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 16:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 15:59
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.