Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 16:26
vanilla
vanilla is offline
hallo allemaal,
dit komt nogal raar over maar ik vraag 't toch maar ff. nu wilde ik vanmorgen m'n tampon er uit halen want ik wist bijna zeker dat ik er gister avond 1 in had gedaan. maar nu kon ik nergens een touwtje vinden. het was gister erg laat dus misschien ben ik in de war? of misschien zat er geen touwtje aan? (niet kunnen zien want ik gebruik tampons met inbrenghuls) er lag wel wat bloed in m'n onderbroek maar dat betekent niet dat ik geen tampon in had want ookal heb ik wel een tampon in gebeurt dat ook wel eens.... HELP!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:35
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
en je voelt nix zitten??
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:42
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ga op je hurken?op de WC zitten en probeer hem (als er al iets in zit) er uit te persen?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:45
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Ikzelf heb 't nooit geprobeerd, maar je kunt een tampon er ook met je vingers uithalen. Ga gehurkt zitten, persen en probeer het eens. Er kan niet veel mis gaan.
Wacht er iig. niet te lang mee, je kunt er heel ziek van worden. Je mag 'm nl. nooit langer dan 8 uur in laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als er wel wat bloed in je ondergoed zat en je had wel een tampon ingedaan, dan lijkt het me dat ie dan vol is, dat betekent dat ie dan al vanzelf wat naar beneden moet zakken. als het goed is moet je hem dan gewoon met je vinger kunnen raken..
maar 't lijkt me stug, een tampon zonder touwtje... en probeer anders opnieuw een tampon in te brengen.. als je d'r al één hebt zitten dan zal het niet lukken, lukt het wel dan had je blijkbaar geen tampon in gedaan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 17:13
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
linda85 schreef:
en probeer anders opnieuw een tampon in te brengen.. als je d'r al één hebt zitten dan zal het niet lukken

Duw je 'm dan niet nog verder door


Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 17:58
toko
toko is offline
als ik jou was heh, zou k ff langs de dokter gaan, anders kan je hele NARE ziektes oplopen, platjes en de hele reut...! GoOd LuCk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:19
vanilla
vanilla is offline
bedankt voor jullie reacties!!
ik heb al gevoeld enz en ik voel niks, dus ik denk dat er geen tampon in zit maar ik weet gewoon echt zeker dat ik er gister avond 1 heb ingedaan!! misschien heb ik 'm er 's nachts uit gehaald... (Gebeurt wel eens vaker dat ik 's nachts naar de wc ga maar dat ik me daar de volgende dag niks van herinner) nouja het blijft kut, zeker weten doe ik het nl nog niet...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:54
punkyfish
punkyfish is offline
misschien heb je dat touwtje niet van die tampon afgetrokken of hoe je dat ook mag noemen?

is best vaag als je hem in je slaap uit hebt gedaan, ik vraag me af hoe je dat wilt doen

mjah, ik weet het natuurlijk ook niet
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 20:00
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Plasje doen? misschien dat ie er dan uit floept? of misschien dat ie ergens in je bed ligt?
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 20:32
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Plasje doen? misschien dat ie er dan uit floept? of misschien dat ie ergens in je bed ligt?
en ik hoef niet eens te kijken in je info of je misschien man bent....

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 20:48
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
miep schreef:
en ik hoef niet eens te kijken in je info of je misschien man bent....
je had gelijk
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 20:55
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
misschien heb je dat touwtje niet van die tampon afgetrokken of hoe je dat ook mag noemen?

is best vaag als je hem in je slaap uit hebt gedaan, ik vraag me af hoe je dat wilt doen

mjah, ik weet het natuurlijk ook niet

nee, touwtje heb ik er niet van getrokken, DAN wist ik zeker dat ie er nog in zat... en in m'n slaap er uitgehaald... ja nouja, niet echt in m'n slaap, maar ik heb wel eens vaker dat ik 's nachts nara de wc ga, en dat ik me daar de volgende dag dan niks van herinner, niet dat ik echt slaap, maar wel half anyway, ik heb het m'n moeder ook verteld en die zei dat ik dan maar naar de dokter moet!!! ohhh lig ik daar: nou ik zie niks hoor.... of ik bespaar mezelf van nare ziektes/de dood, maarja... ahhhh!! KLOTE is dit!

Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 21:09
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
vanilla schreef:
nee, touwtje heb ik er niet van getrokken, DAN wist ik zeker dat ie er nog in zat... en in m'n slaap er uitgehaald... ja nouja, niet echt in m'n slaap, maar ik heb wel eens vaker dat ik 's nachts nara de wc ga, en dat ik me daar de volgende dag dan niks van herinner, niet dat ik echt slaap, maar wel half anyway, ik heb het m'n moeder ook verteld en die zei dat ik dan maar naar de dokter moet!!! ohhh lig ik daar: nou ik zie niks hoor.... of ik bespaar mezelf van nare ziektes/de dood, maarja... ahhhh!! KLOTE is dit!

nee met zoiets naar de dokter gaan zuigt idd, maar is wel nodig denk ik zo... succes he
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Plasje doen? misschien dat ie er dan uit floept? of misschien dat ie ergens in je bed ligt?
(sorry hoor, maar ik zie het helemaal voor me!)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:57
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Je moet ook nooit met een tampon in gaan slapen, das helemaal niet goed enzo..
Ik zou maar even naar de dokter gaan, je weet maar nooit......
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik kan me zo moeilijk voorstellen dat als een tampon 'vol' is dat je hem dan niet voelt als je met je vinger probeert hem te voelen... bij mij zakt ie dan altijd naar beneden zeg maar.. en als je op de wc gaat zitten en hard genoeg perst is ie er dan al bijna uit, dus nogmaals: het lijkt me echt raar dat ie er dan toch in zit bij jou!
maar ja, misschien idd toch voor de zekerheid maar langs de dokter gaan... hij zal dat echt wel vaker meemaken denk ik!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:33
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Je moet ook nooit met een tampon in gaan slapen, das helemaal niet goed enzo..
Ik zou maar even naar de dokter gaan, je weet maar nooit......
Idd., ik ben altijd bang dat ik niet wakker word 's nachts en dan toch doorlek. Bovendien staat er in de gebruiksaanwijzing dat je eenmaal in de 24 uur géén tampon moet dragen.
Enne Vanilla, wacht er niet te lang mee, hè.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 17:39
vanilla
vanilla is offline
tja niet te lang mee wachten, beter van niet, maarja... het is nu de volgende dag en ik weet dus nogsteed sniet of ie er zit ja of de nee. ik ga echt niet naar de dokter. ik zit er de ehle tijd over te stressen en lijk ook pijn te voelen maarja dat zit natuurlijk tussen m'n oren.
ik zie wel wat er gebeurt.
thanks voor reageren dit topic openen was ook nogal zinloos want het enige wat jullie kunnen zeggen is naar de dokter gaan..maar evengoed hartstikke bedankt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 20:02
Verwijderd
Als je hem niet voelt zitten, kan ik me niet voorstellen dat hij er nog zit.. ik bedoel, als je hem er induwt (zonder inbrenghuls dan) dan voel je hem ook zitten, en id als hij vol is zakt ie alleen maar naar onderen ipv dat ie misschien verder naar binnen zou gaan, wat trouwens ook niet echt kan. Ik kan me wel voorstellen dat je nu heel erg loopt te twijfelen wat je moet doen.. tja, succes ermee..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 20:07
vanilla
vanilla is offline
ja dat zei ik gebruik inbrenghuls en ik duw tamponnen er volgens mij altijd heel ver in als je kijkt naar hoe lang zo'nt ampon is.. ik voel 'm ook nooit zitten dus wel logisch dat ik 'm nu ook niet voel..
shit i hate this!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:09
vanilla
vanilla is offline
weet er echt niemand een andere manier?????????????????? ik ben er al heelmaal met m'n vinger in gegaan en ik voel niks maarja die tampon zit ook minstens zo diep als m'n middervinger er in kan!!
verdomme!!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:16
cyrillic
cyrillic is offline
Mooi beroep soms, dokter zijn. Beetje in iemand zn doos op zoek gaan naar verdwaalde tamponnen.
Laat ik ook eens een mannenantwoord geven: Als je nu eens stevig klaarkomt?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:12
Verwijderd
goed zoeken, goed kijken, spiegel pakken, gewoon heel goed zoeken...........door blijven zoeken.....(naar het touwtje bedoel ik dan he)

ehhh ja logisch dat je 'm niet voelt zitten, ik voel 'm ook nooit zitten.
Maar dan ben je zeker niet heel erg ongesteld meer? Want anders zou je zeggen dattie op een gegeven moment vanzelf naar beneden komt zetten.....

Ehhh kijk in de prullebak of er een tampon in ligt
Okee en dan laatste optie: dokter.

Ik vraag me soms ook weleens af of er niet nog 1tje inzit, echt zwaar irri is dat......

suc6
xxx

Alicia

owja als het een OB tampon is, is de kans HEEL KLEIN dat het touwtje afgebroken is hoor...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:07
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Volgens mij kan je een tampon gewoon voelen als hij erin zit hoor, ZO diep is dat gat nou ook weer niet.
Bij mij is ook wel eens het toutje 'afgebroken' ofzo en dan kan je gewoon met je vinger 'ernaast' gaan zeg maar en hem naar beneden trekken.
Anders moet je gewoon even een andere tampon in doen, als dat gewoon lukt lijkt het me stug dat er nog 1 inzit?

als je een tampon inbrengt kan je hem volgend mij al tot het 'eind' erin duwen

nou ja sterkte
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:14
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
je duwt een tampon er over het algemeen zonder inbrenghuls net zover in als je vinger lang is. en dan zit ie goed. dus ik kan me niet voorstellen dat ie veel verder zit.

ik kan me ook niet voorstellen dat niemand z'n tampons voelt, maar dat is mijn probleem denk ik.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:43
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
ekki schreef:


ik kan me ook niet voorstellen dat niemand z'n tampons voelt, maar dat is mijn probleem denk ik.

ik doe met je mee
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 23:00
miep
Avatar van miep
miep is offline
voor de gene die hun tampons niet voelen: jullie duwen 'm er niet ver genoeg in
je hoort je tampon niet te kunnen voelen.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 23:25
cyrillic
cyrillic is offline
Ok, die zin was lekker geformuleerd...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 06:34
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
toko schreef:
als ik jou was heh, zou k ff langs de dokter gaan, anders kan je hele NARE ziektes oplopen, platjes en de hele reut...! GoOd LuCk
PLATJES? Door een tampon? Get A Life...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:04
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Je moet ook nooit met een tampon in gaan slapen, das helemaal niet goed enzo..
Mwah.. ik doe het altijd wel.. ik lek toch niet door.. en ik slaap altijd erg kort

En het is ook niet waar dat je meteen dodelijk ziek wordt als je een tampon veel te lang laat zitten. De kans op infecties is alleen erg groot. En daarmee bedoel ik dan niet meteen t.s.s.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:16
Verwijderd
Je kunt het touwtje ook nergens voelen? Dan idd naar de dokter, je weet maar nooit.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid tampon probleem
wuppie123
18 04-07-2010 02:00
Lichaam & Gezondheid Tampon
Verwijderd
12 28-06-2009 23:18
Seksualiteit Vraagjes ivm tampon
LoveGirl212
40 28-12-2005 14:28
Lichaam & Gezondheid Waar laat jij het touwtje van je tampon?
duivelaartje
55 05-01-2005 18:56
Lichaam & Gezondheid Tampons...
Verwijderd
74 30-06-2003 19:53
Lichaam & Gezondheid als ik een tampon in doe doet et zeer
bloemje
19 24-12-2001 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.