Oud 09-09-2007, 15:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
We hebben al een Jouw dag, dus nu ook een jouw nacht topic.

Vertel hier:
Hoe is jouw nacht verlopen, met wie en van hoe laat tot hoe laat duurde jouw 'rusttijd'?
Wat heb je gedroomd?
Wat denk je dat jouw droom betekent?
In hoeverre geloof jij in de betekenis van dromen en het analyseren van dromen?
Wat ben jij de komende nacht van plan?
Hoe is jouw slaapomgeving (van invloed op jou).

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 09-09-2007, 15:45
Alessia
Avatar van Alessia
Alessia is offline
ik ben vanacht in slaap gevallen met licht en computer aan, tijdens een videogesprek op MSN
__________________
made in Italy
Oud 09-09-2007, 15:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik ben vanacht in slaap gevallen met licht en computer aan, tijdens een videogesprek op MSN
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-09-2007, 16:01
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Mijn nacht was prima heur.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-09-2007, 18:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mijn nacht was prima heur.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-09-2007, 22:28
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Deze nacht gaat heerlijk worden!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 09-09-2007, 22:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Morgen weer om 9 uur op

En bladibla, dat is laat ofzo. Nou. Voor mij niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-09-2007, 22:34
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Om moet morgen om 7 uur weer mn nest uit, bweuh....bah

maar we blijven sterk
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 09-09-2007, 23:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik was op een - mede door mij georganiseerd - introkamp en viel om 2u dronken in slaap (gewoon in bed hoor), ik denk niet dat ik gedroomd heb..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-09-2007, 23:09
Verwijderd
ik was moe en ging in bed liggen, en toen ging ik slapen, nadat mn kat tegen mijn buik aan was komen liggen.
Oud 09-09-2007, 23:25
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Deze nacht wordt fantastisch, al moet ik wel weer vroeg op
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-09-2007, 11:41
Verwijderd
Ik heb heel chaotisch gedroomd. In een winkelcentrum waar de ah/hema en v&d 1 winkel was, overal beveiligingspoortjes. Ik was daar met mijn moeder die steeds iemand tegen kwam en ik zelf door de winkel ging lopen. De hema liep uit in de zee, ik stond met mijn benen in het water, maar mijn schoenen/broek voelden niet nat aan. Mijn date van vrijdag was erbij maar door het water en de chaos kon ik hem niet verstaan. Ik begreep het allemaal niet.
doordat er een grote golf aankwam, rende ik weg met de date en kwam uit in een kasteel en rende de wenteltrap op. Omdat er zoveel spinnenwebben waren wilde ik niet verder, en het water was ook ineens weg. Mijn date was ik kwijt.
Ik ging zoeken en kwam toen bij een futuristisch barbie-paradijs.
Oud 10-09-2007, 11:43
Verwijderd
Ik zag trouwens ook ergens een Suske en Wiske liggen, waar 'Uice' opstond. Toen dacht ik, oh hij heeft het van Suske en Wiske.
Oud 10-09-2007, 11:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zag trouwens ook ergens een Suske en Wiske liggen, waar 'Uice' opstond. Toen dacht ik, oh hij heeft het van Suske en Wiske.
Hè? Waar ging het over?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-09-2007, 11:55
Verwijderd
Geen idee. Het lag in een groot stripboekenschap, ik liep er alleen maar langs. Maar er stond Uice op.
Oud 10-09-2007, 12:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ging met een heel naar gevoel slapen. En ik droomde ook heel naar. Want ik was niet overleden, maar ik moest toche en begrafenis doen. En toen was ik dus op mijn eigen begrafenis. Nou ja, het was in een zaalte aan tafels en ik zat tegenover onbekende mensen enzo. En aan andere tafels zaten wel bekende mensen en een vroegere vriend van me was er ook en hij zei 'Hej då' en dat vond iedereen heel grappig. En ik weet zeker dat ik mezelf was en ze zeiden tegen me dat zo'n nepbegrafenis moest ofzo wegens de omstandigheden. En toen later was ik met twee onbekende jongens in de supermarkt en we gingen elkaar met slagroom onderklaaien ofzo en één jongen haakte af en toen ik dichtbij de ander was toen werd ik wakker.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-09-2007, 12:13
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Nou ik ging slapen, ik weet niet wat ik heb gedroomd maar toen ik wakker werd lag mn dekbed/kussen/sprei en alles op de grond, zat er best veel bloed aan mn rechterhand (geen idee waarvan) en zat mn neus vol snot.
Tevens was ik duizelig en wazig, hele ochtend mn neus zitten snuiten, een hele WC rol vol...
En ik ben dus maar niet naar college gegaan
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 10-09-2007, 12:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Gisteren vroeg naar bed gegaan, lekker geslapen en op de een of andere manier kon ik gewoon voor 7 uur fris m'n bed uit komen. Dat lukt bijna nooit, ik word pas echt wakker als ik onderweg naar school of m'n werk ben. Of als ik later wakker wordt dus.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Ads door Google
Oud 10-09-2007, 15:55
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Deze nacht gaat heerlijk worden!
Ik had gelijk, het was heerlijk. Ik heb 8 uur aan een stuk geslapen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 10-09-2007, 16:56
Verwijderd
Nou tot elf uur of zo gesmst met hasseltboy zonder in slaap te vallen en toen slapen en om 5 uur wakker omdat mijn lichaam dacht dat de wekker zou gaan, maar dat was pas om 6.15 dus beetje stom
Oud 10-09-2007, 17:07
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nadat LotR: TTT afgelopen was besloot ik wat te gaan forummen. Toen verveelde ik mij en ging ik mijn bitchass boek 'Mathematics for engineers and technologists' lezen en wat opgaven maken. Toen werd mijn brein moe en wilde hij slapen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 10-09-2007, 17:10
Verwijderd
Ik had een beetje een korte nacht want ik sliep om 0:15 en mijn wekker ging om 6:00 oh joy. Dus heb ik vandaag twee keer koffie gehad wat ik normaal nooit drink.

En volgens mij is er geen suske&wiske met 'uice' in de titel.
Oud 10-09-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
En volgens mij is er geen suske&wiske met 'uice' in de titel.
Dat was nog een p.s achter mijn droomverhaal. Ik heb het dus alleen maar gedroomd.
Oud 10-09-2007, 23:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik heb zo geen zin in vannacht, wedden dat ik de hele nacht lig te woelen?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-09-2007, 00:00
Verwijderd
kinderboeken lezen. helpt echt!
Advertentie
Oud 11-09-2007, 00:01
Verwijderd
kinderboeken <3
Oud 11-09-2007, 08:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik droomde eerst dat ik hier thuis was en mijn beste vriendin was hier en die had gezeik met de buurvrouw. Of nou ja, die wilde dat ze gezeik kreeg met de onderbuurman en wij waren steeds in de gang ofzo. Haar zusje was er ook en die had een katje. Daarna liep ik ergens met mensen door een winkel en afwisseld zaten we buiten aan een picknicktafel. Ik weet nog dat Juice er was en die bang was dat ik op hem viel. Maar toen zei ik dat ik alleen op rare mensen viel ofzo. En toen in de winkel kwam ik die jongen die in het ziekenhuis lag ook tegen en ik wilde 'm knuffelen maar dat mocht nog niet want ik kon besmet worden. En toen was ik met een paar mensen incl mijn tante aan het vluchten voor een paar jongens. Want die wilden haar kind afpakken en die ging ik de hele tijd meezeulen en beschermen. Door afleidingsmanouvres in de HEMA en onderweg kwamen we dan eindelijk thuis met kind. Daar viel een tand uit en toen ging de wekker.

Om vijf uur had ik al een keer moeten plassen, maar nu ging ik dus uit bed en ik viel halverwege het trapje van mijn hoogslaper en dat deed pijn. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond

Laatst gewijzigd op 11-09-2007 om 08:49. Reden: Poging tot opwekken van medelijden
Oud 11-09-2007, 08:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Teringwekker. Veel te vroeg man.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-09-2007, 11:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
ik heb twee aspirines genomen en ben half verdoofd in slaap gesukkeld.
Normaal neem ik nooit aspirine's voor dit soort situaties maar noodweer.........
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-09-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Dat was nog een p.s achter mijn droomverhaal. Ik heb het dus alleen maar gedroomd.
Ah oke. Dan is het besmettelijk. Ik heb zo intensief op de achterkant van een suske&wiske gezocht dat ik vannacht droomde dat er een nieuwe suske&wiske uit was die 'de sappige muicen' heette. Mijn dromen kunnen niet spellen maar ze associeren wel leuk.
Oud 11-09-2007, 20:41
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Ik viel rond 12en in slaap, en aangezien ik niet lekker ben, droom ik hevig. Zo ook vannacht.
Ik droomde over Nathalie, iets wat ik erg lang niet meer gedaan hebt. Het was.. vreemd. Ze verklaarde veel, en alles klonk logisch, waardoor ik haar achteraf toch weer leuk begon te vinden..
Gek.
Oud 12-09-2007, 13:56
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
hmm, ik werd wakker gebeld om kwart over acht, dat vond ik niet zo leuk.. Toen ben ik in bed gaan gamen tot elf uur, toen weer in slaap gevallen tot half twee en nu ben ik hier. Maar verder wel lekker geslapen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-09-2007, 14:07
Verwijderd
Ik ging met vrienden een stuk fietsen op een dubbele tandem (dus voor 4 personen; twee naast elkaar), en dat was heel gaaf. Toen gingen we in een klein hotel overnachten, waar ik al eens eerder was geweest. We namen twee tweepersoonskamers en gingen nog en beetje rondsnuffelen. Al snel bleek dat het een soort Halloween was en dat er mensen opstonden uit de dood; alleen in het trappenhuis waren we veilig. Maar mijn oma wilde heel graag haar trein halen die van spoor 45b vertrok, dus gingen we daar naar op zoek, maar ze liep telkens de verkeerde kant op. En toen kroop er zo'n dode geest in me en werd ik wakker...
Oud 13-09-2007, 03:29
Verwijderd
Ik kan dus echt niet slapen he
ik heb nog geen oog dicht gedaan, ik lag net maar te woelen in bed.
En straks moet ik om half 8 beginnen met werken :')

Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 03:29. Reden: daarom.
Oud 13-09-2007, 10:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Gisternacht heb ik amper geslapen (sliep pas rond zeven uur in) en vannacht echt heerlijk lang en goed. Ik voel me nu ook veel beter.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-09-2007, 10:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb ook weer eens uitgeslapen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 13-09-2007, 10:35
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn nacht was perfect . We zijn wel redelijk laat gaan slapen, maar ik ben nu alweer wakker en aan het werk (en dat is ook hard nodig).
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 13-09-2007, 10:39
Verwijderd
Mijn nacht werd gevuld met respectievelijk poker, sweet love, slaap en een kat die in mijn oor beet
Oud 14-09-2007, 05:01
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
kan niet slapen, dus ben al de hele nacht japanse spelprogammas aan het kijken
Oud 14-09-2007, 09:02
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Een kort nachtje, in slaap gevallen met de tv aan en vanmorgen om half 8 de eerste gedachte: Hoe zou het met hem zijn?
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 14-09-2007, 10:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb bankgehangen. En daarna een paar dronken mensen naar huis gestuurd, en geloof me, dat is me toch een werk. En daar werd ik moe van dus toen ben ik nog even thuisgebracht en ik kon alweer niet slapen, dat is niet liev. Ik sliep pas om acht uur. En ik heb naar gedroomd.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-09-2007, 11:01
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik heb redelijk geslapen. Maar het was het waard.


(en voor de duidelijkheid: er is niets nieuws uitgewisseld! )
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 11:07.
Oud 14-09-2007, 11:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat hadden we ook niet verwacht. Althans ik niet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-09-2007, 16:48
Verwijderd
Ik ging slapen om 1 uur maar kon niet echt slapen. Viel uiteindelijk rond half drie in slaap. Negen uur moest ik er wel weer uit, voor school, maar toen bleek het college niet door te gaan. En toen had ik niks te doen tot half twee. Misschien moet ik maar gewoon een slaapritme nemen ofzo. En dan altijd om 9 uur opstaan, zodat het niet zo erg is als ik vroeg college heb. En ik heb weer vreemd gedroomd.
Oud 14-09-2007, 16:58
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
+ medicijnen toch laat in slaap gevallen

Verder 's nachts een keer wakker geworden vanwege arm die afgekneld was, dus die heb ik met m'n andere arm uit bed geslingerd en toen weer in slaap gevallen. 7u wakker door wekker, half acht dr uit.
Oud 14-09-2007, 18:10
Verwijderd
Uit, eerst in een café, toen dansen, een stel jongens beledigd door te vragen of ze homo waren, waarop ze de rest van de avond bij ons in de buurt zijn gebleven, naar een andere kroeg gegaan, vergezeld door de niet-homo's, en vervolgens ge-afterpartied bij een van die jongens thuis met rooibosthee en ... een een of ander sojasapje geloof ik. En toen was het 6 uur en had ik nog 4 uur slaap ofzo en was ik kkbrak. Ergens tussendoor was ook nog veel jaegermeister, en ik had toen ik thuis kwam echt nog 16 euro van de 20 dus ik ben duidelijk niet degene die mij dronken heeft gevoerd. Ik denk dat dat of de niet-homo's waren, of mijn afterpartypartner, of de Limburgers met wie we in het café waren. Allemaal, denk ik. Hmmm.

Ja ik vond het erg vermakelijk
Oud 14-09-2007, 20:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Mijn nacht was best interessant
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-09-2007, 11:32
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
in mijn droom was al m'n familie bij ons over de vloer. En m'n ouders hadden sex op een fitness apparaat.

Voordat ik ging slapen heb ik met Rolph Grosse Pointe Blank gekeken. En die was erg leuk.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 15-09-2007, 12:06
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Weer 8 heerlijke uren slaap gehad!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 15-09-2007, 12:42
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Mijn nacht was best interessant
vertel TopDropje

Mijn nacht was kort en kort en kort
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 05-04-2008 00:18
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.