Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 11:12
timvdalen
timvdalen is offline
M'n vriendin en ik zijn vorige week voor het eerst een beetje verder gegaan dan normaal.
Ik heb haar al vaker gevingerd, maar dan nooit echt met m'n vingers in haar vagina...
Vorige week hebben we dit dus wel gedaan, eerst met een vinger, toen met twee...
Een vinger deed geen pijn, maar daarna met twee en drie vingers had ze verschrikkelijk veel pijn.

Nu maken we ons beide nog een beetje zorgen. Zal ze ook zoveel pijn hebben als we met elkaar naar bed gaan? Want een penis is natuurlijk wel dikker als 1 vinger.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:19
Verwijderd
ghehe... zelfs 1 vinger kan al pijn doen bij mij. 2 vingers heb ik echt nog nooit geprobeerd, dus ik heb ook zoiets van: past zo'n penis dan wel..

Nou ja, ik kan er verder niet echt iets nuttigs over zeggen, maar ik heb iig hetzelfde "probleem".
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:20
Hyperke
Avatar van Hyperke
Hyperke is offline
eikel !!wie begint er nou eerst met het vingeren ?? weet je wel hoeveel bacterien er tussen je nagels zitte ik zou zo vlug mogelijk eerst een arts raadplegen.... of had je al desinfecterende zeep die je bij je apotheek koopt , gebruikt voor de daad ?? anyway probeer eens je penis erin te steken, want daar zitten geen bacterien op (buiten zaadcelletjes )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:57
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 21-09-2003 @ 12:20:
eikel !!wie begint er nou eerst met het vingeren ?? weet je wel hoeveel bacterien er tussen je nagels zitte ik zou zo vlug mogelijk eerst een arts raadplegen.... of had je al desinfecterende zeep die je bij je apotheek koopt , gebruikt voor de daad ?? anyway probeer eens je penis erin te steken, want daar zitten geen bacterien op (buiten zaadcelletjes )



ok vraagje: is je vriendin nog maagd? want dan kan dat wel kloppen dat het pijn doet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:07
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
timvdalen schreef op 21-09-2003 @ 12:12:

Een vinger deed geen pijn, maar daarna met twee en drie vingers had ze verschrikkelijk veel pijn.

Nu maken we ons beide nog een beetje zorgen. Zal ze ook zoveel pijn hebben als we met elkaar naar bed gaan? Want een penis is natuurlijk wel dikker als 1 vinger.
Ok, wat is dit dan weer. Owh 1 vinger doet geen pijn, twee doet wel pijn, maar laat ik er toch nog maar een derde in stoppen. Wat klopt hier niet? Zorg tijdens het vrijen dat je contact hebt en dat je stopt wanneer het onprettig is.

En dan over het feit of een penis wel past. Een vagina is flexibel. In principe moet het dus wel passen. In het begin kan het altijd wel een beetje pijn doen bij haar, dit omdat het de eerste keer is enzo. Doe daarom ook voorzichtig en rustig (en veilig) als je haar wil gaan penetreren.

Vingers zijn ook minder geschikt om te penetreren dan een penis. Vergelijk maar eens, een vinger heeft botjes en een nagel, dingen die een penis niet heeft daarnaast is een penis flexibeler dan een vinger. Een vinger mag dan wel kootjes hebben, maar dan houd de blexibiliteit van een vinger ook wel op.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-09-2003 @ 13:07:

Vingers zijn ook minder geschikt om te penetreren dan een penis. Vergelijk maar eens, een vinger heeft botjes en een nagel, dingen die een penis niet heeft daarnaast is een penis flexibeler dan een vinger. Een vinger mag dan wel kootjes hebben, maar dan houd de blexibiliteit van een vinger ook wel op.
Hoe bedoel je flexibeler? Ja niet dat ik er zoveel verstand van heb hoor, maar als ie eenmaal stijf is kun je 'm toch heus niet in allerlei bochten meebewegen..?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-09-2003 @ 13:07:
Ok, wat is dit dan weer. Owh 1 vinger doet geen pijn, twee doet wel pijn, maar laat ik er toch nog maar een derde in stoppen. Wat klopt hier niet? Zorg tijdens het vrijen dat je contact hebt en dat je stopt wanneer het onprettig is.
hahaha, ja

Maar goed, zorgen dat ze goed opgewonden (nat) is, wil ook nog wel eens uitmaken. En rustig aan..er hoeven toch niet per sé 3 vingers in?!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:34
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-09-2003 @ 13:17:
Hoe bedoel je flexibeler? Ja niet dat ik er zoveel verstand van heb hoor, maar als ie eenmaal stijf is kun je 'm toch heus niet in allerlei bochten meebewegen..?
Ok, je hebt hard en keihard, dat laatste gebeurd natuurlijk ook wel en nee, je kan niet zomaar een bocht van 90 graden maken. Maar de vingerkootjes kan je maar een kant op laten bewegen. Deze restrictie heeft een penis niet omdat er geen gewrichten in zitten. Daarnaast kan bloed in de zwellichamen zich makkelijker verplaatsen dan bot.
Dat bedoel ik met flexibeler dan een vinger. Het in allerlei bochten wringen is ook nergens voor nodig, de vagina is per slot van rekening ook geen 'pvcbuis met daarin een heel bochten parcours'
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:23
poesiefox
poesiefox is offline
Een piemel is anatomisch gevormd, en heeft bijgeleverd smeermiddel in de vorm van superglibberig voorvocht. Is bovendien hard en toch zacht, en superglad. Een piemel gaat dus veel makkelijker dan drie vingers.

Echt waar.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:53
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-09-2003 @ 14:23:
Een piemel is anatomisch gevormd, en heeft bijgeleverd smeermiddel in de vorm van superglibberig voorvocht. Is bovendien hard en toch zacht, en superglad. Een piemel gaat dus veel makkelijker dan drie vingers.

Echt waar.
Klopt.

Maar topicstarter: als het zeer doet, dan doen jullie dat toch niet meer, mag ik aannemen?

Edit:
Beetje rare opmerking misschien, want het klinkt logisch. Maar omdat je zo vaak hoort dat de jongen het meisje maar op deze manier bevredigt "omdat het zo hoort".
__________________
Let's set sail for seas of passion...

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:58
timvdalen
timvdalen is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 21-09-2003 @ 16:53:
Klopt.

Maar topicstarter: als het zeer doet, dan doen jullie dat toch niet meer, mag ik aannemen?

Edit:
Beetje rare opmerking misschien, want het klinkt logisch. Maar omdat je zo vaak hoort dat de jongen het meisje maar op deze manier bevredigt "omdat het zo hoort".
We doen het ook gewoon niet meer hoor! Ik wil haar echt geen pijn doen...
En normaal vinger ik haar ook niet zo... omdat ze hier toch niet van klaarkomt.
We hebben dit alleen gedaan om gewoon eens te kijken, en nu vragen we ons toch af of een penis wel zou passen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:58
Verwijderd
Het is misschien wel handig als er wel twee vingers in kunnen vóórdat jullie aan vaginale sex beginnen (maar niet noodzakelijk), maar drie hoeft echt niet - als zij het niet fijn vindt en als het niet nodig is om op te rekken, dan kun je dat dus beter achterwege laten.
Twee vingers moet op zich te doen zijn zonder pijn, als
- Ze erg vochtig is
- Jouw nagels geknipt en gevijld zijn (geen harde hoekjes eraan!)
- Er eerst lange tijd 1 vinger aan de gang is geweest
- De tweede vinger vochtig is als die erbij komt (dus eerst even die vinger in z'n eentje erin stoppen, en dan pas allebei, of even in je mond stoppen)
- De twee vingers bij dezelfde hand horen en naast elkaar zitten
- Je 'm er langzaam in stopt
- Je niet met beide vingers gaat draaien tot ze echt erg wijd is; anders draai je de vagina-ingang mee en dat doet pijn
- Je ze er niet meteen helemaal in wil stoppen
- Je niet ondertussen voor de ondersteuning met je duim hard op haar lies drukt

...dan zou 't dus moeten lukken.

Oh, dit geldt ook allemaal voor een pijnloze eerste keer sex! Behalve dan de kwestie van de hand, en het nagelknippen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 20:03
Grenwiel
Avatar van Grenwiel
Grenwiel is offline
Onder 220V staan doet overigens ook best pijn, maar een topic maken over hoe je dat dan het best zou kunnen doen ho maar...
*wrijft gefrustreerd over pijnlijke vinger*
__________________
okee.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Dokter
*Anoniempje*
16 13-06-2016 07:14
Seksualiteit pijn bij het vingeren
Elfje13
23 02-09-2012 16:13
Lichaam & Gezondheid pijnlijke vinger (pees?)
kayeah
5 12-12-2011 19:09
Lichaam & Gezondheid Pijn bij het vrijen na schimmelinfectie
Firenze
0 04-12-2005 11:36
Seksualiteit altijd pijn bij seks
meisje833
7 09-11-2004 13:41
Seksualiteit Afscheiding bij vingeren vriendin...
Spray rebel
15 19-07-2004 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.