Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 22:16
meisje833
meisje833 is offline
ik heb sinds kort een nieuwe vriend hij is de derde waarmee ik naar bed ben geweest.
bij me twee vorige ex vriendjes deed het vrijen al behoorlijk veel pijn..maar ik dacht hoe meer je het doet hoe minder pijn het deed. maar ik wilde juist steeds minder omdat het pijn deed.
nu heb ik dit met me nieuwe vriend ook, het doet onwijs pijn als hij in me gaat laat ik het zo zeggen....Het lijkt wel of tjah de opening te nauw is ofzow en het brand verschrikkelijk doet echt heel veel pijn, nou zat ik te denken is het nauw omdat ik me niet kan ontspannen ofzo? want probeer me echt wel te ontspannen en ik heb echt wel zin bedoel ik vind hem onwijs leuk en aantrekkelijk en wil dolgraag met hem vrijen maar als "het" dan gebeurd dan kan er nog geen vinger in dat doet gewoon al pijn, terwijl ik heus wel opgewonden ben..
zou glijmiddel een optie zijn? of kan ik beter oefeningen doen of het tjah wat soepeler te laten worden..

p.s ik ben nu zo bang dat deze jongen mij straks verlaat omdat het niet lukt we hebben het al twee keer geprobeerd maar elke keer doet het weer pijn, en de vorige meiden met wie hij naar bed ging daar ging het goed mee, straks denkt hij dat ik niet genoeg opgewonden van hem wordt omdat het niet lukt, me andere ex dacht dat ook en tging ook uit ...

hebben meer meiden dit en wat moet ik eraan doen, ik ga echt niet zomaar naar de dokter dat durf ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 22:34
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ik denk dat je, omdat je pijn verwacht verkrampt.

glijmiddel lijkt me een goed hulpmiddel

en verder: rustig aan doen... en alleen proberen als je echt botergeil bent
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 01:48
Verwijderd
Als die jongens bij je weggaan omdat het voor jou pijn doet om sex te hebben zijn het ontiegelijke lamzakken, excuseer

Je kunt proberen om heel lang voorspel te gaan houden, en dus idd alleen sex te hebben als je botergeil bent zoals myuki zei. Je kunt ook glijmiddel gaan gebruiken (wondermiddeltje ik had eerst ook altijd pijn en met glijmiddel ging het veel beter!)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 04:27
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 09-11-2004 @ 02:48 :
Als die jongens bij je weggaan omdat het voor jou pijn doet om sex te hebben zijn het ontiegelijke lamzakken, excuseer

Je kunt proberen om heel lang voorspel te gaan houden, en dus idd alleen sex te hebben als je botergeil bent zoals myuki zei. Je kunt ook glijmiddel gaan gebruiken (wondermiddeltje ik had eerst ook altijd pijn en met glijmiddel ging het veel beter!)
en bij anale sex is het ook altijd handig
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 06:43
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Er bestaat een oefening om jezelf een beetje op te rekken. Heeft bij mij goed geholpen. Zie http://www.eerstekeer.net/index.cfm/A331.htm
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 10:48
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
kweet niet precies hoe jij het hebt ma als een jongen bij mij na binnen gaat heb ik ook altijd pijn! ik ontspan wel goed en ben ckers wel nat Een jongen moet gwoon heel langzaam in je komen.. als bij mij dat gebeurd is kan die raggen wattie wil
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 09-11-2004 @ 11:48 :
Een jongen moet gwoon heel langzaam in je komen..
Vandaar dat ik een klap kreeg
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 13:41
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 09-11-2004 @ 12:25 :
Vandaar dat ik een klap kreeg
cker verdiend
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijn na seks
Sneeuwwitje
6 19-06-2011 17:18
Lichaam & Gezondheid Pijn bij de seks
vosje16
9 13-11-2007 20:32
Seksualiteit Seks-Condoom--> au
Verwijderd
20 07-08-2004 06:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23
Seksualiteit pijn bij de seks
b00
18 31-10-2003 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.