Oud 19-06-2002, 13:22
gehaktbal
gehaktbal is offline
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn Golden Goal tegen Italië een eind gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia. De aanvaller van Zuid-Korea is niet meer welkom bij de club uit de Italiaanse Serie A. "Wie Italië uitschakelt, komt hier niet meer terug", verklaarde Luciano Gaucci, de voorzitter van de club.

Ahn was op huurbasis aan Perugia verbonden, maar zijn verbintenis loopt deze zomer af. Trainer Sersi Cosmi, die het afgelopen seizoen nauwelijks gebruik maakte van de diensten van Ahn, steunt de preses, al neemt hij zijn speler niets kwalijk: "Hij heeft niets anders dan zijn plicht gedaan."


Bron

Wat vinden jullie hier eigenlijk van? ik vind dit echt een naaistreek, die jongen moet toch ook ergens zijn geld verdienen, en hij deed alleen maar zijn plicht, ik vind gewoon dat ze die voorzitter gewoon moeten ontslaan, dit kan eigenlijk gewoon niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 13:34
Bram
Bram is offline
ik weet niet waar je dat artikel vandaan haalt, maar de voorzitter van perugia heeft dat niet met zulke woorden gezegd!!Ik ken italianen en in de Gazetto dello sport , maar ook op de football italia site staan andere dingen hoor. Ahn is inderdaad niet meer welkom, maar dit omdat ie vorig jaar al een bankzitter was en men de jeugd meer wil laten spelen!Ahn is niet de enige buitenlander die weg mag. WEL heeft de voorzitter nog verklaard dat hij door dit wk waar de squadra benadeeld werd, solidair wil zijn met het ganse italiaanse volk.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:21
Verwijderd
zware naaierij..... die gozer speelt tenminste met passie en vechtlust voor zijn land!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:31
gehaktbal
gehaktbal is offline
Dit vind ik trouwens wel discriminatie .. want wat me ineens te binenn schiet: was het niet Trezeguet 2 jaar geleden die Frankrijk Europees kampioen schoot in de finale tegen .. Italie, en een paar maanden later bij Juventus tekende ?
Nou nee, dit kan dus echt niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
k geloof ook eerder het verhaal van Bram, en dat dit verhaal er door allemaal blaatapen verzonnen is. Maar als het onverhoopt toch waar mocht zijn is t idd een ongelooflijke naaistreek
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:29
Hallelujah
Hallelujah is offline
artikel komt van http://www.nu.nl bij sport categorie.

(vraag me nu ook eigenlijk ook af of het egt komt door de wedstrijd van gister na het lezen van andere artikelen dan die van nu.nl )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:32
@pie
@pie is offline
Citaat:
Bram schreef:
ik weet niet waar je dat artikel vandaan haalt, maar de voorzitter van perugia heeft dat niet met zulke woorden gezegd!!Ik ken italianen en in de Gazetto dello sport , maar ook op de football italia site staan andere dingen hoor. Ahn is inderdaad niet meer welkom, maar dit omdat ie vorig jaar al een bankzitter was en men de jeugd meer wil laten spelen!Ahn is niet de enige buitenlander die weg mag. WEL heeft de voorzitter nog verklaard dat hij door dit wk waar de squadra benadeeld werd, solidair wil zijn met het ganse italiaanse volk.
ooit al eens gehoord van smoesjes verzinnen? als je echt iets wil kun je erg creatief zijn hoor
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:57
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Bram schreef:
ik weet niet waar je dat artikel vandaan haalt, maar de voorzitter van perugia heeft dat niet met zulke woorden gezegd!!Ik ken italianen en in de Gazetto dello sport , maar ook op de football italia site staan andere dingen hoor. Ahn is inderdaad niet meer welkom, maar dit omdat ie vorig jaar al een bankzitter was en men de jeugd meer wil laten spelen!Ahn is niet de enige buitenlander die weg mag. WEL heeft de voorzitter nog verklaard dat hij door dit wk waar de squadra benadeeld werd, solidair wil zijn met het ganse italiaanse volk.
Dit artikel staat in verschillende kranten...o.a. in het Rotterdams Dagblad en het staat ook zo op teletekst.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg, omdat Ahn op huurbasis daar was en eind van de zomer terug zou moeten naar zijn club.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:13
Hallelujah
Hallelujah is offline
http://fifaworldcup.yahoo.com/en/020619/1/15ed.html

van de officiele wk-site..offut betrouwbaar is, i dunno
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:53
MC
MC is offline
Alsof Ahn bij Perugia zou blijven???
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:04
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
MC schreef:
Alsof Ahn bij Perugia zou blijven???
Die gozer kan naar een hele hoop andere clubs nu. Denk alleen maar bijv in Nederland: VVV, Stormvogels/Telstar, Volendam enz!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:16
scara
scara is offline
Citaat:
luckyleo schreef:


Die gozer kan naar een hele hoop andere clubs nu. Denk alleen maar bijv in Nederland: VVV, Stormvogels/Telstar, Volendam enz!

en daar zal hij zeker naartoe gaan !

dan nog beter naar FC De kampioenen
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:24
gehaktbal
gehaktbal is offline
Citaat:
luckyleo schreef:


Die gozer kan naar een hele hoop andere clubs nu

Ja, maar daar gaat het ook niet om

Kijk, toen trezeguet die golden goal van frankrijk tegen Italie erin joeg, werd hij een maandje later wel naar italie gehaald, daar hoorde je niemand over

En nu doet Ahn eigenlijk precies hetzelfde ..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:49
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik vind dit zo ongeloofelijk triest!!!!
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat zou AHN nog bij perugia moeten?

Die gozer heeft dit WK wel bewezen dat t een goeie voetballer is!
Hij zou gek zijn om nog een jaar bij Perugia op de bank te slijten...

AZ is op zoek naar een nieuwe spits en AHN zou een goeie optie zijn!

Kijk ook eens ff op deze (door mij gemaakte) site: Site over ZuidKorea
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Yep, ik hoorde het vanmorgen ook. Je kan het natuurlijk op verschillende manieren bekijken. Een club die aan supporterswinning doet. Italië wordt er uitgeknikkerd, en we maken er FF gebruik. Of het is een mooi verhaaltje om hem van de hand te doen, hij zat toch maar op de bank (?).


Ik maak me niet zo druk over. Hij komt wel ergens te recht.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:09
PV
PV is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Die gozer kan naar een hele hoop andere clubs nu. Denk alleen maar bijv in Nederland: VVV, Stormvogels/Telstar, Volendam enz!
waarom zo laag? beetje hoger mag wel hoor
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:29
gehaktbal
gehaktbal is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Ik maak me niet zo druk over. Hij komt wel ergens te recht.
Ja het oh zo grote Busan in het zo sterke Korea-League, goed voor zijn ontwikkeling

Die gast kan beter in Belgie of Nederland ofzo voetballen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2002, 22:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
gehaktbal schreef:


Ja het oh zo grote Busan in het zo sterke Korea-League, goed voor zijn ontwikkeling

Die gast kan beter in Belgie of Nederland ofzo voetballen
Ik zeg toch dat hij wel ergens terecht komt? Hij is door de goal voldoende in beeld gekomen bij de clubs, en nu zijn "ontslag" zo mooi de wereldpers wordt vermeld, gaan er voldoende clubs komen aankloppen. Ik zeg toch nergens dat hij in de Korea's League zou moeten gaan spelen?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:38
Verwijderd
Ach als hiddink straks coach van PSV wordt koopt hij gewoon Ahn he, wie weet koopt hij wel meer koreanen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:49
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ach als hiddink straks coach van PSV wordt koopt hij gewoon Ahn he, wie weet koopt hij wel meer koreanen
Hiddink neemt ook 2 of 3 Koreanen mee naar de club waar hij heen gaat, heeft ie gezegd
__________________
Geen sig mogelijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:48
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
en psv is de enige club met wie hiddink wil praten (staat op teletekst)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:50
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Met ingang van 1 juli 2002 zal Pim Verbeek toetreden tot de trainersstaf van de PSV jeugdopleiding. Hij zal zich gaan bezighouden met het trainen en coachen van het tweede elftal van de Eindhovenaren (Jong PSV).

Die Pim Verbeek is nu toch ook hulpje van Hiddink? Toont dit jaar dat Hiddink trainer van PSV wordt?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:47
gehaktbal
gehaktbal is offline
Dit is dan wel weer leuk om te horen

Supporters Perugia eisen aanblijven Ahn

PERUGIA, 20 juni 2002 15:25 - Het niet verlengen van het contract van de Koreaan Jung-Hwan Ahn
bij Perugia heeft in de hoofstad van Umbrie felle reacties uitgelokt. De
aanvaller scoorde het gouden doelpunt waarmee Zuid-Korea Italie
uitschakelde. "Helden worden in ons land altijd in ere gehouden. Ahn is onze held en wij eisen dat hij bij ons blijft," liet een leider van de supporters meteen weten. Enkele seizoenkaarthouders zeiden dat ze de club zullen boycotten wanneer Ahn inderdaad weg zou moeten. "Het is een schande dat voorzitter Gaucci opeens van Ahn afwil, alleen omdat hij tegen Italie een doelpunt heeft gemaakt. Hij heeft toch gewoon zijn werk gedaan," meende een andere supporter op de lokale televisie. In Perugia leven ongeveer drieduizend Koreaanse studenten. Zij waren na afloop juist verbaasd dat de Italianen hen spontaan op straat kwamen feliciteren na de stunt van hun
landgenoten. Een woordvoerder van de Koreaanse studentenclub meende: "Er is echt geen moment sprake geweest van agressie jegens ons. De scheidsrechter kreeg de schuld, niet Korea. De Italianen boden ons overal spumante (de Italiaanse champagne-red) aan, want ze hadden eerlijk gezegd nooit gedacht dat ons team zo goed kon zijn dat het Italie kon verslaan. Natuurlijk zijn we trots op Ahn, want veel studenten kennen hem persoonlijk omdat ze hem in
de afgelopen jaren hebben opgevangen. We zijn echt verbaasd dat hij nu opeens is ontslagen."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Stomme Itakken ze kunnen nie tegen hun verlies
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 15:43
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
waarom mijn reply verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:47
Hallelujah
Hallelujah is offline
Uhm, ik kan geen italiaans lezen ofsow..of wat er dan ook mag staan, maar had op andere forum deze link gekregen:

http://www.perugiacalcio.com/

Deze site zou zijn gehacked door koreaanse fans?
Kweenie of dat zo is, want kan niet lezen wat er staat, maar wou dat ff neerzetten...

maare ik vraag me af OF het wel een gehackte site is of dat het gewoon een fansite is? dus sorry als ik het mis heb

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:58
gehaktbal
gehaktbal is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Stomme Itakken ze kunnen nie tegen hun verlies


dat kunnen ze wel, er werd ook duidelijk door trappatoni gezegd dat hij het helemaal niet erg vondt dat italie naar huis mocht, sterker nog: hij prees korea de hemel in ''als je italie kan verslaan, heb je een hele sterke ploeg'' .. maar de manier waarop, daar zit het hem in .. hoe zou jij je als bondscoach voelen als er 6 doelpunten ofzo afgekeurd worden ? nou, ik zou mij ook zwaar genaaid en bestolen voelen

Maar even helemaal los van dat, ik realiseer me nu wel gewoon dat zo een speler als Ahn binnen de kortste keren zo weer een nieuwe club heeft gevonden, ik bedoel: wat is Perugia nou weer? misschien in Nederland vergelijkbaar met NEC ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:03
Bram
Bram is offline
mr oizo hoe durf jij dat eigenlijk te zeggen 'italianen kunnen niet tegen hun verlies'???!!!
Italianen zijn juist mensen die heel goed tegen het verlies kunnen MAAR het gaat em om de manier waarop!!En die manier lijkt inderdaad zeer sterk, zoals de italianen beweren, op een boycot!!4 zuivere goals afgekeurd in 4 wedstrijden is iets van het goede te veel niet waar?En dan nog die belachelijke kaart voor Totti!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:09
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Typisch Italiaans, ik kan het ook wel begrijpen. Verliezen van Korea dat is gewoon je eer verliezen. En eer is daar heilig.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nationaal voetbal en voetbal op competitieniveau horen gewoon 2 aparte dingen te zijn. Vind het best een naai streek dus.

Maar van de andere kant, zou Ahn wel terug willen? Hij zou zelf wel voelen dat de Italianen niet meer achter hem zouden staan. Hij kan nu ook naar een betere club waarschijnlijk.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:21
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Bram schreef:
mr oizo hoe durf jij dat eigenlijk te zeggen 'italianen kunnen niet tegen hun verlies'???!!!
Italianen zijn juist mensen die heel goed tegen het verlies kunnen MAAR het gaat em om de manier waarop!!En die manier lijkt inderdaad zeer sterk, zoals de italianen beweren, op een boycot!!4 zuivere goals afgekeurd in 4 wedstrijden is iets van het goede te veel niet waar?En dan nog die belachelijke kaart voor Totti!
Euhm...denk je niet dat die 4 afgekeurde doelpunten toeval zijn, lieve naamgenoot van me???

En die kaart: ze hadden aangekondigd beter op schwalbe's te letten...vind je het ook niet een beetje dom er dan 1 te maken als je al een gele kaart hebt???
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:31
Bram
Bram is offline
wel mijn lieve naamgenoot, om eerlijk te zijn denk ik niet dat het toeval is inderdaad ! het is al een beetje te veel om nog toeval te zijn!
En voor de laatste keer over Totti: dat was toch duidelijk GEEN schwalbe ! Geen penalty, maar geen schalbe ook, totti valt gewoon door die tackle!!Dat valt toch duidelijk te zien!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:53
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Bram schreef:
mr oizo hoe durf jij dat eigenlijk te zeggen 'italianen kunnen niet tegen hun verlies'???!!!
Italianen zijn juist mensen die heel goed tegen het verlies kunnen MAAR het gaat em om de manier waarop!!En die manier lijkt inderdaad zeer sterk, zoals de italianen beweren, op een boycot!!4 zuivere goals afgekeurd in 4 wedstrijden is iets van het goede te veel niet waar?En dan nog die belachelijke kaart voor Totti!
Moest die Italiaan in de laatste minuut van de blessuretijd maar in het lege doel schieten en niet ernaast/erover...

*edit*
Ik lees net op teletekst dat de RAI overweegt om juridische stappen te ondernemen tegen de FIFA...zullen we de NOS ook overhalen om zoiets te doen, omdat Nederland niet meedoet
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:58
Bram
Bram is offline
de RAI heeft gvd 100% gelijk!!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 22:56
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Bram schreef:
de RAI heeft gvd 100% gelijk!!!
Niet zeuren, de FIFA kan er nix aan doen als de scheidsrechters fouten maken.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2002, 23:18
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:


Niet zeuren, de FIFA kan er nix aan doen als de scheidsrechters fouten maken.
De FIFA heeft die scheidsrechters toch aangesteld?!?!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:54
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:


De FIFA heeft die scheidsrechters toch aangesteld?!?!
De FIFA weet toch niet wat voor dingen er in een wedstrijd gebeuren en hoe de scheidsrechters reageren in een dergelijke situatie met zo'n druk...

Maar we dwalen af van het onderwerp...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 11:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bram schreef:
mr oizo hoe durf jij dat eigenlijk te zeggen 'italianen kunnen niet tegen hun verlies'???!!!
Dat jullie die opmerking serieus nemen ...

Ik vind het gewoon geen stijl van Perugia, maar dat wil nix zegge dat ze nie tegen hun verlies kunnen, nie zow serieus neme
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 11:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
gehaktbal schreef:
dat kunnen ze wel, er werd ook duidelijk door trappatoni gezegd dat hij het helemaal niet erg vondt dat italie naar huis mocht, sterker nog: hij prees korea de hemel in ''als je italie kan verslaan, heb je een hele sterke ploeg'' .. maar de manier waarop, daar zit het hem in .. hoe zou jij je als bondscoach voelen als er 6 doelpunten ofzo afgekeurd worden ? nou, ik zou mij ook zwaar genaaid en bestolen voelen
OK, maar als er 6 doelpunten (of het merendeel daarvan) ten onrechte worden afgekeurd dan is het heel anders vind ik dan dat misschien 0 en 1 ten onrechte wordt afgekeurd. Ik zou in die situatie gewoon de TV-beelden bekijken en eerlijk zijn en zeggen dat de meeste of alle doelpunten terecht zijn afgekeurd. Maar de meeste doelpunten die de Italianen hebben gemaakt zijn ten onrechte afgekeurd dus mot ik je daar gelijk in geven maar die opmerking van mij was nie serieus hoor...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:50
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:


De FIFA weet toch niet wat voor dingen er in een wedstrijd gebeuren en hoe de scheidsrechters reageren in een dergelijke situatie met zo'n druk...

Maar we dwalen af van het onderwerp...
Dan blijft het de fout van de FIFA. Dan heeft de FIFA zijn werk niet goed gedaan en had die mensen niet mogen aanwijzen om te fluiten op een WK. Als je weet dat sommige scheidsrechters niet tegen de druk bestand zijn dan mogen ze er niet aanwezig zijn.

De kwaliteit van de scheidsrechters valt me tegen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 22:55
Verwijderd
De supporters hebben al gezegd tegen de voorzitter dat hij dit moet terug draaien anders denken ze er serieus over om te boycotten. Ze vonden ook gwoon dat Ahn zijn plicht deed.

Gelukkig hebben de suppoters teminste nog verstand Maar als de voorzitter Ahn nu weer terug wilt zou ik (als ik ahn was) nee zeggen, denk dat Ahn wel bij een andere club te recht kan, wie weet PSV
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 21:41
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:


Dan blijft het de fout van de FIFA. Dan heeft de FIFA zijn werk niet goed gedaan en had die mensen niet mogen aanwijzen om te fluiten op een WK. Als je weet dat sommige scheidsrechters niet tegen de druk bestand zijn dan mogen ze er niet aanwezig zijn.

De kwaliteit van de scheidsrechters valt me tegen.
Nog 1 ding dan hierover.
Nu was er een "goede" scheids aangesteld bij VS-Duitsland, en dan maken de "goede" Europese scheids/grensrechter de fouten en doet de "slechte" Afrikaanse grensrechter het prima.
Het is nooit te voorspellen of mensen kunnen omgaan met een dergelijke druk...Ik praat uit ervaring hier...(examens )
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.