Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 23:33
Verwijderd
Ik heb net voor het eerst ooit een tampon ingebracht *trots*, t gaat om een mini ding... Maar goed, ik ben nu niet super ongesteld meer, en ben nu een beetje angstig dat ik hem er niet meer goed uit zal krijgen oid.. omdat hij dus niet helemaal goed vol zuigt neem ik aan.... Krijg je een tampon er dus ook goed uit terwijl hij niet echt goed volgezogen is?
En, aangezien het nu al wat laat is, kan ik zonder zorgen de hele nacht met dat ding in slapen? Of moet ik over vier uur een nieuwe in gaan doen? Mja, dat was het wel... *is nog steeds best trots*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 23:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
yay, feliciteerd

nou es kijken, ja ze kunnen er ook wel uit als ze nog niet hele maal vol zitten, is wat onplezieriger, vaak helpt het om eerst even te plassen en niet te forceren. Dan gaat het meestal wel aardig.
En als je niet meer zo erg ongesteld bent kan je um ook wel de hele nacht in laten hoor, als je nog wat twijfelt kan je er een inlegkruisje bij gebruiken. Hoef je er ook nie uit snachts

Nogmaal gefeliciteerd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:07
Verwijderd
Tampons kunnen er wel uit als ze nog niet helemaal vol zitten, alleen met grote tampons is dat een beetje pijnlijk. Met minitampons moet dat geen probleem vormen
En je kunt ze 't beste om de 6 uur vernieuwen, als het niet eerder al nodig was, en als je gaat slapen er vlak voor 't slapen een nieuwe indoen, want bacteriën houden wel van tampons, en anders wordt 't wat minder hygiënisch. Als je er erg in overdrijft kan het gaan ontsteken
ob heeft bijsluiters bij de tampons, daar staat vrij veel in.
ohja: gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:37
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Jeeuj gaaf, gefeli
Ik gebruik zelf ook al een hele tijd (als sinds ik voor het eerst ongesteld was eigenlijk) die mini-comfort-dingen. Heb ooit eens een keer zon normale geprobeerd maar die kreeg ik er niet goed in, daarna ook niet meer opnieuw geprobeerd. Ik red me prima met die mini dingetjes (kun je er ook meer van in je tas doen )

Verder kun je ze er dus wel uithalen als je niet meer zo erg ongesteld bent, maar dan voel je het idd wat meer, ik hou daar zelf ook niet zo van.
Ze zeggen (bij de OB ) wel altijd dat je snachts beter geen tampons kunt gebruiken omdat die inderdaad eerder verwisseld moeten worden dan gewoon maandverband. Maar misschien dat het nou, als je niet meer zo erg ongesteld bent, nog wel kan omdat je niet zoveel bloed + bacteriën verliest
Ik gebruik ze snachts iig nooit..hou er gewoon niet van om een tampon in te hebben terwijl ik slaap. (Ik wil gewoon altijd helder zijn als ik zon ding in heb, dan weet ik iig zeker dattie er niet ineens uit vliegt ofzo...niet dat dat kan, maar ik heb nou eenmaal een grote fantasie )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 13-04-2003 @ 15:37:
Jeeuj gaaf, gefeli
Ze zeggen (bij de OB ) wel altijd dat je snachts beter geen tampons kunt gebruiken omdat die inderdaad eerder verwisseld moeten worden dan gewoon maandverband. Maar misschien dat het nou, als je niet meer zo erg ongesteld bent, nog wel kan omdat je niet zoveel bloed + bacteriën verliest
[/SIZE] )
Alles wat uit je baarmoeder komt is steriel!, maar de tampon zelf niet :/ daar gaat het denk ik ook om
ik laat um 'snachts gewoon in
doe vlak voordat ik ga slapen een in en direct als ik wakker wordt weer uit en een nieuwe erin.
Ik heb trouwens maatje enorm, is altijd al zo geweest, dat waren de enige die we in huis hadden Alles went denk ik maar zo, want ik heb bij die mini's het idee dat het er langs kan lopen (kan niet, maar zo voelt het )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:19
Verwijderd
Bedankt allemaal
Ik heb hem er gisteren voor het slapen gaan toch maar uitgehaald, was anders bang dat er 's nachts iets mis zou gaan ofzo.. Met een mini-ding ging dat best wel ok, voelde beetje raar maar iig niet pijnlijk.. In het vervolg zal ik ze iig overdag dragen, 's nachts nog eventjes niet, dat is me nog een beetje te engig
Mja, ben iig erg blij met m'n nieuwe ontdekking

Nogmaal: bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:45
poesiefox
poesiefox is offline
Je bent al hoog en breed ontmaagd, en een mannelijk geslachtsdeel toch echt stukken groter dan een tampon. Mag ik vragen waar je nou zo bang voor was?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 17:45:
Je bent al hoog en breed ontmaagd, en een mannelijk geslachtsdeel toch echt stukken groter dan een tampon. Mag ik vragen waar je nou zo bang voor was?
Mja, ik weet het, beetje raar misschien... Ik vond het idee dat er iets in me zou blijven zitten en beetje vreemd.. Enne... ik was voor mezelf nog maagd (als in; ik was nog nooit bij mezelf naar binnen geweest )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:35
Verwijderd
Nog een vraagje he;
Het kan misschien vrijwel niet, maar wat moet je doen als het touwtje afbreekt en je tampon dus nog in je zit? Kan je hem er dan gewoon met twee vingens uithalen? Of zakt hij wanneer je bv hurkt vanzelf naar beneden?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-04-2003 @ 19:35:
Nog een vraagje he;
Het kan misschien vrijwel niet, maar wat moet je doen als het touwtje afbreekt en je tampon dus nog in je zit? Kan je hem er dan gewoon met twee vingens uithalen? Of zakt hij wanneer je bv hurkt vanzelf naar beneden?
er staat in de bij sluiter dat je um eventueel uit zou kunnen persen, nu heb ik dit voor de gein eens geprobeert, zero joy, oftewel dat lukte niet. Je kan er denk ik zonder touwtje niet goed bij met je vingers. Je zou dan naar de huisarts moeten om un te laten verwijderen, maar touwtjes breken niet zo gauw hoor!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:00
Verwijderd
je kunt ook twee vingers erin steken (eerst even oprekken), en de tampon daarmee vastpakken zoals je een sigaret vast hoort te pakken. Ik weet zo gauw niet welke vingers je daarvoor nodig hebt
Maar maak je geen zorgen, het touwtje is echt goed getest.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:26
poesiefox
poesiefox is offline
Je wijs en je middelvinger, daar kun je het beste kracht mee zetten. Beter nog is je middelvinger tot achter de tampon in te brengen, en dan samen met de tampon er weer uit te halen. Je sleept hem dus mee door het topje van je middelvinger erachter te haken.

Persen, nee hoor, of hij moet nog niet achter je bekkenbodemspieren zitten.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat het touwtje brak. Ik heb er wel eens in het donker eentje achterstevoren ingebracht, en toen de bovengenoemde methode gebruikt. Zeker als je goed bloedert is het absoluut geen probleem. (dan glijdt het lekker)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-04-2003 @ 21:00:
Maar maak je geen zorgen, het touwtje is echt goed getest.
Ja, of niet... Ik had laatst een tampon waar helemaal geen touwtje aan zat!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:10
AvA AdoRe
Avatar van AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
kimmieee schreef op 13-04-2003 @ 22:58:
Ja, of niet... Ik had laatst een tampon waar helemaal geen touwtje aan zat!
whaa welk merk was dat???
btw.. tampons kun je gewon s'nachts inlaten.. max 8 uur..
ob vind ik niks, tampax beetje lang.. playtex is the best, maar kun je niet in nederland kopen.. handig he ??? gelukkig heb ik veeel vrienden en family die altijd voor me meekunnen nemen
__________________
Stop, Stop haunting me..It should be easy..As easy as when you stopped wanting me
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:01
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
kimmieee schreef op 13-04-2003 @ 22:58:
Ja, of niet... Ik had laatst een tampon waar helemaal geen touwtje aan zat!
Daarom staat er ook in de gebruiksaanwijzing dat je éérst moet controleren of het touwtje goed vastzit, door er aan te trekken.

Maarre @Andijvie: ik gebruik al een jaar of 6 tampons en er is nog nooit een touwtje gebroken. Maar mócht het ooit gebeuren en je bent nog behoorlijk aan het bloeden, dan raakt ie vanzelf verzadigd, dan gaat ie er supermakkelijk uit. Neem ik aan.

Ik gebruik trouwens 's nachts ook gewoon tampons, nog nooit ergens last van gehad.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het knap hoor dat het je is gelukt, ik heb het al zovaak geprobeerd maar het is mij nog nooit gelukt, heb je nog tips???
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 14-04-2003 @ 13:10:
whaa welk merk was dat???
OB
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 14-04-2003 @ 18:01:
Daarom staat er ook in de gebruiksaanwijzing dat je éérst moet controleren of het touwtje goed vastzit, door er aan te trekken.
Weet ik, en dat doe ik ook altijd. Maar als je dronken bent, wil je dat nog weleens vergeten Kheb verder ook nog nooit meegemaakt dat een touwtje niet goed vastzat of dat er zelfs helemaal geen touwtje aanzat.
En ik doe 's nachts ook gewoon een tampon in hoor, 's nachts bloed je toch minder...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:53
neeltje
neeltje is offline
Ik had pas een tampon van O.b. waarvan het touwtje aan de verkeerde kant zat
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:41
Verwijderd
ik gebruik 's nachts haast nooit tampons, wel altijd overdag. 's Nachts schijnt het niet gezond te zijn ofzo. Alleen als ik ergens logeer is het wel handig.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:38
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb een keer een tampon helemaal uitgerold, en toen zag ik dat het touwtje als een lus om het laagje watten gewikkeld zit, en dan pas wordt hij opgerold. Het touwtje kan dus niet losschieten, aleen breken, maar daar is het echt te stevig touw voor.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Feli
Ik gebruik nog altijd van die inbrengdingen. Heb ooit één keer een normale weten in te brengen, maar dat blijft lastig. Goed dat het jou dus wel gelukt is!

Verder hou 's nachts nooit een tampon in. Ik vind het idee niet fijn, gebruik 's nachts dus maandverband of een inlegkruisje. Verder is het ook niet zo super hygiënisch als je bijvoorbeeld uit wil slapen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 23:34
Verwijderd


Ik gebruik altijd, ook 's nachts tampons als ik ongesteld ben. Volgens mijn moeder kan dit niet echt kwaad zolang je hem maar voordat je gaat slapen verschoond en als je wakker wordt weer verschoond. Maandverband gaat 's nachts altijd zitten bij mij.

Verder je hoeft niet bang te zijn dat het touwtje afbreekt hoor. En anders, volgens mij kan je hem er dan nog wel uitkrijgen, gewoon hard duwen, of je vingers gebruiken. Maar volgens mij komt het niet zo vaak voor dat het touwtje breekt, daar moet je je geen zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:22
josdebos
josdebos is offline
congratulations!!! *is ook trots op u!!* het kan een btje pijn doen als je tampon nog niet helemaal "verzadigd" is.. maar gewoon tanden op elkaar en trekken!!! je kan een tampon absoluut NIET langer inhouden dan 8 uur! anders kan je TSS krijgen! dit is een soort vrouwenziekte, waar je (in het ergste geval) onvruchtbaar van kan raken! dus beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon 's nachts maandverband indoen.. of je moet zeker weten dat je NIEt langer dan 8 uur slaapt..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:16
Verwijderd
goed, ik vind tampons nog steeds doodeng, aangezien ik bang ben dat, of het touwtje breekt, of dat ik hem er helemaal niej meer uitkrijg.. iemand nog tips om van mijn ''vrees'' af te komen??
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 27-04-2003 @ 12:16:
goed, ik vind tampons nog steeds doodeng, aangezien ik bang ben dat, of het touwtje breekt, of dat ik hem er helemaal niej meer uitkrijg.. iemand nog tips om van mijn ''vrees'' af te komen??
Mja, zelf heb ik eerst mezelf maar eens ontdekt, zodat ik wist waar ik dat ding in ging stoppen.. Vervolgens een tampon gepakt en flink aan het touwtje gerukt, bleef echt goed zitten... Toen heb ik hem er gewoon ingeduwt (voelde wat raar, maar niet pijnlijk oid) tot ik alleen echt nét de onderkant nog kon voelen.. Als ik twee vingers naar binnen zou werken, zo ik hem nét vast kunnen pakken. Je krijgt hem er dus sowieso uit én je hoeft eigenlijk helemaal niet bang te zijn dat het touwtje afbreekt oid, hij zit goed verankert en het is een stevig ding.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
josdebos schreef op 26-04-2003 @ 12:22:
je kan een tampon absoluut NIET langer inhouden dan 8 uur!
Er wordt aangeraden na 4 uur je tampon te verwisselen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:42
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Je kunt hem er gewoon uithalen als hij niet helemaal volgezogen is. Je mag er alleen niet mee slapen, dat is niet goed.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:57
poesiefox
poesiefox is offline
Je mag er best mee slapen, het is alleen niet de bedoeling dat je de laatste vergeet en hem rustig een week laat zitten.

Ik laat ze 's nachts gewoon in, en ik leef nog steeds.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:08
Verwijderd
Maaaar. Ik dacht ook, kan best 's nachts. Maar die lekte dus wél door. De reden waarom ik alleen tampons gebruik als ik kan controleren of het nog niet lekt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:47
poesiefox
poesiefox is offline
Zo'n superplusgeval? Doorlekken? Dat vind ik knap.

Dan doe je voor de zekerheid toch een inlegkruisje in 's nachts. Alles beter dan zo'n groot zweterig verband. Of je propt een t-shirt tussen je benen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:53
x-->lianne<--x
Avatar van x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-04-2003 @ 00:33:
Ik heb net voor het eerst ooit een tampon ingebracht *trots*, t gaat om een mini ding... Maar goed, ik ben nu niet super ongesteld meer, en ben nu een beetje angstig dat ik hem er niet meer goed uit zal krijgen oid.. omdat hij dus niet helemaal goed vol zuigt neem ik aan.... Krijg je een tampon er dus ook goed uit terwijl hij niet echt goed volgezogen is?
En, aangezien het nu al wat laat is, kan ik zonder zorgen de hele nacht met dat ding in slapen? Of moet ik over vier uur een nieuwe in gaan doen? Mja, dat was het wel... *is nog steeds best trots*
tip: trek uhm eruit terwijl je gewoon relaxt rechtop staat dan voel je nix
__________________
:D-----------:D
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-04-2003 @ 23:47:
Zo'n superplusgeval? Doorlekken? Dat vind ik knap.

Dan doe je voor de zekerheid toch een inlegkruisje in 's nachts. Alles beter dan zo'n groot zweterig verband. Of je propt een t-shirt tussen je benen.
als je een tampon neemt die je 'te groot' is, dan kan-ie doorlekken vóórdat-ie vol zit...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:26
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
linda85 schreef op 17-04-2003 @ 22:07:
Feli
Ik gebruik nog altijd van die inbrengdingen. Heb ooit één keer een normale weten in te brengen, maar dat blijft lastig. Goed dat het jou dus wel gelukt is!

Verder hou 's nachts nooit een tampon in. Ik vind het idee niet fijn, gebruik 's nachts dus maandverband of een inlegkruisje. Verder is het ook niet zo super hygiënisch als je bijvoorbeeld uit wil slapen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-04-2003 @ 23:47:
Zo'n superplusgeval? Doorlekken? Dat vind ik knap.

Dan doe je voor de zekerheid toch een inlegkruisje in 's nachts. Alles beter dan zo'n groot zweterig verband. Of je propt een t-shirt tussen je benen.
Superplusgeval is denk ik een beetje te groot voor mij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-04-2003 @ 10:36:
Superplusgeval is denk ik een beetje te groot voor mij
Zo groot zijn die toch niet?!

*kijkt in tampondoosje* Die gebruik ik al vanaf het begin
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:49
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
als t touwtje afbreekt kan vriendlief em er vast uithalen! best leuk werk
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:18
sui
Avatar van sui
sui is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-04-2003 @ 11:45:
Zo groot zijn die toch niet?!

*kijkt in tampondoosje* Die gebruik ik al vanaf het begin
wow bij mij zijn de mini en comfort (van ob) al errug groot!! superplus klinkt dan nog groter! hoe lang houd je die dan wel in?
ik zit dus ook met een probleem... op het einde van mijn menstruatie is het dan heeel erg weinig dus een minitampon is binnen de acht uur zeker nog niet vol, maar toch wil ik geen maandverband gebruiken als ik wegga of zo, dat zit gewoon zo ongemakkelijk... bestaat er nog iets kleiners als mini?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
sui schreef op 03-05-2003 @ 11:18:
wow bij mij zijn de mini en comfort (van ob) al errug groot!! superplus klinkt dan nog groter! hoe lang houd je die dan wel in?
ik zit dus ook met een probleem... op het einde van mijn menstruatie is het dan heeel erg weinig dus een minitampon is binnen de acht uur zeker nog niet vol, maar toch wil ik geen maandverband gebruiken als ik wegga of zo, dat zit gewoon zo ongemakkelijk... bestaat er nog iets kleiners als mini?
nope, de mini-tampons van ob zijn de kleinsten... maar als het zo weinig is, kun je op zich ook alleen een inlegkruisje gebruiken, desnoods zelfs zo'n miniatuur-inlegkruisje van 2 bij 7 cm. En je kunt een tampon er ook wel uithalen vóórdat-ie vol is. Of gewoon oud, zwart ondergoed dragen dat wel een klein beetje vies mag worden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:31
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
neeltje schreef op 14-04-2003 @ 19:53:
Ik had pas een tampon van O.b. waarvan het touwtje aan de verkeerde kant zat

sorry, maar ik moest hier egt om lachen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:42
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
wrom kan iedreen die krengen er in pluggen en ik niet?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2003 @ 16:42:
wrom kan iedreen die krengen er in pluggen en ik niet?
'k Heb me eerst gedoucht en toen een vinger in mezelf gestopt, zo diep mogelijk... Na het douchen weer en toen een tampon geprobeerd, als je weet waar je naartoe moet met dat ding gaat het heel makkelijk, gewoon duwen tot je niet met je hele vinger erin zit, dan zit hij goed. Gewoon een keertje rustig de tijd ervoor nemen, dan lukt het best

*heeft zin in woensdag*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2003 @ 15:42:
wrom kan iedreen die krengen er in pluggen en ik niet?
Kan jij ook wel Gewoon ontspannen en de tijd nemen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:10
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
heuj... ik val al flauw toen ik lenzen in wou doen...
wrom ben ik zo'n schyterd als ik iets bij mezelf moet doen??
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2003 @ 16:10:
heuj... ik val al flauw toen ik lenzen in wou doen...
wrom ben ik zo'n schyterd als ik iets bij mezelf moet doen??
Lenzen indoen lijkt me ook dood eng! Maar das bij mijn ogen
Ach tamponnetje erin drukken is makkie ik heb nooit maandverband gebruikt
Je moet gewoon weten hoe je vagina van vorm is binnen, ontspannen en um er zo ver mogelijk in drukken tot je um niet meer voelt... Niets forceren!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:14
Verwijderd
Lenzen is idd veel enger, echt waar. Als je aan je oog zit, knijp je ze automatisch al dicht (leer je overigens heel snel af als je lenzen neemt, magoe). Dat doe je met tampons toch nie echt?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2003 @ 17:10:
heuj... ik val al flauw toen ik lenzen in wou doen...
wrom ben ik zo'n schyterd als ik iets bij mezelf moet doen??
lenzen voelen een beetje verrot met indoen, dat vind ik ook oer-vervelend. Maar je vagina is veel steviger dan je ogen zijn, je voelt echt niets... net alsof er een vinger naarbinnen gaat...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:18
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben beetje vaag als t over mn lichaam gaat ofzo.
zit ook niet aan mezelf ofzo. (maar als ik vriend heb is t nie van'blijf van me af ' ofzo. dan heb ik nergens last van)

maar zoals die lenzen.
ik liet mn oRen uitspuiten en viel flauw
en met tampons krijg ik t ook warm en raar..
ag ja.. zolang ik niet wil gaan zwemmen in mn week heb ik er geen problemen mee, maar op camping is t vrij vervelend als je een hele week alleen maar aan de kant van t riviertje kan zitten en vragen beantwoorden als 'wrom ga je nie mee'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:58
oeski
Avatar van oeski
oeski is offline
Maar wat ik mij nou afvraag.
Hoe kun je met die dingen zwemmen?
Ik bedoel lekt er dan geen bloed langs dat touwtje, want dat zit er toch aanvast?
Of wordt die tampon gewoon zelf niet nat zodat hij gaat lekken?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 10:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2003 @ 16:18:
ik liet mn oRen uitspuiten en viel flauw
Dat is heel normaal hoor Maak je niet druk, dan was het water waarschijnlijk te koud oid en dan reageert je evenwichts orgaan

Over zwemmen met tampons, dat kan gewoon, de tampon zit meestal al wat vol en dan zettie uit tegen je vaginawand aan. Er zit dan eigenlijk gewoon een stop in. Je moet niet met een overvollen tampon gaan zwemmen want dan lektie wel!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid tampon en zwemmen
Verwijderd
15 21-08-2013 09:57
Lichaam & Gezondheid Tampon niet kunnen inkrijgen.
Verwijderd
13 19-06-2006 14:00
Seksualiteit Vraagjes ivm tampon
LoveGirl212
40 28-12-2005 14:28
Lichaam & Gezondheid Help! Tampon-probleem!
Zyndel
20 13-08-2003 07:30
Lichaam & Gezondheid Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn
Eurydice
23 13-05-2003 10:21
Lichaam & Gezondheid tampon zonder touwtje...?
vanilla
31 05-03-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.