Oud 19-08-2003, 10:26
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey, ik zit met een probleempje, ik ben al twee jaar ongesteld en heb er nog nooit problemen mee gehad, nu en dan had ik mijn menstruatie mss een paar dagen te vroeg of te laat maar dat is op zich nog niet zo erg.
Op het einde van juli werd ik ongesteld zoals verwacht, maar twee weekjes erna werd ik het weer , oké nog niets om ongerust over te zijn, maar nu nog twee weekjes later ben ik weer ongesteld. Ik begrijp er niets van , maar ik heb er wel wat meer last van, wat meer buikpijn en rugpijn enz... dan anders. Normaal moest ik dus deze week ongesteld zijn, wat ik dus ben, maar niet twee weekjes geleden, zou ik beter es naar de dokter gaan of zijn er mensjes die dit al nog meegemaakt hebben? Alvast bedankt .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:44
Verwijderd
Laatste tijd last gehad van stress, of juist opeens geen stress meer, een veranderd eetpatroon (door vakantie of lijnen bijvoorbeeld), een veranderd beweegpatroon (net aan een sport begonnen oid)? Dat kan invloed hebben op je hormoonhuishouding en daardoor ook op je menstruatie. Zo ja, dan zou ik dus maar even wachten of het vanaf nu wel goed gaat. Zo nee, dan zou ik de huisarts opbellen erover, en eventueel een afspraak maken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:43
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik moet me de laatste tijd wel wat meer haasten met eten enz... maar dit komt door me vakantiejob en die had ik al drie weken in juli ook, zou het dan simpelweg door die twee weekjes vakantie kunnen zijn die ik had na ongesteld te zijn eind juli, want net de dag dat ik weer moest werken en mij moest haasten werd ik weer ongesteld of is dit toeval ? Vind het wel eigenaardig, ik denk dat ik toch maar es naar de dokter ga .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:45
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Om in de vakantie mijn menstruatie uit te stellen heb ik van de dokter orgametril gekregen.. In de bijsluiter hiervan staat geloof ik dat het je het tegen dit soort klachten werkt.. Je kan ook nog fftjes afwachten want het kwan idd ook aan stress enzo liggen maar anders gewoon fftjes naar de dokter, kijken wat hij ervan zegt..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:53
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
hai, ik heb dat ook Laatste twee maanden ofzo om de twee weken...vaagjes...maa rik k ijk het n og even aan
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:53
Wave
Wave is offline
Ik ben de laatste 7 weken ook al 4 keer heftig ongesteld geweest en moet van me papa nu maandag naar de huisarts omdat het zoveel energie vreet.......
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hmm, ik ken het...
nu niet meer, ben aan de pil (wat een uitkomst!)
iig, was ik gewoon mega-onregelmatig ongesteld, terwijl ik het toch al sinds mn 12de ben
ik was bijv. ongesteld, en twee weken later weer, en dan zo twee maanden niet anyway, de pil kan een hele uitkomst bieden.

succes, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiplekken door soortvanbaarden #1771
Verwijderd
500 17-01-2013 16:38
De Kantine Saaien zonder stijve. #1314
Verwijderd
500 15-02-2011 18:01
De Kantine Invasie in de Varkenssaai #486
Laisve
500 06-01-2009 21:07
Lichaam & Gezondheid vaak ongesteld
Poor twisted me
2 27-10-2003 18:35
Lichaam & Gezondheid raar ongesteld?
Lindsay-girl
8 29-09-2002 22:54
Lichaam & Gezondheid vraagje over ongesteld zijn
vosje16
13 03-01-2002 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.