Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 10:33
Hydrogen
Hydrogen is offline
We kennen allemaal Talpa wel. De zender van John de Mol. Talpa heeft dus het idee om een nieuw programma te lanceren genaamd " De Gouden Kooi" . Het is een soort Big Brother voor pestkoppen. Een programma waarin een groep mensen een jaar in een villa worden afgezonderd met de opdracht elkaar weg te pesten. De grootste pestkop die uiteindelijk overblijft, krijgt de villa waarin het programma zich afspeelt en een grote som geld.
Vanuit Den Haag is er afkeurend gereageerd:

Een aantal citataten:

"Een volgende stap in de wansmaak", oordeelde het Tweede Kamerlid B. Bakker van D66.

"Als dit uitgezonden wordt om half negen 's avonds en kinderen van 10, 11 en 12 jaar die nog wakker zijn zien het, dan vind ik dat niet deugen", zo stelde staatssecretaris Wijn van Financiën.

"Ze leren dat het loont om een ander kapot te maken en weg te treiteren, dat vind ik eigenlijk niet deugen."
PvdA-Kamerlid Eijsink noemde 'De Gouden Kooi' verwerpelijk, onsmakelijk en het verkeerde voorbeeld voor kinderen."

"Maar in termen van goede smaak sta ik niet te juichen". F. Vergeer van de SP omschrijft De Mol als "marktleider als het gaat om het exploiteren van slechte eigenschappen van mensen".
-------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie hiervan? Verbieden die handel of is dit juist het gevolg van de vrijheden in dit land?

Een plaatje dat erg goed past bij Talpa (John de Mol). Hij is een beetje hard:

Excuses voor diegene die dit plaatje kwetsend vindt.
__________________
http://www.khalifaat.tk

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 10:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 10:36
Verwijderd
Waarom hebben ze mij niet gevraagd mee te doen?????!

OT: Tsja, ik weet het niet. Aan de ene kant kan het niet, want er is een grote kans dat kinderen het gaan overnemen of nog erger, pesten als iets normaals gaan zien.
Maar het is natuurlijk wel zo dat elke programmamaker zou moeten kunnen maken wat-ie wil. De ouders van die potentiële kinderen dragen dan de verantwoordelijkheid voor het (kijk-)gedrag van hun kinderen.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:39
Supersuri
Supersuri is offline
hydrogen dat is wel een hard plaatje of mischien is wat Youp van het Hek ooit zei een idee voor talpa: 9 homo's in een huis, 1 heeft er aids en wij weten wie.

Het lijkt mij een triest programma die goude kooi. Ik ga er ook niet na kijken tenzij ze John de M er zelf in zetten. Dan wil ik het nog wel overwegen. Ben benieuwt of hij er genoeg mensen voor kan vinden die mee willen doen. Waarschijnlijk wel, domme mensen genoeg op de wereld
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:43
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 09-05-2006 @ 11:36 :
Waarom hebben ze mij niet gevraagd mee te doen?????!

OT: Tsja, ik weet het niet. Aan de ene kant kan het niet, want er is een grote kans dat kinderen het gaan overnemen of nog erger, pesten als iets normaals gaan zien.
Maar het is natuurlijk wel zo dat elke programmamaker zou moeten kunnen maken wat-ie wil. De ouders van die potentiële kinderen dragen dan de verantwoordelijkheid voor het (kijk-)gedrag van hun kinderen.
Zo erg ben je toch niet?

OT: daar zit het probleem namelijk. Je kunt het niet verbieden, maar het blijft onsmakelijk. Is het uberhaupt mogelijk om programma's te verbieden? Een vraagje aan nare man.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:44
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 09-05-2006 @ 11:39 :
hydrogen dat is wel een hard plaatje of mischien is wat Youp van het Hek ooit zei een idee voor talpa: 9 homo's in een huis, 1 heeft er aids en wij weten wie.

Het lijkt mij een triest programma die goude kooi. Ik ga er ook niet na kijken tenzij ze John de M er zelf in zetten. Dan wil ik het nog wel overwegen. Ben benieuwt of hij er genoeg mensen voor kan vinden die mee willen doen. Waarschijnlijk wel, domme mensen genoeg op de wereld
Het is een hard plaatje, maar het laat duidelijk zien dat John de Mol af en toe doorschiet in zijn programma's. Eerlijk is eerlijk, ik moest om het plaatje lachen.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:47
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Wat is dit voor een kutprogramma? Jezus zeg. Als ik t dus goed begrijp zitten die mensen in t huis om anderen eruit te pesten? Ik ben meer dan 10 jaar gepest ongeveer overal waar ik kwam. Mijn leven is compleet verneukt, en die gast wil zo'n programma uit gaan zenden? Serieus man, zoek een leven, en denk eens na over de gevolgen.
En dan het feit dat de winnaar geld krijgt. Wtf?! Laat hem de volgende keer eens meebetalen aan alle financiële gevolgen die je krijgt van het pesten.
Kortom; ik ga dit niet kijken.. tenzij ze die gast zelf mee gaat spelen.. en dan kijken hoe hij jankend weg is na 1 week.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:48
Verwijderd
Het zal aan het Nederlandse volk zijn om te bepalen of dit wel of niet kan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:49
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:44 :
Het is een hard plaatje, maar het laat duidelijk zien dat John de Mol af en toe doorschiet in zijn programma's. Eerlijk is eerlijk, ik moest om het plaatje lachen.
Ja het past wel bij John de Mol.

Het verbieden van programma's kan geloof ik niet. Tenzij er misdaden e.d. in voor komen en mensen daar tot aangezet worden. Wel kan er gezegt worden dat een programma pas bijvoorbeeld na 11 uur sávonds op tv mag komen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:51
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 09-05-2006 @ 11:49 :
Ja het past wel bij John de Mol.

Het verbieden van programma's kan geloof ik niet. Tenzij er misdaden e.d. in voor komen en mensen daar tot aangezet worden. Wel kan er gezegt worden dat een programma pas bijvoorbeeld na 11 uur sávonds op tv mag komen.
Daarom zou de 1e eis vanuit de politiek moeten zijn dat het programma pas na 11 uur moet worden uitgezonden. Denk niet dat Johnie dat leuk gaat vinden.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:52
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-05-2006 @ 11:48 :
Het zal aan het Nederlandse volk zijn om te bepalen of dit wel of niet kan.
Heel simpel, maar alleszeggend.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:54
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:51
Daarom zou de 1e eis vanuit de politiek moeten zijn dat het programma pas na 11 uur moet worden uitgezonden. Denk niet dat Johnie dat leuk gaat vinden.
Het kan me eigenlijk geen flikker schelen of hij het niet of wel leuk vind. Ze zouden t eigenlijk helemaal niet moeten uitzenden.. naar mijn mening.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:55
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Antubis schreef op 09-05-2006 @ 11:54 :
Het kan me eigenlijk geen flikker schelen of hij het niet of wel leuk vind. Ze zouden t eigenlijk helemaal niet moeten uitzenden.. naar mijn mening.
We moeten wel reeel blijven. Als het aan mij ligt komt dat programma ook niet. We leven eenmaal in een democratie. En ik denk dat het gewoon niet te verbieden is. Simpel, maar jammerlijk.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Moreel verwerpelijk maar het moet kunnen, en ik zal er zeker naar kijken.

Overigens zijn programma's zoals Tom & Jerry en Roadrunner gebaseerd op hetzelfde idee.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:58
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Nope, ik denk niet dat het verboden kan worden.. Helaas.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:01
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-05-2006 @ 11:58 :
Moreel verwerpelijk maar het moet kunnen, en ik zal er zeker naar kijken.

Overigens zijn programma's zoals Tom & Jerry en Roadrunner gebaseerd op hetzelfde idee.
Een kromme vergelijking. Bij Tom & Jerry er is tenminste onderscheid tussen realiteit en animatie. Tevens is Tom & Jerry zo overdreven dat het lachwekkend is.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik kijk niet, verder interesseert het me geen hol. Politiek correcte standpunten mijn anus.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:01
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 10:51 :
Daarom zou de 1e eis vanuit de politiek moeten zijn dat het programma pas na 11 uur moet worden uitgezonden. Denk niet dat Johnie dat leuk gaat vinden.
Jij snapt er ook niets van he. Hoe meer je je druk maakt over dit programma des te meer reclame hij ervoor krijgt. Goh tien mensen in een huis die elkaar het leven zuur moeten maken. Lijkt onze kleedkamer wel.

De politiek die zich ermee moet gaan BEMOEIEN? Van welke planeet kom je eigenlijk? Zulke censuur kennen we in Nederland toch echt niet. Mits er aan de regels wordt voldaan. t.b.t. geweld sex en dat soort dingen mag Johnie-boy het lekker uitzenden.

Overigens ben ik het wel eens dat het een walgelijk *** programma is maar ik ga wel zeker een keer kijken
__________________
Play without fear, play to win and honor will be upon you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :
Jij snapt er ook niets van he. Hoe meer je je druk maakt over dit programma des te meer reclame hij ervoor krijgt. Goh tien mensen in een huis die elkaar het leven zuur moeten maken. Lijkt onze kleedkamer wel.

De politiek die zich ermee moet gaan BEMOEIEN? Van welke planeet kom je eigenlijk? Zulke censuur kennen we in Nederland toch echt niet. Mits er aan de regels wordt voldaan. t.b.t. geweld sex en dat soort dingen mag Johnie-boy het lekker uitzenden.

Overigens ben ik het wel eens dat het een walgelijk *** programma is
Het hoofdstuk in het suriname en monarchie gedeelte is afgelopen. Doe maar weer normaal.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2006, 11:04
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:03 :
Het hoofdstuk in het suriname en monarchie gedeelte is afgelopen. Doe maar weer normaal.
Was niet vervelend bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat Harry Potter zich druk gaat maken over de zotte ideeen van Johnie. Lijkt me dat je daar net zoiets voor hebt als de reclame code commisie.
__________________
Play without fear, play to win and honor will be upon you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:08
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:04 :
Was niet vervelend bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat Harry Potter zich druk gaat maken over de zotte ideeen van Johnie. Lijkt me dat je daar net zoiets voor hebt als de reclame code commisie.
Het is dat de aandacht wat verslapt is (oud nieuws ), maar als het programma eenmaal op tv is.....
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :
Jij snapt er ook niets van he. Hoe meer je je druk maakt over dit programma des te meer reclame hij ervoor krijgt. Goh tien mensen in een huis die elkaar het leven zuur moeten maken. Lijkt onze kleedkamer wel.
Euh, kun je ook normaal reageren? Dit is een discussieforum waar om meningen/standpunten wordt gevraagd en die enigzins te onderbouwen. Boeit het je niet, reageer dan niet.
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :

De politiek die zich ermee moet gaan BEMOEIEN? Van welke planeet kom je eigenlijk?
Aarde. Hij citeert politici, wil niet zeggen dat hij zelf politicus is en zichzelf citeert.
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :

Zulke censuur kennen we in Nederland toch echt niet. Mits er aan de regels wordt voldaan. t.b.t. geweld sex en dat soort dingen mag Johnie-boy het lekker uitzenden.
Dat is dus de vraag, horen dit soort programma's van de buis te worden gehaald of kan het wel onder de mom van 'vermaak'?
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :

Overigens ben ik het wel eens dat het een walgelijk *** programma is maar ik ga wel zeker een keer kijken
Veel kijkplezier dan maar. *kuck*kuch*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:13
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:08 :
Het is dat de aandacht wat verslapt is (oud nieuws ), maar als het programma eenmaal op tv is.....
Dan is het tijdelijk populair. Ze moeten er minimaal een jaar inblijven als ik het goed begrepen heb, en in dat jaar moeten ze met alles wat ze kunnen verzinnen elkaar eruit treiteren?

Dus als dat dagelijks wordt uitgezonden, en er gebeurd 2 weken niets kijkt er niemand meer.
__________________
Play without fear, play to win and honor will be upon you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:15
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 09-05-2006 @ 12:13 :
Dan is het tijdelijk populair. Ze moeten er minimaal een jaar inblijven als ik het goed begrepen heb, en in dat jaar moeten ze met alles wat ze kunnen verzinnen elkaar eruit treiteren?

Dus als dat dagelijks wordt uitgezonden, en er gebeurd 2 weken niets kijkt er niemand meer.
Big Brother duurde ook erg lang. En het bleef populair.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:19
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:15 :
Big Brother duurde ook erg lang. En het bleef populair.
Dat was een duidelijk concept met een duidelijke tijd. En ik ken alleen die Bart en Sabine nog en de rest van alle winnaars ken ik echt niet meer. Oh ja die knuffelbeer.

Mijn punt is dat alles wat nieuw is wel populair gemaakt kan worden. (doen wij nu ook aan mee) Dat programma flopt waarschijnlijk net zo hard als de rest van Talpa, alleen omdat niemand een jaar lang gaat zitten kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren. (dat hoop ik)

De eertse 3 weken pesten ze elkaar verrot, dan komen ze tot de ontdekking dat ze er nog 49 samen moeten en wordt het dus een duffe boel
__________________
Play without fear, play to win and honor will be upon you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:26
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 12:01 :
Een kromme vergelijking. Bij Tom & Jerry er is tenminste onderscheid tussen realiteit en animatie. Tevens is Tom & Jerry zo overdreven dat het lachwekkend is.
Dit wordt ook zwaar overdreven en lachwekkend.

Ik ga duidelijk kijken en wat mij betreft zijn er geen grenzen zolang mensen zichzelf vrijwillig voor programma's opgeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 11:26
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 09-05-2006 @ 12:26 :
Dit wordt ook zwaar overdreven en lachwekkend.

Ik ga duidelijk kijken en wat mij betreft zijn er geen grenzen zolang mensen zichzelf vrijwillig voor programma's opgeven.
Heerlijk, domme mensen uitlachen.
__________________
http://www.khalifaat.tk

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Verwerpelijk? Ja.

Verbieden? Nee.

Afstraffen met het almachtige wapen van de afstandsbediening? Tuurlijk.

Niet dat dat erg veel uit zal maken omdat ik toch nooit Talpa kijk, ik heb niet eens de moeite gedaan het in de tv in te programmeren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:16
Supreme Dutch
Eerst zien, dan geloven
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:36
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-05-2006 @ 13:10 :
Verwerpelijk? Ja.

Verbieden? Nee.

Afstraffen met het almachtige wapen van de afstandsbediening? Tuurlijk.

Niet dat dat erg veel uit zal maken omdat ik toch nooit Talpa kijk, ik heb niet eens de moeite gedaan het in de tv in te programmeren.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 12:43
Verwijderd
lmao @ nozzman en wat een teringidee voor een programma maar ja, er zullen toch domme mensen naar kijken
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:25
Welgemeend
Welgemeend is offline
Laat ze t maar uitzenden, er gaat toch niemand naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:42
MH
Avatar van MH
MH is offline
Hé, er is geen bal op de tv
Alleen een film van Doris Day
En wat dacht je van Net 2
Ein Wiener Operette

Nee, er zit een knop op je tv
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'm in en ga maar mee
De bloemen buitenzetten

Ofwel, zend maar uit, die lui zijn goed stom, ik vergeet toch (al dan niet bewust) te kijken en over een paar maanden gaat het van de buis wegens gebrek aan hoge kijkcijfers.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:00
Verwijderd
Het lijkt mij vreselijk om er naar te kijken, laat staan om er aan mee te doen, dus nouja, dat zal ik dan maar niet doen.
Maar de mensen díe er aan meedoen weten waar ze aan beginnen, en het programma zal eerder de nadelen van pesten duidelijk maken dan het op iets leuks laten lijken. Dus ik zie geen morele bezwaren.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:02
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-05-2006 @ 15:00 :
Het lijkt mij vreselijk om er naar te kijken, laat staan om er aan mee te doen.
Maar de mensen díe er aan meedoen weten waar ze aan beginnen, en het programma zal eerder de nadelen van pesten duidelijk maken dan het op iets leuks laten lijken. Dus ik zie geen morele bezwaren.
Ehm het zal eerder het pesten als iets positiefs beschouwen. De connectie pesten --> veel goed --> dus goed is snel gemaakt door kinderen.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:02
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-05-2006 @ 11:48 :
Het zal aan het Nederlandse volk zijn om te bepalen of dit wel of niet kan.
Ik dacht dat jij het volk daarvoor te dom vond.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
PGWR schreef op 09-05-2006 @ 15:02 :
Ik dacht dat jij het volk daarvoor te dom vond.
Sinds wanneer staat een televisieprogramma gelijk aan politiek?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 15:02 :
Ehm het zal eerder het pesten als iets positiefs beschouwen. De connectie pesten --> veel goed --> dus goed is snel gemaakt door kinderen.
Als ze zien hoe mensen diep ongelukkig dat huis uit gaan, denk ik niet dat ze pesten als iets positiefs gaan beschouwen. Over het algemeen weten pesters niet hoe een gepest kind zich eronder voelt, omdat ze gewoon te jong zijn om zich echt in een ander in te leven. Zo zien ze eens op tv hoe ongelukkig het mensen maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:07
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ach, lekker belangrijk.

We hoeven er toch niet naar te kijken?

al dat gezeik op Talpa en de Mol, echt zo Nederlandsch. Iemand die het iets beter heeft als gemiddeld ,moet en zal afgebrand worden.

Die programmas boeien me niets, voetbalzondag is verneukt ,maar wtf ik kijk gewoon niet.

boeiend!!
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:11
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
MH schreef op 09-05-2006 @ 14:42 :
Hé, er is geen bal op de tv
Alleen een film van Doris Day
En wat dacht je van Net 2
Ein Wiener Operette

Nee, er zit een knop op je tv
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'm in en ga maar mee
De bloemen buitenzetten

Ofwel, zend maar uit, die lui zijn goed stom, ik vergeet toch (al dan niet bewust) te kijken en over een paar maanden gaat het van de buis wegens gebrek aan hoge kijkcijfers.
ow,ow wat een misere,
als marco begint te bleren,
of een documantaire
kan dan niemand ons bevrijden

hoor ze nou eens gissen
in spelletjes en quizzen

jaja, die goeie oude jaren 80
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
ratataa!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ben benieuwd of dit programma wel het einde haalt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Don't care
Don't care
Don't care
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:53
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 09-05-2006 @ 11:55 :
We moeten wel reeel blijven. Als het aan mij ligt komt dat programma ook niet. We leven eenmaal in een democratie. En ik denk dat het gewoon niet te verbieden is. Simpel, maar jammerlijk.
Zijn we het toch nog een keer eens. . Inderdaad jammer dat het niet te verbieden is en dat er nog altijd mensen zijn die dit leuk entertainment vinden.

En mensen die zeggen dat die mensen vrijwillig meedoen hebben gelijk. Maar moeten die domme mensen niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 09-05-2006 @ 15:02 :
Ik dacht dat jij het volk daarvoor te dom vond.
Dat zijn ze ook, daarom zal het programma wel goed bekeken worden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:04
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 09-05-2006 @ 16:53 :
En mensen die zeggen dat die mensen vrijwillig meedoen hebben gelijk. Maar moeten die domme mensen niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
Nee man daar is toch niks aan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:13
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 09-05-2006 @ 20:04 :
Nee man daar is toch niks aan.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:56
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Grappige is dat Marten Toonder dit idee al eerder heeft bedacht. In het verhaal De Liefdadiger is dit één van de ideeën waar de liefdadiger mee op de proppen komt, onder het motto "we blijven lachen"
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:07
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Naast dat het ziek is, lijkt het me ergens nog een 'interessant' psychologisch experiment. Niet onwaarschijnlijk dat er in een jaar tijd een hoop slechts in een mens bovengehaald kan worden, in zo'n situatie. Stof voor een roman ofzo, Lord of the Flies, maar dan anders .
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-05-2006 @ 19:15 :
Dat zijn ze ook, daarom zal het programma wel goed bekeken worden.
In de eerste week, omdat het nieuw is, daarna naar oud talpa-gebruik gaan de kijkcijfers op hun bek. Je moet als tv zender wel trouw blijven aan je principes immers; eerst moet het de grens van ranzigheid overschrijden en daarna moet het keihard floppen en een schaamvlek van de Nederlandse tv worden, een beetje zoals Idols zeg maar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 09-05-2006 @ 21:07 :
Naast dat het ziek is, lijkt het me ergens nog een 'interessant' psychologisch experiment. Niet onwaarschijnlijk dat er in een jaar tijd een hoop slechts in een mens bovengehaald kan worden, in zo'n situatie. Stof voor een roman ofzo, Lord of the Flies, maar dan anders .
Haha ja. Beetje stanford prison experiment achtig. Ik ben benieuwd en het zal me eerlijk gezegd jeuken wat de Mol's ultieme uiting van narcisme nu weer gaat uitzenden. Het gaat sowieso, zoals T_ID al zei volgens goed talpa gebruik ongeveer 3 mentaal afgestompte kijkers trekken. En dan nog, kinderen die hier een voorbeeld aan nemen mogen gewoon postnataal geaborteerd worden. Het is zo simpel soms.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.