Oud 10-07-2002, 11:37
Verwijderd
Ja, ik weet dat er heel vaak soortgelijke topics zijn maar ik open er toch weer even eentje..

Ik wil graag verhalen horen van anderen die het hebben uitgemaakt na lange tijd en daarna vrienden zijn gebleven. Of mensen met wie het is uitgemaakt die ook nog vrienden zijn gebleven met hun ex.

Het gaat hier dan niet om relaties van 2, 3 maandjes ofzow, maar echt lang. Dat het dus best vast en serieus is, daarna uitgaat, maar je toch vrienden kunt blijven..

Of zijn er mensen die dit wel hebben geprobeerd maar die het niet is gelukt, wat hebben jullie dan precies geprobeerd om die vriendschap tot stand te krijgen.. ?

(ja, ik zit dus in die bovenste situatie, kheb het na 20 maanden uitgemaakt met mn vriend, maar wil graag vrienden blijven, hij voelt echter nog heel veel voor me, is dit dan wel mogelijk voor heem, of in ieder geval nog niet maar later wel? Just tell me your story)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 12:07
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mijn ex is mn beste vriend. Ik heb 3,5 maand + 10 maanden iets met 'm gehad dus in het totaal meer dan een jaar.
Toen het de laatste keer uit ging was het voor ons allebei vrij duidelijk dat 't echt over was. Tenminste, hij had er in het begin wel moeite mee maar merkte al snel dat ie zonder mij zich juist veel meer ging ontwikkelen.
We zitten zowiezo in dezelfde vriendenkring. Mijn beste vriendin is ook een goede vriendin van hem en zijn beste vriend is weer de vriend van mijn beste vriendin etc. We hebben echter nooit echt afgesproken 'we blijven vrienden' maar dat is gewoon vanzelf gegaan.
Toevallig hadden we allebei een maand geleden voor t eerst weer een nieuwe lover. Zijn nieuwe vriendin en mijn nieuwe vriendje lieten echter beiden weinig van zich horen en gingen er niet voor. T gevolg was dat ik en mn ex iedere avond aan de lijn hingen om elkaar te steunen omdat we precies t zelfde door maakten. Onze vriendschap werd alleen maar beter en beter daardoor. T was misschien zelfs wel de 1e keer dat we elkaar zp goed begrepen.
Nog toevalliger ging het daarna tegelijk uit met mijn nieuwe vriend en met zijn nieuwe vriendin.
Ik was even bang dat ik weer iets voor m zou gaan voelen maar dat is niet gebeurd. We zijn beste maatjes en heel speciaal voor elkaar maar een relatie werkt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 12:15
Verwijderd
Was het uitgegaan van jouw kant toen dan? En vond hij het toen eerst heel kut?

Jullie hebben het dus nooit echt afgesproken, maar was het niet heel erg moeilijk in het begin? Elkaar zien zonder samen te zijn zeg maar?

Ja, ik ben gewoon heel nieuwschierig, ik wil zo graag dat dit werkt, maar teveel pushen zal ook wel niet goed zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:23
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ik heb zeven jaar lang met dezelfde jongen gehad en nou is het een van me vrienden...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:30
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
hoe we daar mee om zijn gegaan is vrij makkelijk.. ik kon het in het begin niet hebben omdat ie een ander vriendin kreeg.. en ik had nog last van liefdes verdriet maar als ik een nieuw vriend kreeg was hij jaloers zo ging het in eerst paar maanden toen het uit was tussen ons.. en er waren nog een aantal keren een paar heftige zoenpartijen geweest tijdens feestjes of als die alleen bij me thuis was om bevoorbeeld zijn nieuwe brommer ofzo aan me broer te laten zien want het is een van de beste vrienden van me broer. vandaarz en dan was ie er niet me broer dus en was ik alleen en dan wou die bevoorbeeld wat drinken en dan zoende me spontaan maar gelukkig is dat over gegaan na dat ik hem een brief heb gestuurd met dat ik dat niet leuk vond en daarnaar zijn we gewoon vrienden geworden
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:14
Verwijderd
wow, 7 jaar.. das best wel lang!!! Heeft hij het toen uitgemaakt of jij? of jullie samen?

Hmz, nouw ja.. vriendschap is dus zeker wel mogelijk.. ik hoop echt dat dat zal lukken..

nog meer verhalen, mensen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:27
Piccola
Piccola is offline
Mijn ex en ik hebben 2,5 jaar wat gehad. Toen heeft hij het uitgemaakt, omdat ie verliefd was op een ander en zij op hem. Toen is het 3 maanden uitgeweest. We hebben in die 3 maanden wel gewoon contact gehouden. Veel smsen en soms eens een brief. Na die 3 maanden kwamen we elkaar weer tegen en het hele gevoel kwam bij ons weer naar boven. Toen hebben we dus weer wat gekregen voor een aantal maanden. Toen heb ik het uitgemaakt. Ook deze keer zijn we vrienden gebleven. Hij is nu mijn beste vriend en we hebben dagelijks contact. Ik kan me geen leven zonder hem voorstellen en hij niet zonder mij! Mjah, hij houdt nog steeds van mij. Hij heeft nu wel een nieuwe vriendin, maar zij is 2de keus. Hij doet op het moment hard zijn best om me terug te winnen. Over een maand zie ik hem weer.. 2 weken lang! Mjah, het gaat hem alleen niet lukken! Ben gelukkig met mijn huidige vriendje!

En dan heb ik nog een ex waar ik eerst bevriend mee was. Toen hebben we iets gekregen wat 5 maanden heeft geduurd. Hij heeft het op een giga klote manier uit gemaakt. Maar toch zijn we wel vrienden gebleven. We hebben nu nog steeds een goede band en gaan nog regelmatig met elkaar om enzo.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:28
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Ik heb dan wel nooit zo'n lange relatie gehad, maar ik denk dat het vrienden blijven na een korte of lange relatie niet zo veel met elkaar zal verschillen.
Als een relatie beëindigd wordt, dan heeft deze relatie waarschijnlijk een verandering ondergaan waardoor het niet mogenlijk werd deze relatie voort te zetten. Of je dan na het stuklopen van deze relatie vrienden blijft, heeft volgens mij altijd te maken met de basis van waaruit de relatie is onstaan, en hoe groot het verschil is geworden tussen de twee personen. (die basis is belangrijk omdat de realtie zelf, over het algemeen, niet als ondergrond voor de vriendschap gebruikt kan worden.)
en dat is mijns inziens dus niet afhankelijk van de duur van de relatie.
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:46
Verwijderd
Nouw ja, ik denk dat de duur van een relatie wel uit maakt als ik kijk naar mijzelf. Bij mn eerste twee vriendjes was het veel korter (1e 3, 2e 2 maanden).

Bij de eerste had ik het uitgemaakt omdat ik gewoon niet verliefd op hem was en doorkreeg dak mezelf voor de gek zat te houden, ik was me toen al giga aan hem aant ergeren en vriendschap is dus ook niet gebleven, maar wou ik ook niet.

Bij de tweede heb ik het uitgemaakt omdat hij me teveel meesleurde in zijn problemen, om hier echt 'vanaf' te zijn was vriendschap ook niet mogelijk.

Maar nu heb ik echt van deze jongen gehouden, hij is mn eerste echte liefde. Het is uit omdat ik nog niet klaar ben voor dat soort liefde, daarin zit mij het verschil.

Maar dit gaat natuurlijk niet op voor alle korte relaties, sommigen zijn wel heel echt, maar velen hebben het stadium houden van nog niet bereikt, vandaar.. want houden van is volgens mij wel een extra obstakel bij een vriendschap.

@piccola: Ik vinnut fijn zo'n positief verhaal te horen.. maar hoe ga jij dan om met het feit dat je ex nog van jou houdt? Is dat niet moeilijk? En hoe is die vriendschap ontstaan, gewoon vanzelf, of hebben jullie er echt moeite voor moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:56
Verwijderd
ja, maar vriendschap na een relatie als een van de twee de ander heel slecht heeft behandeld lijkt me ook veel moeilijker..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:19
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja, maar vriendschap na een relatie als een van de twee de ander heel slecht heeft behandeld lijkt me ook veel moeilijker..
shit voor je dat het uit is met je vriend. Ik denk dat het moeilijk is om na 20 maanden echt close vrienden te blijven, omdat je zoveel met elkaar hebt gedaan in een relatie, en dan daarna weer zoveel met elkaar omgaan op bijna dezelfde manier, maar zonder de dingen die bij een relatie horen, zal toch vreemd aanvoelen.
Normaal en vriendelijk tegen elkaar blijven en elkaar gewoon minder zien enzo lijkt me makkelijker. Dus normale vrienden, maar niet echt veel met elkaar omgaan.

Jullie hebben elkaar wel van beide kanten goed behandeld?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:37
Verwijderd
Ja, heel goed behandeld.. Niemand van ons is vreemdgegaan ofzow, we zijn altijd eerlijk geweest, we hebben altijd respect gehad voor elkaar en dergelijke..

Daarom steek ik ook veel tijd in het uitmaken zeg maar.. Ik mail hem elke dag want dat wil ie graag omdat ie zich anders zorgen over me maakt, hij kan me altijd bellen en dan geef ik hem alle uitleg die hij nodig heeft, kheb em ook een brief geschreven waarin ik alles vanaf het begin nog es uitleg. Het gaat dus ook op een goede manier uit...

Ik realiseer me dat het moeilijk is, we kunnen niet op oude voet verder maar moeten iets nieuws opbouwen. Zo close als we waren kan natuurlijk niet, simpelweg overstappen gaat niet.. Maar idd gewoon vrienden blijven, later kan dit misschien weer een meer hechte vriendschap zijn, maar dan moeten zijn gevoelens denk ik eerst bekoeld zijn enzow.. Maar ja, we willen allebei ons best er voor doen dus hopelijk loont de moeite..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Was het uitgegaan van jouw kant toen dan? En vond hij het toen eerst heel kut?

Jullie hebben het dus nooit echt afgesproken, maar was het niet heel erg moeilijk in het begin? Elkaar zien zonder samen te zijn zeg maar?

Ja, ik ben gewoon heel nieuwschierig, ik wil zo graag dat dit werkt, maar teveel pushen zal ook wel niet goed zijn denk ik
Nou ja als je het hem nu na vraagt zal ie zeggen dat we t samen hebben uit gemaakt maar in principe was het vooral van mijn kant. Ik was gewoon totaal niet enthousiast meer al een hele tijd en heb toen, ook omdat hij het daardoor niet meer zag zitten, besloten om het uit te maken. Hij heeft het er in het begin zeker wel moeilijk mee gehad en toen zagen we elkaar dan ook wat minder.
Toen het een maand of twee uit was zijn we nog samen (met school) mee naar Londen geweest. Dat was al afgesproken en we hadden allebei zoiets van 'okee, we doen t gewoon'. Daar liepen we de hele tijd hand in hand en continu te knuffelen. We hebben echter niet gezoend ofzo. Het was voor ons allebei toen wel duidelijk dat we het enorm fijn hebben samen maar niet op een relatie manier. We zijn gewoon speciale maatjes.
Je kunt het inderdaad niet pushen denk ik. Bij ons is het gewoon zo 'ontstaan'. Het heeft zowiezo tijd nodig. Ook wat ik al eerder schreef, dat we elkaar perfect konden steunen omdat we in dezelfde situatie zaten heeft onze vriendschap heel erg versterkt. Dat soort dingen kun je natuurlijk niet plannen.
Ik zou het een beetje op z'n beloop laten.
De vriendschap die ik nu met mijn ex heb bestaat alleen omdat we denk ik allebei weten dat er geen relatie meer in zit. Zo lang 1 van de twee daar nog op hoopt oid is het al veel lastiger.
Met een andere ex van me kan ik het ook super goed vinden maar we kunnen simpelweg geen vrienden zijn omdat dat voor hem te moeilijk is want dan wil hij me terug zegt ie. Das erg jammer maar ja.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mijn ex is mn beste vriend. Ik heb 3,5 maand + 10 maanden iets met 'm gehad dus in het totaal meer dan een jaar.
Toen het de laatste keer uit ging was het voor ons allebei vrij duidelijk dat 't echt over was. Tenminste, hij had er in het begin wel moeite mee maar merkte al snel dat ie zonder mij zich juist veel meer ging ontwikkelen.
We zitten zowiezo in dezelfde vriendenkring. Mijn beste vriendin is ook een goede vriendin van hem en zijn beste vriend is weer de vriend van mijn beste vriendin etc. We hebben echter nooit echt afgesproken 'we blijven vrienden' maar dat is gewoon vanzelf gegaan.
Toevallig hadden we allebei een maand geleden voor t eerst weer een nieuwe lover. Zijn nieuwe vriendin en mijn nieuwe vriendje lieten echter beiden weinig van zich horen en gingen er niet voor. T gevolg was dat ik en mn ex iedere avond aan de lijn hingen om elkaar te steunen omdat we precies t zelfde door maakten. Onze vriendschap werd alleen maar beter en beter daardoor. T was misschien zelfs wel de 1e keer dat we elkaar zp goed begrepen.
Nog toevalliger ging het daarna tegelijk uit met mijn nieuwe vriend en met zijn nieuwe vriendin.
Ik was even bang dat ik weer iets voor m zou gaan voelen maar dat is niet gebeurd. We zijn beste maatjes en heel speciaal voor elkaar maar een relatie werkt gewoon niet.
Na hoe lang ging jij je eigenlijk ook weer interesseren voor andere jongens? Ik heb hier namelijk nu echt zo totaaal geen behoefte aan, wil echt ff niks op dat gebied.. had jij dat ook of ben ik nu abnormaal?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:22
Verwijderd
7mnd. niet echt superlang, maar lang genoeg. net gister uit, we hebben beiden beloofd vrienden te blijven, we zullen zien wat er gebeurt , ikkan hem echt niet helemaal kwijtraken!!!! .. trouwens dusjcrib. mijn vriend heeft een beetje hetzelfde als jij... zowiets... ( zijn ouders gaan niet uitelkaar) maar bah... ik wil hem echt niet helemal lkwijtraken, want dan kan ik echt niet aan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
7mnd. niet echt superlang, maar lang genoeg. net gister uit, we hebben beiden beloofd vrienden te blijven, we zullen zien wat er gebeurt , ikkan hem echt niet helemaal kwijtraken!!!! .. trouwens dusjcrib. mijn vriend heeft een beetje hetzelfde als jij... zowiets... ( zijn ouders gaan niet uitelkaar) maar bah... ik wil hem echt niet helemal lkwijtraken, want dan kan ik echt niet aan.
begrijp ik hieruit dat hij het heeft uitgemaakt of niet?

enneuh, ja, ik denk dat als jullie je allebei inzetten voor een vriendschap dit best mogelijk is... wil hij ook graag vrienden blijven?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:55
Verwijderd
We willen beiden graag vrienden blijven, hij heeft het beloofd en ik. Het is niet zo dat de relatie niet liep, we konden het perfect vinden. nooit ruzie, en naast bf/gf ook gewoon goede vrienden.
Van beide kanten wou het wel, maar hij heeft te veel aan zn kop, hij wil wel maar het gaat niet, hij moet eerst dingen op een rijtje zetten en dan nog, ik denk niet dat we weer bij elkaar komen.
We hebben het samen uitgemaakt, gister over de telefoon, twas wel raar... ik moest beloven niet te huilen. Ik zou vandaag ms naar hem toe maar hij belde me net en zei dat vandaag geen goede dag was. Vant weekend zie ik hem ms. Ik zit zown beetje in de positie van jou vriend denk ik... zien jullie elkaar nog?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:00
Verwijderd
Nouw ja, het was bij ons op zich zo dat ik het echt in mn eentje heb uitgemaakt, niet dat we het samen hebben gedaan. Hij wou nog proberen het wel te laten werken, maar hij ziet nu ook wel in dat dat niet ging. Hij begrijpt het wel, maar zou het zelf liever anders hebben.

Kvinnut wel stom dat je moest beloven niet te huilen, zo van je vriend wil niet weten dat het jou pijn doet. Hij zou je er juist toe moeten aansporen omdat het oplucht en je helpt verwerken, dus vinnik wat vaag. Het doet jou pijn en das een consequentie waar ie mee moet leven, ma goed.. hij zal dr zn redenen wel voor hebben..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2002, 21:00
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Na hoe lang ging jij je eigenlijk ook weer interesseren voor andere jongens? Ik heb hier namelijk nu echt zo totaaal geen behoefte aan, wil echt ff niks op dat gebied.. had jij dat ook of ben ik nu abnormaal?
'T hoefde voor mij ook ff niet nee. Na een maand of drie kwam ik weer iemand tegen maar ik was bepaald niet op zoek ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:


'T hoefde voor mij ook ff niet nee. Na een maand of drie kwam ik weer iemand tegen maar ik was bepaald niet op zoek ofzo.
tis dus aardig normaal...

Maar ookal zou ik in een paar maanden iemand tegenkomen zou ik heeeeeel lang denken voor weer een vaste relatie te beginnen.. Want dikke kans dat weer precies hetzelfde gebeurd want waarom zou ik er dan wel klaar voor zijn. Maar dit lag bij jou ws anders denk ik..

Deze relatie wou ik eigenlijk ook niet, en hij ook niet.. maar toen werden we echt verliefd en is het toch gebeurd... maar tis toch een tijdje wat geweest van neej tis niks.. hij had er gewoon geen behoefte aan, vast.. en ik had het net uitgemaakt met het vriendje daarvoor. Doordat de liefde echter zo sterk was is het toch wat geworden en zo lang wat gebleven, maar ja.. once again bewezen, liefde overwint niet alles
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:13
apresskier
apresskier is offline
Ga toch ff reageren, hoewel ik niet helemaal aan je profiel voldoe :

1.) Ik ben na twee jaar (!) stilzwijgende verliefdheid op een meisje uit mijn vriendengroep uiteindelijk afgewezen, dit heeft ons contact een gigantische deuk opgeleverd. Nu, ruim een jaar later, is zij mijn beste vriendin en ik haar beste vriend. We vertellen alles tegen elkaar en doen heel vaak dingen met zijn tweeen. Gaat gewoon super tussen ons.

2.) Een ex-vriendin van mij is tevens mijn collega; toen het uitging heeft het een tijd wat minder tussen ons gegaan, maar inmiddels gaat het ook weer supergoed tussen ons. Een van mijn beste collega's.

Het kan dus wel... liefde ombuigen in vriendschap
__________________
Ik hoop dat je gelukkig wordt, ik hoop dat ik me niet vergis, ik hoop dat ik gelukkig word, nu ik zie wat ik zo mis
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nouw ja, het was bij ons op zich zo dat ik het echt in mn eentje heb uitgemaakt, niet dat we het samen hebben gedaan. Hij wou nog proberen het wel te laten werken, maar hij ziet nu ook wel in dat dat niet ging. Hij begrijpt het wel, maar zou het zelf liever anders hebben.

Kvinnut wel stom dat je moest beloven niet te huilen, zo van je vriend wil niet weten dat het jou pijn doet. Hij zou je er juist toe moeten aansporen omdat het oplucht en je helpt verwerken, dus vinnik wat vaag. Het doet jou pijn en das een consequentie waar ie mee moet leven, ma goed.. hij zal dr zn redenen wel voor hebben..
Neej wij hebben het echt samen gedaan, als ik hem daarmee kan helpen dan moet het maar, hij had het er zelf zo moeilijk mee, Het doet ons beiden zeer. Vreselijk kut, ik snap zn redenen wel, hij wou gewoon niet dat ik daar aan de tel in huilen uit zou barsten en op zcih snap ik dat wel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:17
Verwijderd
@Appresskier:
het lukte jou dus om je over je verliefdheid heen te zetten bij dat meisje dat nu je beste vriendin is? Of is dat vanzelf over gegaan.. want daar ligt volgens mij het probleem.. als een van de twee nog heel veel voor de ander voelt of blijft voelen, dat het dan voor beiden toch vaak ongemakkelijk is.. of niet?

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:


Neej wij hebben het echt samen gedaan, als ik hem daarmee kan helpen dan moet het maar, hij had het er zelf zo moeilijk mee, Het doet ons beiden zeer. Vreselijk kut, ik snap zn redenen wel, hij wou gewoon niet dat ik daar aan de tel in huilen uit zou barsten en op zcih snap ik dat wel.
aan de tel is idd ook wel erg irritant.. dan kan je niet ff een arm om de ander heen slaan of iets dergelijks..

Khad trouwens niet geantwoord op de vraag of hij en ik elkaar nog zien. Nja, laatste keer was bij het uitmaken, toen is hij nog bij me gebleven tot mn vader dr was, zodak niet alleen zou zijn. Maar ik vind het ook niet goed hem zo snel te zien, eerst moet hij zich alles ff beseffen, boos op me geweest zijn, gehuild hebben, met andere mensen gepraat.. Dat het echt doordringt zeg maar.. Maar ik ga hem volgende week maandag of dinsdag zien, nog ff voor ik op vakantie ga.. anders duurt het meteen weer zo heel lang.. Maar we gaan elkaar wel blijven zien, zoiezo ga ik nog naar Paradiso volgende week woensdag wanneer hij daar speelt met zn band, dus dan zie ik em ook nog mja.. niet spreken want hij staat op ut podium en ik in de zaal
das ietwat lastig mja..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:22
Verwijderd
Maar wil je nu nog vrienden zijn dan met hem? Of op den duur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Maar wil je nu nog vrienden zin dat met hem? Of op den duur?
Ja, heel graag.. maar alleen als hij het aankan, niet als het het te moeilijk maakt voor hem of iets dergelijks.. maar ik wil het heel graag, hij wil het proberen maar weet niet of het kan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:54
apresskier
apresskier is offline
Over je verliefdheid heenzette....

Ik hield echt heel veel van dat meisje... echt niet meer normaal: in twee jaar verliefdheid gaat zoiets echt heel diep zitten natuurlijk. Maar op het moment dat je afgewezen wordt ga je erover nadenken, en na maaaanden kun je dan accepteren dat het niks meer wordt en kun je werken aan het herstel van die vriendschap (bij mij heel succesvol verlopen dus ).

Blijf je niks voor haar voelen dan?

Anders.... maar natuurlijk blijft zij voor mij heel erg bijzonder en speciaal... dat ontken ik ook niet. Maar ik weet wat ik kan verwachten (niks dus), heb daar mijn leven op ingesteld en kan ook goed weer andere meisjes leuk gaan vinden.
__________________
Ik hoop dat je gelukkig wordt, ik hoop dat ik me niet vergis, ik hoop dat ik gelukkig word, nu ik zie wat ik zo mis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex wil aanpappen met ex gewoon voor de sex
Gaan we weer
10 07-09-2016 17:04
Liefde & Relatie Omgaan met ex in een depressie
Verwijderd
9 22-03-2016 11:54
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 11:55
Liefde & Relatie vriendschap met je ex (on)mogelijk
cruella de vil
62 22-09-2005 18:40
Liefde & Relatie contact met ex verbreken..
MissBi@tch
5 07-01-2005 15:03
Liefde & Relatie Verliefd op de huisgenoot van je ex
Vlekje
12 27-11-2003 09:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.