Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2008, 16:42
Lethe
Lethe is offline
Ik heb geen goede argumenten.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 11-04-2008, 16:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ja... kom dan met je topargument
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 16:43
Lethe
Lethe is offline
Zie boven.
__________________
Nice
Oud 11-04-2008, 16:43
Verwijderd
Onder de spoiler de laatste posts uit het vorige topic

Spoiler
Oud 11-04-2008, 16:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hebben we hier last van geesten
Dun Hout, jij bent dood
ga naar je graf
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 16:46
Verwijderd
niemand heeft zeker het kleurenlijstje gered?
Oud 11-04-2008, 16:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
1.Cherry Springs
2.Pippeloen
3.Katje
4.Sterrenmeisje
5.Vlindertje (verrader)
6.Topdrop
7.Krynn (ziener)
8.AllureV
9.Eye Of Sauron
10.Sador
11.Fantome
12.Dun Hout (dorpeling)
13.Trimm Trabb
14.TRA
15.Paranoide
16.Coolkast
17.Rops
18.Lisaaah
19. Zoemzoem (dorpeling)
20.Hanneke
21.Uice
22.x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten

ajb
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 16:52
Verwijderd
1. Cherry Springs
2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
5. Vlindertje (verrader)
6. TopDrop
7. Krynn (ziener)
8. AllureV
9. Eye Of Sauron
10. Sador
11. Fantome
12. Dun Hout (dorpeling)
13. Trimm Trabb
14. TRA
15. Paranoide
16. Coolkast
17. Röps
18. Lisaaah
19. zoemzoem (dorpeling)
20. Hanneke
21. Uice
22. x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten

dank je wel!

ik heb even de hoofdletters en spaties gefixt, want dat kon ik niet aanzien
Oud 11-04-2008, 16:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
huh, wat is nu het verschil?
en je bent spekkie vergeten hoor
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 16:53
Verwijderd
volgens mij staat het er nu zo voor :

AllureV
Katje
Fantome
Rops
Pippeloen
Paranoide
Coolkast
Lisaah
EoS
Cherry Springs

Paranoide
Sador

Sador
sterrenmeisje
Oud 11-04-2008, 16:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
maar door Allure's vorige post (in deel 1) twijfel ik wel een beetje
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 16:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
maar door Allure's vorige post (in deel 1) twijfel ik wel een beetje
Ga met mij mee op Paranoide dan.
__________________
Nice
Oud 11-04-2008, 16:58
Verwijderd
link naar vorig weerwolf-topic
Oud 11-04-2008, 16:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ga met mij mee op Paranoide dan.
nee, paranoide verdenk ik echt totaal niet (voor nu). Op haar ga ik niet stemmen.
Als (en ik zeg áls) ik mijn stem wijzig wordt het Uice, Topdrop of Coolkast denk ik.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 17:52
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik weet trouwens wel zeker dat Vlinder het leuk vind om in het roze te staan
En voor de rest is dit een terugvindpost
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 11-04-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
hebben we hier last van geesten
Dun Hout, jij bent dood
ga naar je graf
Inderdaad, kappen nou, dooien en helemaal met achterlijke spam als '500'. Bah
Oud 11-04-2008, 19:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik weet trouwens wel zeker dat Vlinder het leuk vind om in het roze te staan
En voor de rest is dit een terugvindpost
past wel, toch?
zo'n lief schattig vlindertje in het roze
(hoewel, lief...? schattig...? Verraadster! )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 20:06
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De terrorist koos ervoor om naar allureV en hanneke te achtervolgen. 2 mensen bangmaken was toch een stuk leuker dan 1? Met zijn pistool liep hij langzaam richting de roltrappen. Hij had hier veel overzicht op het plein op de begane grond. Hij keek rond, op zoek naar 2 angstige meisjes. Er waren genoeg bange mensen te zien. Maar zo snel waren de twee meiden even niet te vinden. Verdomme, dacht hij bij zichzelf. Toen keek hij de andere kant op, maar ook Katje was niet meer te zien. Verdomme, die k*t pubers zijn me ontsnapt. Boos schreeuwde hij ‘WAAR ZIJN JULLIE?! Vervolgens richtte hij nog een paar schoten in de lucht. Toen schoot hij uit frustratie een paar keer op het atrium.

Ze had slim van de gelegenheid gebruik gemaakt door zich te verstoppen in de dichtstbijzijnde winkel. Dat was wel een winkel die grote lampen verkocht die allemaal op de grond stonden. De winkel was wel inmiddels leeg, omdat iedereen gevlucht was. Gelukkig kon ze zich dan ook verstoppen achter de kassa. Ze liep erheen. Tot haar stomme verbazing zag ze dat er al iemand zat. Het was de lampenverkoper UICE.

Op de tweede verdieping.

“WAAR IS M’N DOCHTERTJE. WAAR IS MIJN LIEVE LIEVE PIPPELOEN?”, schreeuwde TRA. Hij schoot in het rond. Het was tevergeefs, want er was niemand in de buurt. De arme man was in alle commotie van de explosie zijn dochtertje kwijtgeraakt. Ze bevonden zich heel dichtbij de explosie, maar ze waren niet gewond geraakt. Maar mensen renden alle kanten op. Hij liep kwaad in het rond. In de verte zag hij 2 meisjes rennen en hij rende er op af. Hij zag ze een winkel induiken. PIPPELOEN, BEN JE DAAR? De paniek was duidelijk te horen in de stem van TRA.

Hanneke en AllureV waren een verdieping extra naar beneden gerend om aan de terrorist te ontsnappen. Daardoor zag hij ze ook niet meer. Ze renden behoorlijk ver en doken een winkel in. Daar verstopte ze zich achter de schappen. Toen begonnen ze te hijgen. Nu ze veiliger waren voelden ze ineens hoe moe ze waren. Phew, we zijn goed ontsnapt he, zei hanneke opgelucht. Zeg dat wel, zei allureV. Ik hoop dat die mafkees niet weer komt.

Toen hoorden ze een man roepen. Kan jij hem verstaan? vroeg hanneke aan allureV. Het lijkt wel of hij pippeloen roept, zei AllureV. Het lijkt wel alsof hij steeds harder roept, zei hanneke. Maar dan komt hij dichterbij, zei AllureV. En ze zagen inderdaad dat er een man binnen kwam lopen. Zijn gezicht zag er paniekerig uit. PIPPELOEN, LIEFJE, WAAR BEN JE? schreeuwde TRA. AllureV en hanneke hielden zich doodstil. Toen ze zich kleiner maakten stootte AllureV iets om. TRA keek gelijk om. DAAR BEN JE MIJN LIEFJE. De man rende er gelijk op af. Toen hij over de schappen heenkeek, zag hij AllureV en Hanneke voor zich. JULLIE ZIJN PIPPELOEN NIET. WAT HEBBEN JULLIE MET MIJN DOCHTERTJE GEDAAN?!! De man schoot vervolgens op AllureV, die gelijk dood neerviel. Hanneke was sprakeloos, het gebeurde allemaal zo snel. In een seconde. En zo moest ze alweer vrezen voor haar leven…




Jullie hebben AllureV opgehangen. Goed werk, want ze was de heks


1. Cherry Springs
2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
5. Vlindertje (verrader)
6. TopDrop
7. Krynn (ziener)
8. AllureV (heks)
9. Eye Of Sauron
10. Sador
11. Fantome
12. Dun Hout (dorpeling)
13. Trimm Trabb
14. TRA
15. Paranoide
16. Coolkast
17. Röps
18. Lisaaah
19. zoemzoem (dorpeling)
20. Hanneke
21. Uice
22. x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten

Zullen de weerwolven ook weer een goede keus maken? Ze mogen morgen stemmen tot half 9. Uiteraard mogen de tovenaar en de leerlingziener ook hun ding doen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Ads door Google
Oud 11-04-2008, 20:07
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline

hadden we het lekker toch goed met AllureV
wordt Uice, TopDrop of Coolkast de volgende?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 20:08
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Verdomme

Ik vind het trouwens heel leuk dat ik in het roze sta en nu ga ik weer doodliggen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-04-2008, 20:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Verdomme

Ik vind het trouwens heel leuk dat ik in het roze sta en nu ga ik weer doodliggen.


*doet tape om vlindertjes mondje*
zo, mocht je nog een keer bedenken uit de dood op te staan, kun je iig niks zeggen
*doet ook maar ff tape om handen*
zo, kan je ook niks typen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 20:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet nog dat ik Sador een beetje verdacht vond. Ik ga eens posts terugzoeken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 11-04-2008, 20:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik weet nog dat ik Sador een beetje verdacht vond. Ik ga eens posts terugzoeken.
Sador vind ik ook al vanaf hangronde één verdacht...
Alleen toen leek niemand het met me eens te zijn...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 21:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Zo de twee sf's aan de wolvenkant zijn gehangen . Nu de wolven zelf nog .
Oud 11-04-2008, 22:03
Lethe
Lethe is offline
Ik ben dood.

Succes wolfjes! winwinwin
__________________
Nice
Advertentie
Oud 11-04-2008, 22:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben dood.

Succes wolfjes! winwinwin
Heks
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-04-2008, 22:04
Verwijderd
Ik vind Sador op dit moment niet echt verdacht, hij gaf als enige expliciet aan AllureV niet verdacht te vinden en stemde op Paranoide, ik denk dat een wolf zich niet zo opvallend zou gedragen.
Oud 11-04-2008, 22:05
Lethe
Lethe is offline
Maar niemand wist mijn functie.
__________________
Nice
Oud 11-04-2008, 22:06
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Heks


Ik dacht eerst: yessss de verrader is eruit. Maar toen realiseerde ik me weer dat ik slecht was.

*kruipt in graf*
__________________
Nice
Oud 11-04-2008, 22:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Maar niemand wist mijn functie.
maar je was wel slecht
maar heks is wel een leuke functie
maar verrader is nog leuker, lijkt me
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 22:23
Verwijderd
Ik vond verrader zijn best lastig. Je speelt min of meer als gewone dorpeling, alleen moet je dan op mensen gaan stemmen die je juist niet verdacht vind, terwijl je geen extra kennis hebt oid of stoere evil powerzz.
Oud 11-04-2008, 22:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vond verrader zijn best lastig. Je speelt min of meer als gewone dorpeling, alleen moet je dan op mensen gaan stemmen die je juist niet verdacht vind, terwijl je geen extra kennis hebt oid of stoere evil powerzz.
als verrader heb je toch juist wel extra kennis?
alleen als heks niet.
ik vond heks ook wel lastig, maar had het toen wel lang volgehouden nog en ik vond het best vermakelijk in die functie
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
als verrader heb je toch juist wel extra kennis?
alleen als heks niet.
O ja wat dement van me. Ik moet duidelijk gaan slapen
Oud 11-04-2008, 22:39
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
De heks heeft toch ook niet echt een krachtige rol? Ik bedoel, de heks in het kaartspel van WvW heeft veel meer toegevoegde waarde aan het spel... alleen dan staat ze niet aan de kant van de wolven. Maargoed we gaan offtopic denk ik
Oud 11-04-2008, 22:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
een heks kan nog wel ziener en tovenaar beheksen trouwens dat is wel weer nuttig voor de wolven, als de heks weet/sterk vermoedt wie ziener/tovenaar zijn.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-04-2008, 23:09
Verwijderd
Precies, de heks kan echt wel nuttig zijn als hij/zij er lang in blijft. Stel ik was in het vorige spel de heks dan hadden de wolven wellicht gewonnen, omdat ik vanaf de eerste paar rondes vermoedde dat Evilblue de ziener was. Ik zou hem dan zeker een paar keer hebben behekst en dan hadden de dorpelingen in de laatste paar rondes niet dat enorme voordeel.

Maar goed, ik stond aan de goede kant en dus konden Evilblue en ik fijn de boel pwnen.

Nu weer ontopic - ha, heks eruit En de leerling staat al aan onze kant, dus nu hebben de wolven helemaal geen hulpjes meer over. Netjes.
Ads door Google
Oud 12-04-2008, 20:50
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Paranoide was ook aan het rennen, maar ze zocht haar lieve vader niet, nee, ze wou die mooie lippen van Lisa bemachtigen. Die pop zou mores leren: haar mooie woorden zouden geen bloem meer versieren. Met zulke gedachtes liep ze de roltrap op. Op de tweede verdieping was er geen ziel te bekennen, maar overal waren er lichamen op de grond, allemaal of geschoten of door de explosie omgekomen. Ze kon moeilijk haar grijns verbergen; ieder levenloos lichaam was als een stuk kunst, een gedicht van bloed en stilte, en ze nam bij elke de tijd om zo’n meesterwerk op te nemen. Moeders, vaders, ooms, tantes, elk lijk had een verhaal en een naam, maar nu waren ze verheven tot iets wat ze in hun waardeloze levens niet konden bereiken, perfectie. Hoe mooi het leven is in einde.

*

TRA keek Hanneke recht in haar ogen. Het pistool was tussen hun in, en om die pistool heen was er stilte gewikkeld. Het was alsof haar hart achter haar ogen aan het bonken was, ze kon nauwelijks geloven dat zo’n klein uitmonding zoveel akeligs kon presteren. Hoe kon ze dit overleven? Koortsachtig werkte haar hoofd voor een oplossing, en eer TRA nog meer dreigwoorden kon spuiten piepte ze, “Ik weet waar u dochter zit. Ik kan u naar haar brengen.” TRA keek die kind aan, in de ene hand z'n pistool en in de ander een kruis. "Godzijdank mijn kind, anders was je hoofd nu gehakt half en half."

*

Twee mannen zaten achter de computer schermen en keken naar de live-feed van het hele winkelcentrum; Ze konden alles zien maar geluiden waren niet door de camera’s opgenomen. Achter hun maskers lachten ze allemaal, hun euforie was moeilijk te schuilen. Hun operatie verliep zonder problemen. Twee van hun mannen liepen in het winkelcentrum zelf, eentje met een mes de ander met een bijl, maar die laatste was al voor een tijdje niet vernomen door de cameras. Daarnaast waren er twee moordlustige overlevenden op pad, eentje een seriemoordenaar die al iemand had doodgenaaid en de ander een lieve vader die zich erg leuk gedroeg.

Iemand klopte op de deur. De oudere man knikte richting de deur, “Coolkast, kijk wie het is.” Rops richte zijn semi-automatic richting de deur en gaf Coolkast het sein om het deur te openen. Pippeloen liep het kamer binnen, en geeft Rops een hevige kus. “We hebben een probleem makkers.” Rops neemt meteen het woord over, “We weten al van je vader.”

Pippeloen schud haar hoofd en wees naar scherm vier. Er was een kleine heuvel van lichamen en daarnaast een naakte lijk. Het lijk, in tegenstelling tot de anderen, was precies op de stapel. “Topdrop zit onder die puinhoop. Ik weet niet hoe, maar die kutkind speelde superman en viel recht op hem. “

Coolkast begint hard te lachen, “Hij was toch altijd een pedo.”

De wolven hebben TOPDROP genomen. Was dat een goed keuze? Kijk in de lijst hieronder!

Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 12-04-2008 om 20:56.
Oud 12-04-2008, 21:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aww Maarten Nouja, ten minste geen functie

Ik ga eens kijken op wie ik morgen zal gaan stemmen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-04-2008, 22:26
Verwijderd
waarom hebben ze nou weer voor maarten gekozen?

ik heb wel een idee op wie ik zou moeten stemmen, maar dat wil ik niet. ik denk namelijk dat sador en lisa geliefden zijn en één van hen twee nog wolf ook. waarom? geen idee!! omdat steef nog steeds leeft? omdat inactieve spelers worden opgegeten? ik weet het niet, en ik vind hen altijd leuk spelen, dus ik wil niet op hen stemmen, maar ja, dat gaat dit spel voor bijna iedereen op.

verder vind ik iedereen die te enthousiast voor dun hout en/of allurev ging ook verdacht. beiden waren geen wolven, dus voor wolven relatief veilig om als slachtoffer te stemmen en schaapgedrag keur ik al rasechte alto natuurlijk sowieso af, maar daar doel ik niet op. ik bedoel de mensen die erg enthousiast op het voorstel beiden op te hangen reageerden.

blah, het is laat, ik ben aangeschoten en ik heb zin om te posten
Oud 12-04-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
\
ik heb wel een idee op wie ik zou moeten stemmen, maar dat wil ik niet. ik denk namelijk dat sador en lisa geliefden zijn en één van hen twee nog wolf ook. \
Dat is toch al eens voorgekomen? Toen was Lisaaah wolf dacht ik?
Oud 12-04-2008, 22:28
Verwijderd
weet ik
Oud 12-04-2008, 23:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Jeetje. Vreemd. Gezien mijn niet al te actieve postgedrag begon ik toch al op te vallen voor de dorpelingen.

Jammer maar helaas. Aan de andere kant is het ook weer niet zó erg. Ik liep steeds achter met het topic bijlezen en had daardoor niet zoveel nuttigs te melden.

Zal ik nu allemaal theorieen gaan spuien over wie ik verdacht vind nu ik dood ben en grote rellen veroorzaken omtrent de spelregels die ik daarmee overtreed? Ja? Nee?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-04-2008, 23:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
doe maar nee goed?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 12-04-2008, 23:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 13-04-2008, 00:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
doe maar nee goed?
Enorm QFT
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-04-2008, 00:28
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja redelijk opvallende keuze, omdat TopDrop niet een van de actiefste was. Dan kan je vaak op meer stemmen rekenen dan de gemiddelde poster lijkt me. Maargoed, we zijn geen sf kwijt, dat is mooi. Wat betreft stemmen ga ik nog even de kat uit de boom kijken, omdat ik het niet weet.

Ik kan niet echt een beeld krijgen van de geschiedenis in dit spel van TopDrop. In de eerste ronde stemden 3 mensen op hem: Juice, TRA en Sador. Vooral TRA deed dat zonder reden, maar de andere 2 hadden ook echt geen reden eigenlijk. Zelf stemde ie op Juice. Hier kan ik echt niets uit afleiden.

Sterrenmeisje is ook niet echt verdacht vind ik, omdat ze in een aangeschoten bui een hele openbaring over de geliefden post :-D. Ik kan niet echt veel opmaken uit haar post maar het lijkt me niet echt een wolvenpost. En, zoals zij opmerkte is Sador niet echt verdacht, omdat hij zo'n afwijkende stem deed. Dat is ook niet echt wolvengedrag.

Van het stemmen op Paranoide ben ik eigenlijk niet zo'n fan. Die valt wel door de mand als we een keer een wolf ophangen. Bovendien vind ik het gewoon echt een leuke speler, klaar.

Dan hebben we nog Coolkast. Zijn "random" stem op zoemzoem blijft toch nog een beetje hangen, ik vertrouw het zaakje nog niet helemaal. Hij is ook niet heel actief voor zijn doen. Hanneke vind ik ook niet heel actief trouwens. Maargoed, ik heb vrij weinig kennis over vorige spellen. Op dit moment denk ik dat mijn stem gaat naar één van deze twee.
Oud 13-04-2008, 01:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind Sador het meest verdacht vanwege zijn absurde reden om op Paranoide te stemmen: ze ziet er heel onschuldig uit, en áls ze slecht is kan dat gevaarlijk zijn.

Het lijkt me eerder dat hij een excuus zocht om op haar te stemmen, omdat ze gewoon een zeer actieve speler is die veel tijd in het spel steekt en daardoor een gevaar voor de wolven kan vormen.

Oh oh oh Sador, je bent vast een slechterik, ik zeg het je!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 01:45
Verwijderd
Maar dan kunnen ze haar toch veel makkelijker gewoon opvreten? Of mis ik nou iets?
Oud 13-04-2008, 01:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Misschien zou dat na Sadors post te opzichtig zijn, of zei Topdrop ook iets dat we over het hoofd hebben gezien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 01:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Misschien zou dat na Sadors post te opzichtig zijn, of zei Topdrop ook iets dat we over het hoofd hebben gezien.
Vast niet. Ik heb niks interessants gepost dit spel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het weerwolfspel#46
Cherry Springs
500 11-04-2008 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.