Oud 15-05-2020, 17:40
Jaxteller_king
Avatar van Jaxteller_king
Jaxteller_king is offline
.

Laatst gewijzigd op 19-06-2020 om 15:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2020, 17:51
Struilhuik
Struilhuik is offline
Denk je dat 't ooit kans van slagen heeft zónder praatje, dan?
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:10
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Om te beginnen, ik ben nieuw hier.. Anyway let's get to it. Ik ga vaak naar de supermarkt bij mij in de buurt en iedere keer als ik daar kom werkt daar dus een (nogal knappe) meid. Ze kijkt me vaker aan en meestal sneaky in de winkel.. Vaker wil ik ook nog wel eens als het goed weer is (en ik tijd heb) even gaan zittten buite vlak bij de ingang, meestal met een vriend. En als ik dus buiten zit staart/kijkt ze vanuit binnen in de winkel echt veel naar me en soms ook best lang.. ze kijkt nooit naar de jongen die met me mee gaat, altijd naar mij.. Laatst leek het zelfs alsof dr mond half openviel.. (dat kon ik niet goed zien tho) t is al lastig om te zien hoe ze naar me kijkt vanuit binnen. Anyway, Ik wist haar naam omdat ze de jongere zus is van een meid die ik een heel klein beetje ken... (dr zus werkt er ook) Kijk en ik zal eerlijk zeggen, ik ben nogal verlegen en beetje social awkward en ik dacht eerst van ja, ze zal me wel raar vinden of iets.. Maar toen zei een van mijn vrienden "man je moet haar gewoon volgen op insta" dat durfde ik niet eens maar ja heb t toch geprobeerd. Na 2 dagen had ze mijn verzoek verwijderd helaas.... ik weet niet wat ik moet doen, zal ik een praatje maken met haar?
er is maar een manier om er achter te komen.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:11
Verwijderd
Als iemand jou echt leuk vindt, verwijdert diegene het volgverzoek meestal niet, maar laat deze hoogstens zo staan als die persoon je nog niet (goed genoeg) kent.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:13
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Als iemand jou echt leuk vindt, verwijdert diegene het volgverzoek meestal niet, maar laat deze hoogstens zo staan als die persoon je nog niet (goed genoeg) kent.
Noem mij maar ouderwets maar waarom hecht je in godsnaam enige waarde aan een "volgverzoek" waar de dame in kwestie waarschijnlijk mee overspoeld wordt, naast de obligate dick pics en wat dies meer zij.

Dude moet haar gewoon normaal aanspreken en go from there.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:16
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Noem mij maar ouderwets maar waarom hecht je in godsnaam enige waarde aan een "volgverzoek" waar de dame in kwestie waarschijnlijk mee overspoeld wordt, naast de obligate dick pics en wat dies meer zij.

Dude moet haar gewoon normaal aanspreken en go from there.
wellicht is dit correct. als je haar nog nooit hebt gesproken kan het zijn dat je een beetje creepy overkomt, omdat je blijkbaar al wél haar insta-account hebt.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:20
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Nee natuurlijk niet haha.. Maar ik weet gewoon niet wat wel kan en wat niet. Kijk, mijn vrienden zeggen dat ik gewoon op dr moet afstappen en een praatje moet maken en als dat positief verloopt haar snap of nummer vragen.. Wil ik best doen maar ik weet niet goed ik haar moet benaderen en wat ik moet zeggen.
denk je dan dat wij dat wel weten?
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 18:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
denk je dan dat ik dat weet*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Noem mij maar ouderwets maar waarom hecht je in godsnaam enige waarde aan een "volgverzoek" waar de dame in kwestie waarschijnlijk mee overspoeld wordt, naast de obligate dick pics en wat dies meer zij.

Dude moet haar gewoon normaal aanspreken en go from there.
dit is de shit tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 23:27
Peppa
Peppa is offline
Citaat:
denk je dan dat wij dat wel weten?
Die jongen vraagt om advies, geen onnodige domme opmerkingen van jou.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 07:13
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Die jongen vraagt om advies, geen onnodige domme opmerkingen van jou.
Dom is subjectief
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 18-05-2020, 12:28
Verwijderd
Ik zou het echt heel creepy vinden als het eerste wat iemand tegen mij zegt "Je bent prachtig" zou zijn. Je kunt toch wat gewone kletspraat doen? "Goh, wat is het rustig vandaag," iets over het weer, een welgemeend(!!!) compliment of iets anders eenvoudigs. Niet te moeilijk, het hele idee dat je iemand met één zin voor je kunt laten vallen zoals in de films is echt belachelijk en overtrokken en niet waar. Hou het laagdrempelig en niet te moeilijk. Lach een volgende keer dat ze kijkt eens naar haar, zwaai een keer, maak contact. Nodig haar eens uit om na haar werk er bij te komen zitten (en jaag die vriend dan na tien minuten weg), of als ze niet alleen wil, met een vriendin van haar er bij (en jaag dán die die vriend niet weg).
Met citaat reageren
Oud 18-05-2020, 14:31
Verwijderd
Zou je niet eerst gewoon contact maken? Gewoon een beetje kletsen? Dat.kan uiteraard door te vragen naar waar iets staat, en hopen dat het vanuit daar makkelijk kletsen is. Na verloop van tijd kun je best haar snap of insta vragen, maar ik zou eerst zorgen dat je al een paar keer met haar gekletst hebt. Vooraan beginnen!

Maar - ik ben echt wel een aantal jaar ouder, dus ik weet niet hoe belangrijk snap en instagram is in het leggen van contact bij jongeren. Misschien klink ik wel als een oud wijf en moet je gewoob meteen haar snap vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2020, 15:34
Verwijderd
Ik zou eerst zorgen dat je contact met haar hebt en dat je een wat casual praatje met elkaar kunt maken. Voor hetzeflde geld knap je na 3 zinnen op haar af omdat ze weetikveelwat is. Weet je dat ook weer

Ik had he tniet over jullie leeftijd onderling, maar over die van mij. Ik ben 31 (en heb al tien jaar een relatie) dus ik heb geen idee hoe het flirten en contact leggen tegenwoordig gaat.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2020, 11:00
Struilhuik
Struilhuik is offline
Goed dat je haar één op één hebt gesproken, beetje matig van die drive by-actie.

Een cringy openinszin kan uitstekend werken, als je het met humor en wat flair brengt. Zo uit mijn hoofd, als je haar weer in de winkel ziet werken, vraag haar "Hoi, ik ben op zoek naar iets wat jij lekker vindt om samen met mij te gaan drinken" of zo. Lach er bij, ga niet onzeker staan stamelen maar besef dat het corny is en own het gewoon, glimlach, oogcontact, plezier beleven aan het moment zelf.

Overigens zou ik niet teveel zoeken in dingen als wel of geen 1.5m afstand houden.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 22-05-2020, 09:52
Struilhuik
Struilhuik is offline
Nou, ik zou vooral meteen duidelijk maken dat je met haar op date wilt. Die interesse kan veel beter op een concrete date worden getoond, als jullie er rustig voor gaan zitten (en zij niet aan het werk is).
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 22-05-2020, 11:00
Verwijderd
Dit is echt een hele schattige topic
Met citaat reageren
Oud 29-05-2020, 19:05
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik denk dat je beter IRL kunt benaderen. Dan maar even geduld. Als je toch besluit te DM'en, wees duidelijk over je intenties. Dat moet sowieso, obviously, maar je wil niet die gozer zijn die mekkert over "De Friendzone". Je hebt geen nonverbale communicatie. Vraag haar dus mee uit.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2020, 13:39
Struilhuik
Struilhuik is offline
Jezus waarom maak je het jezelf zo moeilijk. Vraag haar gewoon uit. Op date. Ga niet lopen stamelen terwijl ze aan het werk is. Ik ga verder ook niet meer reageren op dit soort gestuntel, gap.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 14:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Move on. Het is nogal stalkerig om al haar sociale media na te gaan om te checken of ze wel single is, en daarnaast als ze wat had gewild had ze wel ja gezegd. Je bent afgewezen, en ze wilde je niet kwetsen denk ik. Of ze wel of geen vriendje heeft maakt niet uit. Ze heeft je afgewezen dus wilt ze niks met je. Het is dom om te blijven proberen, op een bepaald moment is ze niet meer vriendelijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 14:23
Verwijderd
Ik heb het niet gelezen, veel te lang stuk, maar wel de strekking gelezen en de belangrijkste woorden eruit gehaald.

Vriendelijkheid is geen tonen van affectie per se. Leer deze gedachte af. Als je verliefd bent, zie je alles door een roze bril en alsof je aan de drugs bent. Als het niet werkt, doet dat pijn, maar move on. Wees verdrietig, maar please verwar vriendelijkheid niet met verliefdheid, het maakt je een vervelend opdringerig persoon zonder dat je dat doorhebt. Verliefdheid gaat over... je zal dit nog wel vaker meemaken in je leven...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 17:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Probeer het vanaf haar kant te zien. Een jongen zegt voor jou out of the blue dat hij je leuk vindt. Hij laat het een paar dagen en vervolgens probeert hij contact met je te zoeken met het idee van vrienden worden. Zou dat niet een beetje apart over kunnen komen? Als ze nog steeds denkt (wat logisch is) dat je haar nog steeds leuk vindt heb je geen ontspannen vriendschap, aan beide kanten niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 19:58
Verwijderd
Op deze manier ben je een hork. Waarom zou je haar niet geloven? Omdat het jou niet uitkomt. Het is niet relevant of ze wel of niet een relatie heeft - de boodschap is dat ze jou niet leuk vindt. En dat dat erg vervelend en niet leuk is, ontkent niemand, maar je gedraagt je alsof je ergens recht op hebt en dat heb je niet.

En dat het ongemakkelijk was toen ze je afwees, duh. Hoe vaak denk je dat zij dit doet? Wekelijks? Het ís ook ongemakkelijk, ook voor haar. En het hele "denk eens aan hoe rot het coor mij is" is bullshit want jouw verdriet maakt haar ongemakkelijkheid niet minder.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 20:36
Verwijderd
Citaat:
ik snap wat je bedoeld en ik ben echt niet het type persoon dat gelijk denkt dat een meid me leuk vind... maar bij haar na al die maanden was het niet meer gewoon vriendelijkheid. Sws beetje raar dat ze altijd zoveel naar me keek, voor lange duren en ram verlegen werd als ik bijna naast dr sta. Ze is tegen andere mensen in die winkel niet verlegen.. bij mij wel. En daar heb ik gelukkig getuigen van. Zij zocht mij ook op enz. En idd natuurlijk is t vriendschappelijk heid maar ze gaf me meer signalen. Maar goed ik zal het ff laten.. een keer zo met dr praten en dr miss evengoed leren kennen als gewoon vrienden moet ook kunnen lijkt me.
Nou ik zou het nog eens in hoger beroep proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2020, 12:11
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
... En toen kwam het... Ze zei "Maar ik heb eig al iemand..😬" ik zo ow... Zei ze sorry.
Dat betekent dat exact hier je avontuur ophoudt. Dit is het punt waarop je tegen haar zegt "Jammer!" en verder gaat met je leven.

Citaat:
Ik weet niet of het wel zo is.... Ze zei het echt op een apparte manier... Ze jaagde me niet weg ofzo.. T leek alsof ze het zelf kut vond om te zeggen... Maar goed voor mij komt t nog kutter aan. En ik weet niet of het waar is.. ik zei "we zien ons nog wel" toen keek ze maar ze wist zelf gwn niet meer wat ze moest geloof ik. Leek dat ze nog wat wou zeggen maar we liepen beiden maar weg... Nog kutter dat niet veel verder van ons gwn een collega stond enz..
Dit is dus het punt waarop jij jezelf aan het gedragen bent als iemand die denkt dat 'nee' stiekem toch een 'ja' is. Herken dit gedrag en stop het.

Citaat:
Ik wil haar niet vergeten....
Suck it up. Het is niet het eerste blauwtje dat je gaat lopen.

Citaat:
En ik weet echt niet wat ik moet geloven... na alles wat ze me liet merken...
Nogmaals: herken dit gedrag en stop het. Het is ziekelijk en verkeerd.

Citaat:
Een andere vriend van me zei al "ja je had gwn veel eerder dr moeten uitvragen".. Ik zit nu vol spijt en verdriet..
Hij heeft gelijk.

Citaat:
Ik wil evengoed nog eens 'n keer met dr praten.
Nee, dat wil je niet. Dat wil je pas op het moment dat je geestelijk volwassen(er) bent dan je nu bent.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.